کاسيميرو: بهتر از تراکتورسازي ظاهر شديم

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 415889
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


کاسيميرو: بهتر از تراکتورسازي ظاهر شديم

بازدید: 95

تيم فوتبال نفت آبادان اعتقاد دارد بلندي چمن ورزشگاه يکي از دلايلي است که باعث شد اين تيم نتيجه نگيرد.


 کاسيميرو سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان درباره شکست يک بر صفر تيمش مقابل تراکتورسازي گفت: در اين بازي مستحق شکست نبوديم و بهتر از تراکتورسازي ظاهر شديم. بر بازي حاکم بوديم و مي‌توانستيم برنده باشيم اما بعد از زدن گل حريف تمرکز‌مان را از دست داديم. فکر مي‌کنم بلندي چمن ورزشگاه باعث عدم نتيجه‌گيري ما شد.

وي درباره استعفايش اظهار داشت: من استعفا نمي‌دهم اما اين مسئله بستگي به نظر هيئت مديره دارد. ما اميد خودمان را از دست نمي‌دهيم و مي‌توانيم با چند پيروزي مکان‌مان را در جدول تغيير دهيم.

بعد از تعويض رضا خالدي از زمين تماشاچيان آباداني نسبت به تعويض وي معترض بودند و از دقيقه 80 به بعد تماشاچيان به شدت مسئولان نفت آبادان را مورد انتقاد قرار دادند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

نيکبخت: حرف فتح‌الله‌زاده شايد درست است

بازدید: 122

هافبک داماش گفت: وقت زيادي براي پرسپوليسي شدن دارم.


  عليرضا نيکبخت واحدي پس از شکست يک بر صفر داماش گفت: پس از دو سال در آزادي بازي کردم که تماشاچيان استقبال خوبي از من به عمل آوردند. باعث خوشبختي است که هنوز طرفداران من را دوست دارند و برايم سنگ تمام مي‌گذارند. طرفداران پرسپوليس نشان دادند قدرشناس هستند.

وي درباره دربي 76 گفت: اميدوارم مثل چند سال اخير پرگل و زيبا باشد و حداقل مردم آن را بپسندند. مردم مدتهاست بازي قشنگي نديدند و دلسرد شده‌اند. دوست دارم بازي قشنگي باشد.

نيکبخت افزود: قسمت نشد امسال با پرسپوليس قرارداد امضاء کنم و اين مورد به اختلاف سليقه کادر فني مربوط مي‌شود.

بازيکن تيم داماش در پاسخ به اين سؤال که قرار بود شما نيم‌فصل پرسپوليسي شويد اظهار داشت: نشد اما وقت براي پرسپوليسي شدن زياد است.

وي درباره صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده که گفته در دربي 78 توصيه شده بود با پرسپوليس مدارا کنيد و شما هم در آن بازي حضور داشتيد، آيا اين صحبت‌ها بوده يا خير، تصريح کرد: زمان زيادي از اين دربي گذشته و نمي‌خواهم درباره آن حرف بزنم. پيش از اين رختکن آزادي به اين صورت نبود، يک قسمت سونا بود و در قسمت ديگر بازيکنان لباسشان را عوض مي‌کردند، من هم در سونا بودم و نشنيدم پس اگر فتح‌الله‌زاده گفته حتماً به اين صورت بوده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اوليويرا: بازي سختي در آبادان داشتيم

بازدید: 118

سرمربي تيم تراکتورسازي معتقد است تيمش نسبت به هفته گذشته ضعيف‌تر عمل کرده است.


 اوليويرا پس از پيروزي يک بر صفر تراکتور مقابل نفت آبادان در نشست خبري اظهار داشت: ما مي‌دانستيم بازي سختي در آبادان داريم. از حريف شناخت خوبي داشتيم اما آن بازي که از بازيکنان انتظار داشتم نتوانستند انجام دهند.

وي ادامه داد: تراکتورسازي نسبت به هفته قبل ضعيف بود در مورد نفت هم بايد بگويم با اين بازي که داشتند جايگاه اين تيم در انتهاي جدول نبود و نيست. به بازيکنانم تبريک مي‌گويم که سه امتياز را به دست آوردند.

سرمربي تراکتورسازي در مورد اينکه گفته مي‌شود مربيان پرتغالي در ايران نتيجه نمي‌گيرند و شما تنها شخصي هستيد که نتيجه گرفته‌ايد، گفت: نه اينگونه نيست. شما خبرنگاران اين مسائل را مطرح مي‌کنيد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مسي: خيلي تغيير کرده ام

بازدید: 113

فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا)‌ در سلسله مصاحبه هاي خود با بهترين هاي دنيا در سال 2012، اين بار به سراغ ليونل مسي بهترين بازيکن جهان رفته است.


ليونل مسي بدون ترديد يکي از محبوب ترين شخصيت هاي ورزشي حال حاضر جهان است، به طوريکه بازي هايش را بارها و بارها در سراسر دنيا تماشا مي کنند و پيراهن هايي که نام او روي آنها حک شده است، حتي در دور افتاده ترين نقاط جهان بين کودکان رد و بدل مي شود.

بازيکني که به تازگي وارد 25 سالگي خود شده است.

فردي بسيار محتاط در خارج از زمين که انتظارش از بازيکني که در داخل زمين، نفس تماشاگرانش را در سينه حبس و چشم هايشان را خيره مي کند، سخت است.

رکوردار بيشترين گل زده در يک فصل، لحظاتي قبل از اينکه به عنوان بهترين بازيکن جهان در سال 2012 معرفي شود، پاي پرسش هاي فيفا نشست و به سوالاتي در مورد تيم ملي فوتبال آرژانتين، رفتار هموطنانش با او و اميد و آرزوهايش پاسخ داد.

فيفا: شش سال است که در مراسم انتخاب بهترين هاي سال دنيا شرکت مي کني. آيا اين برايت به يک عادت تبديل نشده و آيا هنوز هم براي شرکت در اين مراسم هيجان داري؟

مسي: راستش هنوز برايم عادي نشده است. با اينکه اين مراسم هميشه يکجور است ولي هر سال لطف خودش را دارد. بودن در اينجا هميشه متفاوت است. هميشه احساس خوبي به من مي دهد و نشان مي دهد که کارت را خوب انجام داده اي.

فيفا: اولين بار در سال 2007 که در مراسم شرکت کردي، يک پسربچه مو بلند خجالتي بودي. اما از آن زمان تا کنون خيلي تغيير کرده اي.

مسي: خيلي! کاملا درست است. در اين مدت اتفاقات زيادي براي من افتاده است و هم به عنوان يک بازيکن و هم به عنوان يک انسان بزرگ شده ام. اولين بار که اينجا آمدم 18 يا 19 ساله بودم. اکنون خيلي بزرگتر شده ام. از نظر شخصي پيشرفت کرده ام و از نظر حرفه اي شکل گرفته ام. خيلي چيزها عوض شده است.

فيفا: ديه گو مارادونا اغلب مي گويد که بعد از توپ طلاي 2008 که تو بعد از کريستيانو رونالدو دوم شدي، به تو گفته که ديگر هرگز دوم نشو. آيا اين واقعيت دارد؟

مسي: راستش اصلا يادم نمي آيد ديه گو به من چي گفت اما حقيقت دارد که سعي کردم بعد از آن هميشه نفر اول باشم.

فيفا: تو با زدن 91 گل در سال 2012 رکورد شکستي. اگر بخواهي يکي از آنها را نام ببري، کدام را انتخاب مي کني؟

مسي: همانطور که بارها گفته ام، هميشه بيشتر دوست دارم گل ها را به خاطر اهميتشان به ياد بياورم تا زيبايي آنها. مثل گل هايي که در مسابقات فينال زده ام. از اين نظر گلي را که در جام حذفي اسپانيا برابر اتلتيک بيلبائو زدم، ‌انتخاب مي کنم.

فيفا: در زندگي شخصي مهم ترين اتفاق زندگي ات در سال 2012 چه بود؟

مسي: در کل سال خوبي بود. گرچه دوست داشتم قهرماني هاي بيشتري با بارسلونا کسب کنم. با تيم ملي آرژانتين هم بعد از مدت ها سال خوبي داشتم.

فيفا: چه اتفاقي افتاد که بالاخره براي آرژانتين خوب بازي کردي؟

مسي: خود تيم تغيير کرده است. پيشرفت تيم به همه بازيکنان بستگي دارد نه فقط يک بازيکن. همانطور که عملکرد بد تيم در گذشته به خاطر من نبود. ولي به محض اينکه پيروزي ها و کسب نتايج را شروع کرديم، همه چيز راحت تر شد. هواداران هم از ما حمايت مي کنند و رسانه ها مثل گذشته از ما انتقاد نمي کنند. به اين ترتيب توانستيم با آرامش بيشتري کارمان را انجام بدهيم.

فيفا: اکنون احساس حمايت بيشتري در آرژانتين مي کني؟

مسي: بله. شانس آورديم که در پايتخت بازي کرديم. برخورد هواداران با من و کل تيم خيره کننده بود. اين چيزي است که با کسب نتايج خوب و ارايه بازي قابل قبول به دست آورديم. ما و هواداران اکنون متحدتر از گذشته شده ايم.

فيفا: در سال 2012 چندين بار در يک مسابقه سه گل زدي اما در جريان برد 4 بر 3 برابر در بازي دوستانه با برزيل چيز ديگري بود.

مسي: همه آنها خاص بودند، مگر نه؟ ولي آن سه گل با توجه به اينکه در مقابل برزيل بود اهميت ويژه اي پيدا کرد. کلا زدن گل خيلي خوب است چه در مقابل برزيل باشد و چه برابر تيم هاي ديگر.

فيفا: برگرديم به بارسلونا. تمام حرف هايي که بعد از جدايي پپ گوارديولا به راه افتاده بود، کنار گذاشته شده اند. آيا از زمان مربيگري تيتو ويلانووا تغييري در تيم صورت گرفته است؟

مسي: البته. نحوه تمرينات ما همان است ولي گوارديولا و تيتو دو شخصيت کاملا متفاوت هستند که شيوه هاي مختلفي براي رهبري تيم دارند. هر کدام ايده هاي خودشان را دارند اما وقتي زمان بازي و تمرين فرا مي رسد، مثل گذشته کار مي کنيم.

فيفا: امسال سال آزمون مسايل غير فوتبالي بود مثل رفتن پپ و بيماري اريک آبيدال و ويلانووا. تيم بارسلونا به محکم بودن مشهور است اما اين اتفاقات چقدر به شما ضربه زد؟

مسي: راستش براي ما خيلي سخت بود. اتفاقات پشت سر هم افتادند. چيزهايي که بيشتر از کسب نتيجه و يا شيوه بازي اهميت داشتند. وضعيت واقعا وحشتناکي بود. اما با اتحادمان توانستيم آن ها را مديريت کنيم. شکر خدا مشکلات آبيدال و تيتو تا حدي حل شده است. اگرچه ويلانووا بايد همچنان تحت درمان باشد.

فيفا: در مسابقات فصل جاري لاليگا، فاصله بارسلونا با تيم هاي ديگر زياد است. آيا ديگر قهرماني را براي خود مسجل مي دانيد؟

مسي: خوب مي دانيم که هنوز راه زيادي تا پايان فصل باقي مانده است. همه چيز به خودمان بستگي دارد ولي نبايد خيلي هم خيالمان راحت باشد. تيم اتلتيکو مادريد خيلي خوب است. قبلا با آنها بازي کرده ايم. تيم بزرگي است. در ضمن هرگز نمي شود رئال مادريد را کنار بگذاريم چون آنها تا آخرين لحظه مي جنگند. با وجود اين مطمئن هستيم که براي ماندن در صدر مشکلي نخواهيم داشت.

فيفا: چند وقت پيش نويسنده و روزنامه نگار معروف اروگوئه اي ادواردو گالئانو نوشت: مسي را دوست دارم چون هيچوقت فکر نمي کند مسي است. با توجه به اين موضوع آيا از تأثير خودت بر فوتبال مدرن اطلاع داري؟

مسي: نمي دانم. من فقط سعي مي کنم کارم را خوب انجام بدهم و از اتفاقاتي که برايم مي افتد لذت ببرم. وقت نشستن و فکر کردن در مورد کارهايي که انجام داده ايد، نيست چون همه چيز خيلي سريع اتفاق مي افتاد. به محض اينکه يکي تمام مي شود، ‌کار جديدي آغاز مي شود. به طور کل فکر مي کنم مردم هميشه تيم کنوني بارسلونا را به ياد داشته باشند و همين مهم است. از نظر شخصي هم فکر مي کنم بعد از بازنشستگي مي فهمم چه کارهايي انجام داده ام يا به چه موفقيت هايي رسيده ام.

فيفا: يکي از ابعاد بازي تو که همه را خيره مي کند اين است که هميشه طوري بازي مي کند انگار که تيمتان باخته و هرگز خودت را عمدا روي زمين نمي اندازي. اين در ذات تو است يا آن را ياد گرفته اي؟

مسي: حقيقت را بخواهيد من در کل زندگي هميشه همينطور بوده ام. از زمان بچگي. هميشه سعي کرده ام توپ را نگه دارم و به حرکتم ادامه بدهم. هر سال تلاش مي کنم به عنوان يک بازيکن پيشرفت کنم و درجا نزنم. مي خواهم به هر طريقي که ممکن است فوتبالم بهتر شود اما اين ويژگي در درون من است.

فيفا: براي آخرين سوال؛ هنگام تحويل سال وقتي در کنار عزيزانت بودي چه آرزويي براي سال 2013 کردي؟

مسي: قطعا پسرم اولويت نخست من است. حضور او تغيير بزرگي در زندگي ام بود. هميشه او در همه کارها در اولويت است. بعد براي سلامتي آبيدال و تيتو دعا کردم. سپس سلامتي خودم و خانواده و عزيزانم. بعد از همه اينها در زمينه ورزشي، دعا کردم مثل گذشته به موفقيت هايمان ادامه بدهيم و قهرماني هاي بيشتري را به دست بياوريم.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

واکنش نشريات به قرارداد تازه گوارديولا

بازدید: 105

خبر پيوستن سرمربي پيشين بارسلونا به باشگاه بايرن مونيخ آلمان رسما تأييد شد.


اين خبر با واکنش متفاوت نشريات ورزشي روبرو شد. همه نشريات اما در شگفت بودن اين تصميم و برتري مونيخ بر رقيبان اتفاق نظر دارند.

"ال‌پايس" اسپانيا آمدن يوزپ (پپ) گوآرديولا به مونيخ را به "پشتک در بوندس‌ليگا" تشبيه کرده است. اين نشريه مي‌نويسد: «گوآرديولا به قيصران فوتبال آلمان پيوست. بايرن مونيخ موفق‌ترين، محبوب‌ترين و ثروتمندترين باشگاه فوتبال آلمان است».

"ABC"، ديگر نشريه اسپانيايي، از "سنت‌شکني پپ در آلمان" نوشته است: «امضاي پپ پاي قرارداد با بايرن او را به نخستين سرمربي اسپانيايي در بوندس‌ليگا تبديل کرد».

"ال موندو" اسپانيا نوشت: «بايرن روز چهارشنبه يک بمب را توئيت کرد؛ يک خبر فوق‌العاده شگفتي‌برانگيز: گوآرديولا مي‌آيد – و رسانه‌ها پيش‌تر کوچک‌ترين بويي از اين موضوع نبرده بودند».

البته رسانه‌هاي مختلف در روزهاي اخير اخباري در مورد گفت‌وگوهاي پپ گوآرديولا با پرافتخارترين باشگاه فوتبال آلمان منتشر کرده بودند. اين خبرها اما نه تکذيب شدند و نه تأييد.

"سان" چاپ انگليس تلويحا از قول باشگاه‌هاي اسپانيايي نوشته است: خداحافظ پپ! اين نشريه در ادامه آورده که گوآرديولا باشگاه‌هاي اسپانيايي را "غال گذاشت" و به "غول آلمان" پيوست.

"ديلي ميل" گوآرديولا را محبوب‌ترين سرمربي جهان دانسته است که با امضاي قرارداد سه ساله با بايرن مونيخ "ضربه‌اي محکم" به ديگر خواستاران خود زد. به نو‌شته‌ي اين نشريه، در مسابقه براي رسيدن به گوآرديولا «غول آلماني برنده شد».

"اينديپندنت" چاپ انگليس با اشاره به ناکامي چلسي در امضاي قرارداد با پپ گوارديولا، اين پرسش را مطرح کرده که آيا حال راه براي بازگشت ژوزه مورينيو پرتغالي – سرمربي کنوني رئال مادريد – به "استمفورد بريج" باز شده است؟ استمفورد بريج نام ورزشگاه اختصاصي تيم چلسي است.

"گاستا دلو اسپورت" ايتاليا هم لقب «قيصر پپ» را به گوآرديولا داده است: «توافق در بايرن رويداد سال است. بايرن مونيخ خود را به رخ رقيب قدرتمندش کشيد. تبريک بوروسيا دورتموند [مدافع قهرماني دو فصل اخير بوندس‌ليگا] به بايرن مونيخ شاهدي بر تأثير انقلابي گوآرديولا بر فوتبال اروپاست. بوندس‌ليگا محبوب‌ترين سرمربي جهان را به خدمت گرفت.»

"کوريره دلو اسپورت" چاپ اسپانيا تصميم گوآرديولا را "شگفتي جديد" او خوانده است: «همه منتظر حضور او [گوآرديولا] روي نيمکت‌هاي سرمربي‌گري ليگ برتر انگلستان بودند، اما او راهي را رفت که هيچ‌کس انتظارش را نداشت. او در سال 2008 در بارسلونا با اخراج ستارگاني چون رونالدينيو، اتوئو و دکو شگفتي‌آفرين شد. حال بايد منتظر بود و ديد که آينده ريبري و روبن چگونه خواهد بود ...»

"کوريره دلا سرا" بايرن مونيخ را بوته محک گوآرديولا مي‌داند براي اين‌که مشخص شود آيا "هِر پپ" [آقاي پپ] واقعا بهترين سرمربي جهان است يا نه. اين نشريه ايتاليايي بايرن مونيخ را تا حد زيادي مشابه بارسلونا مي‌داند از اين نظر که اين باشگاه هم ثروتمند است و دست‌اندرکاران آن به استخدام بازيکنان جوان و تلاش براي پيروزي عادت دارند.

جوزپ گوآرديولا 41 ساله در سال 2012 پس از 5 سال مربي‌گري در تيم دوم و اول بارسلونا، از اين باشگاه پرآوازه‌ي اسپانيايي جدا شد. وي از سال 2013 با قراردادي سه ساله به بايرن مونيخ خواهد پيوست.

پرافتخارترين باشگاه آلمان را تا پايان فصل جاري (2012 – 2011) يوپ هاينکس رهبري مي‌کند. او مسن‌ترين سرمربي بوندس‌ليگاست که بايرن را پس از دو فصل بحراني به جاده موفقيت بازگرداند. شاگردان هاينکس قهرماني نيم‌فصل را جشن گرفتند و در جام حذفي و چمپينزليگ هم حضور موفقي دارند. هاينکس اعلام کرده بود که قرارداد خود با مونيخ را تمديد نخواهد کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

دعواي مورينيو و رونالدو در رختکن

بازدید: 112

رسانه هاي اسپانيايي از درگيري شديد لفظي مورينيو با رونالدو پس از بازي با والنسيا خبر دادند.


رئال مادريد در بازي رفت يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا با دو گل از سد والنسيا گذشت تا به صعود از اين مرحله اميدوار باشد.

در اين ديدار کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد فرصت هاي زياد گلزني را يکي پس از ديگري از دست داد و نتوانست دروازه حريف را باز کند.

ژوزه مورينيو که به نظر مي رسيد از کسب اين پيروزي راضي نيست در رختکن از رونالدو به خاطر هدر دادن فرصت هاي بي‌شمار گلزني انتقاد کرد.

سايت (اينتر کونوميا)اسپانيا نوشت: مورينيو در طول بازي از عملکرد بد رونالدو به خشم آمده بود. او در رختکن به شدت از ستاره پرتغالي تيمش انتقاد کرد. رونالدو هم که تاب انتقادات آقاي خاص را نداشت جواب او را داد و کار به در گيري لفظي کشيد که در نهايت با دخالت فلورنتينو پرس رييس باشگاه و ديگر بازيکنان دو طرف کوتاه آمدند.

جوليان آپيلا خبرنگار اسپانيايي که به رختکن رئال نزديک بود اينگونه به توصيف ماجرا پرداخت: صداي درگيري لفظي رونالدو با مورينيو را همه در راهرو شنيدند و حتي به خيابان کاستنيا هم رسيد! به سرعت به فلورنتينو پرس خبر دادند و او هم به رختکن آمد و با ديگر بازيکنان فضاي متشنج رختکن را آرام کردند.

درگيري مورينيو با رونالدو در حالي است که ستاره پرتغالي رئال مادريد چند روز پيش در گفتگو با سايت فيفا از مورينيو به عنوان بهترين سرمربي کنوني جهان ياد کرد.

رئال مادريد در فصل جاري رقابت هاي ليگا نمايش بسيار ضعيفي داشته است و با بارسلونا صدرنشين 18 امتياز اختلاف دارد.مورينيو به علت کسب نتايج ضعيف به شدت فشار را احساس مي کند و در چند بازي صداي اعتراض هواداران را شنيده است. مورينيو 12 سال است که به صورت حرفه اي به مربيگري روي آورده است اما تيم هاي او هيچگاه تا اين اندازه متزلزل نبوده اند.

مورينيو در حالي ستاره هموطنش را مورد انتقاد قرار داد که در ديدار مقابل اوساسونا که رونالدو را در اختيار نداشت، موفق به گلزني به تيم ته جدولي نشد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

تيم برتر يوفا 2012 معرفي شد

بازدید: 125

بازيکنان دو تيم فوتبال بارسلونا و رئال مادريد بيشترين سهم را در تيم منتخب اتحاديه فوتبال اروپا در سال 2012 به خود اختصاص دادند.


به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، يوفا ديشب فهرست تيم منتخب خود در سال 2012 را به انتخاب کاربران پايگاه اينترنتي خود منتشر کرد.

در پايان راي گيري يوفا که 5 ميليون و 300 هزار کاربر در آن شرکت کردند ، 4 بازيکن رئال و 4 بازيکن بارسلونا در تيم قرار گرفتند.سه بازيکن ديگر اين تيم نمادين نيز از پاري سن ژرمن ، يوونتوس و بايرن مونيخ معرفي شدند.

ضمن اينکه به لحاظ مليت ، اسپانيا با 5 بازيکن سهم بيشتري در ميان کشورهاي مطرح اروپا دارد و از انگليس و بازيکنان شاغل در ليگ برتر انگليس نامي معرفي نشده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

فرگوسن: گيگز غير طبيعي است

بازدید: 123

سرمربي شياطين سرخ از تمديد قرارداد يک ساله رايان گيگز خبر داد.


رايان گيگز در ديدار منچستريونايتد مقابل وستهام در جام حذفي انگليس نمايش خوبي داشت.

سرآلکس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ پس از پايان اين ديدار به ستايش گيگز پرداخت و او را بازيکن غير طبيعي خواند.

پرافتخارترين سرمربي تاريخ شياطين سرخ در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني اين باشگاه گفت: گيگز غير طبيعي است. او يک سال ديگر هم با ما بازي خواهد کرد. او با وجود نزديک شدن به سن 40 سالگي همچنان خوب بازي مي‌کند. باشگاه به زودي پيشنهاد تمديد قرارداد گيگز را به او ارائه خواهد کرد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کاکا: دوست دارم به ميلان برگردم

بازدید: 111

هافبک برزيلي رئال مادريد از علاقه خود براي بازگشت به سن‌سيرو خبر داد.


کاکا در سال 2009 با رقمي نجومي ميلان را ترک و به رئال مادريد پيوست. او هرگز نتوانست در تيم جديدش توانايي‌هايش را اثبات کند. در اين چند سال اخير همواره شايعه‌هايي درباره پيوستن کاکا به تيم‌هاي اروپايي به گوش رسيده است اما او هر بار سکوت اختيار کرد و حاضر نشد درباره تيم آينده‌اش صحبت کند.

کاکا که پس از ديدار برابر والنسيا، اسپانيا را به مقصد ايتاليا ترک کرد، بالاخره سکوت خود را شکست و از علاقه خود به پيوستن به ميلان خبر داد.

بازيکن برزيلي کهکشاني‌ها در گفت‌وگو با اسکاي اسپورت 24 گفت: در رئال ماريد شرايط براي من و کل تيم خوب نيست. در گفت‌وگويي که با سران باشگاه داشتم تمايل خود را براي به نتيجه رسيدن مذاکرات باشگاه با ميلان ابراز داشتم. اگر دو طرف به توافق برسند، هم براي من و هم براي رئال خوب است. براي بازگشت به ميلان آماده‌ام. در ميلان دوستان بسيار خوب و خاطرات فراموش نشدني دارم. اميدوارم هرچه زودتر به ميلان برگردم.

کاکا شب گذشته در رستوراني در شهر ميلان با روبينيو شام خورد. وي در زير عکسي که از او و روبينيو در صفحه فيسبوکش منتشر شد اين جمله را نوشت: "برادر سياهم دلم برايت تنگ شده بود".
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ستايش يورگن کلوپ از فن پرسي

بازدید: 133

دورتموند فصل گذشته در چمپيونزليگ با آرسنال هم گروه بود و کلوپ بازي اين ستاره هلندي را از نزديک ديد و کاملا تحت تاثير بازي او قرار گرفت.


يورگن کلوپ، سرمربي بوروسيا دورتموند، رابين فن پرسي، مهاجم منچستريونايتد را بهترين مهاجمي توصيف کرد که در عمرش ديده است.

دورتموند فصل گذشته در چمپيونزليگ با آرسنال هم گروه بود و کلوپ بازي اين ستاره هلندي را از نزديک ديد و کاملا تحت تاثير بازي او قرار گرفت.

او در گفتگوبا سايت يوفا گفت:" شخصا، وقتي در لندن مقابل آرسنال قرار گرفتيم، بهترين مهاجم عمرم را ديدم؛ رابين فن پرسي.

تا به حال نديده بودم که يک بازيکن در طول 90 دقيقه در سه پست بازي کند. تجربه فوق العاده اي بود. ما هم دوست داريم چنين بازيکني داشته باشيم."

سرمربي زردها همچنين پيشرفت تيمش در چند فصل اخير را مورد ستايش قرار داد و از اينکه توانستند ستاره هاي شان ا حفظ کنند، اظهار خشنودي کرد.

" اينکه به اين سرعت پيشرفت کرديم و بازيکنان تا اين اندازه چيزهاي جديد ياد گرفتند، فوق العاده بود. ما تيم جواني هستيم. وقتي ما سه سال قبل به رقابت هاي اروپايي راه پيدا کرديم، ميانگين سني ما 22 بود. اکنون ميانگين سني تيم 23.6 است و همچنن تيم جواني محسوب مي شويم.

در فوتبال اين روزها، خيلي سخت مي توان بازيکنان را حفظ کرد تا آنها در کنار هم رشد کنند. به همين دليل، همه اعضاي باشگاه از پيشرفت تيم خوشحال هستند."

دورتموند

در رقابت هاي ليگ قهرمانان با شاختار دونتسک روبرو خواهند شد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 11
بازدید دیروز بازدید دیروز : 12
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 4
بازدید هفته بازدید هفته : 23
بازدید ماه بازدید ماه : 124
بازدید سال بازدید سال : 1321
بازدید کلی بازدید کلی : 415889

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.133.146.143
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود