اخبار ورزشی7اسفند

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 415776
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


اخبار ورزشی7اسفند

بازدید: 134

آلونسو: رونالدو از اتفاقات بيلبائو عصباني است


هافبک رئال مادريد معتقد است که ستاره پرتغالي تيمش از اتفاقاتي که به محروميت سه جلسه‌اي وي منجر شد، عصباني است.


 

ژابي آلونسو در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل شالکه در ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: رونالدو مثل هميشه است؛ هرچند از اتفاقاتي که در بيلبائو رخ داده، عصباني است زيرا فکر نمي‌کرد که به اين دليل او را از حضور در سه مسابقه محروم کنند. اکنون مصدوميتم را پشت سر گذاشته‌ام و براي حضور در اين مرحله حساس از فصل شرايط خوبي دارم و براي رقابت‌هايي که در پيش داريم، آماده‌ام زيرا ديدارهاي مهمي در پيش داريم.

وي ادامه داد: مقايسه تيم با فصل‌هاي ديگر سخت است اما ما در وضعيت خوبي به سر مي‌بريم. و در تمام رقابت‌ها جايگاه خوبي داريم. اگر به گذشته نگاه کنيد، مي‌بينيد که در حال پيشرفت هستيم و نمي‌خواهيم متوقف شويم. از حالا بايد به پيشرفت ادامه دهيم. تيم منسجم است و مي‌داند چگونه بازي کند. همه‌چيز مثبت به نظر مي‌رسد اما اين مي‌تواند در هر لحظه تغيير کند و ما نمي‌خواهيم چنين اتفاقي بيفتد.

هافبک رئال مادريد خاطرنشان کرد: نکته مثبت اين است که مي‌توانيم با سيستم‌هاي مختلف بازي کنيم زيرا بازيکناني داريم که مي‌توانند اين کار را انجام دهند. به خوبي با همه اين سيستم‌ها هماهنگ مي‌شويم. اساسي که تيم ما پيدا کرده، انعطاف‌پذير است.

وي اضافه کرد: شالکه تيم باتجربه‌اي در ليگ قهرمانان است و با تمام احترامي که براي آنها قائليم به اين مسابقه مي‌رويم. با بيشترين تمرکز به ميدان مي‌رويم زيرا شالکه از لحاظ بدني تيم قدرتمندي است و بازيکنان بسيار خوبي دارد.

 

 

وياش بواش و سيمئونه گزينه‌هاي بارسلونا


آندره وياش بواش و ديگو سيمئونه در بين گزينه‌هاي هدايت بارسلونا در فصل آينده حضور دارند.


 

بارسلونا در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندي ليگ اسپانيا قرار دارد و در جام حذفي نيز به فينال راه يافته است. با اين حال خراردو مارتينو، سرمربي فعلي بارسلونا از تمايلش براي کناره‌گيري از اين تيم در پايان فصل خبر داده بود.

روزنامه‌ "اسپورت کاتالونيا" گزارش داد: مسئولان باشگاه بارسلونا از هم اکنون مذاکرات خودشان را براي سرمربي فصل آينده بارسلونا آغاز کرده‌اند که در اين ميان آندره وياش بواش، سرمربي پرتغالي سابق تاتنهام و ديگو سيمئونه، سرمربي فعلي آتلتيکو مادريد در بين گزينه‌هاي هدايت بارسلونا در فصل آينده ديده مي‌شود.

بارسلونا که هفته‌ پيش برابر رئال سوسيداد با نتيجه‌ سه بر يک شکست خورد اين هفته‌ در ليگ بايد برابر آلمريا ديدار کند و سپس در ديدار برگشت خود در ليگ قهرمانان اروپا به ديدار منچسترسيتي خواهد رفت.

 

مسابقه روپايي دايي با کودک سرطاني در محک


سرمربي پرسپوليس به بيمارستان محک رفت.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت بيمارستان محک، براي کودکان محک و به خصوص بچه‌‌هاي فوتبال دوست، ديدار با يکي از نام آورترين فوتباليست‌هاي ايران، که بازي‌هاي به يادماندني و درخشان و گل‌هاي زيادي را در کارنامه‌اش دارد، ديداري پر از هيجان و شادي بود.

علي دايي همچون پدري مهربان و دلسوز به همراه همسرش به بخش‌هاي (شيمي درماني- انکولوژي و ...) بيمارستان محک رفت و با بچه‌هاي در حال درمان عکس‌هاي يادگاري گرفت. سجاد 10 ساله يکي از فوتباليست‌هاي کوچک با وي مسابقه رو پايي زدن داد؛ ميلاد 5 ساله از قراردادي که در آينده مي خواهد با تيم پرسپوليس امضا کند صحبت کرد و تعداد زيادي از والدين از روزهاي گذشته جام جهاني و گل‌هاي خاطره انگيز او صحبت کردند. در آخر علي دايي به اتفاق کودکان محک، توپ فوتبالي را رنگ‌آميزي کردند و آرزوهايشان را روي آن نوشتند تا در بازار نوروزي محک براي فروش دسته جمعي ارائه شود.

بازار نوروزي با هدف حمايت از کودکان مبتلا به سرطان محک در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند از ساعت 10 صبح تا 8 شب درموسسه محک برگزار مي شود. حضور هنرمندان و ورزشکاران در کنار کودکان محک همواره باعث شادي و شعف آن‌ها در مسير درمان مي‌باشد. به اميد حضور همه ياوران در بازار نوروزي محک.

 




رويس: هر تيمي را مي‌توانيم شکست دهيم


ستاره ملي‌پوش تيم فوتبال بورسيادورتموند گفت: پيروزي مقابل زنيت واکنشي به باخت از هامبورگ بود.


 

مارکو رويس پس از برد 4 بر 2 خارج از خانه مقابل زنيت روسيه در ديدار رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: از اين برد خوشحالم. ما بازهم جنگنده ظاهر شديم. توانستيم به سرعت نسبت به باخت ناباورانه از هامبورگ واکنش نشان دهيم.

وي ادامه داد: بازي خوبي کرديم. اشکالات جزئي هم داشتيم که برطرف مي‌شوند. فکر مي‌کنم با اين نتيجه يکبار ديگر نشان داديم دورتموند مي‌تواند هر حريفي را شکست دهد.

رويس که خود زننده يکي از گل‌هاي تيمش بود،‌ افزود: گاه و بيگاه بازي‌هاي انجام مي‌دهيم که خيلي خوب نيستيم. بايد اين اشکال را برطرف کنيم تا هميشه در بالاترين سطح ممکن ظاهر شويم.

در اين جدال که در ورزشگاه پتروفسکي در حضور 15 هزار نفر انجام گرفت، شاتف 57 و هالک 69(پنالتي) براي زنيتي‌ها گلزني کردند. در حاليکه دورتموند گل‌هاي خود را توسط ميختاريان 4، رويس 5، لواندوفسکي 61 و 71 به ثمر رساند.

 



مورينيو: بازي مقابل تيم دروگبا دشوار است


خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي انگليس در آستانه ديدار تيمش در برابر تيم گالاتاسراي ترکيه در ليگ قهرمانان اروپا گفت:بازي در برابر تيمي که ديديه دروگبا در آن بازي مي کند کاري دشوار است.


 

مورينيو در کنفرانسي خبري گفت: من از اينکه در برابر تيمي که وي در آن حضور دارد بازي خواهيم کرد خيلي خوشحالم و دوست دارم که بهترين عملکرد را تيمم داشته باشد زيرا گالاتاسراي قهرمان ليگ ترکيه است. روبرو شدن با تيمي که در آن ديديه دروگبا بازي مي کند کاري دشوار است و من به خوبي با اين موضوع آشنا هستم و احساس غريبي دارم اما ما بايد اين موضوع را بپذيريم و بايد کارمان را انجام دهيم.ما مي دانيم که او هم مي خواهد تا کارش را به بهترين شکل به انجام رساند. من مي خواهم به تيمم کمک کنم و او هم مي خواهد به تيم خود با گلزني خود کمک کند.او سال گذشته هم همين کار را کرد.

گفتني است تيم چلسي انگليس در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا امروز چهارشنبه به ديدار گالاتاسراي ترکيه مي رود. در ديگر ديدار اين روز هم رئال مادريد اسپانيا با شالکه آلمان روبرو مي شود.
 

انتقاد شديد کين از منچسترِ مويس


کاپيتان سابق منچستريونايتد پس از شکست اين تيم برابر المپياکوس به انتقاد از شيوه بازي شياطين سرخ و سطح ليگ برتر پرداخت.


 

منچستريونايتد در اين فصل يکي از ضعيف‌ترين فصل‌هاي خود را سپري کرده و يکي از بازيکناني که نمايش ضعيفي داشته، مايکل کريک بوده است.

روي کين، کاپيتان سابق منچستريونايتد در ابتدا درباره کيفيت ليگ برتر، گفت: فکر مي‌کنم همه ما شست‌وشوي مغزي شده‌ايم که ليگ برتر بهترين ليگ دنيا است. اين کاملا مزخرف است! اين فقط بازي رسانه‌هاست که اين برچسب را به ليگ انگليس مي‌زنند. در طول چند هفته‌ گذشته نمايش تيم‌هاي انگليسي را در اروپا ديديم و آخرين آن نيز عملکرد ضعيف منچستريونايتد بوده است که سطح ليگ برتر را نشان داد. فکر مي‌کنم در حال حاضر با شکست سه تيم انگليسي ارزش‌هاي واقعي ليگ برتر انگليس نمايان شده است.

روي کين درباره شرايط ديويد مويس در منچستريونايتد، گفت: فکر مي‌کنم ديويد مويس اصلا انتظار نداشته در اين شريط قرار بگيرد. او از اين نتايج شوکه شده است. مويس در تابستان پس از فرگوسن روي کار آمد و انتظار داشت که يک منچستر رويايي را در سال اول داشته باشد. منتظر بود تا قهرماني‌هاي زيادي در همان فصل نخست براي منچستريونايتد کسب کند، اما کيفيت تيم در حال حاضر حتما او را شوکه کرده است. امشب (ديشب) شب سختي براي هواداران منچستريونايتد، مويس و همکارانش بود. فکر نمي‌کنم هيچ کس از ما اين شرايط را پيش‌بيني مي‌کرد. البته بايد از المپياکوس نيز تمجيد کرد، آنها خيلي خيلي خوب بودند. در خط حمله بسيار با برنامه ظاهر شدند و از لحاظ تکنيکي شرايط بهتري نسبت به يونايتد داشتند.

کاپيتان سابق منچستريونايتد در ادامه با انتقاد بيشتر از تيم منچستر، گفت: آنها بعد هر شکست مي‌گويند "بازي بعدي، بازي بعدي" و مدام اين جمله را تکرار مي‌کنند. بازي بعدي براي آنها همين است، ديگر کدام بازي بعدي؟ بازيکنان منچستر و سرمربي اين تيم بايد با اين حقيقت کنار بيايند و بدانند که بازي بعدي در کار نيست. هواداران منچستر هميشه وقتي من را مي‌بينند مي‌پرسند چه بر سر منچستر آمده و من جوابي براي اين سوال ندارم.

منچستريونايتد که از رقابت‌هاي جام حذفي و جام اتحاديه انگليس نيز حذف شده شانس بسيار کمي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده دارد و با اين شرايط اين تيم در رقابت‌هاي فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا غايب بزرگ اين مسابقات خواهد بود.

 

رائول ديدار با سپاهان را از دست داد


مهاجم اسپانيايي تيم السد قطر ديدار مقابل سپاهان ايران را از دست داد.


 

رائول گونزالس به دليل تداوم آسيب ديدگي اش که در بازي مقابل الخور در ليگ قهرمانان آسيا برايش به وجود آمد،نمي تواند در مسابقه روز چهارشنبه در برابر سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود.

به گزارش اوج، اين اتفاق براي السد که پس از يک سال به ليگ قهرمانان آسيا بازگشته،خبر تلخي محسوب مي شود.

ديدار السد و سپاهان از گروه چهارم ليگ قهرمانان آسيا ساعت 19 امروز در قطر برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اخبار ورزشی6اسفند

بازدید: 112

ممنوعيت جذب بازيکن بالاي 23 سال در ليگ يک


رييس سازمان ليگ فوتبال ايران از وضع قوانين جديد براي محدود شدن ورود مربيان و بازيکنان خارجي به ليگ برتر از فصل آينده خبر داد و گفت: احتمالا جذب بازيکن بالاي 23 سال در ليگ دسته يک کاملا ممنوع شود.


 

مهدي تاج با بيان اينکه براي به تعويق افتادن يک روزه هفته‌هاي پاياني مسابقات فوتبال ليگ برتر با کارلوس کي‌روش هم توافق شده است،‌ اظهار کرد: اين تصميم صرفا بنابر درخواست باشگاه‌ها نبود بلکه خود فدراسيون هم چنين بحثي را داشت تا تاريخ بازي‌هاي هفته‌هاي پاياني يک روز عقب بيفتد تا به تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا فشار کمتري بيايد. در اين زمينه با کارلوس کي‌روش توافق داشته‌اند بنابراين هفته 29 ليگ برتر 17 فروردين و هفته سي‌ام و پاياني مسابقات هم 22 فروردين برگزار خواهد شد.

به گزارش ايسنا، وي در واکنش به حرف‌هاي مسوولان بعضي باشگاه‌ها از جمله سرپرست استقلال مبني بر اينکه چرا سازمان ليگ چنين برنامه‌اي را اعلام مي‌کند تا حتما باشگاه‌ها درخواست بدهند و بعد در تصميمش تجديدنظر کند، تصريح کرد: اين هم حرفي است و به هر جهت شايد مي‌شد از اول اين تغيير را ايجاد کرد. به هر حال ما هم بايد طبق برنامه تيم ملي پيش‌ مي‌رفتيم.

** مبلغ پايه مزايده تبليغات محيطي 30 ميليارد تومان است

تاج از مبلغ پايه مزايده تبليغات محيطي مسابقات باشگاهي فصل آينده با رقم 30 ميليارد تومان خبر داد و به ايسنا گفت: دو روز است که در روزنامه‌هاي کثيرالانتشار آگهي مزايده تبليغات محيطي مسابقات فصل آينده و فصل بعد از آن را منتشر کرده‌ايم. مبلغ پايه مزايده 30 ميليارد تومان است و شرکت‌هاي متقاضي مي‌توانند با مراجعه به اين اطلاعيه‌ها براي پر کردن فرم‌ها و شرکت در مزايده اقدام کنند. آخرين مهلت دريافت اسناد مزايده 10 اسفند و آخرين مهلت تحويل مدارک 12 اسفند است که در اطلاعيه قيد شده است. در اين مزايده شرکت هاي خارجي هم مي‌توانند شرکت داشته باشند.

** به سمتي مي‌رويم تا برنامه کل فصل را اعلام کنيم

رييس سازمان ليگ در پاسخ به اينکه چه زماني برنامه مسابقات فصل آينده را به منظور هماهنگ کردن برنامه بازي‌هاي ملي تحويل فدراسيون مي‌دهيد، گفت: مشخص شدن برنامه مسابقات فصل آينده ضرورت سازمان ليگ هم هست. نبايد اعلام برنامه‌ها به صورت سه، چهار هفته يک‌بار انجام شود. ما مي‌توانيم کل برنامه مسابقات ليگ در طول فصل يا حداقل نيم‌فصل را اعلام کنيم اما به شرطي که برنامه‌ها اجرا شود. امسال ديديد که 2، 3 اردوي تيم ملي لغو شد و ما مجبور شديم در آن زمان بازي‌هاي ليگ را برگزار کنيم تا در انتهاي مسابقات فرصت بيشتري براي اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي ايجاد شود. اما نهايتا بايد ياد بگيريم برنامه‌هاي مدون يکساله را تنظيم و اعلام کنيم. اما در شرايط فعلي تقويم بازي‌هاي ليگ قهرمانان و تيم ملي و همينطور لزوم برگزاري همزمان سه هفته پاياني ليگ، به گونه‌اي بود که نمي‌توانستيم زودتر از هفتم فروردين مسابقات را برگزار کنيم،‌ بنابراين کساني به تعطيلي يک‌ماهه ليگ انتقاد مي‌کنند ظاهرا اطلاع کافي از شرايط ندارند.

** ديگر هر مربي و بازيکن خارجي نمي‌تواند وارد ليگ شود

تاج از ايجاد آيين‌نامه و تعيين ضوابطي براي فعاليت مربيان و بازيکنان خارجي از فصل آينده خبر داد و به ايسنا گفت: مي‌خواهيم از فصل آينده اجازه ورود مربيان و بازيکناني را به ليگ بدهيم که از استانداردهاي لازم برخوردار بوده و سابقه مشخص و قابل قبولي در باشگاه‌هاي کشور خودشان و بعضا تيم‌هاي ملي داشته باشند. همينطور جلو جابجايي چندباره مربيان در طول فصل را هم مي‌گيريم. اين تصميم را در هيات رييسه سازمان ليگ مصوب کرده و به مديران باشگاه‌ها هم ابلاغ خواهيم کرد.

**شايد جذب بازيکن بالاي 23 سال در ليگ يک ممنوع شود

وي با انتقاد از شرايط مسابقات ليگ دسته يک، دوم و سه، از جوانسازي قابل توجه تيم‌هاي ليگ دسته يک و تا حدي ليگ برتر خبر داد و تصريح کرد: ليگ دسته يک بايد پشتوانه ليگ برتر باشد و به ترتيب آن ليگ‌هاي دسته دو و دسته سه بايد ليگ‌هاي بالاتر خود را پشتيباني کنند اما متاسفانه مي‌بينم ليگ دسته يک به پارکينگي براي بازيکنان غيرقابل استفاده در ليگ برتر تبديل شده است! سازمان ليگ مقرراتي وضع خواهد کرد تا تيم‌هاي ليگ دسته يک از فصل آينده مجبور شوند از بازيکنان جوان زيادي استفاده کنند. حتي احتمال دارد جذب بازيکن بالاي 23 سال را در اين ليگ کاملا ممنوع کنيم. همينطور در ليگ برتر هم محدوديت‌هايي قائل مي‌شويم تا تعداد بازيکنان اميد و جوان در تيم‌ها بيشتر شود و در مجموع شرايطي ايجاد کنيم تا به بازيکنان جوان در تمام ليگ‌ها فرصت بيشتري براي بازي برسد.

** باشگاه‌ها موظف به اعلام بودجه‌هايشان شدند

رييس سازمان ليگ در پاسخ به اينکه آيا درباره مبلغ قرارداد بازيکنان هم مقرراتي وضع مي‌کنيد، به ايسنا گفت: با هماهنگي انجام شده با وزارت ورزش و جوانان در بحث ميزان باشگاه‌ها نظارت دقيقي خواهيم داشت و هر باشگاهي مکلف مي‌شود تا بودجه‌اش براي فصل آينده را به سازمان ليگ اعلام کند. نحوه تخصيص اين بودجه به بخش‌هاي مختلف فوتبال هم به صورت مشخص شده، خواهد بود.

 

 

هرآنچه در برنامه نود گذشت


در نظرسنجي برنامه شب گذشته نود پرسپوليس بار ديگر موفق شد عنوان قهرماني سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال را از آن خود کند.


 

برنامه نود شب گذشته به مسائل فوتبال و داوري کشورمان پرداخت.

سوال نظرسنجي اين برنامه اختصاص به انتخاب قهرمان سيزدهمين دوره ليگ برتر داشت.

در اين نظرسنجي پرسپوليس موفق شد بيشترين راي را به خود اختصاص دهد و استقلال و فولاد در مکان‌هاي بعدي قرار گرفتند.

ميهمان اين برنامه اميرحسين فشنگچي بازيکن سابق پرسپوليس و بازيکن فعلي ملوان بود که به عنوان گل‌ساز ترين بازيکن سيزدهمين دوره ليگ برتر به گفت‌و‌گو با عادل فردوسي‌پور پرداخت.

فشنگچي در ابتداي صحبت خود اشاره کرد که در گزارش‌هايي که فردوسي‌پور از بازي‌هايي که او در پرسپوليس انجام مي‌داد هيچ وقت به تعريف وي نپرداخته است.

بازيکن سابق پرسپوليس صحبت‌هايي را درباره دوران فوتبالي خود انجام داد و اشاره کرد که همواره تصميمات فوتبالي را نسبت به ساير تصميمات ديگر ارجح داده است.

وي گفت که براي اينکه بتواند خدمت سربازي خود را به پايان برساند مجبور شده تا از رشته دانشگاهي خود مهندسي نساجي انصراف دهد.

در ادامه برنامه مصاحبه علي دايي در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل صبا که صحبت‌هايي را عليه محمد مايلي کهن مطرح کرده بود، پخش شد.

آماري درباره ليگ سيزدهم کشورمان پخش شد و اشاره شد که براي هفتمين بار صدر جدول در اين فصل دچار تغيير شده است و آماري از تعداد هفته‌هايي که تيم‌ها در اين فصل صدرنشين ليگ برتر بودند، پخش شد.

پس از آن به تعطيلي ليگ‌ها اروپايي پرداخته شد و با ليگ کشورمان مقايسه شد.

ميهمان اين هفته برنامه علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال بود.

وي در مورد حامي مالي تيم ملي فوتبال صحبت کرد و گفت که براي اين حامي مالي سقف مشخص نکرديم ولي کف قرارداد ما 7 ميليارد است که 5 ميليارد آن را گرفته ايم و 2 ميليارد باقي مانده را به زودي خواهيم گرفت.

کفاشيان در مورد ادامه همکاري فدراسيون فوتبال با کي روش پس از جام جهاني 2014 گفت که يک‌شنبه براي ادامه همکاري صحبت‌هايي با کي روش داشتيم و تا حدود زيادي با هم به توافق رسيديم.

در ادامه برنامه محمد مايلي کهن روي خط برنامه آمد و درباره اتهاماتي که علي دايي عليه او زده بود صحبت‌هايي را مطرح کرد.

وي در ابتداي صحبت‌هايش با کنايه عنوان کرد که از برنامه نود ممنونم که وقتي همه خواب هستند، به من فرصت داده شده تا از خودم دفاع کنم! 

وي البته در ادامه گفت که نسبت به برنامه نود احترام مي‌گذارد.

مايلي‌کهن گفت که خوشحال است که با حرکت به قول دايي «عوام‌فريبانه» موفق شده سرمربي پرسپوليس را مجبور کند که براي اولين بار در زندگي‌اش بگويد دست کارگران را مي‌بوسد.

وي گفت که دايي گفته که من از تيمي در يک نيم فصل 800 ميليون پول خواسته‌ام که من هيچ پولي نگرفتم و دو بار هم به خارج از کشور براي مربي‌گري رفته‌ام و هر دو بار هم موفق بوده و جام اخلاق هم گرفته‌ام.

محمد مايلي کهن که به خاطر درگيري‌هاي اين روزهايش با علي دايي روي بورس است، در برنامه دوشنبه شب 90 روي خط آمد تا درباره صحبتها و ادعاهاي علي دايي حرف بزند. سرمربي سابق تيم ملي با اشاره به عکسي که از او توسط رسانه‌ها منتشر شده گفت که اين عکس مربوط به 37 سال پيش است و اين عکس به زماني بر مي‌گردد که رژيم طاغوت سر کار بوده.

مايلي‌کهن با تاکيد بر اينکه "جا نماز آب نمي‌کشد" مدعي شد که علي دايي هنگام بازي ايران و ازبکستان براي دريافت گرين کارت به امريکا رفت. بعد از اين صحبت، مايلي‌کهن در برنامه زنده تلويزيوني به طرز عجيبي نام يکي از خوانندگان لس‌آنجلسي را آورد و تاکيد کرد که چه قبلا چه حالا به اين خواننده علاقه داشته هر چند انتقادهايي را هم به او وارد مي‌داند!

بعد از اين اظهارنظر عجيب، فردوسي‌پور خنده‌کنان از مايلي‌کهن خواست که حرف‌هاي باقي مانده‌اش را به بعد موکول کند!

در حالي مايلي کهن چنين صحبتي را مطرح کرد که بعيد است او از خط قرمزهاي صداوسيما بي خبر بوده باشد.

 

مويس: شانس قهرماني داريم


سرمربي منچستريونايتد در آستانه ديدار با المپياکوس در يونان ضمن اعلام اينکه تيمش شانس قهرماني دارد تاکيد کرد با حريف سرسختي روبه‌رو مي‌شوند.


 

منچستريونايتد در دور يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در زمين المپياکوس يونان به ميدان خواهد رفت.

ديويد مويس در مورد اين ديدار گفت: مي‌دانم که در اين تورنمنت شانس قهرماني داريم و به همين دليل تلاش مي‌کنيم در آن به چيزي که مي‌خواهيم برسيم. بي صبرانه منتظر آغاز بازي هستم. از حضور در چنين ديدارهايي لذت مي‌برم. کسب عنوان نخست در مرحله گروهي يک امتياز براي ما به حساب مي‌آمد. اکنون هم روي دو ديدار سخت مقابل المپياکوس تمرکز کرده‌ايم.

مويس در ادامه افزود: مي‌دانيم که براي صعود بايد خيلي خوب بازي کنيم. المپياکوس مقابل پاري سن ژرمن و بنفيکا نمايش خوبي داشت. آنها از گروه سختي صعود کردند و رويارويي با آنها در زمين خانگي کاري بسيار سخت است.

 

 
 
 
 

دژاگه در تيم منتخب هفته بيست‌و‌هفتم ليگ برتر


هافبک کناري تيم ملي کشورمان به دليل عملکرد خوبي که در ديدار مقابل وست‌برومويچ داشت، نامش در تيم منتخب هفته بيست‌و‌هفتم ليگ برتر قرار گرفت.


 

تيم فوتبال فولام در هفته بيست‌و‌هفتم ليگ برتر انگليس شنبه شب در حالي‌که فليکس ماگات اولين تجربه مربيگري‌اش را با اين تيم غرب لندني داشت در خانه وست‌بروموويچ به تساوي يک بر يک دست يافت.

به گزارش تسنيم، اشکان دژاگه، هافبک کناري تيم ملي کشورمان که در کارهاي تهاجمي هم شرکت مي‌کند در اين ديدار علاوه بر گلي که در دقيقه 28 به ثمر رساند آنقدر خوب بازي کرد که روزنامه «ايوينينگ استاندارد» چاپ لندن نام وي را در ترکيب تيم منتخب هفته قرار داد. جالب اينجا است که دژاگه 27 ساله پس از اوليور ژيرو، مهاجم فرانسوي آرسنال بالاترين امتياز را در بين نفرات برتر به خود اختصاص داده است.

ژيرو با 2 گلي که در ديدار مقابل ساندرلند به ثمر رساند و يک پاس گلي که داد يکي از بهترين بازي‌هاي خود در فصل جاري را به نمايش گذاشت و به همين خاطر بالاترين امتياز را به دست آورد. در تيم هفته اشکان دژاگه به همراه ادن اِزار و اوليور ژيرو در خط حمله قرار گرفته‌اند. تيم چلسي هم با داشتن 8 بازيکن بيشترين سهم را در اين فهرست دارد.

تيم منتخب هفته به شرح زير است:

دروازه‌بان: پتر چک از چلسي (7.2 امتياز)

مدافعان: برانيسلاو ايوانوويچ از چلسي (8.2 امتياز)، گري کاهيل از چلسي (8.6 امتياز)، جان تري از چلسي (8.3 امتياز) و سزار آزپيليکوئتا از چلسي (7.5 امتياز)

هافبک‌ها: نمانيا ماتيچ از چلسي (8.3 امتياز)، کوين نولان از وستهام (8.2 امتياز) و فرانک لمپارد از چلسي (8.4 امتياز)

مهاجمان: اشکان دژاگه از فولام (8.9 امتياز)، اوليور ژيرو از آرسنال (9.6 امتياز) و ادن اِزار از چلسي (7.5 امتياز)

 

 
 
 

رونالدو: زيدان در فکر مربيگري فرانسه است


رونالدو با اعلام اينکه زين‌الدين زيدان سرمربي آينده رئال مادريد است، از نيمار به عنوان ستاره کشورش در جام جهاني 2014 ياد کرد.


 

رونالدو نازاريو مهاجم سابق تيم ملي برزيل موفق شده با تيم ملي برزيل به افتخارات زيادي دست يابد و اکنون يکي از سفيران کشورش در ميزباني جام جهاني است. او در گفت‌وگو با راديو RMS ذرباره مسائل مختلفي به صحبت پرداخت.

رونالدو درباره مشکلات ميزباني برزيل براي جام جهاني 2014 گفت: کاملاً متقاعد شدم که اين بهترين جام جهاني تاريخ خواهد بود. کاملاً خوشبين هستم. بالاتر از همه چيز به اين خاطر که اينجا کشورم است. جام جهاني يک رويداد مهم است و همه ما به طور هماهنگ تلاش مي‌کنيم تا همه چيز خوب پيش برود. طبيعي است که در ماه‌هاي منتهي به آغاز تورنمنت شک و ترديدهايي وجود داشته باشد. ببينيد چه اتفاقي براي المپيک سوچي افتاد – در پايان، فوق العاده از آب در آمد و اين رويداد به خوبي سازماندهي شد. جام جهاني نيز همينطور خواهد بود و فکر نمي‌کنم مشکلي براي ميزباني برزيل باشد.

مهاجم سابق تيم ملي برزيل درباره زين‌الدين زيدان گفت: فکر مي‌کنم زيدان آماده است تا سرمربي فرانسه شود. او خودش را براي هدايت تيم ملي فرانسه آماده مي‌کند. نمي‌توانم او را مدتي طولاني روي نيمکت رئال مادريد به عنوان شماره دو تصور کنم. با تمام تجربياتي که او در دنياي فوتبال کسب کرده مي‌تواند هر تيمي را هدايت کند. همانطور که همه ما مي‌دانيم، مربيان زيادي بعد از جام جهاني و وقتي که دوره‌شان تمام شد، از تيم جدا شده‌اند. بايد ببينيم چه اتفاقي براي دشان رخ مي‌دهد، اما اگر او جدا شود، فرصت خوبي براي زيدان خواهد بود تا سرمربي تيم ملي کشورش شود.

رونالدو در پايان درباره نيمار مهاجم برزيل که اميد کشورش براي جام جهاني 2014 است، گفت: پس از جام کنفدراسيون‌ها، احساس خوشبيني بيشتري به برزيل دارم. ما تيم جواني داريم که نشان داديم با کيفيت هستيم. نيمار بهترين بازيکن برزيل در جام جهاني خواهد بود. او قبلاً هم کيفيت خود را نشان داده است. در اين لحظه، او به عنوان يار کمکي مسي به بارسلونا آمده اما او بزرگترين اميد ما براي آينده است. اگر نيمار بتواند توانايي‌هاي خود را نشان دهد و برزيل به فينال برسد، او مي‌تواند در سال 2014 به يک ستاره بزرگ تبديل شود.

 

 
 

رونالدينيو به تيم ملي برزيل دعوت نشد


اسکولاري از رونالدينيو براي ديدار دوستانه برابر آفريقاي جنوبي دعوت نکرد.


 

برزيل هفته‌ آينده در ديداري دوستانه برابر آفريقاي جنوبي به ميدان خواهد رفت تا ميزبان جام جهاني بتواند خودش را براي حضور قدرتمند در اين رقابت‌ها آماده کند.

لوئيس فيليپه اسکولاري، سرمربي تيم ملي برزيل 19 بازيکن را براي حضور در اين ديدار دوستانه دعوت کرد، اما بر خلاف پيش‌بيني‌ها در اين فهرست خبري از نام رونالدينيو در ميان دعوت‌شدگان نيست.

رسانه‌هاي برزيلي در روزهاي گذشته اميدوار بودند تا رونالدينيو که توانسته در فلوميننزه عملکرد خوبي داشته باشد به تيم ملي دعوت شود اما اسکولاري در نهايت از اين بازيکن براي حضور در ديداري دوستانه برابر آفريقاي جنوبي دعوت نکرد.

** فهرست بازيکنان برزيل براي ديدار هفته‌ آينده برابر آفريقاي جنوبي به اين شرح است:

- دروازه‌بانان:

جفرسون (بوتافوگو)، ژوليو سزار (تورنتو)

- مدافعان:

دني آلوس (بارسلونا) ، دانته (بايرن‌ مونيخ)، داويد لوئيز (چلسي)، مارسلو (رئال مادريد)، رافينيا (بايرن‌ مونيخ) و تياگو سيلوا (پاري‌سن‌ژرمن).

- هافبک‌ها:

فرناندينيو (منچسترسيتي)، لوئيس گوستاوو (ولفسبورگ)، اسکار (چلسي)، پائولينيو (تاتنهام) و راميرس (چلسي).

- مهاجمان:

برنارد (شاختار)، فرد (فلوميننزه)، هالک (زنيت)، جو (اتلتيک مينييرو) ، نيمار (بارسلونا) و ويليان (چلسي).

 

 

مکاني محروم از حضور در ديدار ايران-نيجريه


فيفا اعلام کرد سوشا مکاني به همراه سه بازيکن ديگر نمي‌توانند در نخستين بازي تيم ملي کشورشان در جام جهاني حاضر باشند.


 

کميته انضباطي فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام کرد چهار بازيکن شامل سوشا مکاني از ايران، آلخاندرو گوارين از کلمبيا، ماريو مانژوکيچ و سيمونيچ از کرواسي نمي‌توانند به دليل محروميت در نخستين بازي جام جهاني 2014 بازي کنند.

سوشا مکاني 28 خرداد و در پايان بازي ايران برابر کره جنوبي که به صعود ايران منجر شد به سمت تماشاگران کره‌اي رفت و مقابل آنها شادي کرد که اين مساله با واکنش بازيکنان کره‌اي روبه‌رو شد. به نظر مي‌رسد که ناظر يا داور آن بازي در گزارش خود از آن بازي خواستار محروميت اين بازيکن شده بودند.

به اين ترتيب سوشا مکاني در صورت دعوت به تيم ملي نمي‌تواند در بازي ايران برابر نيجريه پيراهن تيم ملي ايران را بپوشد.

 

 

صعود چارلتون در جام حذفي با قوچان‌نژاد


چارلتون و هال سيتي با برتري برابر حريفان خود به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس رسيدند.


 

مرحله يک هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس با برگزاري 2 ديدار به پايان رسيد که در آن تيم‌هاي چارلتون و هال‌سيتي با برتري برابر حريفان خود به مرحله بعد صعود کردند.

چارلتون که رضا قوچان نژاد را در اختيار دارد موفق شد با نتيجه 2 بر يک شفيلد ونزدي را از پيش‌رو بردارد. براي چارلتون در اين ديدار کالوم هريتوس و سيمون چرچ گلزني کردند. رضا قوچان نژاد مهاجم ايراني چارلتون در اين ديدار از دقيقه 85 به جاي سيمون چرچ به ميدان آمد.

در ديگر ديدار، هال سيتي به مصاف برايتون رفت و در پايان موفق شد با نتيجه 2 بر يک به پيروزي برسد تا تيم ليگ برتري هال سيتي نيز راهي مرحله بعد شود.

مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس 2 هفته ديگر برگزار مي شود.

 

 
 
 
 
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ضربه ازاد مهران داداش زاده

بازدید: 86

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اسمس مشتی

بازدید: 115
دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام :
پایدار تا پایِ دار …
فرستنده : گندم
.
.
باو اصن ما ۸۰۰×۶۰۰ شما Full HD
رواله ؟
.
.
آقا ما “صرفا جهت اطلاع و فاقد هرگونه ارزش” ؛ شما “کپی برابر اصل ، ثبت با سند برابر است”
.
.
آقا ما جاوا ؛ شما آندروید !
.
.
آقا ما متر ؛ شما سال نوری !
.
.
آقا ما شب تار ؛ شما صبح امید !
.
.
آقا ما x=2 ؛ شما E=mc^2 !
.
.
آقا ما بنال بینیم باووووو ؛ شما خواهش می کنم بفرمایید !
.
.
آقا ما سگ ماهی افتاده لب ساحل ؛ شما خاویار توی دل ماهی !
.
.
آقا ما یه نقطه توی فضا ؛ شما مبدا مختصات !
.
.
اصلا ﻣﺎ ﻫﺮ ﻫﺮ ﻫﺮ ، ﺷﻤﺎ ﺗﺒﺴﻤﯽ ﺩﻟﻨﺸﯿﻦ !
.
.
آقا ما قابلمه ؛ شما بلور پیرکس !
.
.
گاهی اوقات “عشق” همه خوشبختی نیست …
گاهی اوقات “رفاقت” یعنی عشق !!!
.
.
به ﺍﻣﯿﺪ ﺭﻭﺯﻱ ﮐﻪ ﺭﻓﻴﻘﺎﻡ ﺍﺳﻤﻢ ﺑﻴﺎﺩ ﺭﻭ ﻟﺒﺸﻮﻥ و ﻳﻪ ﭘﻮﺯﺧﻨﺪﻩ ﺑﺰﻧﻦ ﻭ ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﺍﺷﮑﺸﻮﻧﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻨﻦ ﻭ ﺑﮕﻦ ﻫــــــﻲ ﮐﻲ ﻓﮑﺮﺷﻮ ﻣﻴﮑﺮﺩ ؟
.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

منتخب اخبار ورزشی 4اسفند

بازدید: 102

هفته بیست و پنجم سری آ

پیروزی آ اس رم مقابل بولونیا


رم در هفته بیست و پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا موفق شد بولونیا را شکست دهد.


 

هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا شب گذشته با یک دیدار آغاز شد که رم در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه یک بر صفر بر بولونیا غلبه کند. راجا ناینگولان اولین گل خود را برای رم به ثمر رساند تا شاگردان رودی گارسیا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند و برای کسب صدرنشینی امیدوار باشند.

هافبک بلژیکی 8 دقیقه پیش از پایان نیمه اول گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا تیم گارسیا جایش را در رده دوم تثبیت کند.

بولونیا نیز با این شکست با 21 امتیاز در رده شانزدهم لیگ 20 تیمی ایتالیا قرار دارد.

 

 

گودرزی: شبکه ورزش همه را به یک چشم ببیند


فردا با الوند همدان در خانه حریف بازی داریم که بچه‌ها مصمم هستند این بازی را ببرند تا شانس صعود ما بیشتر شود.


 

مدیرعامل باشگاه‌صنعت نفت‌آبادان گفت: بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شد در بازی‌های اخیر نتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

ناصر گودرزی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در 2 بازی اخیر مد نظرمان را نتوانستیم کسب کنیم که هم بدشانسی آوردیم. و هم اشتباهات داوری باعث شد نتوانیم نتیجه بگیریم. مقابل گیتی‌پسند پنالتی واضح ما را نگرفتند و به بازیکن ما اخطار دادند و در دقیقه 30 همان بازیکن را اخراج کردند. ما با مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته داوران صحبت کرده‌ایم و خواستیم تا نظارت بیشتری روی کار داوران باشد تا تیم‌ها در هفته‌های پایانی بیشتر از این ضرر نکنند.

وی افزود: در حال حاضر 6 امتیار با صدر جدول فاصله داریم اما به صعود به لیگ برتر کاملاً امیدوار هستیم چون با پدیده مشهد در آبادان بازی داریم و در هفته‌های پایانی امتیازات جابجا می‌شود. فردا هم با الوند همدان در خانه حریف بازی داریم که بچه‌ها مصمم هستند این بازی را ببرند تا شانس صعود ما بیشتر شود.

گودرزی در پایان گفت: از شبکه ورزش به شدت گلایه داریم. متاسفانه شبکه ورزش سلیقه‌ای عمل می‌کند و از اول فصل هیچ ارتباطی با مسئولین و کادر فنی صنعت نفت آبادان نداشته و صحنه‌های داوری ما را به راحتی سانسور می‌کنند. نمی‌دانم شبکه ورزش چه سیاستی دارد اما رسانه ملی وظیفه دارد همه را به یک چشم ببیند نمی دانم شبکه ورزش چه مشکلی با صنعت نفت دارد، اما نباید حق یک شهر را نادیده بگیرند و ما حتماً به‌آقای ضرغامی در این رابطه نامه می‌زنیم چون این رفتار در شأن رسانه ملی نیست و این رفتار شبکه ورزش شائبه‌ای را بین مردم‌آبادان به وجود آورده که دست‌هایی پشت پرده هست. ما حتما این مسائل را به ضرغامی اطلاع می‌دهیم تا حق مردم آبادان پایمال نشود.

 

کلوپ:‌ مقابل هامبورگ بد بازی کردیم


سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند گفت: خودمان باعث شدیم مغلوب هامبورگ شویم.


 

شب گذشته در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم بوندس‌لیگای آلمان دورتموندی‌ها به طرز شگفت‌انگیزی مغلوب و مقهور هامبورگ بحران زده شدند.

یورگن کلوپ پس از این ناکامی اظهار داشت: به هامبورگی‌ها بابت این برد پرارزش تبریک می‌گویم. نتیجه‌ای که فکر می‌کنم خودمان با بد بازی کردن رقم زدیم. میرکو اسلوم‌کا، به تیمش اطمینان و اعتماد بخشید و مجموعه‌ای از مسئولیت‌های تاکتیکی را به آنها واگذار کرد. ابتدای بازی حتی حریف هم کار راحتی نداشت اما خیلی خوب در زمین جاگیری کردند.

وی ادامه داد: بازی تا زمانی که هامبورگی‌ها نخستین گل‌ را زدند، خوب پیش می‌رفت. از آن به بعد اوضاع ما خوب نبود. تلاش کردیم نتیجه را تغییر دهیم. حتی تغییر سیستم بازی دادیم. تا حدی هم عملکردمان بهتر شد اما آنقدر هم نبود که بتوان نتیجه را تغییر داد.

در این مصاف جیراسک 42، لاسوگا 58 و هاکان کالهونگولو 90 برای هامبورگی‌ها گلزنی کردند.

 



ماگات: از گل دژاگه شگفت زده نشدم


سرمربی تیم فولام گفت: دژاگه را به خوبی می شناسم و به او اعتقاد دارم.


 

فلیکس ماگات درباره دیدار تیمش مقابل وست برومویچ که به تساوی 1 بر 1 انجمید عنوان کرد:بازی خوبی را سپری کردیم.این مسابقه از دو تیمی بود که تلاش می کردند سقوط نکنند.در جریان مسابقه بین بازیکنان دو تیم نبرد فیزیکی بارها و بارها دیده شد و این دقیقا همان چیزی بود که می خواستم.من از عملکرد بازیکنانم در نیمه نخست رضایت دارم.در نیمه دوم اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و این مساله باعث شد تنها یک امتیاز کسب کنیم.

به گزارش اوج، وی درباره گلی که اشکان دژاگه به ثمر رساند گفت:من دژاگه را به خوبی می شناسم و به او اعتقاد دارم.می دانم او چه توانایی هایی دارد و بنابراین از گلی که به وست بروم زد شگفت زده نشدم.این بازی خوبی برای اشکان بود. او بازیکن خیلی خوبی است. او می تواند گل بزند و پاس گل های خوبی بدهد.

 




آنچلوتی: دلیل محرومیت رونالدو را نفهمیدم


سرمربی رئال مادرید هنوز دلیل محرومیت کریستیانو رونالدو را متوجه نشده است.


 

هفته‌ بیست و پنجم رقابت‌های لیگا شب گذشته (شنبه) ادامه یافت که رئال مادرید موفق شد در خانه برابر الچه به پیروزی سه بر صفر دست یابد تا پس از مدت‌ها به صدر جدول صعود کند.

کارلو آنچلوتی ، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر الچه گفت: از کسب سه امتیاز این دیدار راضی هستم، زیرا تمام تمرکز من به کسب سه امتیاز بود. در این چند هفته‌ تیم مستحکمی را نشان دادیم و این باعث رضایت است. البته می‌توانستیم در این دیدار نمایش بهتری داشته باشیم، اما در این مقطع فصل باید تنها هدفمان کسب سه امتیازهای مسابقه‌هایمان باشد تا بتوانیم با کسب پیروزی در صدر قرار بگیریم. امروز در خط هافبک توانستیم تعادل مسابقه را به دست آوریم و همین باعث شد سه امتیاز این دیدار را به خوبی کسب کنیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره رد فرجام‌خواهی برای محرومیت کریستیانو رونالدو، گفت: هیچ کس از این شرایط خوشحال نیست. هنوز هم دلیل محرومیت کریستیانو رونالدو را نفهمیدم. به نظر من این محرومیت طبیعی نیست. ما امیدوار بودیم تا او در بازی با الچه به میدان برود، اما درست چند ساعت قبل از آغاز مسابقه به ما اعلام کردند که ما نمی‌توانیم از کریستیانو رونالدو در این دیدار استفاده کنیم. با این که توانستیم بدون رونالدو سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم تا نبود او در این دیدار احساس نشود. در واقع بدون کریستیانو رونالدو هر سه بازی خودمان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، اما آنچه تعجب برانگیز است، دلیل محرومیت رونالدو است که به هیچ وجه متوجه نمی شوم.

آنچلوتی با تمجید از گرت بیل ، گلزن ولزی خود گفت: کاملا مطمئن بودم که او می‌تواند در این دیدار نمایش خوبی برای ما داشته باشد. این بازی‌ها به افزایش به اعتماد به نفس گرت بیل کمک زیادی می‌کند.

بیل در این دیدار علاوه بر این که توانست برای ما گلزنی کند، در طول بازی نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد و از مهره‌های خوبمان در این دیدار بود.

رئال مادرید با کسب پیروزی در دیدار برابر الچه 63 امتیازی شد تا پس از 20 ماه به صدر جدول لیگا راه پیدا کند.

 

نایمخن با جهانبخش مغلوب آیندهوون شد


تیم نایمخن با وجود استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در دیدار خانگی مقابل آیندهوون شکست خورد.


 

شب گذشته مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال هلند موسوم به «اردی ویزه» با 4 بازی ادامه یافت که در آخرین مصاف این تاریخ نایمخن در بازی خانگی 2 بر صفر مغلوب آیندهوون شد.

در این مصاف که علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی در ترکیب قرار داشت در باخت سهیم شد. نایمخنی‌ها با 24 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارند.
 
 

باشگاه تراکتورسازی: بی انصافی هم اندازه‌ای دارد


سایت باشگاه تراکتورسازی بابت مطالبی که بعد از باخت این تیم مقابل راه‌آهن منتشر شده بیانیه‌ای را منتشر کرد.


 

در پی برخی حرف و حدیث ها بعد از شکست 3 بر صفر تراکتورسازی مقابل راه آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال سایت تراکتورسازی مطلب زیر را در خروجی خود قرار داد که به شرح زیر است:

« انصاف نصف دین است، برای کسانیکه دین را باور دارند، انصاف دستور قرآن و سفارش انبیاء و اولیاء است، عده ای در کمین تراکتور هستند تا بلافاصله بر آن حاشیه بی افکنند. حال چه منافعی بر حاشیه سازان مترتب است الله یعلم.

به دنبال باخت دور از انتظار تراکتورسازی در مقابل راه آهن، متاسفانه حرف هایی دور از انصاف به گوش می رسد، کسانی که فوتبال را می شناسند با نتایج دور از انتظار نیز آشنایی دارند، هر تیمی ممکن است با گل های زیاد پیروز شود و یا ببازد و تراکتورسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست، در این هفته نیز اتفاقات فوتبال رقم خورد، بطوری که استقلال صدرجدولی 4 گل، تراکتور 3 گل و صبای قم 3 گل خوردند اما اینکه چرا در این میان برای تراکتور حاشیه ایجاد شد و حرف و حدیث های غیر منصفانه و حتی دور از شان ساخته می شود جای تامل دارد.

تراکتور در مقابل مس کرمان در جام حذفی بازی سنگینی انجام داد و موفق به کسب قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیا گردید، در این هفته هرچند که بازیکنان و کادرفنی کما فی السابق برای پیروزی به میدان رفتند اما حریف را دست کم گرفته و خوب ظاهر نشدند و گل های دقایق اولیه بازی را سخت کرد، به نظر می رسد که تیم تراکتور بعد از کسب جام قهرمانی اشباع شده بود و لذا حریف را دست کم گرفت و انگیزه کافی را نشان نداد.

از طرفی راه آهن که برای فرار ازسقوط می جنگید با انگیزه بسیار بالایی ظاهر شد و در نتیجه توانست بازی را ببرد، این واقعیت مطلب است که اهالی فوتبال بر آن واقف هستند، متاسفانه افرادی از این واقعیت های فوتبال برداشت های دلخواه خود را می کنند و اتهامات ناروایی را به باشگاه وارد می نمایند، که هیچکدام واقعیت ندارد.

 

 
 

ونگر از عملکرد مهاجم تیمش تمجید کرد


آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال انگلیس از عملکرد الیور ژیرو مهاجم تیمش در دیدار برابر ساندرلند تمجید کرد.


 

ونگر در کنفرانسی خبری گفت:من هیچ شکی درباره قدرت شخصیتی وی ندارم.پس از آنکه از وی خواسته شد تا به تیم بازگردد و موفق عمل کند این همان چیزی بود که امروز شاهد آن بودیم زیرا او دو گل برای تیم به ثمر رساند.یکی از بهترین گل های وی در پایان بازی به ثمر رسید و با حرکتی خوب این کار انجام شد و تا اندازه ای هم می توان گفت که می توانست هدیه ای از طرف تیم ساندرلند باشد اما به خوبی تیم را یاری کرد.او خوب عمل کرد و من شکی ندارم که او از قدرت شخصیتی خوبی برخوردار است.

وی درباره باخت اخیر تیمش در برابر تیم بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا هم گفت:ماباید نکات مثبت این بازی را منتقل کنیم.در کل می دانیم که ما باید برای بازی برگشت به آنجا برویم و امروز نشان دادیم که قادر هستیم که این شکست را پاسخ دهیم و این مهمترین موضوع است.شما دیدید که منچستر سیتی بازی دشواری داشت و چلسی هم دیدار دشواری داشت.این کار دشواری برای تیم های بالای جدول است اما ما کارمان را خوب انجام دادیم.

گفتنی است در هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس روز شنبه تیم آرسنال چهار بر یک از سد ساندرلند گذشت،در دیگر بازیهای این روز هم هال سیتی با چهار گل کاردیف سیتی را مغلوب کرد،چلسی با یک گل از سد اورتون گذشت،منچستر سیتی با یک گل استوک سیتی را برد،وست برومویچ آلبیون در برابر فولام به تساوی یک بر یک رسید،وستهام سه بر یک ساوثهمپتون را مغلوب کرد و دیدار تیم های منچستر یونایتد و کریستال پالاس در حال برگزاری است.

در ادامه این رقابتها در بازیهای امروز یکشنبه هم لیورپول میزبان سوانسی سیتی است،نیوکاسل یونایتد در برابر استون ویلا به میدان می رود و نوریچ سیتی پذیرای تاتنهام هاتسپر خواهد بود.

در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس هم اکنون تیم فوتبال چلسی با کسب شصت امتیاز در صدر است و تیم های آرسنال با پنجاه ونه امتیاز و منچستر سیتی با پنجاه و هفت امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.تیم فولام با کسب بیست و یک امتیاز همچنان قعرنشین است.

در جدول گلزنان برتر این رقابتها هم لوئیس سوارز از تیم لیورپول با بیست و سه گل زده در صدر است.

 

پیروزی منچستریونایتد برابر کریستال‌پالاس


تیم فوتبال منچستر یونایتد در دیداری خارج از خانه به پیروزی رسید.


 

 از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال کریستال پالاس در ورزشگاه خانگی خود میزبان منچستر یونایتد بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت.

فن‌پرسی در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی و رونی 68 برای منچستر یونایتد در این دیدار گلزنی کردند.

منچستر با این پیروزی 45 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده ششم رسید و کریستال پالاس در امتیاز 26 باقی ماند.
 
 
 
 

برد خانگی چارلتون در حضور 64دقیقه‌ای قوچان‌نژاد


تیم فوتبال چارلتون در دیداری خانگی به پیروزی رسید.


 

 از هفته سی و دوم لیگ قهرمانی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ، تیم فوتبال چارلتون اتلتیک که به تازگی رضا قوچان نژاد ملی پوش کشورمان را به خدمت گرفته است در ورزشگاه خانگی خود میزبان کوئینز پارک رنجرز بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

به گزارش فارس، تک گل این دیدار در دقت‌های تلف شده به ثمر رسید و در حالی که می‌رفت تا این دیدار با تساوی خاتمه یابد، جکسون در دقیقه 2+90 برای میزبان گلزنی کرد.

در این دیدار رضا قوچان نژاد در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و در دقیقه 64 تعویض شد.

چارلتون با این برد 27 امتیازی سد و کوئینزپارک رنجرز در امتیاز 56 باقی ماند.

 

 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اخبار ورزشی3اسفند

بازدید: 103

مارتینو: اتفاقات اطراف نیمار طبیعی نیست


سرمربی آرژانتینی بارسلونا معتقد است اتفاقاتی که اطراف بازیکن برزیلی تیمش رخ می‌دهد، طبیعی نیستند.


 

جراردو تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش در پاسخ به این سوال که آیا نیمار نگران است، اظهار داشت: اگر بخواهم در مورد چیزهایی که در بازی‌ها و تمرینات دیدم پاسخ بدهم، می‌گویم که او نگران نیست اما این حرف هم درست است که مردم گاهی مشکلاتشان را پیش خودشان نگه می‌دارند. من 24 ساعت روز را با بازیکنان نیستم که بدانم چه احساسی دارند. او از نظر من طبیعی است اما اتفاقاتی که اطراف او می‌افتد، طبیعی نیستند.

وی ادامه داد: درباره کمپینی که در مخالفت با نیمار تشکیل شده صحبت نمی‌کنم؛ صحبت من درباره شرایط عادی است. تحقیقات دادگاه درباره مسائل مالیات مسئله عجیبی برای من نیست و مسئله‌ای نیست که بخواهم درباره آن اظهار نظر کنم. تمرکز من روی فوتبال است و باید به این فکر کنم که چه چیزی بیش از همه ما را راضی می‌کند.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: هر بار مسی و نیمار در کنار هم بازی کرده‌اند، عالی بوده‌اند. من می‌دانم که همیشه انتظارات زیادی از این دو بازیکن وجود دارد و می‌دانم که چه کارهایی می‌توانند انجام دهند اما همیشه باید به تیم فکر کنیم. چیزی که از همه مهم‌تر است، این است که به عنوان یک تیم دایم در حال پیشرفت باشیم. همیشه جا برای پیشرفت هست.

وی اضافه کرد: بایرن‌مونیخ مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است. آنها کیفیت بازیکنانشان را بهبود داده‌اند و سرمربی جدیدی به کار گرفته‌اند و تیم را با به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل گوتسه تقویت کردند. من فکر می‌کنم اگر بخواهیم نام مدعی قهرمانی مسابقات را بگوییم، باید از بایرن‌مونیخ نام ببریم.

سرمربی بارسلونا گفت: چیزی درباره اظهارات مورینیو درباره بدترین بارسلونا نخوانده‌ام و نظری در این باره ندارم. روی فوتبال و تیمم تمرکز می‌کنم. توجهی به مسائل خارج از باشگاه ندارم چه مثبت باشد یا منفی.

وی در خصوص تمدید قرارداد با بارسلونا تأکید کرد: باید ببینیم چه می‌شود. در حال حاضر روی اینجا و اکنون توجه می‌کنم که از همه مهم‌تر است. اگر همه چیز عالی پیش برود، 21 بازی باقی مانده است و این هدف ما است. هیچ جلسه‌ای برای فصل آینده نداشته‌ایم و اگر هم چنین جلسه‌ای داشته باشیم، نمی‌توانم تا پایان فصل رسما چیزی درباره آن بگویم.

 

 

مورینیو حضور زانتی در چلسی را رد کرد


سرمربی چلسی هرگونه همکاری در زمینه مربیگری با خاویر زانتی را رد کرد.


 

ژوزه مورینیو که بین سال‌های 2008 تا 2010 با خاویر زانتی در اینترمیلان کار کرده هرگونه تلاش برای جذب هافبک آرژانتینی برای سپردن شغل مربیگری به وی را رد کرد.

روز گذشته بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی از صحبت‌های مورینیو با زانتی خبر داده و اعلام کرده بودند در پایان فصل زانتی از دنیای فوتبال کناره گیری خواهد کرد و سپس برای حضور در کادر فنی چلسی راهی انگلیس می‌شود.

مورینیو در این زمینه و در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد حضور زانتی در تیمش به شکلی مختصر گفت: این خبر صحت ندارد.

زانتی هم در گفت‌وگویی که با شبکه اختصاصی اینترمیلان انجام داده گفت: درست است که رابطه خوبی با مورینیو دارم و هر از گاهی هم با او حرف می‌زنم اما هیچ وقت در مورد این چیزها صحبت نکرده‌ایم.

 



رونی قراردادش را تمدید کرد


وین رونی قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد تا پر درآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گیرد.


 

وین رونی، مهاجم شیاطین سرخ از زمانی که سرآلکس فرگوسن از منچستر رفته در آستانه جدایی از این تیم بوده و با پیشنهادات زیادی برای ترک منچستر روبرو بوده است. او در نهایت تصمیم گرفت تا در این باشگاه بماند و قراردادش را به مدت چهار سال دیگر تمدید کند تا به پردرآمدترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد تبدیل شود.

از قرارداد فعلی رونی با منچستریونایتد تنها 18 ماه باقی مانده بود که زمزمه جدایی او از یونایتد به گوش می‌رسید، اما رونی با تمدید قراردادش به این شایعات پایان داد.

گفته می‌شود وین رونی قرار است سالیانه مبلغ 14.4 میلیون پوند از یونایتد دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب او به ثروتمندترین فوتبالیست لیگ جزیره و باشگاه منچستریونایتد تبدیل می‌شود.

وین رونی همچنین هفته‌ای 300 هزار پوند دریافت خواهد کرد که تا پایان سال 2019 ، 82.5 میلیون پوند خواهد شد.

دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد وین رونی در گفت‌وگو با سایت این باشگاه گفت: رونی از زمانی که من او را در سال 2003 در تیم اورتون کشف کردم، بهترین بازیکن فوتبال انگلیس بوده است. او استعداد زیادی دارد و از بودن در منچستریونایتد نیز لذت می‌برد. او توانسته در طول این سال‌ها سطح فوتبالش را به خوبی افزایش دهد. با توانایی، تجربه و انگیزه‌اش برای موفقیت، وین رونی بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود. واقعا خوشحالم از این که رونی پیشنهاد تمدید قرارداد را پذیرفت. او فرصت بسیار خوبی دارد تا بتواند به اسطوره این باشگاه تبدیل شود. او تنها 42 گل تا رسیدن به تعداد گل‌های سربابی چارلتون فاصله دارد و می‌تواند با رسیدن به آن رکورد گلزنی در تاریخ منچستریونایتد را به نام خود ثبت کند. رونی بازیکن خاصی برای ما محسوب می‌شود و از این که او را در تیمم می‌بینم خوشحالم.

مهاجم تیم ملی انگلیس نیز پس از تمدید قراردادش با منچستریونایتد، گفت: در طول چند هفته‌ گذشته تصمیمم را گرفتم تا در منچستر باقی بمانم. 10 سال از حضور من در منچستر می‌گذرد و در طول این سال‌ها با بازیکنان زیادی بازی کرده‌ام و به هر افتخاری که می خواستم رسیدم. در حال حاضر شانس این را دارم تا به عنوان بازیکن با تجربه در باشگاه منچستر به جوان‌ها کمک کنم تا آنها نیز بتوانند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

رونی در ادامه گفت: هواداران منچستریونایتد نقش مهمی در تمدید قراردادم با این تیم داشتند. آنها همیشه از اولین بازی من در این باشگاه که برابر فنر باغچه بود حمایت کردند. از همه آنها تشکر می‌کنم. از این که عضوی از باشگاه منچستر هستم به خودم می بالم. از دیوید مویس نیز که از من حمایت کرد، تشکر می‌کنم و مطمئنم که این می‌تواند آغازی باشد برای شروع قدرتمند منچستریونایتد.

 

دژاگه به ترکیب ماگات برمی‌گردد؟


با بازگشت فلیکس ماگات، اشکان دژاگه می‌تواند بار دیگر به ترکیب ثابت تیمش بر گردد.


 

فلیکس ماگات، سرمربی آلمانی و سابق بایرن‌ مونیخ سومین سرمربی باشگاه فولام در این فصل لیگ برتر محسوب می‌شود. هواداران فولام امیدوار هستند این تیم بتواند با هدایت ماگات از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات یابد.

فلیکس ماگات آلمانی در حالی به عنوان سرمربی باشگاه فولام انتخاب شد که سابقه مربیگری سه بازیکن این تیم را پیش از این در کارنامه خود داشته است. ماگات زمانی که در ولفسبورگ مربیگری می‌کرد، اشکان دژاگه و ساشا رایتر را در ترکیب خود داشت و زمانی که سرمربی شالکه بود نیز با لوئیس هولت بای کار کرده است.

رسانه‌های آلمانی گمانه زنی کردند که با رفتن فلیکس ماگات به انگلیس و بر عهده گرفتن هدایت فولام اشکان دژاگه، ملی‌پوش ایرانی به ترکیب ثابت این تیم باز خواهد گشت.

اشکان دژاگه در بازی‌های گذشته فولام با هدایت رنه مئولیستین در ترکیب ثابت فولام قرار نداشت و در چند بازی گذشته نیز جزو 18 بازیکن تیمش نبود. اکنون با بازگشت فلیکس ماگات، وضعیت دژاگه مانند رایتر و هولت‌بای می‌تواند تغییر کند.

فولام در حال حاضر با کسب تنها 20 امتیاز از 26 دیدار در انتهای جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و امروز (شنبه) در خانه وست بروم‌ویچ به میدان خواهد رفت.

 


گودرزی: همیشه پاسخگوی مردم هستم


وزیر ورزش و جوانان گفت: من همیشه پاسخگوی مردم و کارشناسان هستم.


 

محمود گودرزی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان می‌گوید تمام پیام‌های دریافت شده در صندوق الکترونیکی مستقیمش را شخصاً می‌خواند و همچنین گروهی را مامور کرده تا سرنوشت هر پیام را تا گرفتن نتیجه نهایی دنبال کنند. جالب است بدانید تا به حال نزدیک به هزار ایمیل برای وزیر ورزش و جوانان ارسال شده است. 

وی در این خصوص گفت: تمام ایمیل ها را شخصا می خوانم، گروهی برای پی گیری مشکلات مطرح در ایمیل ها تشکیل شده است بدون شک آشنایی با دنیای ارتباطاتِ جمعی در فضای وب و استفاده مدیران عالی رتبه از آن می تواند در ورای قرارهای ملاقات حضوری و پرهزینه به لحاظ زمانی، بسیاری از مشکلات و کمبودها را به گونه ای دیگر حل و جبران کند.

آقای وزیر چه شد که تصمیم گرفتید به صورت مستقیم با مخاطبان خود در ارتباط باشید؟

به هر حال پاسخگویی به مردم یکی از وظایف اصلی وزیردولت تدبیر وامید است و من خود را در برابر آنچه برای مردم و جامعه ورزش مهم است ، مسئول می دانم.

نزدیک به 3 ماه می شود که از افتتاح این راه ارتباطی می گذرد ، نتیجه کار چه طور بوده است؟

در 90 روز گذشته تقریبا هر روز ایمیل های مخاطبان را خوانده ام و سعی کردم به تک تک این پیام ها پاسخ مقتضی و روشنی بدهم.

کارِ وقت گیری به نظر می رسد، خصوصا در قسمت جواب دادن و ترتیب اثر ؟

جالبه به شما بگویم از میان همین نظرهای مردم و کارشناسان ورزش مطالب بسیار موثری را برای برنامه های خودم و وزارتخانه خوانده ام و امیدوارم این اعتماد مردم همچنان ادامه داشته باشد من افرادی را برای پی گیریهای ویژه در نظر گرفتم . این گروه محتوای ایمیل ها را تا اخذ نتیجه نهایی دنبال می کنند.از سرنوشت هر پیام با گزارشی که در نهایت به بنده ارائه می شود آگاه می شوم.

بیشتر پیام های دریافتی در چه زمینه ای هستند؟

بخش عمده ای از پیام ها اخبار و گزارشهایی هستند که به فعالیت های نهادهای تابعه ، ادارات زیر مجموعه و شهرستان ها و روستاها اختصاص دارد. البته پیامهای دریافتی را برای اینکه کارِ رسیدگی به آنها راحت تر باشد ، به 9 بخش تقسیم کرده ایم تا تداخل موضوع نداشته باشند. مثل درخواست های مصاحبه ، مساعدت از قبیل تغییر وضعیت و استخدام ، علاقه مندی به همکاری و ملاقات حضوری که هر از کدام از اینها طبق روال اداری و قانونی پی گیری می شود.

نکات جالبی هم در این پیام ها مشاهده می کنید؟

بعضی اوقات طرح ها و پیشنهادات قابل قبولی فرستاده می شود که آنها را به دبیرخانه شورای راهبردی ارجاع می دهم. البته پیام های تبریک از یک سو و تقدیر و تشکر از سوی دیگر هم که نشانه لطف مردم است به ما می رسد که بار روی دوشمان را سنگین تر می کند.

و حتما پیام ها تبلیغاتی هم دریافت کرده اید!

بله ، این موضوع اجتناب ناپذیر است ولی در حد اعلام وصول به آنها پاسخ داده می شود.

در همان بخش مربوط به ادارات زیر مجموعه و فدراسیون ها پیامهای شکایات و گزارش تخلف دریافت کرده اید؟

البته محتوای پیام های این بخش بیشتر توصیه ها و نظرهای کلی و عمومی است.در ارتباط با وضعیت 15 استان درخواست رسیدگی شده است که بیشترین فراوانی مربوط به استان اصفهان بود. در حوزه فدراسیون ها هم رشته های کونگ فو ، اسکی و انجمن های ورزشی بیشترین رسیدگی را از ما خواسته اند.

و بخشی از ایمیلهای شما در مورد باشگاه های پرطرفدار تهرانی است؟

مردم نگرانی خود را در مورد آینده دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس بیان کرده اند که به دست من رسیده است. من تمامی این پیامها را خوانده ام و برای نظرهای تمام دوستداران ورزش ارزش قائلم و هواداران مطمئن باشند دغدغه هایشان نقاط اشتراک زیادی با نگرانی های ما دارد و پی گیر مشکلات و برطرف کردن آن هستیم.وظیفه ما حفظ این دوباگاه به عنوان سرمایه های مردم است و هواداران بازهم می گویم نگران نباشند

این رویه وزیر ورزش و جوانان ادامه دارد؟

ببینید به لحاظ اداری وزارتخانه روابط عمومی دارد و کارش ارتباط با داخل و خارج سازمان و رصد نقد ها و نظرهای مخاطبان است ولی درکنار گزارشهای این مرکز دوست داشتم خودم هم به عنوان یک معلم و کارشناس ورزشی هم مسقیم و بدون واسطه شنونده نقدهای صاحب نظران این حوزه باشم مطمئنا این روند ادامه دارد و زمانی موفق خواهیم شد که همه به هم کمک کنیم.

 

پروین: پنالتی صبا درست نبود


سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: این برد و بازگشت به کورس قهرمانی را با درایت علی دایی، تلاش و همدلی بازیکنان و حمایت هواداران به دست آوردیم.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی پروین گفت: این برد و بازگشت به کورس قهرمانی را با درایت علی دایی، تلاش و همدلی بازیکنان و حمایت هواداران به دست آوردیم. این تعداد حضور تماشاگر در روزهایی که تماشاگر کم است، نشان می‌دهد که هواداران هیچگاه پشت پرسپولیس را خالی نمی‌کنند.

علی پروین افزود: پیروزی در بازی با صبا را به کادر فنی، اعضای تیم و همه هواداران تبریک می‌گویم. یک برد خوب با یک بازی خوب که پرسپولیس را به کورس قهرمانی برگرداند. بچه‌ها واقعا بازی زیبایی انجام دادند و با تلاش خود و درایت کادر فنی، هواداران را خوشحال و امیدوار کردند. من ایمان دارم در صورتی که ما در سه بازی آینده بتوانیم به برتری برسیم، در کنار کسب سهمیه آسیایی، رسیدن به قهرمانی لیگ دور از دسترس نخواهد بود.

وی با اشاره به پنالتی اعلام شده برای صبا، ادامه داد: من اعتقاد دارم آن پنالتی، اصلا پنالتی نبود. کارشناسان هم این مسئله را تائید کردند. جدای از این مسئله، تیم ما منسجم و متحد بازی کرد. باید بابت آن به آقای دایی و کلیه بچه‌ها تبریک و خسته نباشید گفت.

مدیر عامل سرخپوشان درباره مصاف رقبای پرسپولیس با یکدیگر در هفته‌های بعد و تاثیر آن روی جدول خاطرنشان کرد: ما نباید به این مسائل توجه کنیم. تمام تمرکز ما باید روی سه بازی باقیمانده باشد تا آنها را با همدلی و اتحاد پشت سر بگذاریم. ما روی بازی دیگران کنترلی نداریم ولی باید سه بازی خودمان را ببریم و در آن صورت به هدف نزدیک می‌شویم. ما باید به این فکر کنیم که خودمان سه بازی سخت داریم. این تصور که چون با تیم‌های پائین جدول بازی می‌کنیم، کار ما آسان‌تر است، درست نیست و باید این فکر را از ذهن خودمان دور کنیم و با تمام توان از تیم پشتیبانی کنیم، چون بازی‌ها سخت و سنگین است.

علی پروین با اشاره به حضور پر تعداد تماشاگران در بازی‌های پرسپولیس افزود: در شرایطی که بازی‌های لیگ بسیار کم تماشاگر شده است، نزدیک به 30 هزار نفر برای حمایت از تیم آمدند. این نشان می‌دهد که هواداران پشت تیم هستند و پرسپولیس را تنها نمی‌گذارند. باید بابت این مسئله از آنها تشکر و قدردانی کنیم که تا دقیقه 90 حمایت خود را دریغ نمی‌کنند و به امید خدا در سه بازی بعدی هم اینطور خواهد بود.

 

 

باقری: پیروزی مقابل صبا هدیه به هواداران بود


مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نتایجی که در این هفته رقم خورد، هواداران و بچه‌ها با خوشحالی و انگیزه برای شروع سال جدید آماده می‌شویم. این پیروزی هدیه به هواداران بود تا سهمیه آسیا و به امید خدا، قهرمانی که به آنها هدیه کنیم.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کریم باقری گفت: خدا را شکر این بازی را بردیم تا قبل از وقفه‌ای که در لیگ ایجاد می‌شود هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم و بتوانیم همگی سال جدید را با خوشحالی و انگیزه خوبی شروع کنیم. هواداران پرسپولیس مستحق بهتر از اینها هستند و بچه‌ها مصمم شده‌اند به حق خودشان برسند. کسب سهمیه حداقل خواسته ما است و اکنون شانس خوبی برای قهرمانی داریم.

وی ادامه داد: بچه‌ها این فصل را خیلی خوب شروع کردند. خیلی بهتر از پیش‌بینی‌ها بودند اما تیم در ادامه دچار یکسری حواشی شد که حالا برطرف شده است. تمرینات خوبی را انجام دادیم که نشان از انگیزه بچه‌ها داشت. نتایج این هفته هم به نفع پرسپولیس رقم خورد که انگیزه‌ها را دو چندان کرد و خوشبختانه شاهد بودیم بچه‌ها با یک بازی خوب، پیروزی مقتدرانه‌ای را به دست آوردند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره اختلالی که تعطیلات 35 روزه لیگ ایجاد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تاثیر این مساله را به حداقل برسانیم. این وضعیت برای حریفان رودرروی ما هم خواهد بود، البته از سوی دیگر رقبای ما در جدول، به جهت رقابت‌های جام قهرمانان در شرایط مسابقه باقی می‌مانند. ما هم باید سعی کنیم با بازی‌های دوستانه هم که شده تا حدی اثر این وقفه را از بین ببریم.

وی درباره عملکرد تیم و درخشش دوباره پیام صادقیان بعد از چند بازی، تصریح کرد: اکثر بچه‌ها عملکرد قابل قبولی نشان داده‌اند. انگیزه در تیم موج می‌زد و با همین حس و حال خودشان را برای این بازی آماده کردند. بازگشت پیام هم باعث خوشحالی بود. او استعداد خوب و توانایی بالایی دارد. پیام می‌تواند برای خودش، پرسپولیس و فوتبال ایران موثر باشد. این استعداد را خدا به او داده است و هر کسی از آن بهره نمی‌برد. پس اگر شرایط خودش را به خوبی درک کند و به حرف کسانی که دلسوزش هستند گوش بدهد، جای دوری نمی‌رود و ثمره‌اش را می‌بیند. او اگر حاشیه‌ها را خوب مدیریت کند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و عملکردش در این بازی نشانگر همین مساله بود.

کریم باقری در انتقادهایی که از عدم گلزنی تیم می‌شد و عملکرد عباس‌زاده در بازی‌های اخیر اضافه کرد: عباس زاده وقتی به تیم اضافه شد، یک شروع خوب بویژه در اردوها داشت ولی با شروع بازی‌ها مشکلاتی پیدا کرد که باید آنها را پشت سر می‌گذاشت. او به طور ذاتی بازیکن گلزنی است و در این چند بازی، این قابلیت را به اثبات رسانده است. طبیعی است که مربی تیم هم دوست دارد بازیکنی که تاثیرگذار است را به کار بگیرد و من فکر می‌کنم عباس‌زاده با تلاش خودش و کادر فنی در زمان مناسبی به تیم اضافه شد و امیدوارم همین عملکرد را ادامه بدهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور پر تعدادتر تماشاگران پرسپولیس در بازی‌های لیگ گفت: خوشبختانه همینطور است و این نشان می‌دهد که پرسپولیس چه تیمی است و چه هواداران با ارزشی دارد. آنها هر گاه نیاز بوده و در شرایط سخت، به کمک تیم خودشان آمده‌اند و نسبت به تیم‌ها و بازی‌های دیگر باید گفت سنگ تمام گذاشتند. بازیکنان هم باید بدانند هر کاری برای این هواداران بکنیم کم است و هر قدر بهتر بازی کنند این استقبال بیشتر خواهد شد.

از باقری درباره قهرمانی تراکتورسازی سوال می‌کنیم که پاسخ می‌دهد: متاسفانه ما در جام حذفی اسیر حوادث شدیم و خیلی دوست داشتم تراکتورسازی قهرمان بشود. این قهرمانی شایسته و حق تراکتورسازی و مردم خوب تبریز بود و با تمام وجود به آنها تبریک می‌گویم. حق طرفداران تراکتور بود که جام قهرمانی بگیرند. تراکتور در این دو، سه سال همیشه به مراحل حساس می‌رسید اما کار تمام نمی‌شد. من فکر می‌کنم تراکتورسازی هم از جهت فنی و هم به جهت هوادارانش پتانسیل خوبی دارد و اگر همه دست به دست هم بدهند، موفقیت آنها در آسیا به عنوان نماینده ایران دور از دسترس نیست. امیدوارم با تلاشی که می‌کنیم، همین شادی و نشاط را آخر فصل به هواداران پرسپولیس هم بدهیم.

 

سالارکیا: از شکایت حقیقی با خبر بودیم


رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هافبک این تیم قصد جدایی از جمع سرخپوشان را دارد.


 

محمود سالارکیا در مورد شکایت رضا حقیقی از باشگاه پرسپولیس گفت: قرار است فردا (یکشنبه) جلسه‌ای در این خصوص در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار و به این مسئله رسیدگی شود.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: ما از شکایت حقیقی با خبر بودیم و حالا می‌خواهیم دلایل و مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون تحویل دهیم. البته حقیقی دلیل خاصی را برای جدایی اعلام نکرده و فقط گفته که می‌خواهد از پرسپولیس جدا شود. هر چند این احتمال وجود دارد که قبل از جلسه فردا این مشکل را حل کنیم.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جدایی حقیقی از این تیم وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ بدهد، با توجه به در اختیار داشتن دلایل و مستندات، امیدواریم این بازیکن از پرسپولیس جدا نشود.

 


مسعود اوزیل از ترکیب تیمش خط خورد


برای دیدار آرسنال و ساندرلند مسعود اوزیل از ترکیب تیمش کنار گذاشته شد.


 

مسعود اوزیل که در جریان دیدار آرسنال و بایرن مونیخ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی نداشت و یک پنالتی را هم از دست داد، مقابل ساندرلند در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس در ترکیب تیمش جایی ندارد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال تصمیم گرفته هافبک آلمانی خود را از ترکیب بیرون بگذارد تا او بتواند کمی استراحت کند. اوزیل در چهار دیدار پیشین تیمش به شکل کامل در ترکیب توپچی‌ها قرار داشته و به نظر می‌رسد ونگر برای بالا رفتن کیفیت بازی او قصد استراحت دادن به ستاره تیمش را دارد.

اوزیل به همراه لورنت کاسیلنی و پر مرتساکر تنها بازیکنانی هستند که در چهار دیدار گذشته به شکل کامل در ترکیب تیم قرار داشتند.

گفتنی است دیدار آرسنال و ساندرلند از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه) و از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

حرف های عاشقانه

بازدید: 116

آواز عاشقانه ی ما ، در گلو شکست
حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست
آن روزهای خوب که دیدم ، خواب بود
خوابم پرید و خاطره ها در گلو شکست
(قیصر امین پور)
.
.
.
بعد از باران نگاهم آفتابی شو…!
رنگین کمان بودنت را دوست دارم…!
.
.
.
پیام عاشقانه
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی…
یکی که بهش اعتماد داری …
بهت اعتماد داره …
از دلتنگی هاش برات میگه …
از دلتنگی هات براش میگی …
آروم میشه …
آروم میشی …
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه …
این حس مثل قطره های باران پاکه…
.
.
www.3ali3.com
.
.
مــَن عـاشقت هــَستـَم …
و تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے
هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم
هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم
هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم…
.
.
.
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ :
ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ :
ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ !
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ !
ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ :
ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ !
ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ
ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

یه حرف حساب

بازدید: 113

 

کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزاران دلیل برای رفتن داشته باشند ترکتان نخواهند کرد ، آنها یک دلیل برای ماندن پیدا خواهند کرد 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

منتخب اخبار ورزشی 1اسفند

بازدید: 82

پروين: بايد از تيم و دايي حمايت کنيم


سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: نتايج اين هفته ليگ، يک نشانه است و از هواداران مي‌خواهيم روز جمعه به ورزشگاه بيايند و براي حمايت از تيم و کادر فني سنگ تمام بگذارند.


 

 علي پروين در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: من فکر مي‌کنم نتايجي که اين هفته رقم خورده است براي ما يک نشانه است. در فوتبال هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست. براي پرسپوليس بهتر از اين نمي‌شد و حالا نوبت خود ماست که با پيروزي در بازي‌ها، شانس خوبي حتي براي قهرماني داشته باشيم.

وي ادامه داد: بايد از تيم و علي دايي حمايت کرد. مي‌دانم بچه‌ها در اين روزهاي اخير زحمت زيادي کشيده‌اند تا براي بازي آماده باشند و به اميد خدا بتوانيم در هر چهار بازي بعدي به پيروزي برسيم. به ويژه که حالا با تساوي نفت و فولاد و باخت استقلال، انگيزه بچه‌ها هم بيشتر شده است.

پروين در پايان خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپوليس هم مي‌خواهم که در بازي‌هاي بعدي به ويژه در بازي با صبا، سنگ ‌تمام بگذارند. الان فکر مي‌کنم همه انگيزه پيدا کرده‌اند و بايد اين انرژي را به بچه‌ها بدهيم. براي اينکه سرمان را بالا بگيريم، هر کس هر کاري که مي‌تواند بايد براي موفقيت تيم انجام دهد. حضور هواداران در ورزشگاه و تشويق تيم هم بسيار مهم است چون پرسپوليس فقط با هوادارانش معني دارد.

مي‌دانستم نوير پنالتي اوزيل را مهار مي‌کند


هافبک بايرن مونيخ تاکيد کرده پيش از ضربه پنالتي مي‌دانسته نوير موفق به دفع آن مي‌شود.


 

آرسنال در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در زمين خودي با نتيجه دو بر صفر مغلوب بايرن مونيخ شد.

در دقيقه 9 اين ديدار مسعود اوزيل نتوانست پنالتي که روي خود او اتفاق افتاده بود را تبديل به گل کند. مانوئل نوير، دروازه‌بان بايرن با يک دست توپ را مهار و راهي کرنر کرد.

به نقل از فارس، فرانک ريبري در مورد اين پنالتي و دفع آن توسط نوير گفت: آرسنال در 15 دقيقه ابتدايي خيلي خوب بازي کرد و لحظه‌هاي سختي را براي ما رقم زد. پيش از آنکه اوزيل پنالتي را بزند مي‌دانستم که نوير آن را مي‌گيرد. به نوير اطمينان داشتم و او هم اين کار را انجام داد. او بهترين دروازه‌باني است که مي‌شناسم.

 

 

نيمار: از رييس سانتوس حالم به هم مي‌خورد


مهاجم بارسلونا به خاطر اظهارات اخير رييس سانتوس در مورد پدرش اعلام کرد از او حالش به هم مي‌خورد.


 

نيمار تابستان گذشته با 57.1 ميليون يورو از سانتوس برزيل راهي بارسلونا شد. انتقال وي در ماه‌هاي اخير همواره محل شک و ترديد بوده و حتا موجب استعفاي ساندرو روسل از رياست بارسلونا شده است.

به گزارش فارس، يک شاکي خصوصي با تشکيل پرونده عليه روسل اعلام کرده بود رقم اصلي انتقال نيمار به بارسلونا اعلام نشده است. او اعلام کرده روسل و پدر نيمار از انتقال اين بازيکن سود فراواني برده‌اند به شکلي که فقط پدر نيمار 40 ميليون يورو به جيب زده است.

اوديليو رودريگز که در حال حاضر رياست سانتوس را به عهده دارد به شدت از پدر نيمار انتقاد کرده و براي متهم کردن وي تشکيل پرونده داده و قرار است از پدر مهاجم بارسلونا در دادگاه شکايت کند.

از سوي ديگر لوييس آلوارو دي اوليويرا، رييس پيشين سانتوس هم تاکيد کرده اين موضوع را پيگيري مي‌کند و پدر نيمار را به دادگاه خواهد کشاند. اين موضوع موجب شده تا نيمار واکنش نشان دهد.

او در صفحه اينستاگرام خود نوشت: بار ديگر بايد از به خاطر صحبت‌هايي که در رسانه‌ها عليه ما صورت گرفته موضع‌گيري کنم. امروز متوجه شدم که چرا دوست صميمي‌ام، گانزو، تصميم به ترک باشگاه گرفت. نه به خاطر اينکه باشگاه را دوست نداشت و نمي‌خواست براي سانتوس به ميدان برود، او از دست مديران باشگاه خسته شده بود!

نيمار در ادامه نوشت: همواره به مديران و روساي سانتوس احترام مي‌گذاشته‌ام اما متوجه شدم که آنها در مورد پدرم صحبت‌هايي انجام داده‌اند. ديگر از کارهايشان خسته شدم. رفتارهاي آنها روي اعصابم است و حالم را به هم مي‌زند. اگر او فکر مي‌کند پدر من يک احمق است، اشتباه مي‌کند.

 

 

آشتي‌کنان‌قلعه‌نويي‌وفردوسي‌پوردرکمپ‌استقلال


سرمربي تيم استقلال و تهيه‌کننده برنامه 90 با يکديگر آشتي کردند.


 

به گزارش فارس،‌ ديدار دوستانه تيم‌هاي پيشکسوتان استقلال و رسانه ورزش امروز در کمپ مرحوم حجازي برگزار شد که در دقيقه 80 اين مسابقه امير قلعه‌نويي وارد زمين کمپ شد و بازي را از نزديک تماشا کرد. پس از پايان اين مسابقه، سرمربي تيم استقلال و عادل فردوسي‌پور با يکديگر روبرو شدند و به کدورت‌هايي که در چند وقت گذشته ايجاد شده بود، پايان دادند.

قلعه‌نويي چندي پيش در مصاحبه‌هايي از فردوسي‌پور گلايه کرده بود ولي امروز اين کدورت‌ها پايان يافت و مديرعامل باشگاه استقلال نيز با پا درمياني اين دو نفر را با هم آشتي داد.

 



ليگ قهرمانان اروپا

شکست‌ آرسنال و ميلان مقابل بايرن‌ و اتلتيکومادريد


تيم‌هاي فوتبال آرسنال و آث ميلان مقابل ميهمانان خود تن به شکست دادند.


 

 در شب دوم از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:15 شب گذشته دو ديدار حساس و سرنوشت‌ساز در شهرهاي ميلان و لندن برگزار شد و سرگروه‌ها که در بازي رفت ميهمان بودند در اين دو ديدار ميزبانان خود را شکست دادند.

به گزارش فارس، در يکي از حساس‌ترين مسابقات اين مرحله تيم فوتبال بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني در لندن و در ورزشگاه امارات ميهمان آرسنال بود که در اين فصل با اضافه شدن مسعود اوزيل جان تازه گرفته و بازي‌هاي خوبي را ارائه مي‌دهد.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان پپ گوارديولا به پايان رسيد.

اين مسابقه نيمه نخست بسيار جذابي داشت و در 45 دقيقه اول دو پنالتي از دست رفت که سهم هر تيم يک پنالتي بود، آرسنال توسط مسعود اوزيل در دقيقه 8 صاحب پنالتي شد که خود اوزيل اين پنالتي را از دست داد، موقعيتي که مي‌توانست آرسنال را در اين ديدار پيش اندازد. در ادامه و در دقيقه 37 روي خطاي شزني دروازه‌بان آرسنال روي آرين روبن، بايرن صاحب ضربه پنالتي شد و موجب اخراج اين دروازه‌بان شد تا آرسنال حدود 50 دقيقه را 10 نفره مقابل باواريايي‌ها بازي کند. اين پنالتي را نيز آلابا از دست داد تا دو تيم در از دست دادن پنالتي يک بر يک مساوي شوند.

اما 10 نفره شدن ميزبان باعث شد تا بايرن در نيمه دوم بر فشار حملات خود بيفزايد و در حالي که کاملا در اختيار خود داشت موفق شد در دقيقه 54 روي ضربه زيباي توني کروس، يک بر صفر بايرن مونيخ را پيش اندازد. در دقيقه 88 نيز توماس مولر روي پاس زيباي فيليپ لام موفق شد کار را براي بايرن تمام کرده و نتيجه را 2 بر صفر کند.

بايرن مونيخ در گروه D اين رقابت‌ها بالاتر از منچستر سيتي به عنوان تيم نخست راهي مرحله يک هشتم نهايي شده بود و آرسنال نيز در گروه F پس از بروسيا دورتموند به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شده بود.

در ديدار حساس ديگر تيم فوتبال آث ميلان در ورزشگاه خانگي خود سن‌سيرو ميزبان اتلتيکو مادريد و شاگردان ديه‌گو سيمئونه بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود اتلتيکو مادريد به پايان رسيد.

تک گل اين ديدار را ديگو کاستا در دقيقه 83 به ثمر رساند. تا در دو مسابقه شب دوم نيز ميهمانان بازي رفت را در خانه حريف با پيروزي به پايان برسانند.

آث ميلان در گروه H اين رقابت‌ها پس از بارسلونا به عنوان تيم دوم پاي به مرحله حذفي گذاشته بود و اتلتيکو مادريد نيز در گروه G با اقتدار و با 16 امتياز بالاتر از زنيت به عنوان تيم نخست راهي اين مرحله شده بود.

 





کاله، پيکان را با شکست بدرقه کرد

نتايج دور رفت پلي آف ليگ برتر واليبال


هفته اول مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال با پيروزي خانگي کاله مقابل پيکان به پايان رسيد.


 

بازي اول مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال با پيروزي 3 بر صفر کاله مقابل تيم پيکان در آمل به پايان رسيد تا شهرداري اروميه تنها ميهمان پيروز امروز باشد. کاله اين بازي را با قدرت و در 3 ست متوالي به سود خود پايان داد و تنها تيمي بود که به حريفش حتي يک ست هم نداد. بازي دوم 2 تيم که سابقه رويارويي متعددي در مرحله پلي آف دارند در خانه واليبال تهران ديدني خواهد بود. 

نتايج کامل بازي‌هاي اول پلي آف ليگ برتر واليبال به شرح زير است:

متين ورامين 3 - نوين کشاورز يک

25-23، 23-25، 17-25، 20-25

باريج اسانس کاشان يک - شهرداري اروميه 3

20-25، 27-25، 25-23، 25-22

ميزان مشهد 3 - شهرداري تبريز يک

18-25، 17-25، 25-19، 26-28

کاله آمل 3 - پيکان تهران صفر

23-25، 24-26، 21-25

 




 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

بازدید: 88

پروين: بايد از تيم و دايي حمايت کنيم


سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: نتايج اين هفته ليگ، يک نشانه است و از هواداران مي‌خواهيم روز جمعه به ورزشگاه بيايند و براي حمايت از تيم و کادر فني سنگ تمام بگذارند.


 

 علي پروين در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: من فکر مي‌کنم نتايجي که اين هفته رقم خورده است براي ما يک نشانه است. در فوتبال هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست. براي پرسپوليس بهتر از اين نمي‌شد و حالا نوبت خود ماست که با پيروزي در بازي‌ها، شانس خوبي حتي براي قهرماني داشته باشيم.

وي ادامه داد: بايد از تيم و علي دايي حمايت کرد. مي‌دانم بچه‌ها در اين روزهاي اخير زحمت زيادي کشيده‌اند تا براي بازي آماده باشند و به اميد خدا بتوانيم در هر چهار بازي بعدي به پيروزي برسيم. به ويژه که حالا با تساوي نفت و فولاد و باخت استقلال، انگيزه بچه‌ها هم بيشتر شده است.

پروين در پايان خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپوليس هم مي‌خواهم که در بازي‌هاي بعدي به ويژه در بازي با صبا، سنگ ‌تمام بگذارند. الان فکر مي‌کنم همه انگيزه پيدا کرده‌اند و بايد اين انرژي را به بچه‌ها بدهيم. براي اينکه سرمان را بالا بگيريم، هر کس هر کاري که مي‌تواند بايد براي موفقيت تيم انجام دهد. حضور هواداران در ورزشگاه و تشويق تيم هم بسيار مهم است چون پرسپوليس فقط با هوادارانش معني دارد.

مي‌دانستم نوير پنالتي اوزيل را مهار مي‌کند


هافبک بايرن مونيخ تاکيد کرده پيش از ضربه پنالتي مي‌دانسته نوير موفق به دفع آن مي‌شود.


 

آرسنال در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در زمين خودي با نتيجه دو بر صفر مغلوب بايرن مونيخ شد.

در دقيقه 9 اين ديدار مسعود اوزيل نتوانست پنالتي که روي خود او اتفاق افتاده بود را تبديل به گل کند. مانوئل نوير، دروازه‌بان بايرن با يک دست توپ را مهار و راهي کرنر کرد.

به نقل از فارس، فرانک ريبري در مورد اين پنالتي و دفع آن توسط نوير گفت: آرسنال در 15 دقيقه ابتدايي خيلي خوب بازي کرد و لحظه‌هاي سختي را براي ما رقم زد. پيش از آنکه اوزيل پنالتي را بزند مي‌دانستم که نوير آن را مي‌گيرد. به نوير اطمينان داشتم و او هم اين کار را انجام داد. او بهترين دروازه‌باني است که مي‌شناسم.

 

 

نيمار: از رييس سانتوس حالم به هم مي‌خورد


مهاجم بارسلونا به خاطر اظهارات اخير رييس سانتوس در مورد پدرش اعلام کرد از او حالش به هم مي‌خورد.


 

نيمار تابستان گذشته با 57.1 ميليون يورو از سانتوس برزيل راهي بارسلونا شد. انتقال وي در ماه‌هاي اخير همواره محل شک و ترديد بوده و حتا موجب استعفاي ساندرو روسل از رياست بارسلونا شده است.

به گزارش فارس، يک شاکي خصوصي با تشکيل پرونده عليه روسل اعلام کرده بود رقم اصلي انتقال نيمار به بارسلونا اعلام نشده است. او اعلام کرده روسل و پدر نيمار از انتقال اين بازيکن سود فراواني برده‌اند به شکلي که فقط پدر نيمار 40 ميليون يورو به جيب زده است.

اوديليو رودريگز که در حال حاضر رياست سانتوس را به عهده دارد به شدت از پدر نيمار انتقاد کرده و براي متهم کردن وي تشکيل پرونده داده و قرار است از پدر مهاجم بارسلونا در دادگاه شکايت کند.

از سوي ديگر لوييس آلوارو دي اوليويرا، رييس پيشين سانتوس هم تاکيد کرده اين موضوع را پيگيري مي‌کند و پدر نيمار را به دادگاه خواهد کشاند. اين موضوع موجب شده تا نيمار واکنش نشان دهد.

او در صفحه اينستاگرام خود نوشت: بار ديگر بايد از به خاطر صحبت‌هايي که در رسانه‌ها عليه ما صورت گرفته موضع‌گيري کنم. امروز متوجه شدم که چرا دوست صميمي‌ام، گانزو، تصميم به ترک باشگاه گرفت. نه به خاطر اينکه باشگاه را دوست نداشت و نمي‌خواست براي سانتوس به ميدان برود، او از دست مديران باشگاه خسته شده بود!

نيمار در ادامه نوشت: همواره به مديران و روساي سانتوس احترام مي‌گذاشته‌ام اما متوجه شدم که آنها در مورد پدرم صحبت‌هايي انجام داده‌اند. ديگر از کارهايشان خسته شدم. رفتارهاي آنها روي اعصابم است و حالم را به هم مي‌زند. اگر او فکر مي‌کند پدر من يک احمق است، اشتباه مي‌کند.

 

 

آشتي‌کنان‌قلعه‌نويي‌وفردوسي‌پوردرکمپ‌استقلال


سرمربي تيم استقلال و تهيه‌کننده برنامه 90 با يکديگر آشتي کردند.


 

به گزارش فارس،‌ ديدار دوستانه تيم‌هاي پيشکسوتان استقلال و رسانه ورزش امروز در کمپ مرحوم حجازي برگزار شد که در دقيقه 80 اين مسابقه امير قلعه‌نويي وارد زمين کمپ شد و بازي را از نزديک تماشا کرد. پس از پايان اين مسابقه، سرمربي تيم استقلال و عادل فردوسي‌پور با يکديگر روبرو شدند و به کدورت‌هايي که در چند وقت گذشته ايجاد شده بود، پايان دادند.

قلعه‌نويي چندي پيش در مصاحبه‌هايي از فردوسي‌پور گلايه کرده بود ولي امروز اين کدورت‌ها پايان يافت و مديرعامل باشگاه استقلال نيز با پا درمياني اين دو نفر را با هم آشتي داد.

 



ليگ قهرمانان اروپا

شکست‌ آرسنال و ميلان مقابل بايرن‌ و اتلتيکومادريد


تيم‌هاي فوتبال آرسنال و آث ميلان مقابل ميهمانان خود تن به شکست دادند.


 

 در شب دوم از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:15 شب گذشته دو ديدار حساس و سرنوشت‌ساز در شهرهاي ميلان و لندن برگزار شد و سرگروه‌ها که در بازي رفت ميهمان بودند در اين دو ديدار ميزبانان خود را شکست دادند.

به گزارش فارس، در يکي از حساس‌ترين مسابقات اين مرحله تيم فوتبال بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني در لندن و در ورزشگاه امارات ميهمان آرسنال بود که در اين فصل با اضافه شدن مسعود اوزيل جان تازه گرفته و بازي‌هاي خوبي را ارائه مي‌دهد.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان پپ گوارديولا به پايان رسيد.

اين مسابقه نيمه نخست بسيار جذابي داشت و در 45 دقيقه اول دو پنالتي از دست رفت که سهم هر تيم يک پنالتي بود، آرسنال توسط مسعود اوزيل در دقيقه 8 صاحب پنالتي شد که خود اوزيل اين پنالتي را از دست داد، موقعيتي که مي‌توانست آرسنال را در اين ديدار پيش اندازد. در ادامه و در دقيقه 37 روي خطاي شزني دروازه‌بان آرسنال روي آرين روبن، بايرن صاحب ضربه پنالتي شد و موجب اخراج اين دروازه‌بان شد تا آرسنال حدود 50 دقيقه را 10 نفره مقابل باواريايي‌ها بازي کند. اين پنالتي را نيز آلابا از دست داد تا دو تيم در از دست دادن پنالتي يک بر يک مساوي شوند.

اما 10 نفره شدن ميزبان باعث شد تا بايرن در نيمه دوم بر فشار حملات خود بيفزايد و در حالي که کاملا در اختيار خود داشت موفق شد در دقيقه 54 روي ضربه زيباي توني کروس، يک بر صفر بايرن مونيخ را پيش اندازد. در دقيقه 88 نيز توماس مولر روي پاس زيباي فيليپ لام موفق شد کار را براي بايرن تمام کرده و نتيجه را 2 بر صفر کند.

بايرن مونيخ در گروه D اين رقابت‌ها بالاتر از منچستر سيتي به عنوان تيم نخست راهي مرحله يک هشتم نهايي شده بود و آرسنال نيز در گروه F پس از بروسيا دورتموند به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شده بود.

در ديدار حساس ديگر تيم فوتبال آث ميلان در ورزشگاه خانگي خود سن‌سيرو ميزبان اتلتيکو مادريد و شاگردان ديه‌گو سيمئونه بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود اتلتيکو مادريد به پايان رسيد.

تک گل اين ديدار را ديگو کاستا در دقيقه 83 به ثمر رساند. تا در دو مسابقه شب دوم نيز ميهمانان بازي رفت را در خانه حريف با پيروزي به پايان برسانند.

آث ميلان در گروه H اين رقابت‌ها پس از بارسلونا به عنوان تيم دوم پاي به مرحله حذفي گذاشته بود و اتلتيکو مادريد نيز در گروه G با اقتدار و با 16 امتياز بالاتر از زنيت به عنوان تيم نخست راهي اين مرحله شده بود.

 





کاله، پيکان را با شکست بدرقه کرد

نتايج دور رفت پلي آف ليگ برتر واليبال


هفته اول مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال با پيروزي خانگي کاله مقابل پيکان به پايان رسيد.


 

بازي اول مرحله پلي آف ليگ برتر واليبال با پيروزي 3 بر صفر کاله مقابل تيم پيکان در آمل به پايان رسيد تا شهرداري اروميه تنها ميهمان پيروز امروز باشد. کاله اين بازي را با قدرت و در 3 ست متوالي به سود خود پايان داد و تنها تيمي بود که به حريفش حتي يک ست هم نداد. بازي دوم 2 تيم که سابقه رويارويي متعددي در مرحله پلي آف دارند در خانه واليبال تهران ديدني خواهد بود. 

نتايج کامل بازي‌هاي اول پلي آف ليگ برتر واليبال به شرح زير است:

متين ورامين 3 - نوين کشاورز يک

25-23، 23-25، 17-25، 20-25

باريج اسانس کاشان يک - شهرداري اروميه 3

20-25، 27-25، 25-23، 25-22

ميزان مشهد 3 - شهرداري تبريز يک

18-25، 17-25، 25-19، 26-28

کاله آمل 3 - پيکان تهران صفر

23-25، 24-26، 21-25

 




 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 16
بازدید دیروز بازدید دیروز : 5
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 5
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 79
بازدید ماه بازدید ماه : 474
بازدید سال بازدید سال : 1208
بازدید کلی بازدید کلی : 415776

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 52.90.40.84
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود