برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 416001
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ايتوربه رسما به آ.اس رم پيوست

بازدید: 55

ايتوربه رسما به آ.اس رم پيوست


اين بازيکن 21 ساله که در آستانه پيوستن به يوونتوس قرارداشت، با قراردادي 5 ساله به رم پيوست.


 

 باشگاه رم اعلام کرد که با خوان ايتوربه، مهاجم باشگاه هلاس ورونا به توافق رسيده است و اين بازيکن با مبلغ 22 ميليون يورو و با قراردادي 5 ساله به رم مي پيوندد. اين مهاجم 21 ساله درحالي به رم مي پيوندد که تنها يک گام با قهرمان فعلي ايتاليا يعني يوونتوس فاصله داشت اما ظاهراً تغييرات در کادر فني يوونتوس و جدايي آنتونيو کنته باعث شده است که وي راه خود را کج کند و به استاديوم المپيک برود. 

در متن باشگاه رم آمده است:"آ.اس رم مفتخر است که خريد بازيکن جوان هلاس ورونا، خوان ايتوربه را به قيمت 22 ميليون يورو اعلام کند." گفتي است که اين بازيکن در فصل گذشته 8 گل را براي ورونا به ثمر رساند و  به عنوان يکي از ستارگان جوان سري آ شناخته مي شود. همچنين گفته مي شود نهايت دستمزد اين بازيکن 2.5 ميليون يورو در سال خواهد بود.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کی‌روش:باایران توافق کردم امامذاکرات ادامه دارد

بازدید: 61

کی‌روش:باایران توافق کردم امامذاکرات ادامه دارد


سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان از توافق با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.


 

زمانی که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قصد داشت فرودگاه بین‌المللی پورتلا شهر لیسبون پرتغال را با پرواز لوفتانزا به مقصد فرانکفورت آلمان ترک و از آن طریق به ایران سفر کند در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص بحث تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: توافق بین طرفین صورت گرفته اما مذاکرات همچنان ادامه دارد.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اد شدید بازیکن فصل گذشته پدیده

بازدید: 55

انتقاد شدید بازیکن فصل گذشته پدیده


بازیکن فصل گذشته تیم پدیده خراسان گفت: متاسفانه با وجود طلبی که از باشگاه داریم آقایان حتی پاسخ تماس‌های‌مان را نمی‌دهند.


 

عباس پورخسروانی درباره طلبش از باشگاه پدیده بیان کرد: پول قراردادم با باشگاه پدیده تسویه شده‌ است اما پول پاداش صعود به لیگ برتر را با وجود این‌که 3ماه از صعود تیم فوتبال پدیده به لیگ برتر می‌گذرد به ما نداده‌اند.

به نقل از ایسنا، پورخسروانی خاطرنشان کرد: نکته جالب توجه این است که در باشگاه هیچ‌کس هم پاسخ‌گو نیست. وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه، جواب تماس‌های‌مان را نمی‌دهد، سرپرست جدید باشگاه را هم نمی‌شناسم و به امور مالی هم که زنگ زدم گفت در باشگاه تصمیم‌گیرنده نیست. به من گفتند این روز‌ها در حال تیم بستن هستیم و به همین دلیل است که پول شما را نمی‌دهیم اما اگر ما نبودیم الان پدیده در لیگ برتر بود که بخواهد تیم ببندد؟

بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده با اشاره به رفتار مسئولان باشگاه پدیده گفت: از وقتی تیم به لیگ برتر صعود کرد، آقایان به خود حتی زحمت تماس و خسته‌نباشید گفتن هم ندادند. به احتمال زیاد فردا یا پس‌فردا به فدراسیون برویم تا شرایط را برای رسیدن به حق‌مان بررسی کنیم.

پورخسروانی با یادآوری زحماتی که سال گذشته، بازیکنان و کادرفنی پدیده برای لیگ برتری شدن این تیم کشیدند، افزود: ما تیمی را که از صفر شروع کرده‌ بود را در 8ماه لیگ برتری کردیم، کاری که 5سال بود کسی نتوانسته‌ بود در مشهد انجام دهد؛ کم‌لطفی است که همه چیز ناگهان فراموش شود.

وی در رابطه با ادامه همکاری با باشگاه پدیده تصریح کرد: من با میثاقیان به این تیم آمدم. حرف‌های زیادی زده می‌شود مبنی بر این‌که پدیده من را نخواسته یا مسائل دیگری که همه می‌گویند. فقط در پاسخ باید بگویم که اگر تیم سال گذشته ما حفظ می‌شد و 2 یا 3 بازیکن به تیم اضافه می‌شدند، شک نکنید که این تیم مدعی می‌شد.

پورخسروانی با اشاره به آمار فوق‌العاده میثاقیان در آوردن تیم‌ها به لیگ برتر گفت: من هنوز هم از کنار رفتن میثاقیان شوکه‌ام. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به یک‌باره همه چیز تغییر کرد. میثاقیان تیمی که خودش درست کرد و بالا آورد را دوست داشت اما باید ببینید با او چه کردند که شرایط برایش سخت شد و از تیم رفت.

وی در رابطه با پیشنهاد‌هایش برای سال آینده بیان کرد: از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما تصمیم دارم به جایی بروم که میثاقیان سرمربی‌اش باشد، برای همین منتظرم تا میثاقیان تیمش را انتخاب کند. خوشبختانه میثاقیان با آن آمار مثال‌زدنی همیشه خریدار دارد.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اخبار ورزشی خارجی

بازدید: 59

اینزاگی: میلان را به اوج بازمی‌گردانم


سرمربی جدید میلان عنوان کرد: این تیم را به دوران اوج خود بازمی‌گرداند.


 

میلان فصل جدید را در حالی با فیلیپو اینزاگی آغاز خواهد کرد که این تیم نتوانسته سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

به نقل از ایسنا، فیلیپو اینزاگی، سرمربی جدید میلان در گفت و گو با "گازتا دلا اسپورت" درباره شرایط این تیم گفت: خو‌شبختا‌نه از روزی که هدایت میلان را بر عهده گرفته‌ام همه چیز در باشگاه مثبت بوده است. بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا میلان را دوباره به اوج برگردانند. ما فصل گذشته نتایج خوبی را کسب نکردیم و قطعا مشکلی در باشگاه بوده است. لباس میلان اهمیت زیادی دارد. جایگاهی که ما اکنون در آن هستیم برای هیچ کس رضایت بخش نیست. باید همگی دوباره تلاش کنیم تا میلان به اوج دوران خود بازگردد.

سرمربی جدید میلان در ادامه گفت: انگیزه زیادی برای موفقیت دارم. می‌دانم که هواداران انتظار دارند که در همان فصل نخست تیم را به قهرمانی برسانم. انتظارات از من بالاست. من همه این‌ها را قبل از این که سرمربی میلان شوم می دانستم. هواداران باید بدانند که ما تنها برای آنها تلاش خواهیم کرد. دوست دارم که در اولین فصلم با میلان بتوانم قهرمانی لیگ را کسب کنم. علاوه بر آن باید سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم تا باشگاه مجددا به رقابت‌های مهم اروپایی بازگردد. هواداران میلان مطمئن باشند که این فصل تیمی را می بینند که از ابتدا روحیه جنگندگی خود را حفظ خواهد کرد و با تمام تلاش خود در هر بازی به میدان خواهد رفت تا پیروز شود.

فیلیپو اینزاگی یازده سال به عنوان مهاجم در تیم میلان فعالیت کرد و توانست با این تیم به دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در لیگ ایتالیا و یک قهرمانی در جام حذفی این کشور دست یابد.
 
 
 
 

کول: بازیکنان انگلیسی تنبل هستند


مدافع انگلیسی رم گفت: بازیکنان انگلیسی تنبل شده‌اند و این دلیل کم بودن لژیونرهای فوتبال این کشور است.


 

اشلی کول پس از چند فصل حضور در چلسی این فصل با پیراهن رم به میدان خواهد رفت.

او شب گذشته (سه شنبه) در نشست خبری تیمش شرکت کرد و ابتدا درباره تعداد کم لژیونرهای انگلیسی در لیگ‌های معتبر جهان، گفت: بازیکن انگلیسی در فوتبال این کشور تنبل شده‌اند و دوست ندارند که اتفاق‌های چالش برانگیزی را تجربه کنند، اما من تصمیم گرفتم پس از چند فصل حضور در چلسی پیشنهاد رم را قبول کنم، اول به خاطر این که می خواستم تجربه بازی در یک لیگ معتبر جهانی را به دست بیاورم و دلیل دیگر آن هم حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود.

اشلی کول دهمین انگلیسی تاریخ سری A از سال 1990 است. تاکنون از آن سال بازیکنان انگلیسی همچون پل گاسکوئین، پل اینس، دیوید بکام و لی ‌شارپ در سری A حضور دارند.

اشلی کول در ادامه گفت: دوست دارم که در تیمم با بازیکنان هم پستم رقابت داشته باشم. وقتی فهمیدم رم به من علاقمند است. خیلی خوشحال شدم و پس از صحبت کوتاه با رودی گارسیا به پیشنهاد آنها پاسخ دادم. فکر می‌کنم که خیلی زود بتوانم به فضای ایتالیا عادت کنم. در اینجا هواداران خیلی به تیم‌شان علاقمند هستند. مطمئنم از زندگی در ایتالیا لذت خواهم برد.

 

 
 

لو: سلطه آلمان بر فوتبال جهان آغاز خواهد شد


سرمربی ژرمن‌ها به جهانیان هشدار داد به زودی آلمان بر دنیای فوتبال حکمرانی خواهد کرد.


 

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که روز گذشته (سه‌شنبه) به همراه بازیکنان و کادرفنی این تیم با جام قهرمانی به برلین آلمان بازگشت، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: این عنوان قهرمانی یک بار دیگر باعث تقویت ما خواهد شد و باید بگویم این تیم چشم‌انداز خوبی دارد. با توجه به بازیکنان جوان زیادی که در اختیار داریم و به خوبی تعلیم دیده‌اند آینده فوق‌العاده‌ای در انتظارمان است.

«بازیکنان آلمان همیشه نشان داده‌اند ترسی در وجودشان نیست و هرگز از چیزی هم نترسیده‌اند»،‌ وی با بیان این جمله افزود:‌ هدف‌ بعدی ما قهرمانی در رقابت‌های یورو 2016 فرانسه است. می‌توانم تصور کنم که به زودی سلطه آلمان بر فوتبال جهان را تجربه خواهیم کرد، دوره‌ای که پیش از این متعلق به اسپانیا بود. تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که عقب نخواهیم نشست و نمی‌گوییم که دیگر بس است!

لو که قراردادش با فدراسیون فوتبال آلمان در سال 2016 به پایان می‌رسد، در پایان اظهار داشت: همچنان از سرمربیگری آلمان لذت می‌برم، چون هنوز برایم لذت‌بخش است.

یواخیم لو که در سال 2006 هدایت آلمان را برعهده گرفت موفق شد این تیم را به قهرمانی جام جهانی 2014 برساند تا چهارمین قهرمانی ژرمن‌ها در تاریخ رقابت‌های جام جهانی رقم بخورد. آنها پیش از این در سال‌های 1954، 1974، 1990 هم این جام را فتح کرده بودند.

بازیکنان و اعضای تیم ملی آلمان روز گذشته (سه‌شنبه) با جام قهرمانی جام جهانی 2014 برزیل در فرودگاه شهر برلین به زمین نشستند و مورد استقبال بیش از 500 هزار نفر قرار گرفتند.
 
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

دانلود اهنگ امیرتتلو مغز در رفته

بازدید: 72
دانلود اهنگ امیرتتلو مغز در رفته
 
 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

آغاز تمرینات قهرمان اروپا با حضور بیل و ایسکو

بازدید: 63

آغاز تمرینات قهرمان اروپا با حضور بیل و ایسکو


دور جدید تمرینات رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا برای حضور در فصل جدید فوتبال آغاز شد.


 

به گزارش روزنامه الموندو، ستارگان رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن دوران استراحت بین فصل تمرینات خود را برای آمادگی جهت حضور موفق در فصل جدید فوتبال اسپانیا و اروپا آغاز کرده‌اند.

در تمرینات پیش فصل رئال که در زمین تمرینی اختصاصی این تیم در شهر مادرید آغاز شده 12 بازیکن از آکادمی فوتبال این باشگاه به درخواست کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی حضور دارند.

براساس این گزارش، حضور فرناندو هیرو به عنوان دستیار جدید آنچلوتی و جانشین زیدان در تمرینات پیش فصل با استقبال خوب بازیکنان رئال همراه شده است.

در دور جدید تمرینات رئال ایسکو و گرث بیل هم حضور دارند. قرار است ملی‌پوشان رئال از تاریخ 14 مرداد به سایر بازیکنان این تیم ملحق شوند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

توافق رئال مادرید و بهترین گلزن جام جهانی 2014

بازدید: 61

توافق رئال مادرید و بهترین گلزن جام جهانی 2014


یک روزنامه اسپانیایی از توافق مسئولان رئال مادرید و هافبک کلمبیایی موناکو خبر داد.


 

بر اساس گزارشی که در روزنامه «آس» اسپانیا به چاپ رسیده است سران باشگاه رئال مادرید با خامس رودریگس، هافبک نفوذی تیم ملی کلمبیا به توافق رسیده‌اند و مذاکرات خود را با باشگاه موناکو بر سر انتقال وی آغاز کرده‌اند.

«آس» گزارش داد رئال مادرید قصد دارد سالیانه 7.5 میلیون یوور به این هافبک 23 ساله پرداخت کند. در حال حاضر تنها مشکل بر سر عملی شدن این انتقال باشگاه موناکوست که رقم 80 میلیون یورو را برای فروش رودریگس تعیین کرده است.

در این گزارش آمده است سران رئال مادرید به دنبال این هستند تا این انتقال را با رقمی به ارزش 70 میلیون میلیون یورو قطعی کنند و در کنارش کاسمیرو، هافبک برزیلی خود را به نایب قهرمان لوشامپیونه فرانسه بدهند.

رئال قصد دارد آنخل دی‌ماریا را 60 میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن بفروشد و در کنارش سامی خدیرا را به یکی از تیم‌های لیگ برتر بدهد تا با پولی که در این بین عایدش می‌شود اقدام به خرید رودریگس کند.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که باشگاه موناکو به دنبال جذب په‌په و فابیو کونترائو از رئال مادرید بوده ولی این پیشنهاد مورد قبول مسئولان رئال قرار نگرفته است.

بر اساس ادعای روزنامه دیجیتالی «El Confidencial» اسپانیا پیش از این بارسلونا هم برای جذب بهترین گلزن جام جهانی 2014 اعلام تمایل کرده بود و قصد داشته او را با 90 میلیون یورو جذب کند ولی خامس رودریگس پیش از این عنوان کرده بود که رئال مادرید را به بارسا ترجیح می‌دهد و حاضر است چشم بسته به سانتیاگوبرنابئو برود.

خامس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی 2013 در ازای 45 میلیون یورو از پورتو به موناکو پیوست و در 38 بازی که در رقابت‌های مختلف برای این تیم فرانسوی به میدان رفت، 10 گل به ثمر رساند.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

اخبار ورزشی7اسفند

بازدید: 137

آلونسو: رونالدو از اتفاقات بيلبائو عصباني است


هافبک رئال مادريد معتقد است که ستاره پرتغالي تيمش از اتفاقاتي که به محروميت سه جلسه‌اي وي منجر شد، عصباني است.


 

ژابي آلونسو در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل شالکه در ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: رونالدو مثل هميشه است؛ هرچند از اتفاقاتي که در بيلبائو رخ داده، عصباني است زيرا فکر نمي‌کرد که به اين دليل او را از حضور در سه مسابقه محروم کنند. اکنون مصدوميتم را پشت سر گذاشته‌ام و براي حضور در اين مرحله حساس از فصل شرايط خوبي دارم و براي رقابت‌هايي که در پيش داريم، آماده‌ام زيرا ديدارهاي مهمي در پيش داريم.

وي ادامه داد: مقايسه تيم با فصل‌هاي ديگر سخت است اما ما در وضعيت خوبي به سر مي‌بريم. و در تمام رقابت‌ها جايگاه خوبي داريم. اگر به گذشته نگاه کنيد، مي‌بينيد که در حال پيشرفت هستيم و نمي‌خواهيم متوقف شويم. از حالا بايد به پيشرفت ادامه دهيم. تيم منسجم است و مي‌داند چگونه بازي کند. همه‌چيز مثبت به نظر مي‌رسد اما اين مي‌تواند در هر لحظه تغيير کند و ما نمي‌خواهيم چنين اتفاقي بيفتد.

هافبک رئال مادريد خاطرنشان کرد: نکته مثبت اين است که مي‌توانيم با سيستم‌هاي مختلف بازي کنيم زيرا بازيکناني داريم که مي‌توانند اين کار را انجام دهند. به خوبي با همه اين سيستم‌ها هماهنگ مي‌شويم. اساسي که تيم ما پيدا کرده، انعطاف‌پذير است.

وي اضافه کرد: شالکه تيم باتجربه‌اي در ليگ قهرمانان است و با تمام احترامي که براي آنها قائليم به اين مسابقه مي‌رويم. با بيشترين تمرکز به ميدان مي‌رويم زيرا شالکه از لحاظ بدني تيم قدرتمندي است و بازيکنان بسيار خوبي دارد.

 

 

وياش بواش و سيمئونه گزينه‌هاي بارسلونا


آندره وياش بواش و ديگو سيمئونه در بين گزينه‌هاي هدايت بارسلونا در فصل آينده حضور دارند.


 

بارسلونا در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندي ليگ اسپانيا قرار دارد و در جام حذفي نيز به فينال راه يافته است. با اين حال خراردو مارتينو، سرمربي فعلي بارسلونا از تمايلش براي کناره‌گيري از اين تيم در پايان فصل خبر داده بود.

روزنامه‌ "اسپورت کاتالونيا" گزارش داد: مسئولان باشگاه بارسلونا از هم اکنون مذاکرات خودشان را براي سرمربي فصل آينده بارسلونا آغاز کرده‌اند که در اين ميان آندره وياش بواش، سرمربي پرتغالي سابق تاتنهام و ديگو سيمئونه، سرمربي فعلي آتلتيکو مادريد در بين گزينه‌هاي هدايت بارسلونا در فصل آينده ديده مي‌شود.

بارسلونا که هفته‌ پيش برابر رئال سوسيداد با نتيجه‌ سه بر يک شکست خورد اين هفته‌ در ليگ بايد برابر آلمريا ديدار کند و سپس در ديدار برگشت خود در ليگ قهرمانان اروپا به ديدار منچسترسيتي خواهد رفت.

 

مسابقه روپايي دايي با کودک سرطاني در محک


سرمربي پرسپوليس به بيمارستان محک رفت.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت بيمارستان محک، براي کودکان محک و به خصوص بچه‌‌هاي فوتبال دوست، ديدار با يکي از نام آورترين فوتباليست‌هاي ايران، که بازي‌هاي به يادماندني و درخشان و گل‌هاي زيادي را در کارنامه‌اش دارد، ديداري پر از هيجان و شادي بود.

علي دايي همچون پدري مهربان و دلسوز به همراه همسرش به بخش‌هاي (شيمي درماني- انکولوژي و ...) بيمارستان محک رفت و با بچه‌هاي در حال درمان عکس‌هاي يادگاري گرفت. سجاد 10 ساله يکي از فوتباليست‌هاي کوچک با وي مسابقه رو پايي زدن داد؛ ميلاد 5 ساله از قراردادي که در آينده مي خواهد با تيم پرسپوليس امضا کند صحبت کرد و تعداد زيادي از والدين از روزهاي گذشته جام جهاني و گل‌هاي خاطره انگيز او صحبت کردند. در آخر علي دايي به اتفاق کودکان محک، توپ فوتبالي را رنگ‌آميزي کردند و آرزوهايشان را روي آن نوشتند تا در بازار نوروزي محک براي فروش دسته جمعي ارائه شود.

بازار نوروزي با هدف حمايت از کودکان مبتلا به سرطان محک در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند از ساعت 10 صبح تا 8 شب درموسسه محک برگزار مي شود. حضور هنرمندان و ورزشکاران در کنار کودکان محک همواره باعث شادي و شعف آن‌ها در مسير درمان مي‌باشد. به اميد حضور همه ياوران در بازار نوروزي محک.

 




رويس: هر تيمي را مي‌توانيم شکست دهيم


ستاره ملي‌پوش تيم فوتبال بورسيادورتموند گفت: پيروزي مقابل زنيت واکنشي به باخت از هامبورگ بود.


 

مارکو رويس پس از برد 4 بر 2 خارج از خانه مقابل زنيت روسيه در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: از اين برد خوشحالم. ما بازهم جنگنده ظاهر شديم. توانستيم به سرعت نسبت به باخت ناباورانه از هامبورگ واکنش نشان دهيم.

وي ادامه داد: بازي خوبي کرديم. اشکالات جزئي هم داشتيم که برطرف مي‌شوند. فکر مي‌کنم با اين نتيجه يکبار ديگر نشان داديم دورتموند مي‌تواند هر حريفي را شکست دهد.

رويس که خود زننده يکي از گل‌هاي تيمش بود،‌ افزود: گاه و بيگاه بازي‌هاي انجام مي‌دهيم که خيلي خوب نيستيم. بايد اين اشکال را برطرف کنيم تا هميشه در بالاترين سطح ممکن ظاهر شويم.

در اين جدال که در ورزشگاه پتروفسکي در حضور 15 هزار نفر انجام گرفت، شاتف 57 و هالک 69(پنالتي) براي زنيتي‌ها گلزني کردند. در حاليکه دورتموند گل‌هاي خود را توسط ميختاريان 4، رويس 5، لواندوفسکي 61 و 71 به ثمر رساند.

 



مورينيو: بازي مقابل تيم دروگبا دشوار است


خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي انگليس در آستانه ديدار تيمش در برابر تيم گالاتاسراي ترکيه در ليگ قهرمانان اروپا گفت:بازي در برابر تيمي که ديديه دروگبا در آن بازي مي کند کاري دشوار است.


 

مورينيو در کنفرانسي خبري گفت: من از اينکه در برابر تيمي که وي در آن حضور دارد بازي خواهيم کرد خيلي خوشحالم و دوست دارم که بهترين عملکرد را تيمم داشته باشد زيرا گالاتاسراي قهرمان ليگ ترکيه است. روبرو شدن با تيمي که در آن ديديه دروگبا بازي مي کند کاري دشوار است و من به خوبي با اين موضوع آشنا هستم و احساس غريبي دارم اما ما بايد اين موضوع را بپذيريم و بايد کارمان را انجام دهيم.ما مي دانيم که او هم مي خواهد تا کارش را به بهترين شکل به انجام رساند. من مي خواهم به تيمم کمک کنم و او هم مي خواهد به تيم خود با گلزني خود کمک کند.او سال گذشته هم همين کار را کرد.

گفتني است تيم چلسي انگليس در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا امروز چهارشنبه به ديدار گالاتاسراي ترکيه مي رود. در ديگر ديدار اين روز هم رئال مادريد اسپانيا با شالکه آلمان روبرو مي شود.
 

انتقاد شديد کين از منچسترِ مويس


کاپيتان سابق منچستريونايتد پس از شکست اين تيم برابر المپياکوس به انتقاد از شيوه بازي شياطين سرخ و سطح ليگ برتر پرداخت.


 

منچستريونايتد در اين فصل يکي از ضعيف‌ترين فصل‌هاي خود را سپري کرده و يکي از بازيکناني که نمايش ضعيفي داشته، مايکل کريک بوده است.

روي کين، کاپيتان سابق منچستريونايتد در ابتدا درباره کيفيت ليگ برتر، گفت: فکر مي‌کنم همه ما شست‌وشوي مغزي شده‌ايم که ليگ برتر بهترين ليگ دنيا است. اين کاملا مزخرف است! اين فقط بازي رسانه‌هاست که اين برچسب را به ليگ انگليس مي‌زنند. در طول چند هفته‌ گذشته نمايش تيم‌هاي انگليسي را در اروپا ديديم و آخرين آن نيز عملکرد ضعيف منچستريونايتد بوده است که سطح ليگ برتر را نشان داد. فکر مي‌کنم در حال حاضر با شکست سه تيم انگليسي ارزش‌هاي واقعي ليگ برتر انگليس نمايان شده است.

روي کين درباره شرايط ديويد مويس در منچستريونايتد، گفت: فکر مي‌کنم ديويد مويس اصلا انتظار نداشته در اين شريط قرار بگيرد. او از اين نتايج شوکه شده است. مويس در تابستان پس از فرگوسن روي کار آمد و انتظار داشت که يک منچستر رويايي را در سال اول داشته باشد. منتظر بود تا قهرماني‌هاي زيادي در همان فصل نخست براي منچستريونايتد کسب کند، اما کيفيت تيم در حال حاضر حتما او را شوکه کرده است. امشب (ديشب) شب سختي براي هواداران منچستريونايتد، مويس و همکارانش بود. فکر نمي‌کنم هيچ کس از ما اين شرايط را پيش‌بيني مي‌کرد. البته بايد از المپياکوس نيز تمجيد کرد، آنها خيلي خيلي خوب بودند. در خط حمله بسيار با برنامه ظاهر شدند و از لحاظ تکنيکي شرايط بهتري نسبت به يونايتد داشتند.

کاپيتان سابق منچستريونايتد در ادامه با انتقاد بيشتر از تيم منچستر، گفت: آنها بعد هر شکست مي‌گويند "بازي بعدي، بازي بعدي" و مدام اين جمله را تکرار مي‌کنند. بازي بعدي براي آنها همين است، ديگر کدام بازي بعدي؟ بازيکنان منچستر و سرمربي اين تيم بايد با اين حقيقت کنار بيايند و بدانند که بازي بعدي در کار نيست. هواداران منچستر هميشه وقتي من را مي‌بينند مي‌پرسند چه بر سر منچستر آمده و من جوابي براي اين سوال ندارم.

منچستريونايتد که از رقابت‌هاي جام حذفي و جام اتحاديه انگليس نيز حذف شده شانس بسيار کمي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده دارد و با اين شرايط اين تيم در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا غايب بزرگ اين مسابقات خواهد بود.

 

رائول ديدار با سپاهان را از دست داد


مهاجم اسپانيايي تيم السد قطر ديدار مقابل سپاهان ايران را از دست داد.


 

رائول گونزالس به دليل تداوم آسيب ديدگي اش که در بازي مقابل الخور در ليگ قهرمانان آسيا برايش به وجود آمد،نمي تواند در مسابقه روز چهارشنبه در برابر سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود.

به گزارش اوج، اين اتفاق براي السد که پس از يک سال به ليگ قهرمانان آسيا بازگشته،خبر تلخي محسوب مي شود.

ديدار السد و سپاهان از گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا ساعت 19 امروز در قطر برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اخبار ورزشی6اسفند

بازدید: 113

ممنوعيت جذب بازيکن بالاي 23 سال در ليگ يک


رييس سازمان ليگ فوتبال ايران از وضع قوانين جديد براي محدود شدن ورود مربيان و بازيکنان خارجي به ليگ برتر از فصل آينده خبر داد و گفت: احتمالا جذب بازيکن بالاي 23 سال در ليگ دسته يک کاملا ممنوع شود.


 

مهدي تاج با بيان اينکه براي به تعويق افتادن يک روزه هفته‌هاي پاياني مسابقات فوتبال ليگ برتر با کارلوس کي‌روش هم توافق شده است،‌ اظهار کرد: اين تصميم صرفا بنابر درخواست باشگاه‌ها نبود بلکه خود فدراسيون هم چنين بحثي را داشت تا تاريخ بازي‌هاي هفته‌هاي پاياني يک روز عقب بيفتد تا به تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا فشار کمتري بيايد. در اين زمينه با کارلوس کي‌روش توافق داشته‌اند بنابراين هفته 29 ليگ برتر 17 فروردين و هفته سي‌ام و پاياني مسابقات هم 22 فروردين برگزار خواهد شد.

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به حرف‌هاي مسوولان بعضي باشگاه‌ها از جمله سرپرست استقلال مبني بر اينکه چرا سازمان ليگ چنين برنامه‌اي را اعلام مي‌کند تا حتما باشگاه‌ها درخواست بدهند و بعد در تصميمش تجديدنظر کند، تصريح کرد: اين هم حرفي است و به هر جهت شايد مي‌شد از اول اين تغيير را ايجاد کرد. به هر حال ما هم بايد طبق برنامه تيم ملي پيش‌ مي‌رفتيم.

** مبلغ پايه مزايده تبليغات محيطي 30 ميليارد تومان است

تاج از مبلغ پايه مزايده تبليغات محيطي مسابقات باشگاهي فصل آينده با رقم 30 ميليارد تومان خبر داد و به ايسنا گفت: دو روز است که در روزنامه‌هاي کثيرالانتشار آگهي مزايده تبليغات محيطي مسابقات فصل آينده و فصل بعد از آن را منتشر کرده‌ايم. مبلغ پايه مزايده 30 ميليارد تومان است و شرکت‌هاي متقاضي مي‌توانند با مراجعه به اين اطلاعيه‌ها براي پر کردن فرم‌ها و شرکت در مزايده اقدام کنند. آخرين مهلت دريافت اسناد مزايده 10 اسفند و آخرين مهلت تحويل مدارک 12 اسفند است که در اطلاعيه قيد شده است. در اين مزايده شرکت هاي خارجي هم مي‌توانند شرکت داشته باشند.

** به سمتي مي‌رويم تا برنامه کل فصل را اعلام کنيم

رييس سازمان ليگ در پاسخ به اينکه چه زماني برنامه مسابقات فصل آينده را به منظور هماهنگ کردن برنامه بازي‌هاي ملي تحويل فدراسيون مي‌دهيد، گفت: مشخص شدن برنامه مسابقات فصل آينده ضرورت سازمان ليگ هم هست. نبايد اعلام برنامه‌ها به صورت سه، چهار هفته يک‌بار انجام شود. ما مي‌توانيم کل برنامه مسابقات ليگ در طول فصل يا حداقل نيم‌فصل را اعلام کنيم اما به شرطي که برنامه‌ها اجرا شود. امسال ديديد که 2، 3 اردوي تيم ملي لغو شد و ما مجبور شديم در آن زمان بازي‌هاي ليگ را برگزار کنيم تا در انتهاي مسابقات فرصت بيشتري براي اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي ايجاد شود. اما نهايتا بايد ياد بگيريم برنامه‌هاي مدون يکساله را تنظيم و اعلام کنيم. اما در شرايط فعلي تقويم بازي‌هاي ليگ قهرمانان و تيم ملي و همينطور لزوم برگزاري همزمان سه هفته پاياني ليگ، به گونه‌اي بود که نمي‌توانستيم زودتر از هفتم فروردين مسابقات را برگزار کنيم،‌ بنابراين کساني به تعطيلي يک‌ماهه ليگ انتقاد مي‌کنند ظاهرا اطلاع کافي از شرايط ندارند.

** ديگر هر مربي و بازيکن خارجي نمي‌تواند وارد ليگ شود

تاج از ايجاد آيين‌نامه و تعيين ضوابطي براي فعاليت مربيان و بازيکنان خارجي از فصل آينده خبر داد و به ايسنا گفت: مي‌خواهيم از فصل آينده اجازه ورود مربيان و بازيکناني را به ليگ بدهيم که از استانداردهاي لازم برخوردار بوده و سابقه مشخص و قابل قبولي در باشگاه‌هاي کشور خودشان و بعضا تيم‌هاي ملي داشته باشند. همينطور جلو جابجايي چندباره مربيان در طول فصل را هم مي‌گيريم. اين تصميم را در هيات رييسه سازمان ليگ مصوب کرده و به مديران باشگاه‌ها هم ابلاغ خواهيم کرد.

**شايد جذب بازيکن بالاي 23 سال در ليگ يک ممنوع شود

وي با انتقاد از شرايط مسابقات ليگ دسته يک، دوم و سه، از جوانسازي قابل توجه تيم‌هاي ليگ دسته يک و تا حدي ليگ برتر خبر داد و تصريح کرد: ليگ دسته يک بايد پشتوانه ليگ برتر باشد و به ترتيب آن ليگ‌هاي دسته دو و دسته سه بايد ليگ‌هاي بالاتر خود را پشتيباني کنند اما متاسفانه مي‌بينم ليگ دسته يک به پارکينگي براي بازيکنان غيرقابل استفاده در ليگ برتر تبديل شده است! سازمان ليگ مقرراتي وضع خواهد کرد تا تيم‌هاي ليگ دسته يک از فصل آينده مجبور شوند از بازيکنان جوان زيادي استفاده کنند. حتي احتمال دارد جذب بازيکن بالاي 23 سال را در اين ليگ کاملا ممنوع کنيم. همينطور در ليگ برتر هم محدوديت‌هايي قائل مي‌شويم تا تعداد بازيکنان اميد و جوان در تيم‌ها بيشتر شود و در مجموع شرايطي ايجاد کنيم تا به بازيکنان جوان در تمام ليگ‌ها فرصت بيشتري براي بازي برسد.

** باشگاه‌ها موظف به اعلام بودجه‌هايشان شدند

رييس سازمان ليگ در پاسخ به اينکه آيا درباره مبلغ قرارداد بازيکنان هم مقرراتي وضع مي‌کنيد، به ايسنا گفت: با هماهنگي انجام شده با وزارت ورزش و جوانان در بحث ميزان باشگاه‌ها نظارت دقيقي خواهيم داشت و هر باشگاهي مکلف مي‌شود تا بودجه‌اش براي فصل آينده را به سازمان ليگ اعلام کند. نحوه تخصيص اين بودجه به بخش‌هاي مختلف فوتبال هم به صورت مشخص شده، خواهد بود.

 

 

هرآنچه در برنامه نود گذشت


در نظرسنجي برنامه شب گذشته نود پرسپوليس بار ديگر موفق شد عنوان قهرماني سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال را از آن خود کند.


 

برنامه نود شب گذشته به مسائل فوتبال و داوري کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجي اين برنامه اختصاص به انتخاب قهرمان سيزدهمين دوره ليگ برتر داشت.

در اين نظرسنجي پرسپوليس موفق شد بيشترين راي را به خود اختصاص دهد و استقلال و فولاد در مکان‌هاي بعدي قرار گرفتند.

ميهمان اين برنامه اميرحسين فشنگچي بازيکن سابق پرسپوليس و بازيکن فعلي ملوان بود که به عنوان گل‌ساز ترين بازيکن سيزدهمين دوره ليگ برتر به گفت‌و‌گو با عادل فردوسي‌پور پرداخت.

فشنگچي در ابتداي صحبت خود اشاره کرد که در گزارش‌هايي که فردوسي‌پور از بازي‌هايي که او در پرسپوليس انجام مي‌داد هيچ وقت به تعريف وي نپرداخته است.

بازيکن سابق پرسپوليس صحبت‌هايي را درباره دوران فوتبالي خود انجام داد و اشاره کرد که همواره تصميمات فوتبالي را نسبت به ساير تصميمات ديگر ارجح داده است.

وي گفت که براي اينکه بتواند خدمت سربازي خود را به پايان برساند مجبور شده تا از رشته دانشگاهي خود مهندسي نساجي انصراف دهد.

در ادامه برنامه مصاحبه علي دايي در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل صبا که صحبت‌هايي را عليه محمد مايلي کهن مطرح کرده بود، پخش شد.

آماري درباره ليگ سيزدهم کشورمان پخش شد و اشاره شد که براي هفتمين بار صدر جدول در اين فصل دچار تغيير شده است و آماري از تعداد هفته‌هايي که تيم‌ها در اين فصل صدرنشين ليگ برتر بودند، پخش شد.

پس از آن به تعطيلي ليگ‌ها اروپايي پرداخته شد و با ليگ کشورمان مقايسه شد.

ميهمان اين هفته برنامه علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال بود.

وي در مورد حامي مالي تيم ملي فوتبال صحبت کرد و گفت که براي اين حامي مالي سقف مشخص نکرديم ولي کف قرارداد ما 7 ميليارد است که 5 ميليارد آن را گرفته ايم و 2 ميليارد باقي مانده را به زودي خواهيم گرفت.

کفاشيان در مورد ادامه همکاري فدراسيون فوتبال با کي روش پس از جام جهاني 2014 گفت که يک‌شنبه براي ادامه همکاري صحبت‌هايي با کي روش داشتيم و تا حدود زيادي با هم به توافق رسيديم.

در ادامه برنامه محمد مايلي کهن روي خط برنامه آمد و درباره اتهاماتي که علي دايي عليه او زده بود صحبت‌هايي را مطرح کرد.

وي در ابتداي صحبت‌هايش با کنايه عنوان کرد که از برنامه نود ممنونم که وقتي همه خواب هستند، به من فرصت داده شده تا از خودم دفاع کنم! 

وي البته در ادامه گفت که نسبت به برنامه نود احترام مي‌گذارد.

مايلي‌کهن گفت که خوشحال است که با حرکت به قول دايي «عوام‌فريبانه» موفق شده سرمربي پرسپوليس را مجبور کند که براي اولين بار در زندگي‌اش بگويد دست کارگران را مي‌بوسد.

وي گفت که دايي گفته که من از تيمي در يک نيم فصل 800 ميليون پول خواسته‌ام که من هيچ پولي نگرفتم و دو بار هم به خارج از کشور براي مربي‌گري رفته‌ام و هر دو بار هم موفق بوده و جام اخلاق هم گرفته‌ام.

محمد مايلي کهن که به خاطر درگيري‌هاي اين روزهايش با علي دايي روي بورس است، در برنامه دوشنبه شب 90 روي خط آمد تا درباره صحبتها و ادعاهاي علي دايي حرف بزند. سرمربي سابق تيم ملي با اشاره به عکسي که از او توسط رسانه‌ها منتشر شده گفت که اين عکس مربوط به 37 سال پيش است و اين عکس به زماني بر مي‌گردد که رژيم طاغوت سر کار بوده.

مايلي‌کهن با تاکيد بر اينکه "جا نماز آب نمي‌کشد" مدعي شد که علي دايي هنگام بازي ايران و ازبکستان براي دريافت گرين کارت به امريکا رفت. بعد از اين صحبت، مايلي‌کهن در برنامه زنده تلويزيوني به طرز عجيبي نام يکي از خوانندگان لس‌آنجلسي را آورد و تاکيد کرد که چه قبلا چه حالا به اين خواننده علاقه داشته هر چند انتقادهايي را هم به او وارد مي‌داند!

بعد از اين اظهارنظر عجيب، فردوسي‌پور خنده‌کنان از مايلي‌کهن خواست که حرف‌هاي باقي مانده‌اش را به بعد موکول کند!

در حالي مايلي کهن چنين صحبتي را مطرح کرد که بعيد است او از خط قرمزهاي صداوسيما بي خبر بوده باشد.

 

مويس: شانس قهرماني داريم


سرمربي منچستريونايتد در آستانه ديدار با المپياکوس در يونان ضمن اعلام اينکه تيمش شانس قهرماني دارد تاکيد کرد با حريف سرسختي روبه‌رو مي‌شوند.


 

منچستريونايتد در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در زمين المپياکوس يونان به ميدان خواهد رفت.

ديويد مويس در مورد اين ديدار گفت: مي‌دانم که در اين تورنمنت شانس قهرماني داريم و به همين دليل تلاش مي‌کنيم در آن به چيزي که مي‌خواهيم برسيم. بي صبرانه منتظر آغاز بازي هستم. از حضور در چنين ديدارهايي لذت مي‌برم. کسب عنوان نخست در مرحله گروهي يک امتياز براي ما به حساب مي‌آمد. اکنون هم روي دو ديدار سخت مقابل المپياکوس تمرکز کرده‌ايم.

مويس در ادامه افزود: مي‌دانيم که براي صعود بايد خيلي خوب بازي کنيم. المپياکوس مقابل پاري سن ژرمن و بنفيکا نمايش خوبي داشت. آنها از گروه سختي صعود کردند و رويارويي با آنها در زمين خانگي کاري بسيار سخت است.

 

 
 
 
 

دژاگه در تيم منتخب هفته بيست‌و‌هفتم ليگ برتر


هافبک کناري تيم ملي کشورمان به دليل عملکرد خوبي که در ديدار مقابل وست‌برومويچ داشت، نامش در تيم منتخب هفته بيست‌و‌هفتم ليگ برتر قرار گرفت.


 

تيم فوتبال فولام در هفته بيست‌و‌هفتم ليگ برتر انگليس شنبه شب در حالي‌که فليکس ماگات اولين تجربه مربيگري‌اش را با اين تيم غرب لندني داشت در خانه وست‌بروموويچ به تساوي يک بر يک دست يافت.

به گزارش تسنيم، اشکان دژاگه، هافبک کناري تيم ملي کشورمان که در کارهاي تهاجمي هم شرکت مي‌کند در اين ديدار علاوه بر گلي که در دقيقه 28 به ثمر رساند آنقدر خوب بازي کرد که روزنامه «ايوينينگ استاندارد» چاپ لندن نام وي را در ترکيب تيم منتخب هفته قرار داد. جالب اينجا است که دژاگه 27 ساله پس از اوليور ژيرو، مهاجم فرانسوي آرسنال بالاترين امتياز را در بين نفرات برتر به خود اختصاص داده است.

ژيرو با 2 گلي که در ديدار مقابل ساندرلند به ثمر رساند و يک پاس گلي که داد يکي از بهترين بازي‌هاي خود در فصل جاري را به نمايش گذاشت و به همين خاطر بالاترين امتياز را به دست آورد. در تيم هفته اشکان دژاگه به همراه ادن اِزار و اوليور ژيرو در خط حمله قرار گرفته‌اند. تيم چلسي هم با داشتن 8 بازيکن بيشترين سهم را در اين فهرست دارد.

تيم منتخب هفته به شرح زير است:

دروازه‌بان: پتر چک از چلسي (7.2 امتياز)

مدافعان: برانيسلاو ايوانوويچ از چلسي (8.2 امتياز)، گري کاهيل از چلسي (8.6 امتياز)، جان تري از چلسي (8.3 امتياز) و سزار آزپيليکوئتا از چلسي (7.5 امتياز)

هافبک‌ها: نمانيا ماتيچ از چلسي (8.3 امتياز)، کوين نولان از وستهام (8.2 امتياز) و فرانک لمپارد از چلسي (8.4 امتياز)

مهاجمان: اشکان دژاگه از فولام (8.9 امتياز)، اوليور ژيرو از آرسنال (9.6 امتياز) و ادن اِزار از چلسي (7.5 امتياز)

 

 
 
 

رونالدو: زيدان در فکر مربيگري فرانسه است


رونالدو با اعلام اينکه زين‌الدين زيدان سرمربي آينده رئال مادريد است، از نيمار به عنوان ستاره کشورش در جام جهاني 2014 ياد کرد.


 

رونالدو نازاريو مهاجم سابق تيم ملي برزيل موفق شده با تيم ملي برزيل به افتخارات زيادي دست يابد و اکنون يکي از سفيران کشورش در ميزباني جام جهاني است. او در گفت‌وگو با راديو RMS ذرباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت.

رونالدو درباره مشکلات ميزباني برزيل براي جام جهاني 2014 گفت: کاملاً متقاعد شدم که اين بهترين جام جهاني تاريخ خواهد بود. کاملاً خوشبين هستم. بالاتر از همه چيز به اين خاطر که اينجا کشورم است. جام جهاني يک رويداد مهم است و همه ما به طور هماهنگ تلاش مي‌کنيم تا همه چيز خوب پيش برود. طبيعي است که در ماه‌هاي منتهي به آغاز تورنمنت شک و ترديدهايي وجود داشته باشد. ببينيد چه اتفاقي براي المپيک سوچي افتاد – در پايان، فوق العاده از آب در آمد و اين رويداد به خوبي سازماندهي شد. جام جهاني نيز همينطور خواهد بود و فکر نمي‌کنم مشکلي براي ميزباني برزيل باشد.

مهاجم سابق تيم ملي برزيل درباره زين‌الدين زيدان گفت: فکر مي‌کنم زيدان آماده است تا سرمربي فرانسه شود. او خودش را براي هدايت تيم ملي فرانسه آماده مي‌کند. نمي‌توانم او را مدتي طولاني روي نيمکت رئال مادريد به عنوان شماره دو تصور کنم. با تمام تجربياتي که او در دنياي فوتبال کسب کرده مي‌تواند هر تيمي را هدايت کند. همانطور که همه ما مي‌دانيم، مربيان زيادي بعد از جام جهاني و وقتي که دوره‌شان تمام شد، از تيم جدا شده‌اند. بايد ببينيم چه اتفاقي براي دشان رخ مي‌دهد، اما اگر او جدا شود، فرصت خوبي براي زيدان خواهد بود تا سرمربي تيم ملي کشورش شود.

رونالدو در پايان درباره نيمار مهاجم برزيل که اميد کشورش براي جام جهاني 2014 است، گفت: پس از جام کنفدراسيون‌ها، احساس خوشبيني بيشتري به برزيل دارم. ما تيم جواني داريم که نشان داديم با کيفيت هستيم. نيمار بهترين بازيکن برزيل در جام جهاني خواهد بود. او قبلاً هم کيفيت خود را نشان داده است. در اين لحظه، او به عنوان يار کمکي مسي به بارسلونا آمده اما او بزرگترين اميد ما براي آينده است. اگر نيمار بتواند توانايي‌هاي خود را نشان دهد و برزيل به فينال برسد، او مي‌تواند در سال 2014 به يک ستاره بزرگ تبديل شود.

 

 
 

رونالدينيو به تيم ملي برزيل دعوت نشد


اسکولاري از رونالدينيو براي ديدار دوستانه برابر آفريقاي جنوبي دعوت نکرد.


 

برزيل هفته‌ آينده در ديداري دوستانه برابر آفريقاي جنوبي به ميدان خواهد رفت تا ميزبان جام جهاني بتواند خودش را براي حضور قدرتمند در اين رقابت‌ها آماده کند.

لوئيس فيليپه اسکولاري، سرمربي تيم ملي برزيل 19 بازيکن را براي حضور در اين ديدار دوستانه دعوت کرد، اما بر خلاف پيش‌بيني‌ها در اين فهرست خبري از نام رونالدينيو در ميان دعوت‌شدگان نيست.

رسانه‌هاي برزيلي در روزهاي گذشته اميدوار بودند تا رونالدينيو که توانسته در فلوميننزه عملکرد خوبي داشته باشد به تيم ملي دعوت شود اما اسکولاري در نهايت از اين بازيکن براي حضور در ديداري دوستانه برابر آفريقاي جنوبي دعوت نکرد.

** فهرست بازيکنان برزيل براي ديدار هفته‌ آينده برابر آفريقاي جنوبي به اين شرح است:

- دروازه‌بانان:

جفرسون (بوتافوگو)، ژوليو سزار (تورنتو)

- مدافعان:

دني آلوس (بارسلونا) ، دانته (بايرن‌ مونيخ)، داويد لوئيز (چلسي)، مارسلو (رئال مادريد)، رافينيا (بايرن‌ مونيخ) و تياگو سيلوا (پاري‌سن‌ژرمن).

- هافبک‌ها:

فرناندينيو (منچسترسيتي)، لوئيس گوستاوو (ولفسبورگ)، اسکار (چلسي)، پائولينيو (تاتنهام) و راميرس (چلسي).

- مهاجمان:

برنارد (شاختار)، فرد (فلوميننزه)، هالک (زنيت)، جو (اتلتيک مينييرو) ، نيمار (بارسلونا) و ويليان (چلسي).

 

 

مکاني محروم از حضور در ديدار ايران-نيجريه


فيفا اعلام کرد سوشا مکاني به همراه سه بازيکن ديگر نمي‌توانند در نخستين بازي تيم ملي کشورشان در جام جهاني حاضر باشند.


 

کميته انضباطي فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام کرد چهار بازيکن شامل سوشا مکاني از ايران، آلخاندرو گوارين از کلمبيا، ماريو مانژوکيچ و سيمونيچ از کرواسي نمي‌توانند به دليل محروميت در نخستين بازي جام جهاني 2014 بازي کنند.

سوشا مکاني 28 خرداد و در پايان بازي ايران برابر کره جنوبي که به صعود ايران منجر شد به سمت تماشاگران کره‌اي رفت و مقابل آنها شادي کرد که اين مساله با واکنش بازيکنان کره‌اي روبه‌رو شد. به نظر مي‌رسد که ناظر يا داور آن بازي در گزارش خود از آن بازي خواستار محروميت اين بازيکن شده بودند.

به اين ترتيب سوشا مکاني در صورت دعوت به تيم ملي نمي‌تواند در بازي ايران برابر نيجريه پيراهن تيم ملي ايران را بپوشد.

 

 

صعود چارلتون در جام حذفي با قوچان‌نژاد


چارلتون و هال سيتي با برتري برابر حريفان خود به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس رسيدند.


 

مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس با برگزاري 2 ديدار به پايان رسيد که در آن تيم‌هاي چارلتون و هال‌سيتي با برتري برابر حريفان خود به مرحله بعد صعود کردند.

چارلتون که رضا قوچان نژاد را در اختيار دارد موفق شد با نتيجه 2 بر يک شفيلد ونزدي را از پيش‌رو بردارد. براي چارلتون در اين ديدار کالوم هريتوس و سيمون چرچ گلزني کردند. رضا قوچان نژاد مهاجم ايراني چارلتون در اين ديدار از دقيقه 85 به جاي سيمون چرچ به ميدان آمد.

در ديگر ديدار، هال سيتي به مصاف برايتون رفت و در پايان موفق شد با نتيجه 2 بر يک به پيروزي برسد تا تيم ليگ برتري هال سيتي نيز راهي مرحله بعد شود.

مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس 2 هفته ديگر برگزار مي شود.

 

 
 
 
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ضربه ازاد مهران داداش زاده

بازدید: 86

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 6
بازدید دیروز بازدید دیروز : 120
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 12
آي پي امروز آي پي امروز : 2
آي پي ديروز آي پي ديروز : 40
بازدید هفته بازدید هفته : 135
بازدید ماه بازدید ماه : 236
بازدید سال بازدید سال : 1433
بازدید کلی بازدید کلی : 416001

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.224.149.242
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود