برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آنري: مسي بهترين بازيکن جهان است

بازدید: 55

آنري: مسي بهترين بازيکن جهان است


ستاره سابق تيم ملي فرانسه و هم‌تيمي سابق ليونل مسي او را بهترين بازيکن فوتبال جهان مي‌داند اما براي کريستيانو رونالدو نيز احترام زيادي قائل است.


 

ليونل مسي در جام‌ جهاني 2014 تلاش زيادي کرد تا تيمش را به قهرماني برساند اما در نهايت موفق نشد چرا که تيمش در ديدار فينال به سد بزرگ آلمان خورد و با قبول شکست يک بر صفر برابر آلمان نتوانست به قهرماني برسد.

تيري آنري، ستاره سابق تيم ملي فرانسه به تمجيد از اين بازيکن پرداخت و گفت: مسي همه ويژگي‌هاي يک بازيکن خوب را دارد و بازيکني است که مي‌تواند گل‌هاي زيادي را براي تيمش به ثمر برساند. او هميشه در خدمت تيم است و نبايد از اين موضوع چشم‌پوشي کرد. مسي بازيکني است که مي‌داند چطور گلزني کند. در واقع او از کوچک‌ترين فرصت‌ها گل مي‌سازد که اين باعث شده به يک بازيکن ارزشمند تبديل شود. به همين خاطر فکر مي‌کنم مسي با توجه به استعداد ذاتي که دارد بهترين بازيکن جهان است. البته کار رونالدو را نيز تمجيد مي‌کنم. او تلاش زيادي کرده است تا به اين جايگاه برسد.

آنري در ادامه گفت: درست است که رونالدو بازيکني است که با تمرين و تلاش به اين جايگاه رسيده است اما مسي با توجه به استعداد ذاتي که دارد توانسته خودش را به جايگاه بهترين فوتباليست جهان برساند و الگوي خيلي خوبي براي کودکان است. البته بحث درباره اين که مسي بهتر است يا رونالدو در سال‌هاي گذشته به موضوعي تکراري تبديل شده است. دوست من، لوئيس ساها به من گفت که رونالدو در تمرينات منچستر چقدر تمرين مي‌کند. براي رونالدو احترام زيادي قائلم اما با توجه به استعداد ذاتي که مسي از آن برخوردار است، او را بهترين بازيکن جهان مي‌دانم.

نام «ليونل مسي» و «کريستيانو رونالدو» در فهرست اوليه نامزدهاي بهترين بازيکنان اروپا در فصل گذشته ديده مي‌شود اما با توجه به قهرماني آلمان به نظر مي رسد يک بازيکن آلماني به عنوان بهترين بازيکن اروپا انتخاب شود.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مبارزه با دوپينگ، نمونه‌گيري صرف نيست

بازدید: 75

مبارزه با دوپينگ، نمونه‌گيري صرف نيست


رييس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال مي‌گويد در مبارزه با دوپينگ، موضوع آموزش اهميت بيشتري در مقايسه با نمونه‌گيري دارد.


 

به گزارش ورزش سه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، دکتر احمد هاشميان، رييس کميته پزشکي درباره اينکه گفته مي‌شود مبحث مبارزه با دوپينگ در ليگ دسته يک با جديت کمتري دنبال مي‌شود، گفت: از مجموع کل تعداد آزمايش‌هاي کنترل دوپينگي که در فصل گذشته گرفته شد يک چهارم آن مختص به ليگ دسته يک بود. ما ليگ دسته يک را به عنوان ليگي که محصول آن به ليگ برتر مي‌رود، داراي حساسيت بالا مي‌دانيم و توجه ويژه‌اي به آن داريم و به همين دليل نمونه‌گيري‌ها با جديت در اين ليگ انجام مي‌شود اما متاسفانه برخي فکر مي‌کنند مبارزه با دوپينگ فقط به نمونه‌گيري محدود مي‌شود. در آمار سال 2012 که توسط سازمان جهاني مبارزه با دوپينگ اعلام شد، فدراسيون فوتبال ايران مقام پانزدهم دنيا از بين 110 مرجع نمونه گيري جهان را کسب کرد و در بين فدراسيون‌هاي فوتبال جهان رده پنجم و در آسيا هم رده نخست را داريم. اما انجام نمونه گيري جزء کوچکي از بحث مبارزه با دوپينگ است. بخش اصلي آن آموزش و ايجاد فرهنگ مبارزه با دوپينگ است که البته همين بخش هم نياز به ابزارهايي دارد.

وي ادامه داد: به عنوان مثال واضح است که بازيکنان از مربيان خود الگو برداري مي‌کنند و در صورتي که مربيان با بحث ضد دوپينگ آشنا و همسو باشند، تاثير زيادي در ايجاد اين تفکر در ذهن بازيکن خواهد داشت که در اين صورت پيمودن اين راه براي ما سريعتر خواهد بود. به اعتقاد من در زمان نقل و انتقالات مسئله سلامت باشگاه و مربيان براي بازيکنان بايد مورد توجه قرار گيرد و همينطور بازيکنان پيشکسوت يک تيم که تاثير گذاري زيادي در بازيکنان جوان دارند، مي توانند اين فرهنگ‌سازي را به خوبي انجام دهند. در واقع بازيکنان پيشکسوت تيم‌ها بيشترين تاثير آموزشي را در بحث کنترل دوپينگ باشگاه‌ها براي بازيکنان جوان‌تر دارند. در اين صورت ما هم مي‌توانيم هزينه‌هاي بسيار زياد نمونه‌گيري را صرف موضوع آموزش کنيم.

دکتر هاشميان در پايان گفت: به طور کلي خاطيان در همه جاي دنيا وجود دارند و نمي‌توان آنها را ناديده گرفت، به همين دليل براي فصل جاري برنامه‌هاي جدي را در همه رشته‌ها و در همه رده‌هاي سني انجام خواهيم داد چراکه از 2 ماه گذشته تمامي تجهيزات لازم را خريداري کرده‌ايم و البته به موازات آن هم بحث آموزش را ادامه مي‌دهيم.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اشتايگر گزينه کاپيتاني تيم ملي آلمان

بازدید: 77

اشتايگر گزينه کاپيتاني تيم ملي آلمان


پيش‌بيني مي شود باستين شواين اشتايگر پس از فليپ لام بازوبند کاپيتاني تيم ملي آلمان را به بازو ببندد.


 

در شرايطي که روز جمعه (ديروز) به طرزي غافلگيرکننده فليپ لام اعلام کناره‌گيري از تيم ژرمن‌ها کرد، اکنون بحث انتخاب فرمانده جديد داخل ميدان آلمان‌ها در مستطيل سبز مطرح است.

در همين ارتباط گزارشگر روزنامه بيلد نظر يواخيم لو، سرمربي تيم اين کشور را جويا شد که پاسخ داد هنوز تصميمي نگرفته است.

اين نشريه سپس عنوان کرد بهترين نفر براي بستن بازوبند کاپيتاني، باستين شواين اشتايگراست که سابقه‌اش بيشتر از سايرين در تيم ملي است.

اين هافبک 29 ساله 108 بازي ملي تاکنون انجام داده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

نوري: براي شروع ليگ لحظه‌‌شماري مي‌کنم

بازدید: 62

نوري: براي شروع ليگ لحظه‌‌شماري مي‌کنم


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با برگزاري اردوهاي خوب قبل از بازي‌ها براي شروع ليگ برتر لحظه‌شماري مي‌کنم.


 

محمد نوري ابتدا در خصوص دو پيروزي قرمزپوشان در بازي‌هاي دوستانه اظهار داشت: با توجه به اينکه از ساير تيم‌ها خيلي زودتر کار خودمان را شروع کرديم و در ترکيه نيز در بهترين شرايط ممکنه اردوي خودمان را دنبال کرديم تصور مي‌کنم که امسال سالي بسيار خوب در انتظار پرسپوليس باشد.

وي افزود: در بازي هاي دوستانه براي ما نتيجه مهم نيست، مهم‌تر از همه چيز اين است که بچه‌ها بيشتر کنار همديگر قرار بگيرند و يکديگر را بشناسند که الآن مي‌توانم با قدرت بگويم از لحاظ تاکتيکي هم صد در صد آماده‌ايم.

نوري در پاسخ به سؤالي که برخي‌ها مي‌گويند پرسپوليس امسال خوب يارگيري نکرده، گفت: ما در بازي‌هاي دوستانه نشان داده‌ايم که تيمي بسيار با انگيزه هستيم. مطمئن باشيد جوانان و بازيکنان جوياي نام ما منتظرند تا خود را ثابت کنند. ايجاد رقابت عجيبي در تيم ما پيش آمده و هرکس دوست دارد خود را به کادر فني براي حضور در ترکيب اصلي ثابت کند. اين رقابت را در تيم‌ را به فال نيک مي‌گيرم.

کاپيتان قرمزپوشان درباره آمادگي خودش در دو بازي دوستانه نيز گفت: با توجه به شرايط و آمادگي که دارم براي شروع ليگ برتر لحظه‌‌شماري مي‌کنم همه چيز خوب و بسيار عالي است و من هم امسال در يکي از بهترين شرايط‌هاي ممکنه‌ام هستم و انشالله با اعتمادي که به من مي‌شود حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم. امسال سال حساس و سرنوشت‌سازي براي من است چون مي‌خواهم با حضور در جام ملت‌هاي آسيا غيبتم در جام جهاني را جبران کنم. اين مستلزم اين است که بتوانيم به پرسپوليس خدمت کنم.

نوري در پايان در پاسخ به سؤال ديگري که برخي‌ها مي‌گويند بنا بر قرعه کشي مسابقات ليگ برتر، پرسپوليس در چهار بازي اول با قرعه بدي روبه‌رو شده است، گفت:‌ من يک بار گفتم صد بار ديگر مي‌گويم تيمي که مي‌خواهد سربلند و قهرمان بشود توجهي به بازي‌هايش ندارد، ما هم کار خودمان را انجام مي‌دهيم و کاري نداريم که هفته اول يا دهم و يا پانزدهم بايد مقابل چه تيمي قرار بگيريم. با تمام وجودمان مي‌خواهيم از روز اول استارت محکمي بزنيم و شايد اين بدشناسي تيم‌هاي ديگر باشد که به ما برخورد کرده‌اند. ما با آمادگي کامل آماده مسابقات هستيم و بدون هيچ‌گونه کُري از پيش تعيين شده و توجه به اينکه ساير تيم‌ها چگونه به مسابقات آمده‌اند کار خودمان را مي‌کنيم و به هدف خودمان فکر مي‌کنيم. ما پرسپوليس هستيم و فقط قهرماني مي‌تواند ما را سيراب کند.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اورا، فردا در تست پزشکي يوونتوس

بازدید: 56

اورا، فردا در تست پزشکي يوونتوس


مدافع تيم ملي فرانسه براي حضور در تست پزشکي باشگاه يوونتوس و در نهايت امضاي قرارداد با قهرمان سري A فردا (يک‌شنبه) وارد شهر تورينو خواهد شد.


 

در حالي که بنظر مي رسيد در پي استعفاي کونته داستان انتقال پاتريس اورا به يوونتوس به پايان رسيده اما اسکاي اسپورت ايتاليا خبر داد مدافع فرانسوي منچستر يونايتد فردا وارد تورين خواهد شد تا در تست پزشکي اين باشگاه حضور پيدا کند.

مدافع تيم ملي فرانسه براي حضور در تست پزشکي باشگاه يوونتوس و در نهايت امضاي قرارداد با قهرمان سري A ايتاليا فردا (يک‌شنبه) وارد شهر تورينو خواهد شد.

گويا ماکسي الگري سرمربي جديد يوونتوس هم به سبک بازي اوراي فرانسوي اعتقاد دارد و به همين خاطر از سران بيانکونري خواسته تا به کارشان براي جذب اين بازيکن ادامه دهند.

در صورت انتقال اورا به يوونتوس اين ملي‌پوش سالانه 2 ميليون يورو درآمد خواهد داشت.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

پيرلو: دليل جدايي‌ام از ميلان فقط آلگري بود

بازدید: 59

پيرلو: دليل جدايي‌ام از ميلان فقط آلگري بود


آندره پيرلو هافبک تيم فوتبال يوونتوس با ابراز ناراحتي از حضور آلگري در اين تيم به عنوان مربي گفت:زمانيکه در ميلان فعاليت مي کردم آلگري هيچ اعتقادي به من و تواناييهايم نداشت.


 

 آندره پيرلو هافبک تيم فوتبال يوونتوس با ابراز ناراحتي از حضور آلگري در اين تيم به عنوان سر مربي در اين تيم گفت: زمانيکه در ميلان فعاليت مي کردم آلگري هيچ اعتقادي به من و تواناييهايم نداشت.او قصد نداشت تا از من در ترکيب ثابت تيم خود استفاده کند به همين دليل من تصميم به جدايي از ميلان گرفته و راهي يوونتوس شدم.در آن زمان بسياري اعلام کردند که من به دليل پول و درآمدهاي مالي اين تصميم را گرفته ام که اين اظهار نظر درست نبوده و تحت هيچ عنوان صحت نداشت.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مصاحبه جدید 1393/4/27 مهران داداش زاده با سایت برای جوانان

بازدید: 86

خوب بعد از مدتها که خبری از مهران داداش زاده بازیکن با استعداد تبریزی نبود پنجشنبه 27 تیرماه 1393 باهاش یه گفتگویه کوتاه کردیم که در ادامه بهش میپردازیم

 
اول از همه ازش درباره وضعیت امادگیش پرسیدیم که جواب جالبی بهمون داد
_خوب طبقه معمول امادم وهرروز تمرین میکنم میتونم بگم تو رده خودم از خیلیا اماده ترم
 
شنیدم از تیمایه شهرستانی چند پیشنهاد خوب داری درسته؟
میشه بگین از کی؟
 
گفتن اسم نبرم ولی انگار راسته؟
خوب ببینین منم بازیکنمو مثله همه بازیکنایه هم سنم پیشنهاداتی دارم ولی فعلا قصد خروج از تبریز رو ندارم
 
 
پس اون پیشنهاداتو فسخ شده ببینیم؟
صددرصد
 
یعنی باز نمیخوای  شهرهای دیگه؟
فعلا چندتا مشکل دارم اونا حل بشه حتما باز دوس دارم تو  شهرهای دیگه بازی کنم چون قبلا هم گفتم تو تبریز به بازیکنایه تبریزی بها داده نمیشه
 
خوب از خودت بگو دیگه چه خبرایی ازت هست؟پیشنهاداتت تنها این چندتا تیمی بود که من میدونستم؟
خوب راستیتش  چندتا دیگه هم هستن_حتی از خارج از کشور هم از کشورایه همسایه 
 
واقعا پس تو این سن احتمال داره لژیونر بشی؟
{باخنده}شاید اره شایدم نه
 
چیشد این پیشنهاد بهت رسید؟
چند ماه پیش با یک تیمی از کشورایه همسایه بازی کردیم که بعده بازی با مربی و مدیرعامل تیممون درباره این قضیه حرف زدن و فعلا  جوابی بهشون ندادم
 
با ماه رمضان چطوری؟روزه هاتو میگیری یا ترجیه میدی امادگیتو حفظ کنی؟
خوب بازیکنایی به بزرگی کریم بنزما و ریبری روزشونو میگیرن اونوقت من نگیرم؟
درباره شرایط بدنیمم خوب زیر نظر پزشک روزه هامو گرفتم تا الان و مشکلی هم خداروشکر پیش نیومده
 
انگار امسالم بزرگسالان بازی کردی درسته؟
بله تو تیم سرخپوشان که تیم جوانان و امید بود ولی تو رده بزرگسالان بازی کردیم ولی نتایج بسیار بدی گرفتیم
 
چرا؟
چون کلا  امکاناتمون کم بود تو چمن کوچیک تمرین میکردیم و و و
 
خوب چرا پس رفته بودی به اون تیم؟
خوب با حرفایی که با مربی تیم داشتم از امکانات خوبشون میگفت ولی 180 درجه فرق داشت با حرفاشون
 
اینم یه دلیل برا پیشرفت نکردن فوتبال
خوب بله صددرصد قک کنم صداقت از همه چیز کلا توهمه چیز بهتره
 
مثله ازدواج....
بله
 
الان پشیمونی از اینکه تو اون تیم بودی؟
پشیمون که نه ولی از حرفایه دروغشون دلخورم امیدوارم موفق باشن
 
 
خوب برنامت برا ایندت چیه؟میخوای چیکارا کنی؟
خوب الان من جوانانم و دیگه میخوام باز به تیم ملی برسم و میدونم خواهم رسید بعد هم امیدوارم تصمیمی درست درباره تیم ایندم بگیرم که بتونم پیشرفت کنم
 
احتمالش هست که تو تیمایه دسته یکی بزرگسالان باشی؟
بله شاید امیدوارم بتونم تصمیم خوبی بگیرم
 
خوب امیدوارم مثله همیشه موفق باشی هر حرفی داری میتونی بگی برا کساییکه این مصاحبه رو میخونن
امیدوارم هرجا هستن سالم و سلامت باشن ممنونم که همیشه پشتم ههستین و امیدوارم حمایتاتونو ازم بیشتر هم بکنین  ممنون 
 
 
خوب دوستان اینم بگما مهران واقعا پسر فوق العاده ایه خیلی خاکی و مهربون واقعا امیدوارم به اونیکه حقشه تو فوتبال برسه

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

موراتا فردا به يووه مي‌پيوندد

بازدید: 64

موراتا فردا به يووه مي‌پيوندد


انتقال بازيکن تيم فوتبال رئال مادريد به يوونتوس مراحل پاياني خود را سپري کرد.


 

  مراحل انتقال آلوارو موراتا مهاجم جوان رئال مادريد به يوونتوس به پايان رسيد و اين بازيکن جوان از فردا رسما در کنار بانوي پير حضور پيدا خواهد کرد.

به نظر مي‌رسيد بازيکن محبوب آنتونيو کونته پس از استعفاي اين مربي راهي تورين نشود اما سران بيانکونري دست از تلاش برنداشتند و در نهايت با باشگاه رئال مادريد براي اين انتقال به توافق رسيدند.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ميلان به دنبال جذب مدافع بارسا

بازدید: 70

ميلان به دنبال جذب مدافع بارسا


باشگاه ميلان به دنبال جذب دو بازيکن تيم فوتبال بارسلونا است.


 

 سران ميلان قصد دارند با جذب بازيکنان جديد تيمي قدرتمند را در فصل آينده روانه مسابقات کنند و در اين ميان نام دني آلوز و الکس سونگ از بارسلونا در فهرست خريدهاي اين  تيم ديده مي‌شود.

اين خبر در حالي منتشر شده که آلوز اعلام کرده قصد دارد به فوتبالش در بارسا ادامه دهد. در عين حال گفته مي‌شود او از پاري سن ژرمن هم پيشنهاد خوبي دارد.

از سوي ديگر بارسلونا هنوز نتوانسته براي سونگ کامروني مشتري خوبي پيدا کند و اين مي‌تواند شانس ميلان را براي جذب اين بازيکن افزايش دهد.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

متيو دبوشي به آرسنال پيوست

بازدید: 56

متيو دبوشي به آرسنال پيوست


سايت رسمي باشگاه آرسنال دقايقي قبل خريد متيو دبوشي، مدافع راست تيم ملي فرانسه، را تائيد کرد.


 

 در متن سايت باشگاه آرسنال آمده است: اين مدافع 28 ساله به تازگي از جام جهاني در برزيل بازگشته است، جائي که به تيم کشور خود کمک کرد که به مرحله يک چهارم نهائي برسد.

اين مدافع با تجربه، از نيوکاسل به آرسنال آمده است، جائي که 18 ماه قبل را در آن گذرانده بود. او 9 سال اول فوتبال خود را در ليل گذراند و براي تيم دوراه کودکي خود 233 بازي در ليگ فرانسه و 18 بازي در ليگ قهرمانان اروپا انجام داد.

دبوشي در فصل 2011-2010 به ليل کمک کرد که ليگ فرانسه و کوپا فرانسه را ببرد و در سال 2012-2011 نيز در تيم منتخب فصل ليگ فرانسه قرار داشت. عملکرد فوق العاده او باعث شد تا بتواند اولين بازي ملي خود را در اکتبر 2011 برابر آلباني انجام دهد و حالا او 25 بازي ملي دارد.

شماره او به زودي مشخص خواهد شد.

همه اعضاي باشگاه آرسنال براي متيو آرزوي موفقيت دارند.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.219.22.169
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود