تيم ملي ايران، پنجم آسيا و پنجاه و هشتم جهان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 1797
بازدید کل : 418757
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تيم ملي ايران، پنجم آسيا و پنجاه و هشتم جهان

بازدید: 116

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين رده‌بندي از سوي فدراسيون جهاني فوتبال با 543 امتياز در مکان 58 تيم‌هاي ملي جهان و پنجم آسيا ايستاده است. تيم ملي ايران در رده‌بندي ماه فوريه دو پله صعود داشته است.


به گزارش ايسنا، در رده‌بندي ماه فوريه فدراسيون جهاني فوتبال تيم ملي ايران پس از تيم‌هاي ژاپن، استراليا، کره جنوبي و ازبکستان که همگي در رده‌بندي فيفا سقوط داشته‌اند، دو پله صعود داشته ولي همچنان در مکان پنجم تيم‌هاي قاره کهن ايستاده است.

اسپانيا در آخرين رده‌بندي تيم‌هاي ملي فوتبال جهان همچنان در صدر قرار دارد. آلمان و آرژانتين هم مانند ماه گذشته در مکان‌هاي دوم و سوم رده‌بندي فيفا جاي دارند.

نگاهي به 10 تيم برتر ملي جهان در ماه فوريه

1- اسپانيا، 1590 امتياز

2- آلمان، 1437 امتياز

3- آرژانتين، 1281 امتياز

4‌- انگليس، 1160 امتياز

5- ايتاليا، 1157 امتياز

6- کلمبيا، 1129 امتيا

7 - پرتغال، 1129 امتياز

8 - هلند، 1108

9 - کرواسي، 1058

10 - روسيه، 1055

رده‌بندي تيم‌هاي برتر آسيا در ماه فوريه:

1- ژاپن، 779 امتياز

2- استراليا، 649 امتياز

3- کره جنوبي، 643 امتياز

4- ازبکستان، 557 امتياز

5- ايران، 543 امتياز

6‌ - عراق، 392 امتياز

7 - اردن، 386 امتياز

8 - چين، 375 امتياز

9 - امارات، 364 امتياز

10 - قطر، 357 امتياز
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کرنر اشتباه منجر به گل منچستر شد

بازدید: 122

راديو مارکا در تحليل صحنه‌هاي مشکوک ديدار شب گذشته رئال و منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا اعلام کرد: يک پنالتي به سود رئال گرفته نشده است.


رئال مادريد شب گذشته در دور رفت مرحله يک‌هشتم ليگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان منچستر يونايتد بود که اين بازي با نتيجه تساوي يک بر يک با گل‌هاي ولبک براي منچستر و کريستيانو رونالدو براي رئال مادريد به پايان رسيد.

به گزارش فارس،راديو مارکا پس از اين بازي در تحليل مسابقه به دو صحنه حساس اشاره و اعلام کرد: در بازي شب گذشته 2 صحنه مشکوک داوري اتفاق افتاد که هر دو به ضرر رئال مادريد بود. داور آلماني مسابقه پس از خطاي جونز روي دي ماريا در محوطه جريمه يک پنالتي را به سود رئال مادريد اعلام نکرد. بازيکن منچستر در محوطه جريمه تيمش مهاجم رئال مادريد را هل داد.

علاوه بر اين وي به اشتباه، يک ضربه کرنر را تقديم تيم ميهمان کرد که منجر به گل اول بازي توسط شياطين سرخ شد. اين در حالي بود که توپ قبل از خروج از زمين مسابقه به پاي کاگاوا برخورد کرده بود.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

رافائل: مي‌توانم جلوي رونالدو را بگيرم

بازدید: 121

رافائل داسيلوا، مدافع راست منچستريونايتد، معتقد است که کريس رونالدو بهترين بازيکن دنياست اما تاکيد کرد که مي داند چگونه اين ستاره پرتغالي را متوقف کند.


رونالدو که در 35 بازي اين فصل براي رئال، 36 گل به ثمر رسانده، در سال 2009 با انتقالي 92 ميليون يورويي از منچستريونايتد به رئال پيوست و در اين مدت در 179 بازي، 182 بار گلزني کرده است.

اما رافائل معتقد است با توجه به روزهايي که در کنار رونالدو تمرين مي کرده، شيوه متوقف کردن او را بلد است.

او در گفتگو با نشريه سان گفت:" از نظر من، رونالدو بهترين بازيکن دنياست. فکر مي کنم او بازيکن کاملي است و من واقعا او را دوست دارم. فکر مي کنم او بهترين است. مي دانم که او چه توانايي هاي دارد زيرا بارها در کنار او تمرين و بازي کردم. به همين دليل او از آن دست حريفاني نيست که در مورد آنها مي گويند او بازيکن خوبي است اما نمي دانم او چه کارهايي مي تواند انجام بدهد. من مي دانم که او چه کارهايي مي تواند بکند."

رافائل که در ديدار اخير منچستريونايتد مقابل تاتنهام، نمايش خوبي مقابل گرت بيل داشت، تمرکز را نکته کليدي در مقابل بازيکنان بزرگ دانست.

" اگر تمرکز داشته باشيد، مي توانيد به خوبي بازي خواني کنيد. رونالدو و بيل هر دو بسيار سريع هستند اما اندکي با هم فرق دارند. رونالدو راست پاست و به سبک ديگري بازي مي کند.

او مي تواند به سمت مرکز زمين بازي کند و شوت هاي قدرتمندي بزند اما بازي کردن مقابل هر دو دشوار است."
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اورا: به رئال نشان مي‌دهيم چه تيمي هستيم

بازدید: 84

مدافع منچستريونايتد در آستانه ديدار با رئال مادريد در ليگ قهرمانان اروپا اعلام کرد براي اينکه به حريف نشان دهند چه تيمي هستند، به سانتياگوبرنابئو خواهند رفت.


پاتريس اورا اعلام کرد که ديدار امشب تيمش مقابل رئال مادريد در مرحله يک‌ هشتم ليگ قهرمانان اروپا فرصتي است که نشان دهند چه تيمي هستند.

وي ادامه داد: اگر بتوانيم رئال مادريد را در مجموع 2 دور رفت و برگشت شکست دهيم، تأثير فراواني روي عملکردمان در اين فصل خواهد داشت. فراموش نکنيد که سال گذشته در مرحله اول ليگ قهرمانان اروپا حذف شديم. شايد مردم چنين تصويري از منچستر در اروپا داشتند اما بايد اين ذهنيت را عوض کنيم و نشان دهيم واقعا چه تيمي هستيم.

اورا همچنين معتقد است که بازي مقابل شاگردان مورينيو يک امتياز است و افزود: همه آرزوي حضور در مسابقه‌اي مثل اين را دارند.

مدافع فرانسوي منچستريونايتد خاطرنشان کرد: فقط بايد يک بچه باشيد. البته نه در زمين مسابقه اما قبل از اينکه باي را شروع کنيد بايد مثل کودکي باشيد که آرزوي حضور در چنين مسابقه‌اي را دارد و بنابراين حاضر نخواهيد بود فرصت‌ خود را براي ارائه يک نمايش عالي از دست بدهيد.

وي اضافه کرد: وقتي مسابقه شروع مي‌شود بايد تمرکز کنيد زيرا بازي سختي خواهد بود. بايد براي رسيدن به پيروزي بجنگيم. وقتي زمان رويارويي با مادريد فرا برسد، آماده خواهيم بود.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

پدرو نام بازيکن مد نظر روسل را فاش کرد

بازدید: 128

مهاجم بارسلونا به تمجيد از مدافع مياني رئال مادريد پرداخت و او را يکي از بهترين‌هاي اين پست دانست.


پدرو رودريگوئز در شب رونمايي از کفش‌هاي نايک جديدش به تمجيد از يکي از بازيکنان رئال مادريد پرداخت و گفت: سرخيو راموس بسيار قوي و سريع است؛ حرکت پا به توپ خوبي دارد و يکي از بهترين مدافعان مياني دنيا است.

بازيکن اسپانيايي در خصوص عملکرد اخير بارسلونا نيز اظهار داشت: واقعا مي‌خواهيم کار بزرگي انجام دهيم و دوباره سالي پر از موفقيت داشته باشيم اما بايد گام به گام جلو برويم.

وي درباره زمان بازي‌ ال‌کلاسيکو (شنبه ساعت 4 بعدازظهر به وقت محلي) نيزگفت: اين ساعت از ساعت 12 ظهر بدتر است زيرا زماني ميان ساعت ناهار و خواب بعدازظهر است اما مجبوريم بازي در اين ساعت را هم تجربه کنيم.

پدرو که توانست در تيم ملي اسپانيا نيز گلزني کند افزود: ويسنته دل بوسکه مرا باور دارد. اميدوارم همچنان در تيم بازي کنم و بتوانم گل‌هاي بيشتري با بارسا بزنم. آسوده و خوشحالم زيرا حس مي‌کنم در موفقيت تيم سهيم هستم.

وي در خصوص شايعاتي پيرامون مسي، آربلوا و کارانکا نيز خاطرنشان کرد: مسي هميشه کارش را در زمين مسابقه انجام مي‌دهد. نمي‌خواهم چيز بيشتري در اين باره بگويم. او هميشه خارج از زمين مسابقه جدي است و توجهي به رفتار ديگران با او در زمين ندارد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

برد يووه و پاري‌سن‌ژرمن در شب ناکامي ميزبانان

بازدید: 76

تيم‌هاي فوتبال يوونتوس و پاري‌سن‌ژرمن در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا برابر ميزبانان خود به پيروزي رسيدند.


در دور رفت از مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو بازي از ساعت 11:15 به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين ديدار تيم فوتبال سلتيک گلاسکو اسکاتلند در استاديوم سلتيک پارک شهر گلاسکو ميزبان يوونتوس ايتاليا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود يوونتوس به پايان رسيد.


در اين بازي و از همان ابتداي شروع مسابقه اين سلتيک بود که دو حمله خطرناک را روي دروازه يووه تدارک ديد اما برخلاف جريان بازي اين بانوي پير ايتاليا بود که روي ضدحمله و با ضربه ماتري در دقيقه 3 به گل رسيد. نيمه اول با همين نتيجه پايان يافت.


در نيمه دوم باز هم يوونتوس بود که توسط مارکيسيو در دقيقه 77 به گل دوم رسيد و ووچينيچ در دقيقه 83 با گل خود اميدهاي سلتيک را به طور کامل نقش بر آب کرد. در نهايت هم بازي با نتيجه 3 بر صفر به سود يووه به پايان رسيد.


در ديگر بازي ديشب نيز پاري‌سن ژرمن مهمان والنسيا در مستايا بود که اين بازي هم با نتيجه 2 بر يک به سود پاري‌سن ژرمن خاتمه يافت.


لاوتزي در دقيقه 10 توانست فرانسوي‌ها را يک بر صفر پيش اندازد و در دقيقه 43 پاستوره اختلاف را 2 برابر کرد. اما در نيمه دوم والنسيا يکي از گل‌ها را در دقيقه 90 توسط رامي جبران کرد. نکته جالب در اين بازي اخراج ابراهيموويچ در دقيقه 90 بود.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کري خواني مورينيو پيش از ديدار با منچستر

بازدید: 131

ژوزه مورينيو در کنفرانس خبري قبل از بازي حساس تيمش برابر منچستر يونايتد در ليگ قهرمانان اروپا گفت: بدون کسب سومين قهرماني خودش در ليگ قهرمانان اروپا از فوتبال نخواهد رفت.


سرمربي رئال مادريد در کنفرانس خبري خود قبل از بازي با شياطين سرخ در ليگ قهرمانان گفت: ما امسال سوپر جام را گرفتيم، ليگ را از دست داديم و در ليگ قهرمانان اروپا بايد قهرمان شويم. اين مسئله بودن يا نبودن براي ما است. بايد تا انتهاي فصل منتظر بمانيم و بعد درباره عملکردمان بحث کنيم . اکنون بايد راه خود را ادامه دهيم. اگر امسال قهرمان نشويم فاجعه اي رخ نداده است. باشگاه هاي بزرگي هستند که قهرمان نشدند و نمي شوند. من و مادريد هر دو خوشبخت هستيم. مادريد ميخواهد دهمين قهرماني را در اروپا کسب کند و من مي خواهم سومين قهرماني خودم را کسب کنم. من در کارم اعتماد به نفس دارم و تا زمانيکه سومين قهرماني را در اروپا کسب نکنم از فوتبال کنار نمي روم.

آقاي خاص درباره بازي چهارشنبه تيمش ادامه داد: اين بازي بزرگترين بازي اين مرحله است. به نظرم تعداد زياد خبرنگاران و عکاساني که در کنفرانس خبري است خود مي تواند گويا باشد که اين بازي چقدر بازي مهمي است. من با فرهنگ فوتبال انگليس آشنا هستم . سبک بازي فرگوسن را مي دانم. آنها مي خواهند بازي زيبايي را انجام دهند.

مورينيو درباره وجود بحران در رئال با عصبانيت گفت : بحران؟‌ شما بحران ميبينيد؟ بگذاريد راحت کنفرانس خبري خودم را تمام کنم آن وقت هر طور که خواستي براي مخاطبان روزنامه ات از وجود بحران در تيم بنويس. وقتي با همکارانت سر ميز شام هستيد بهتر خواهيد فهميد که در رئال مادريد بحران است. فردا نشان خواهيم داد . فردا بازي را ببين تا جواب سوالت را بگيري.

آقاي خاص در ادامه درباره پانزدهمين رويارويي خودش با منچستر يونايتد و فرگوسن گفت:‌ باز هم تکرار مي کنم که اين براي من يک افتخار است که با منچستر يونايتد بازي مي کنيم. آنها تيم بزرگي هستند. بازيکنان بزرگ و مربي بزرگ و در نهايت تيم بزرگ. 9 سال قبل براي اولين بار با آنها روبرو شدم. همه چيز را به ياد مي آورم. خاطرات تلخ و شيريني از بازي با آنها دارم. اميدوارم بازي ما با منچستر يونايتد در اولدترافورد آخرين بازي ما در اين بازي ها نباشد.

آقاي خاص در پايان گفت :عاشق بازي هاي بزرگ هستم. همه بازيکنان مي خواهند در چنين بازي هايي بازي کنند. اميدوارم بازي خوبي ارائه بدهيم و تمام فوتبالدوستان از ديدن اين بازي لذت ببرند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مهران داداش زاده در بازی دوشنبه 23 بهمن ماه

بازدید: 120

مهران داداش زاده که طبق پیش بینی در این بازی هم نفر فیکس تیم بود باز یدرخشانی رو به نمایش گذاشت و تونست در راه پیروزی تیمش دو پاس گل و چندین حمله رو به اسم خودش ثبت کنه...در این بازی که تیم ملی پوشان اذربایجان تونست با نتیجه شش بر سه به پیروزی برسه مهران داداش زاده به عنوان مهاجم چپ تیم انجام وظیفه میکرد و تونست عالی کار کنه...موفق باشی جوان

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

رونالدینیو

بازدید: 127

رونالدينيو يکي از ستاره هاي برتر فوتبال جهان است که نظر خاص در خصوص سرسخت ترين حريفان خود دارد.


هر يک از مهره هاي فوتبال با توجه به شرايط خاص خود حريفاني دارند که آن ها را دشوار ترين و سرسخت ترين نوع رقيب مي دانند.

رونالدينيو ستاره فوتبال جهان نيز در اين زمينه عقيده خاصي دارد. وي سر سخت ترين حريفان خود را، مدافعاني مي داند که در بازي شان سخت گيرتر هستند.

براين اساس رونالدينيو آن دسته از بازيکناني را که نمي توان چيزي از سبک بازي شان فهميد سرسخت ترين حريفان خود مي داند.

رونالدينيو در اين زمينه دو بازيکن را نيز به عنوان سرسخت ترين حريفان خود مي داند پائو لو مالديني و جان تري از جمله بازيکناني هستند که از نظر رونالدينيو حريفان دشواري هستند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

انچه در برنامه نود گذشت

بازدید: 77

برنامه نود دوشنبه شب 23 بهمن ماه 1391 از ساعت 22:40 به روي آنتن شبکه سوم سيما رفت.


سوال نظرسنجي پيامکي برنامه درخصوص بهترين بازيکن تيم ملي در بازي با لبنان بود.


 

در ابتداي برنامه نکات و نتايج هفته بيست و پنجم ليگ برتر به نمايش در آمد.


 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حاشيه هاي قبل از بازي استقلال و راه آهن و اظهارات قلعه نويي عليه فردوسي پور باعث شد مجري برنامه نود در برنامه اين هفته به بررسي اين موضوع بپردازد.

تماشاگران استقلالي در حرکتي خود جوش در حين برگزاري بازي استقلال و راه آهن عليه فردوسي پور شعار دادند. استقلالي ها شعار مي دادند: عادل دلاله - دشمن استقلاله!

فتح اله زاده در ارتباطي تلفني با برنامه در خصوص اتفاقات پيش آمده عليه فردوسي پور گفت: براي اولين بار ناراحت هستيد ببين من چي مي کشم، من از طرف هواداران از شما عذر مي خواهم.


 

فتح اله زاده در ادامه خطاب به فردوسي پور گفت: در انتقادات من صبورم و تنها يک بار با شما درگيري لفظي داشتم. شرايط براي صحبت کردن سخت است.در بازي با راه آهن که تيمي قدرتمند است چند بازيکن ملي پوش را کنار گذاشتيم فقط به خاطر تيم ملي؛ الان هم شرايط سختي داريم و بايد در آسيا بازي کنيم.

مديرعامل استقلال خاطرنشان کرد: با ليدرها صحبت کرديم و از اين اتفاقات ناراحت هستم. شما بايد به ما کمک کنيد.در اين مدت با همه درگير شدم و از شما توقعم اين است که بعضي چيزها را نديد بگيريد و با توجه به اينکه در جام باشگاه ها بازي داريم توقع حمايت از شما و ساير رسانه ها را داريم.قلعه نويي به شما احترام مي گذارد اما فشار بر روي او بسيار زياد است و همه بايد به ما کمک کنند و باز هم از شما عذرخواهي مي کنم.اگر ما يک مربي خارجي را دوست داريم اشکالي ندارد اما نبايد به ناحق به قلعه نويي بتازيم.

فردوسي پور نيز در جواب فتح اله زاده گفت: من از کجا مي دانستم اين اتفاقات در جريان بازي دوستانه استقلال و پيکان مي افتد ولي اگر چنين اتفاقي براي هر کسي حتي يحيي گل محمدي بيافتد آنرا بازتاب مي دهيم.



ابراهيم ميرزابيگي پيشکسوت داوري فوتبال کشورمان، کارشناس مسائل داوري برنامه نود بود.


 

علي دايي در خصوص اظهارات ميرزابيگي که عنوان کرده بود " برخي از مربيان از داوران طلبکار هستند" گفت: برخورد داوران در زمين را ببينيد آنها طلبکار تر از ما هستند. من از شما سوال دارم، چگونه است که شما در جريان بازي ما مقابل استقلال عنوان مي کنيد "زارعي روي بازيکن استقلال خطا مي کند" اما حرکت بازيکن استقلال روي محمد نوري در بازي پرسپوليس و استقلال خطا نبود؟ مگر قانون يکي نيست؟ نمي شود که هرگونه که خودمان خواستيم قانون را تفسير کنيم. ابتدا به جمع بندي برسيد بعد نظر بدهد.

دايي در ادامه گفت: چرا غلامپور اخطار گرفت؟ چه اتفاقي افتاد که داور روي ساموئل خطا گرفت و غلامپور اخراج شد؟ حرکت عمران زاده کارت قرمز مستقيم داشت ولي به آنها کارت نمي داد، اگر داور در ابتداي بازي به صادقي کارت مي داد ديگر اين بازيکن تا آخر بازي احتياط مي کرد اما به فرهاد مجيدي بي مورد کارت داد. نمي دانم نيوتن چگونه اين برآيند نيروها را تفسير کرده که يکجا نيروي بيش از اندازه مي شود ولي يکجا نيرو کمتر است!

ابراهيم ميرزابيگي در پاسخ به صحبتهاي دايي گفت: من نگفتم مربيان از بازيکنان طلبکار هستند يا بلعکس اتفاقا داوران ما قشر بسيار شريف و محترمي هستند و بايد به آنها احترام گذاشت.

دايي: همه مي گويند داور اشتباه آشکار نکرد، اما داور خيلي راحت مي تواند با سوت هاي اشتباهي که مي زند جريان بازي را عوض کند. اگر قانون است بايد همه جا يکسان باشد شايد سليقه داوران متفاوت باشد اما قانون در همه جا يکي است.

فردوسي پور: اگر همين صحنه روي بازيکن شما و در محوطه جريمه استقلال اتفاق مي افتاد نمي گفتيد پنالتي است؟

دايي: خداوکيلي نه! ترکي در بازي ما با نفت تهران به راحتي بازيکن ما را با دو کارت زرد جريمه و اخراج کرد اما در بازي با استقلال به خطاهاي بازيکنان استقلال کارت نمي داد.

فردوسي پور: پس از بازي شما مقابل استقلال محمدي در تمرين تيم شرکت نکرده و گويا شما وي را حضور در تمرينات منع کرديد.

دايي: اگر قرار است کسي به تمرين نيايد بايد با خود من هماهنگ کند محمدي در اين فصل چند بار اين کار را کرده و از خود من اجازه گرفته اما بعد از بازي با استقلال اين کار را نکرد و حتي مي توانست از طريق اس ام اس به من اعلام کند که در تمرين حضور نمي يابد.

فردوسي پور: در مراسم گلريزان فدراسيون زورخانه اي که روز سه شنبه برگزار شد پس از حضور رويانيان در مراسم آنجا را ترک کرديد.

دايي: به دعوت فدراسيون زورخانه اي رفتم؛ رويانيان که به آنجا آمد به دليل اينکه زورخانه جاي پهلوانان و مردان است من از آنجا آمدم بيرون، من هيچگاه با کساني که بخواهند آبروي من را ببرند رابطه اي برقرار نمي کنم.

ماجدي سرپرست تيم استقلال نيز در پاسخ به صحبتهاي دايي گفت: ساموئل بعد از دريبل زدن چند بازيکن صاحب توپ بود و مي توانست با يک پاس تيم را در موقعيت گل قرار دهد. اکنون اين برنامه و اعتراض ها به داوران از طرف سرپرستان هجمه اي است که عليه تيم استقلال ايجاد شده است.



عليرضا جهانبخش مهاجم تيم داماش گيلان مهمان ويژه برنامه نود بود.


 

وي در خصوص مسائل تيم ملي جونان در زمان حضور اکبر محمدي و وضعيت تيم داماش در حال حاضر با فردوسي پور گفتگو کرد.

در ادامه برنامه آيتمي پخش شد که در آن فرانکو باره سي کاپيتان پيشين تيم آث ميلان ايتاليا که مهمان ويژه شهرآورد پايتخت بود در خصوص دوران بازي خود و همچنين پيرامون ليونل مسي مسائلي را مطرح کرد.


 

حسين جباري زاده در خصوص جايگزيني مظلومي و کنار گذاشتن ميثاقيان از تيم آلومينيوم هرمزگان گفت: اين تصميم هيات مديره بود؛ من احترام خاصي براي آقاي ميثاقيان قائل هستم اما لازم بود که به تيم ما شوک وارد شود. ميثاقيان را به باشگاه دعوت کرديم و با وي صحبت کريم وي نيز قبول دارد که فوتبال حرفه اي است و پذيرفت که از تيم جدا شود. ما از زحمات زيادي که ميثاقيان براي تيم ما کشيد تشکر مي کنم به ويژه اين که وي تيم ما را به ليگ برتر آورد.


 

ميثاقيان نيز درخصوص کنار گذاشته شدنش از تيم آلومينيوم گفت: آقاي فردوسي پور شما از همه تعريف مي کنيد اما از من تعريف نمي کنيد! من چون آدم صادقي هستم همه مرا دوست دارند. با تمامي مشکلات تيم آلومينيوم را پس از 50 سال به ليگ برتر آورديم ؛ من با تنها مديري که دوست هستم جباري زاده است. در ابتداي فصل گفتم که اين تيم سيزدهم يا چهاردهم مي شود هنوز هشت هفته مانده و من هم معروف هستم که در هشت هفته پاياني تيم هايم نتيجه مي گيرد اما متاسفانه مجبورم کردند از تيم آلومينيوم جدا شوم.

ميثاقيان در ادامه گفت: الان هوا خوب شده، در هواي بالاي 50 درجه من در آنجا بودم اما اکنون هرکسي به بندر بيايد در اين هواي خوب و جاي خوش آب و هوا لپش گل مي اندازد! کاري که من در اينجا کردم گوارديولا نمي توانست انجام دهد. تيم هاي اينچنيني هميشه در اين مکان از جدول قرار دارند. البته مدير عامل اصرار ماندن به من داشت اما از بيرون کساني که دوست نداشتند من در بندر بمانم کاري کردند که من اخراج شوم.

ميثاقيان: من بايد با يک باخت بروم؟ اين مربي اي که مي آيد اگر تيم اوت شود مي گويد تيم را من نبستم. پرسپوليس با اين همه هزينه با تيم ما 5 امتياز اختلاف دارد. البته از شانس ما امسال 5 تيم سقوط مي کند.

فردوسي پور: شايد اين شوک جواب بدهد و تيم بماند.

ميثاقيان: اميدوارم که اين اتفاق بيافتد و قطعا اينگونه است و تيم آلومينيوم در ليگ برتر باقي مي ماند.

فردوسي پور: گفتيد اگر تيم بيافتد شما خود را به خليج فارس مي اندازيد تا کوسه ها شما را بخورند.

ميثاقيان: من که نيستم که تيم بيافتد، الان هم تيم در منطقه امن قرار دارد. شايد کوسه ها با اين بازيکنان گران قيمت نظير ميداوودي و ايمون زايد کار داشته باشند.

فردوسي پور: خدادا افشاريان هم که مسادلي را در خصوص ارتباط عسگري با يکي از اعضاي هيات مديره تيم شما مطرح کرده بود.

ميثاقيان: به خاطر حرف آقاي افشاريان تمام داوران بر عليه ما شده اند. در صورتيکه دوستي عسگري با يکي از اعضاي هيات مديره ربطي به تيم ما ندارد.

عابديني در خصوص محروميت تماشاگران تيم داماش توسط کميته انضباطي گفت: ما مورد لطف خاص کميته انضباطي هستيم. محمدي همين کاري که با راه آهن کرد قبلا در تيم ما هم همين کار را کرد و کميته انضباطي حق را به او داد. هر حکمي که به ضرر داماش باشد را صادر مي کنند. در بازي با ملوان در حاليکه داور جو ورزشگاه را به هم زد تماشاگران ما را که در بازي خارج از خانه مورد اهانت قرار گرفتند جريمه کرده است.

فردوسي پور: اين دفعه که ديگر در ورزشگاه را باز نمي کنيد که تماشاگران بيايند؟

عابديني: نه، ما به اينگونه محروميت ها عادت داريم.

فردوسي پور: رابطه شما با درخشان حسنه شده است؟

عابديني: من هميشه رابطه ام با درخشان حسنه بوده است. تيم ما در زماني که دو دفاع در سمت چپ و راست بازي مي کردند تمام بازي ها را باخت اما اکنون با ترميم اين نقطه دو بازي را برديم. درخشان مدتي تحت فشار بود که خوشبختانه از اين فشار خارج شده است.



در ادامه برنامه آيتمي پخش شد که در آن محمدعلي ابوطالب پيشکسوت فوتبال کشورمان در بيمارستان بستري بود و تحت درمان قرار داشت.

همسر ابوطالب اظهار داشت: در اين مدت که همسرم در بيمارستان بستري بود بسياري از اهالي فوتبال و مديران فدراسيون و پيشکسوتان به ملاقات وي آمده اند و ار تمامي آنها تشکر مي کنم.

ابوطالب در صحبتهاي خود اعلام کرد: بسياري از مربيان و بازيکنان کنوني نظير قلعه نويي، مهدوي کيا، سپهر حيدري و بسياري ديگر را به فوتبال معرفي کرده است.


 



در بخشي ديگر از برنامه گزارشي پخش شد که در آن هدايتي و آيت اله زاده بر سر هزينه هاي پرداخت شده در تيم گهر اختلاف داشتند.

آيت اله زاده: 660 ميليون به حساب من واريز شده و 900 ميليون به امين اموال قوه قضائيه رسيد دادم.

قرايي: هدايتي 1 ميليارد و 550 دادند و اسناد آن موجود است . آيت اله زاده از چه کسي حکم گرفته است؟ او بايد رسيد را به هدايتي تحويل مي داد اما برگه هايي دادند که نه سربرگ دارد و نه بستانکار و بدهکار آن مشخص است. از آيت اله زاده خواستيم بيايد در جلسه اي اين اختلاف را حل کنيم. طلبکاران به ما مراجعه مي کنند و از ما پول مي خواهند در صورتيکه در رسيدهايي که به ما دادند نشان مي دهد به آنها پول پرداخت شده است.

آيت اله زاده: من نمي دانم اين ها را از کجا آورده اند اگر اين اسناد را من امضا کرده ام بياورند تا مشخص شود. اگر اسنادي که به دادستاني داديم و امضا دارد مال من نيست.

قرايي: من مراجعه کرده ام به دفتر دادستاني و 40 ميليون تومان هزينه دفتر و اياب و ذهاب شده است.

آيت اله زاده: تمامي اين هزينه ها 22 ميليون تومان است و با هدايتي هماهنگ شده است.



اعلام اسامي تيم ارتش ايران و حضور اسامي نظير رضا عنايتي و داود حقي با واکنش جالب فردوسي پور همراه بود. مجري برنامه نود اظهار کرد" واقعا جاي تعجب دارد بازيکني نظير عنايتي با اين سن در تيم ارتش ايران باشد؛ او احتمالا الان به درجه سرهنگي رسيده است!"



باز هم انتخابات هيئت ها با حاشيه همراه بود. اين بار انتخابات هيئت فوتبال مازندران با خروج نماينده اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از جلسه همراه بود.

نماينده اداراه ورزش و جوانان استان مازندران معتقد بود بهروان بازنشسته است و براي شرکت در انتخابات منع قانوني دارد.


 

اين در حالي بود که کفاشيان و بهروان که در اين انتخابات با حداکثر آرا بار ديگر به عنوان رئيس هيئت فوتبال مازندران انتخاب شده بود بر قانوني بودن اين انتخابات تاکيد داشتند.



هادي عقيلي در خصوص ترک ناگهاني اردوي تيم ملي پيش از بازي با لبنان گفت: من بدون اجازه نرفتم و مربي تيم کاملا اطلاع داشتند و براي اينکه دليل آنرا بگويم تلفني نمي توانم جواب بدهم و در يک برنامه اين را پاسخ مي دهم. من در گذشته ثابت کردم که پيراهن تيم ملي براي من مقدس است ولي در اين چند روز مطالب بسياري عليه من مطرح شد، شايد تصميم خوبي نگرفتم اما برخي مسائل براي من قابل قبول نبود. در همه جا عنوان شده بود که من بدون اجازه رفتم در حاليکه اينگونه نبود.

عقيلي در ادامه گفت: مطمئنا اين کار من يک پيشينه اي داشته و در خصوص اين موضوع نمي توانم تلفني صحبت کنم زيرا نمي توانم از خودم دفاع کنم؛ اکنون همه مرا متهم مي کنند. اگر از تيم ملي خداحافظي مي کردم يا اينگونه که رفتم در اصل موضوع تفاوتي مي کرد؟ شايد کار خوبي نکردم اما مشکلات زيادي داشتم و در آن زمان با توجه به شرايط اين تصميم را گرفتم.

وي در پايان صحبتهايش گفت: هيچکس از من و رحمتي سوال نکرد که چرا اين کار را کرديم؟



برنامه نود در ساعت 2:15 بامداد روز سه شنبه 24 بهمن ماه 1391 به پايان رسيد و در نظر سنجي پيامکي برنامه که حدود 2 و نيم ميليون پيامک به آن ارسال شد نتيجه زير به دست آمد:


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 121
بازدید دیروز بازدید دیروز : 61
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
آي پي امروز آي پي امروز : 40
آي پي ديروز آي پي ديروز : 20
بازدید هفته بازدید هفته : 274
بازدید ماه بازدید ماه : 1797
بازدید سال بازدید سال : 4189
بازدید کلی بازدید کلی : 418757

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 13.58.26.231
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود