خبرهای ورزشی1392/1/31

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


خبرهای ورزشی1392/1/31

بازدید: 113

واکنش ششگلاني به حواشي شهرداري تبريز


رئيس هيئت فوتبال استان آذربايجان شرقي گفت: ما چيزي در مورد مسائل مطرح شده درباره تيم فوتبال شهرداري تبريز نمي‌دانيم و خود باشگاه پيگير اين موارد است.


جواد ششگلاني در خصوص مواردي که در مورد تيم شهرداري تبريز به وجود آمده و صعود اين تيم به ليگ برتر را دچار ابهام کرده اظهار داشت: چيزي در اين باره نمي‌دانيم.

وي در مورد اينکه باشگاه استقلال خوزستان نامه‌اي به ستاد رسيدگي به تخلفات در مورد موارد ناپاکي ارسال کرده تاکيد کرد: به هر حال اين نامه را نوشته‌اند. اين نامه بايد روال عادي خود را طي کند. فدراسيون اگر صلاح بداند به آن رسيدگي مي‌کند. از نظر ما که مشکلي وجود ندارد.

به نقل از فارس، رئيس هيئت فوتبال استان آذربايجان شرقي درباره علت مطرح شدن چنين مواردي گفت: علت را از آن کساني بپرسيد که چنين مواردي را مطرح مي‌کنند. ما که چيزي نمي‌دانيم. باشگاه خودش پيگير اين مسائل است. اگر از ما کمک بخواهد ما هم پيگيري مي کنيم.

وي افزود: تاکنون چيز مدوني براي ما نفرستادند اما شنيده شده است که چنين مواردي در ليگ وجود داشته است. نمي‌شود چيزي که يک باشگاه گفته را بوق و کرنا کنيم. اگر فدراسيون صلاح بداند پيگيري مي‌کند. باشگاه هم مطلبي داشته باشد به فدراسيون مي‌گويد.

 

گالياني: چيزي از يوونتوس کم نداريم


نايب رييس ميلان در آستانه رويارويي با يوونتوس تاکيد کرد تيمشان چيزي از يووه کم ندارد.


ديدار تيم‌هاي يوونتوس و ميلان فردا شب (يکشنبه) و از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس،يوونتوس با 74 امتياز صدر جدول رده بندي را در اختيار دارد و ميلان نيز با 59 امتياز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. اين بدان معنا است که روسونري اکنون با صدر جدول 15 امتياز اختلاف دارد ولي آدريانو گالياني معتقد است تيمش هيچ چيزي از يوونتوس کم ندارد.

«يوونتوس اکنون 2 سال است که به دوران اوج خود بازگشته است ولي فصل گذشته ما تا روزهاي پاياني آنها را زير فشار قرار داده بوديم. در اين فصل نيز در 24 هفته گذشته تمامي نتيجه‌هايمان همانند يوونتوس بوده است. فکر نمي‌کنم چيزي کم از آنها داشته باشيم.»

گالياني افزود: اگر ما و يوونتوس در فصل آينده بازيکنان هم سطحي داشته باشيم، آنها نمي‌توانند پس از گذشت 8 هفته، 15 امتياز از ما پيش بيفتد. ما تاوان بازيکنان زيادي که تابستان گذشته ميلان را ترک کردند را به بدترين شکل پرداختيم.
 

حضور مورينيو در چلسي يعني تضمين موفقيت


هافبک کهنه کار چلسي تاکيد کرد که حضور دوباره ژوزه مورينيو برابر با تضمين موفقيت اين تيم است.


در ماه‌هاي اخير خبرهاي بسياري در مورد بازگشت ژوزه مورينيو به استمفورد بريج منتشر شده که فرانک لمپارد به اين موضوع واکنش نشان داده و با ديد مثبتي نگريسته است.

آينده مورينيو در رئال مادريد هنوز نامشخص است. او به رييس باشگاه ورزشي پسرش در مادريد گفته که فصل آينده در مادريد نخواهد بود.

به گزارش فارس، با توجه به گمانه‌زني‌هايي که در مورد بازگشت وي به چلسي منتشر شده، فرانک لمپارد به بازگشت مورينيو واکنش خوبي نشان داده است.

«ژوزه مربي فوق العاده‌اي است. او در ليگ قهرمانان اروپا يک اسطوره به شمار مي‌رود. هيچ کس نمي‌تواند به کارنامه ورزشي او کوچکترين شکي داشته باشد. اگر به چلسي بازگردد مي‌تواند موفقيت اين تيم را تضمين کند. اين حرف را به خاطر کارنامه بسيار موفق او مي‌زنم.»

از زماني که مورينيو در سال 2007 چلسي را ترک کرد، اين تيم 8 مربي عوض کرده که هيچ کدام از آنها بيش از 2 فصل نتوانسته‌اند در اين تيم دوام بياورند.

از اتهام‌زنندگان به شهرداري تبريزشکايت مي‌کنيم


مديرعامل شهرداري تبريز کساني را که تيمش را به تباني متهم مي‌کنند، به شکايت تهديد کرد.


ميرمعصوم سهرابي درباره صعود شهرداري تبريز به ليگ برتر اظهار کرد: در طول فصل بازي‌هاي خوبي را انجام داديم و خوشبختانه در مقام نخست ايستاديم. حتما مي‌دانيد اگر تيمي به دسته پايين‌تر سقوط کند و نتواند سال بعد به ليگ برتر بيايد، معمولا پنج، شش سال مي‌گذرد تا مجددا صعود کند. با اين حال ما همت زيادي داشتيم و با آسيب‌شناسي مناسب و تلفيق نيروي جوان و باتجربه به ليگ برتر آمديم. سه سهميه شدن تبريز در ليگ برتر هديه‌اي بود که مي‌توانستيم به مردم تبريز بدهيم و داديم.

به گزارش ايسنا،او درباره اتهامات مربوط به تباني تيمش گفت: اين‌ها شيطنت است. چشم موفقيت تيم‌هاي تبريزي را ندارند و با اين حرف‌ها مي‌خواهند موفقيت ما را زير سوال ببرند. مردم تبريز هوشيار و متوجه اين مسايل هستند. تيم خوب و باسابقه شهرداري نيازي به تباني ندارد. داور در بازي با شهداي شلمچه يک پنالتي اشتباه براي ما گرفت ولي شيث با علم به نظر اشتباه داور توپ را به اوت زد. در تيم خود به دنبال اين مسايل نيستيم و اين صحبت‌ها اگر مستند نباشد، حتما از طرف ما پيگيري مي‌شود.

مديرعامل شهرداري تبريز درباره برنامه تيمش براي فصل بعد اظهار داشت: هيات‌مديره بايد تصميم بگيرد. تبريز 15 سال قبل هم سه نماينده داشت و البته اعتقاد دارم که تبريز قابليت‌ داشتن سه نماينده در ليگ برتر را هم دارد. پيشرفت فوتبال تبريز پيشرفت فوتبال ايران است. سال‌ها پيش استخوان تيم ملي را دايي، خطيبي، باقري و خيلي ديگر از آذري‌زبان‌ها تشکيل مي‌دادند. اگر ما قوي باشيم، ايران قوي خواهد بود.

او درباره وضعيت فراز کمالوند هم گفت: اگر کمالوند دوست داشته باشد، بماند در کنار او هستيم و چيزي هم درباره منشوري بودن او نشنيده‌ايم.

سهرابي در پايان درباره ورزشگاه‌هاي تبريز و شرايط ميزباني شهرداري گفت: تبريز به لحاظ سخت‌افزاري وضعيت مناسبي دارد. ورزشگاه تختي در حال آماده‌سازي بوده و گسترش فولاد هم صاحب ورزشگاه است. خود ما هم طبق موازين AFC در حال ساخت ورزشگاه هستيم تا در نيم‌فصل دوم از آن استفاده کنيم.
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

خبرهای ورزشی1392/1/31

بازدید: 149

عقیلی: دلایلی برای بخشش محرومیتم دارم


مدافع محروم تیم ملی پس از بازگشت به ایران گفت: آمده‌ام تا دلایل قانع کننده‌ام را به کمیته انضباطی فدراسیون بگویم و امیدوارم در حکم محرومیتم تجدید نظر کنند.


هادی عقیلی که برای دریافت حکم محرومیتش و اعتراض به این حکم به ایران آمده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تاکنون خبر این محرومیت را شنیده‌ام و امروز (شنبه) دریافت حکم به فدراسیون فوتبال خواهم رفت. مسلما به این حکم اعتراض خواهم کرد و طبق صحبت‌های حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی که گفته بود اگر عقیلی صحبت‌ها و دلایلی دارد بیاید و آنها را مطرح کند، من هم این کار را خواهم کرد و امروز در کمیته‌ انضباطی تمامی دلایل و حرف‌هایم را گفته و منتظر نتیجه‌ می‌مانم.

عقیلی تصریح کرد: اهالی فوتبال می دانند، اما مردم هم بدانند که هیچ بازیکنی برای این که یک بازی روی نیمکت تیم ملی حضور ندارد، هیچ وقت اردوی تیم ملی را ترک نمی‌کند. من هیچ زمانی به تیم ملی پشت نکرده‌ام و قبلا هم گفته‌ام، الان هم می‌گویم که مثل همیشه در خدمت تیم ملی هستم.

این بازیکن در واکنش به این که آیا می‌توانی بخشی از این دلایل را بیان کنی و این دلایل صرفا مربوط به اختلاف با کی‌روش بوده، اظهار کرد: بگذارید صحبت‌هایم را در کمیته‌ انضباطی انجام دهم. در عین حال طی چند سال گذشته من اولین نفری نبودم که از تیم ملی بیرون می‌روم و اردو را ترک می‌کند. افراد دیگری هم بودند، اما برای هیچ کدامشان چنین حکمی صادر نشد! از من هم نخواستند دلایلم را بگویم. بار دیگر از مردم عذرخواهی کرده و تاکید می‌کنم هادی عقیلی همیشه در خدمت تیم ملی بوده و هیچ وقت به آن پشت نمی‌کند.

عقیلی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید دلایلتان منطقی و برای کمیته‌ انضباطی یا شورای استیناف محکمه پسند باشد؟ به ایسنا گفت: این دلایل برای خودم که کاملا منطقی است و شاید اگر زمان به عقب برگردد و الان بخواهم آن تصمیم را بگیرم، تنها ممکن بود فردای آن روز یا کمی دیرتر تصمیم را می‌گرفتم و فقط شکل آن می‌توانست فرق کند بنابراین باز هم در آن شرایط باید می‌رفتم. فکر می‌کنم که دلایل قانع کننده‌ای داشته باشم، اما این که محکمه پسند باشد را نمی‌دانم.

مدافع سابق تیم ملی در واکنش به این که با این حساب به نظر می‌آید اگر زمان به عقب برگردد، پیش از آن تصمیم تامل بیشتری انجام داده و اردوی تیم ملی را ترک نمی‌کردید؟ خاطر نشان کرد: آدم‌های مختلف صبر و آستانه تحمل متفاوتی دارند. باز هم می‌گویم شاید آن لحظه تصمیمم را به عقب می‌انداختم، اما در هر حال باید آن اتفاق می‌افتاد. فقط می‌توانم بگویم الان که مشغول صحبت کردن درباره آن موضوع هستم، هیچ کسی در این مملکت وجود ندارد که به اندازه خودم به خاطر از دست دادن تیم ملی ناراحت باشد. هادی عقیلی در این مقطع تیم ملی را از دست داد و این خیلی برایش مهم است.

وی درباره این که آیا با سایر مقامات فدراسیون از جمله علی کفاشیان نیز دیدار خواهی کرد؟ گفت: جای پاسخگویی من کمیته‌ انضباطی و شورای استیناف است اما اگر رییس فدراسیون تمایلی برای شنیدن صحبت‌هایم داشته باشد حتما این کار را انجام خواهم داد. هر چند تاکنون که چنین تمایلی از سوی آنها ندیده‌ام.

عقیلی در پاسخ به این سوال که پیش از این حکم قصد داشتید فصل آینده به لیگ ایران برگردید، اما الان چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: بله. من چنین قصدی را داشتم و حتی در ابتدای فصل گذشته هم عنوان کردم که قراردادم با تیم قطری یک ساله است و اگر تیمی از ایران برای به خدمت گرفتن من تمایل دارد می‌تواند مذاکره کند، اما با چنین حکمی مواجه شدم.

این بازیکن گفت: اولویتم در بازگشت به ایران سپاهان است و اگر در حکمی که برایم صادر شده تجدید نظر شود، می‌خواهم فصل آینده در لیگ ایران بازی کنم. با این حال پیشنهاداتی از تیم‌های قطری دارم که در غیر این صورت به آنها فکر خواهم کرد.

اینیستا: مسی بدون بارسا مسی نمی‌شد


هافبک آبی‌-اناری‌ها موفقیت‌های بارسلونا را به مسی نسبت می‌دهد، هم چنان که درخشش مسی را به خاطر حضورش در ترکیب آبی‌-اناری‌ها می‌داند.


آندرس اینیستا قبل از دیدار برگشت بارسلونا با پاری‌سن‌ژرمن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفته بود، تیمش برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی احتیاجی به لیونل مسی ندارد ولی این اظهارنظر درست از آب در نیامد؛ چرا که اگر مسی در نیمه دوم آن دیدار به بازی نمی‌آمد، احتمال داشت بارسلونا جایی در نیمه‌نهایی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا،هافبک ملی‌پوش آبی‌-اناری‌ها در گفت‌وگویی که با روزنامه‌ مارکای اسپانیا داشت، باز هم درباره لیونل مسی سخن گفت: "افتخارات اخیر بارسلونا بدون مسی به دست نمی‌آمد، هم چنان که مسی بدون بارسلونا نمی‌توانست تا این اندازه موفق شود. مسی بازیکن بزرگی است و این برای همه اثبات شده است. بارسلونا بدون مسی بارسلونا نیست، هم چنان که مسی بدون بارسلونا، مسی نیست."

اینیستا درباره رویارویی بارسلونا با بایرن‌مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: "رقابت‌های لیگا از اهمیت بیشتری برای ما برخوردار است. بایرن شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد اما همه چیز در زمین روشن می‌شود. نمی‌توانم بگویم از این قرعه احساس خوبی داشتم. بسیاری در انتظار فینالی تمام اسپانیا هستند. هر چهار تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی بزرگ هستند. دورتموند قدمت تاریخی کمتری نسبت به سه تیم دیگر دارد."

هافبک آبی‌-اناری‌ها در ادامه سخنان خود از مشکلات بارسلونا در فصل جاری سخن گفت: "سالی غیرطبیعی بود. انتظار این همه سختی را نداشتیم. آبیدال زیر تیغ جراحان قرار گرفت. سرطان ویلانووا عود کرد و بسیاری از بازیکنان مصدوم شدند. با این حال تیم با آرامش کامل به کار خود ادامه داد و بدون توجه به اتفاقات خارج از زمین کارش را دنبال کرد. خوشبختانه تیتو سلامت خود را به دست آورده است. او چند سال است که در کنار تیم است و بهترین نتایج تاریخ تیم را در لیگا به دست آورده است."

فریچا: تیتو از هر لحاظ بهتر از گواردیولا است


سخنگوی باشگاه بارسلونا سرمربی فعلی این تیم را از هر لحاظ بهتر از سرمربی پیشین آن دانست.


تونی فریچا اظهار داشت: تیتو ویلانووا از هر لحاظ بهتر از گواردیولا است.

به گزارش فارس،وی در خصوص اعلامیه ساندرو روسل برای برگزاری مجدد انتخابات در زمان 3 ساله گفت: این خبر به باشگاه ثبات می‌دهد. اعضای باشگاه باید این خبر را به عنوان نشانه‌ای از تعهد رئیس در نظر بگیرند. آیا لاپورتا هم در انتخابات شرکت می‌کند؟ او نیازی به این کار ندارد. همه ما به خوبی او را می‌شناسیم.

سخنگوی بارسلونا در خصوص اظهارات آبیدال درباره اشتیاق به ادامه فوتبال گفت: بارسلونا بدون در نظر گرفتن اینکه آیا پیشنهاد جدیدی بر اساس معیارهای فوتبالی به او داده می‌شود یا خیر، تصمیم‌گیری خواهد کرد. او یکی از الگوهای جامعه است اما باید به مربیان اجازه دهیم تصمیم خودشان را بگیرند.

وی در خصوص دروازه‌بان‌ها خاطرنشان کرد: والدس دروازه‌بان مناسبی برای بارسلونا است همچنان که بارسلونا تیم مناسبی برای او است. فکر نمی‌کنم شانس زیادی برای پیوستن کاسیاس به بارسلونا وجود داشته باشد. ایکر دروازه‌بان بسیار خوبی است اما دروازه‌بان بارسلونا حداقل تا 30 ژوئن 2014 ویکتور والدس است. سرخیو راموس نیز بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما بازیکنان فوق‌العاده زیادی وجود دارند.

فریچا در خصوص دیدار مقابل بایرن‌مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: بارسا را مدعی صعود می‌دانم. بارسا نمی‌تواند بخت قهرمانی نباشد. بارسلونا همچنان در بالاترین سطح بازی می‌کند و بنابراین بازیکنان، باشگاه و هواداران بسیار خوش‌بین هستند.

اولیویرا برای تمدید قرارداد با تراکتورشرط گذاشت


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی برای تمدید قراداد با این تیم و ارائه برنامه برای فصل آینده شرط گذاشت.


به گزارش فارس، باشگاه تراکتورسازی هفته گذشته به اولیویرا نامه ای را ارسال کرد مبنی بر اینکه ظرف 10 روز برنامه های خود را برای فصل آینده اعلام کند اما سرمربی پرتغالی تراکتورسازی به مسئولان این باشگاه در جلسه ای که داشت اعلام کرده زمانی برنامه های خود برای فصل آینده را می دهد که با او تسویه حساب مالی شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تایید این خبر اظهار داشت: به اولیویرا گفتیم تسویه حساب ربطی به ارائه برنامه ندارد. قرار شده ظرف روزهای آینده او تکلیف را روشن کند.

متوسل‌زاده: وقتش است به استقلال گل بزنم


بازیکن تیم فوتبال داماش گفت: قصد ندارم برای بازیکنان استقلال کری بخوانم اما وقتش است به آبی‌پوشان گل بزنم.


امین متوسل‌زاده در مورد پیروزی 2 بر یک داماش مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی فوق‌العاده‌ای بود، قصد داشتیم در آخرین دیداری که در عضدی برگزار می‌کنیم به هواداران هدیه‌ای تقدیم کنیم و جشن بگیریم تا خیالمان هم برای بقا راحت شود. فوتبال دلچسبی بود و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم و روز فوق‌العاده‌ای بود.

به گزارش فارس،وی در مورد اینکه با این برد تا حدودی سپاهان با قهرمانی خداحافظی کرد و داماش بقایش را قطعی کرد، یادآور شد: نمی‌توان گفت سپاهان قهرمانی را از دست داده زیرا فولاد تیم استخوان‌‌داری است و در اهواز یقه استقلال را خواهد گرفت و ما هم در آزادی مطمئن باشید همانطور بازی می‌کنیم که مقابل سپاهان بازی کردیم.

بازیکن داماش در مورد گل زیبایش به سپاهان و اینکه آیا در دیدار مقابل استقلال هم گل خواهد زد، تصریح کرد: دوست ندارم کری بخوانم اما وقتش است که به استقلال هم گل بزنم خیلی وقت است که به این تیم گل نزدم. حتماً بهترین بازی خود را ارائه می‌دهیم.

متوسل‌زاده در مورد صحنه‌ای که حاج‌صفی با دست توپ را زد تا توپ به او نرسد اظهار داشت: حاج‌صفی یارگیر من بود و صد در صد آن صحنه پنالتی بود. من مراقب بودم تا او را شارژ نکنم تا خطای بی‌موردی اتفاق نیفتد مواظب بودم اما نمی‌دانم حالا در آن هیجان شارژ کردم یا خیر؟

وی در مورد اینکه برخی معتقدند ضربه دست حاج‌صفی عجیب بوده افزود: ‌حاج صفی قصد داشت به هر طریقی شده توپ به من نرسد به هر حال او بازیکن تیم ملی است و در این مدت فشارهای زیادی را تحمل می‌کند. بازی‌های پرفشاری برگزار می‌شود و طبیعی است که این بازیکنان برخی مواقع اشتباهاتی انجام دهند که از آنها بعید باشد.

بازیکن داماش در مورد شرایط این تیم در فصل جاری تصریح کرد: برای ما در این فصل مشکلاتی پیش آمد و انرژی تیم را گرفت، ما نسل خوبی داشتیم و توانسته بودیم به فینال جام حذفی راه یابیم اما متأسفانه حاشیه‌هایی به وجود آمد که منجر به عدم نتیجه‌گیری ما شد. خوشحالم که از لحاظ مالی اگر بد بودیم اما فوتبال ما کمتر آسیب دید و انتظار هواداران را برآورده کردیم.

متوسل‌زاده درباره فصل آینده‌اش یادآور شد: هنوز به پایان فصل 20 روز مانده قراردادم با داماش یک ساله بود و اولویتم این تیم است زیرا مدیون رشت هستم، فوتبال خود را با پگاه آغاز کردم البته هنوز مسئولان صحبتی نکردند و من هم تصمیمی نگرفته‌ام.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

خبرهای ورزشی عصر1392/1/30

بازدید: 138

کلوپ: احساس یک معتاد را دارم


سرمربی دورتموند برای دیدار حساس برابر رئال‌مادرید لحظه‌شماری می‌کند. او گفت، اگر جای هاینکس بود، از گوآردیولا برای بازی با بارسلونا مشورت می‌گرفت.


بوروسیادورتموند در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه خانگی خود از رئال‌مادرید پذیرایی می‌کند.

به نقل از ایسنا، یورگن کلوپ، سرمربی زردپوشان آلمانی از شور و هیجان وصف‌ناپذیر خود برای دیدار برابر رئال خبر داد. او در گفت‌وگو با سایت رئال‌مادرید با همان شوخ‌طبعی همیشگی خود لب به سخن گشود و به طنز گفت: احساسم برای دیدار برابر رئال همچون احساس یک معتاد به مواد مخدر است؛ با این تفاوت که من معتاد نیستم و هیچگاه موادمخدر مصرف نکرده‌ام.

کلوپ که سابقه دو قهرمانی پیاپی با دورتموند را در رقابت‌های بوندسلیگا در کارنامه دارد، افزود: مطمئنا رئال‌مادرید همان تیم مرحله گروهی نیست. ما پیش از این دو بار با این تیم بازی کردیم که در خانه پیروز شدیم و در سانتیاگوبرنابئو به تساوی دست یافتیم اما الان شرایط تغییر کرده است.

سرمربی دورتموند درباره دیدار بایرن‌مونیخ با بارسلونا هم گفت: اگر جای هاینکس بودم، برای شکست بارسلونا از گوآردیولا مشورت می‌گرفتم.



بالوتلی یکی از 100 چهره تاثیرگذار جهان شد


در فهرستی که از سوی یک مجله پرمخاطب آمریکا منتشر شد، پسر بد فوتبال ایتالیا در کنار باراک اوباما و آنگلا مرکل به عنوان یکی از 100 چهره تاثیر‌گذار جهان معرفی شد.


روزنامه تایمز در گزارشی که منتشر کرد، نام ماریو بالوتلی را به عنوان یکی از 100 شخصیت برتر جهان که در زمینه‌های گوناگون بیشترین تاثیر را داشته‌اند، درج کرده است.

به گزارش فارس،براساس این گزارش بالوتلی که به خاطر حاشیه‌‌سازی فراوان به «پسر بد» معروف است، در کنار چهر‌ه‌های سیاسی همچون باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و اپرا وینفری، گزارشگر تلویزیون آمریکا مطرح شده است.

در مورد انتخاب گلزن تیم‌های ملی ایتالیا و آ.ث‌میلان در گزینش نشریه آمریکایی، جیان‌فرانکو زولا، گلزن پیشین آتزوری (تیم ملی ایتالیا) اظهار داشت: هر کس که نام بالوتلی را در کنار شخصیت‌های پرتاثیر جهان می‌بیند، بسیار تعجب می‌کند. همه مردم برداشت یک انسان ابله را از بالوتلی دارند. در حالیکه واقعیت امر چنین نیست

وی افزود: او واقعا از نظر شخصیتی قوی و بسیار تاثیرگذار است.

والدانو:با رفتن مورینیو،‌رئال سراغ آنچلوتی می‌رود


مدیر ورزشی سابق رئال معتقد است اگر ژوزه مورینیو تابستان مادرید را ترک کند، مربی ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه جانشین وی خواهد شد.


خورخه والدانو در گفت‌وگویی با روزنامه مارکا اظهار داشت: بحث مربیگری آینده رئال یکی از موضوعات قابل بحث رسانه‌ها است که مرتب مطرح می‌شود و اخباری نیز در ارتباط با آن انتشار می‌یابد. فکر می‌کنم اگر بنابه به هر دلیلی فصل بعد رئال،‌مورینیو را به عنوان مربی در خدمت نداشته باشد، کارلو آنچلوتی جانشین او خواهد شد.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: آنچلوتی سوابق کاری روشنی دارد و نکات مثبت در کارنامه‌اش زیاد است. مسلما رئال از همکاری با این مربی بی‌تفاوت نخواهد گذشت.

این اظهارات از سوی مسئول نقل و انتقالات پیشین مادریدی‌ها در حالی مطرح می‌شود که مدیران تیم کهشکانی‌ها در مصاحبه‌های اخیر خود بر ادامه همکاری با مربی پرتغالی 3 فصل گذشته تاکید کرده اند. هر چند در رسانه‌ها اخبار زیادی مبنی بر حضور این مربی درتیمی انگلیسی در فصل آینده منتشر شده است.

پورحیدری: نظر گرفتن از کی‌روش اشتباه است


مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: از قلعه‌نویی خواستم اگر می‌شود جریمه دیگری برای حاتمی و صادقی در نظر بگیرد.


منصور پورحیدری در مورد اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده حاتمی و صادقی را با نظر پورحیدری بخشیده است، گفت: به هر حال قلعه‌نویی همیشه به من محبت داشته ما معمولا با یکدیگر صحبت می‌کنیم. ایشان در این ارتباط از من سؤال کردند و من هم گفتم اگر امکانش هست، جرائم دیگری را در نظر بگیرید و با توجه به اینکه 5-6 مسابقه بیشتر باقی نمانده اگر نظم تیمی بر هم نمی‌خورد، با در نظر گرفتن جریمه دیگری این دو بازیکن به تمرینات تیم بازگردند.

به گزارش فارس،وی تاکید کرد: استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران فراوانی دارد. باید چارچوب ویژه‌ای در باشگاه حکمفرما باشد که من و خود قلعه‌نویی روی این موضوع تاکید داریم. وقتی بازیکنی اشتباه می‌کند می‌توان تنبیهات مختلفی برای او در نظر گرفت. حتما باید این مسئله به او گوشزد شود که در صحبتی که با قلعه‌نویی داشتیم در این ارتباط حرف زدیم.

مدیرفنی استقلال در مورد شرایط استقلال در جدول و شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: ضمن احترامی که برای سپاهان قائل هستم و اعتقاد دارم که آنها باشگاه بزرگی هستند، در این مسابقه روی بی‌دقتی و عدم زدن ضربات آخر و روی بدشانسی نتوانستیم نتیجه بگیریم. یکی از مسابقات خوبمان را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم با بهره بردن از موقعیت‌هایمان فاصله را در صدر جدول بیشتر کنیم. به هر حال در طول بازی استرس زیادی وجود داشت و این هم از جذابیت‌های فوتبال است. به ادامه راه امید زیادی دارم و می‌دانم که همیشه اینقدر بدشانس نخواهیم بود.

وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده لیگ برتر سال آینده یا 16 تیمی باشد و یا اینکه در صورت 18 تیمی بودن جام حذفی برگزار نشود، اظهار داشت: اشتباه بزرگ این است که نظر ایشان را در این ارتباط خواسته‌اند. کی‌روش نمی‌تواند برای فوتبال و لیگ ما نظر بدهد. چرا که منافع خودش را در نظر می‌گیرد و صحبتش منطقی نیست. با احترامی که برای ایشان قایل هستم باید نظر باشگاه و پیشکسوتان که دلشان برای فوتبال ایران می‌سوزد، پرسیده شود. سؤال از کی‌روش به دلیل اینکه او منافع خودش را در نظر دارد اشتباه است.

پورحیدری در مورد 18 تیمی شدن لیگ برتر عنوان کرد: ما برای برگزاری لیگ 18 تیمی زمان کم نمی‌آوریم بلکه برنامه‌ریزی غلط و تعطیلی‌هایی که برای تیم ملی به وجود آمد در مقاطعی از فصل به تیم‌ها فشار آورد آن زمان که چند وقت یک بار دو سه هفته لیگ را تعطیل می‌کردیم و هیچ اعتراضی نمی‌شد این مشکلات را به وجود آورد. با 18 تیم می‌توانیم راحت لیگ را برگزار کنیم در صورتی که تعطیلات بی‌دلیل به تیم ملی وجود نداشته باشد. اگر لیگ 18 تیمی شود و همچنان بخواهیم بی‌برنامه به خاطر تیم ملی لیگ را تعطیل کنیم همین مشکلات باز هم به وجود می‌آید.

مدیر فنی استقلال در پایان تاکید کرد: باز هم می‌گویم مسئولیت فنی استقلال و تصمیم‌گیرنده استقلال قلعه‌نویی است ما در این مورد به ایشان همفکری می‌دهیم ولی در پایان اوست که در مورد مسائل تیم تصمیم می‌گیرد.

جمشیدیان:قلعه‌نویی از خیلی‌ها مردتر است


هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه‌نویی از خیلی‌ها که ادعا می‌کنند مردتر است.


احمد جمشیدیان در مورد شایعاتی که پیرامون وی به دلیل بازی نکردن مقابل استقلال برای وی ساخته شده اظهار داشت: تعجب می کنم که چنین شایعاتی می سازند. چطور می شود برای بازیکنی مثل من که در نیم فصل دوم در مجموع فقط 45 دقیقه برای سپاهان بازی کردم چنین شایعاتی ساخته شود؟

به گزارش فارس، وی افزود: نزدیک به یک سال است که من با امیر قلعه نویی صحبت نکرده ام. آخرین باری که با او حرف زدم وقتی بود که تحت عمل جراحی قرار گرفته بودم و امیر قلعه نویی برخلاف برخی که ادعا می کنند به من زنگ زد و احوالم را پرسید. اتفاقا آنهایی که ادعای خوبی می کنند بدانند که قلعه نویی از خیلی ها مردتر است. او درست بعد از اینکه با تیم تراکتورسازی از اردوی ترکیه بازگشت به من زنگ زد تا جویای حالم شود.

جمشیدیان ادامه داد: من دو روز قبل از بازی با استقلال با امین جهان عالیان زانو به زانو شدم. شانس بازی من مقابل استقلال یک به ده هزار بود. واقعیت امر هم این است که برای این بازی پس از مصدومیتم در اولویت کادرفنی نبودم هر چند که روز بازی توانستم تمرین کنم اما همراه تیم به تهران نیامده بودم.

این بازیکن تاکید کرد: این شایعاتی که درست شده است برای این است که برای من و قلعه نویی حاشیه درست کنند. چند سال است که برای ما این حرف ها را در می آورند ولی یک نفر هم نتوانسته آن را ثابت کند.

این بازیکن ادامه داد: اصلا مگر کسی می تواند پیش بینی کند برای فصل آینده چه مربیان و بازیکنانی در کدام تیم ها خواهند بود؟ اگر توانستید نام 3 مربی را بگویید که به طور قطع فصل آینده در تیم خود باقی می مانند هر چه خواستید بگویید. هیچ چیز فوتبال ایران قابل پیش بینی نیست. چه تضمینی هست که قلعه نویی فصل بعد در استقلال باشد که چنین شایعاتی را می سازند؟ در فوتبالی که برای همزمانی دو هفته پایانی دعواست بعید نیست که از این شایعه ها بسازند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران در پرتغال یا اسپانیا


روابط عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای اعلام کرد: کی‌روش گفت در صورت حضور تیم ملی ایران در مرحله پلی آف رقابت‌های جام‌جهانی برزیل در کشور پرتغال یا اسپانیا اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند.


حجت الله بهمنی اعلام کرد برخی رسانه‌ها از قول مهدی تاج عنوان کرده‌اند که تیم ملی ایران با پرتغال یا اسپانیا بازی تدارکاتی برگزار می‌کند در حالی که چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: تاج گفت سرمربی تیم ملی به سازمان لیگ اعلام کرده در صورتی که تیم ملی ایران به مرحله پلی آف جام جهانی برود و مستقیم به این رقابت‌ها صعود نکند در کشور پرتغال یا اسپانیا اردوی تدارکاتی برای تیم ملی برگزار می‌کند.


فان‌بومل: قهرمان امسال اروپا بارسا یا بایرن است


کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال هلند معتقد است از میان بایرن و بارسلونا، یکی قهرمان اروپا خواهد شد.


با نزدیک شدن به موعد برگزاری دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در هفته آینده، بازار پیش‌بینی‌ها در مورد نتایج این پیکارها در بین اهالی ورزش جهان همچنان داغ است. مارک فان‌بومل که بعد از رقابت‌های یورو 2012 از «لاله‌های نارنجی» (تیم هلند) در سن 35 سالگی کناره‌گیری کرد، جزو آخرین نفراتی است که در این مورد اظهار نظر کرده است.

وی گفت:‌ رویارویی بایرن و بارسا را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را حتما تماشا خواهم کرد. چون گمان می‌کنم قهرمان امسال اروپا از بین این دو تیم است.

به گزارش فارس، این بازیکن مجرب و زحمتکش خود 4 سال برای مونیخی‌ها و یک سال نیز برای کاتالان‌ها بازی کرده است. وی در گفت‌وگو با روزنامه ال‌موندو دیپورتیو افزود: البته در مصاف این دو تیم، من بی‌طرف هستم. هم برای بایرن و هم برای بارسا بازی کرده‌ام. در این 2 تیم اوقات بسیار خوشی داشتم. هر چند مدت حضورم در بایرن، خیلی بیشتر از بارسا بود. فکر می‌کنم با توجه به دیدار رفت و برگشت این دو، ما مسابقات بسیار تماشایی و درخور توجهی خواهیم داشت که علاقمندان فوتبال سراسر دنیا می‌توانند از تماشای این مسابقات واقعا لذت ببرند.

وی معتقد است نبرد این دو تیم آلمانی و اسپانیایی، نبردی برابر خواهد بود که یکی بر دیگری برتری نخواهد داشت.

ستاره با تجربه هلندی‌ها عنوان کرد:‌ بسیاری می‌گویند بایرن برتری و شانس بیشتری دارد. به این جدال من طور دیگری می‌نگرم. چون معتقدم تیمی که لیونل مسی را دارد، شانس‌اش کم نیست.

او افزود: هر دو هم اکنون بهترین‌ تیم‌های قاره هستند. اطمینان دارم برنده این نبرد قهرمان قاره خواهد شد. برای این منظور یکی از تماشاگرانی که بازی نهایی را در ویمبلی از نزدیک تماشا خواهد کرد، من هستم.

مصاف رفت بایرن و بارسا سه‌شنبه شب در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا مونیخ انجام خواهد شد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

خبرهای ورزشی بامداد شنبه30 فروردین

بازدید: 133

مصدوميت استخوان پا، مشکل جديد کلوزه


مهاجم با سابقه تيم ملي فوتبال آلمان و عضو تيم ايتاليايي لاتزيو احتمال دارد به دليل مصدوميتي جديد براي مدتي طولاني امکان تمرين و مسابقه نداشته باشد.


ميروسلاو کلوزه که 3 هفته قبل دوره چند هفته‌اي آسيب‌ديدگي رباط پا را پشت سر گذاشت و به مستطيل سبز بازگشت، روز جمعه (امروز) به خاطر مصدوميت استخوان پا مجبور به ترک رم و حضور در آلمان براي انجام معالجه شد.

مطابق گزارش رسانه‌ها اين ستاره 34 ساله قرار است در وطنش مورد معاينه دقيق پزشکان قرار گرفته تا مشخص شود چقدر به استراحت براي بازيابي سلامتي خود نياز دارد.

مطابق اين اخبار کلوزه بخت حضور در بازي روز شنبه (فردا) با اودينزه در رقابت‌هاي کالچو را از دست خواهد داد.

در همين ارتباط ولاديمير پتکوويچ، سرمربي لاتزيو اظهار اميدواري کرد آقاي گل جام جهاني 2006 و گلزن خط حمله تيمش با مشکلي جدي مواجه نبوده و بزودي به جمع آبي‌هاي آسماني بازگردد.

رويانيان به واگذاري سهام پرسپوليس ورود کرد


مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: با تصميم جديدي که گرفته شده فردا از 12 چهره ماندگار پرسپوليس تجليل خواهد شد.


حسين قدوسي اظهار داشت: با توجه به سياست‌هاي باشگاه پرسپوليس فردا از 12 چهره ماندگار اين باشگاه تجليل خواهيم کرد. البته ابتدا قرار بود از 10 چهره تجليل کنيم اما حالا به 12 نفر تغيير پيدا کرده است.

به گزارش فارس ، وي افزود: اين اقدام بسيار ارزشمند است که از تلاش تاريخ‌سازان باشگاه پرسپوليس تجليل کنيم. در اين مراسم مسئولان صدا و سيما، گزارشگران خوب تلويزيوني، اصحاب رسانه، مسئولان فدراسيون، سازمان ليگ و باشگاه‌هاي مختلف ليگ برتري دعوت کرديم که اين مراسم باشکوه‌تر برگزار شود.

وي ادامه داد: قطعا حضور اصحاب رسانه باعث دلگرمي ما خواهد شد. ضمنا طبق برنامه‌ريزي دقيقي که داريم از خانواده بازيکناني که دار فاني را وداع گفته‌اند قدرداني مي‌کنيم تا يادشان را گرامي بداريم.

قدوسي تاکيد کرد: از سه ماه پيش طبق جلساتي که با پيشکسوتان و بزرگان پرسپوليس مانند پروين، بهزادي، کلاني، کاشاني، استيلي، شيريني، منتقمي و دکتر اسماعيلي گذاشته‌ايم مسائل را برنامه‌ريزي کرديم و به پيشنهاد پروين قرار شد در اولين قدم از 12 چهره ماندگار که به انتخاب خودشان رسيده، تجليل کنيم.

مدير روابط عمومي قرمزپوشان تاکيد کرد: البته در جلسات بعدي سعي خواهيم کرد از بزرگان دهه 50 و 60 نيز به عنوان چهره‌هاي ماندگار تجليل کنيم. بالاخره رويانيان اقدامات خوبي را با تخصيص شرکت پيشکسوتان، حقوق ماهيانه و بيمه‌ها مهيا کرده است اما تمايلي نداشت اين موضوع رسانه‌اي شود.

قدوسي در پايان درباره سهام پرسپوليس نيز گفت: براي مقدمات واگذاري سهام به پيشکسوتان و هواداران رويانيان شخصا ورود کرد و جلساتي را با مسئولان خصوصي‌سازي و وزارت اقتصاد و دارايي برگزار کردند. وي معتقد است که اين سهام متعلق به پيشکسوتان و مردم است و قطعا با تلاش زياد مديريت لازم را در اين زمينه انجام خواهد داد چون هواداران و پيشکسوتان صاحبان اصلي سهام اين باشگاه هستند که به زودي اين اتفاق مي‌افتد.


محروميت سوپر ماريو کاهش يافت


محروميت سه جلسه اي ماريو بالوتلي، مهاجم ميلان، به دو جلسه کاهش پيدا کرد اما او همچنان ديدار تيمش مقابل يوونتوس را از دست خواهد داد.


اين ملي پوش ايتاليايي به دليل دريافت پنجمين کارت زردش در ديدار مقابل فيورنتينا، به طور اتوماتيک ديدار روسونري مقابل ناپولي را از دست داد اما کميته انظباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا به دليل صحبت هاي بالوتلي عليه داور بازي، او را براي دو جلسه ديگر هم محروم کرد.

ميلاني ها از قبل هم مي دانستند که به خدمت گرفتن بالوتلي مي تواند دردسرهايي هم داشته باشد؛ از جمله تنها گذاشتن تيم در ديدارهاي حساس

اما فرجام خواهي ميلاني ها باعث شد تا محروميت او از سه جلسه به دو جلسه کاهش پيدا کرد؛ با اين وجود او باز هم نمي تواند در ديدار حساس برابر يووه به ميدان برود. ولي مي تواند در ديدار با کاتانيا تيمش را همراهي کند.

بالوتلي که در ژانويه از منچسترسيتي به ميلان پيوست، عملکرد بسيار قابل توجهي در اين مدت داشت و در 8 ديدار ابتدايي، 7 بار موفق به گلزني شد. حضور او باعث شد تا بار گلزني از روي دوش الشعراوي برداشته شود.

رورا: قهرماني لاليگا اولويت ماست


جوردي رورا، کمک مربي بارسا، اعلام کرد که قهرماني در رقابت هاي اين فصل لاليگا اولويت اصلي بارساست.


آبي و اناري ها در حال حاضر با 13 امتياز اختلاف نسبت به رئال، در صدر جدول لاليگا قرار دارند و مي توانند اين فصل چهارمين قهرماني شان در پنج سال اخير را جشن بگيرند.

به گزارش گل، شاگردان ويلانووا سه شنبه شب پيش رو در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان ميهمان بايرن مونيخ خواهند بود اما رورا قهرماني در لاليگا را اولويت تيمش دانست.

او در آستانه ديدار مقابل لوانته، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" براي ما، قهرماني در لاليگا مهمترين مسئله است. اگر ما در ليگ به قهرماني برسيم و فقط همين جام را در اين فصل داشته باشيم، فکر مي کنم بسيار خوشحال خواهيم شد.

بارسا براي قهرماني دوباره در لاليگا تنها به 9 امتياز ديگر نياز دارد؛ اين چهارمين قهرماني آنها در 5 فصل اخير خواهد بود

تيم لحظات بسيار دشواري را پشت سر گذاشت. ما مصدومان زيادي داشتيم و ما تلاش کرديم تا اين مشکلات را پشت سر بگذاريم تا همچنان ثبات مان را حفظ کنيم.

ما به 9 امتياز ديگر براي قهرماني نياز داريم و تلاش مي کنيم تا هر چه زودتر به اين هدف برسيم."

مهمترين دغدغه آبي و اناري ها براي سفر به مونيخ، مصدوميت مدافعان تيم است و رورا تاييد کرد که پويول و ماسچرانو تنها مي توانند در ديدار برگشت حضور پيدا کنند.

" پويول و ماسچرانو اين شانس را دارند که در ديدار برگشت مقابل بايرن به ميدان بروند."

او همچنين در مورد شرايط ليونل مسي گفت:" همه ما مي دانيم که مسي چه بازيکن خوبي است. او هميشه دوست دارد بازي کند و در تيم حضور داشته باشد. او به سختي تلاش مي کند تا بار ديگر شرايط بازي کردن را پيدا کند. بايد فردا ببينيم شرايط او چگونه خواهد بود و تيتو چه تصميمي خواهد گرفت."

ستاره آرژانتيني به دليل مصدوميت از ناحيه همسترينگ در ديدار مقابل پاري سن ژرمن، دو ديدار اخير بارسا در لاليگا را از دست داد.

مورينيو: از بودن در رئال ناراضي نيستم


ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، در پاسخ به شايعات جدايي از اين باشگاه در پايان فصل، تاکيد کرد که از بودن در برنابئو ناراضي نيست.


اين مربي پرتغالي تاييد کرد که رابطه اش با مديران باشگاه عالي نيست اما پيش از تصميم گيري در مورد آينده اش در پايان فصل، قصد دارد فصل جاري را با بهترين نتايج به پايان برساند.

به گزارش گل، او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" از بودن در رئال ناراضي نيستم. بايد تصميمي بگيريم که به نفع همه باشد. من چيزهايي از باشگاه را دوست دارم و بعضي چيزها را دوست ندارم اما اين اتفاق همه جا رخ مي دهد. چيزي به نام باشگاه بي عيب و نقص يا سرمربي کامل وجود ندارد.

ما در حال حاضر روي به پايان رساندن فصل در بهترين شرايط تمرکز کرده ايم؛ رسيدن به هدفي که هنوز با آن فاصله زيادي داريم. ما بايد دو ديدار در چمپيونزليگ انجام بدهيم. وقتي همه فشارها را پشت سر گذاشتيم، مي توانيم بنشينيم و تصميم گيري کنيم."

گفته مي شود اختلاف مورينيو با کاسياس، يکي از دلايل جدايي احتمالي او از رئال خواهد بود و از کلوپ به عنوان جانشين احتمالي آقاي خاص نام برده مي شود اما به نظر مي رسد بايد تا پايان فصل صبر کرد

به تازگي رئيس مدرسه فوتبال رئال ادعا کرد که مورينيو به او گفته در پايان فصل رئال را ترک خواهد کرد.

آقاي خاص در اين مورد گفت:" کانياس (مدرسه فوتبال رئال) براي من و پسرم مثل خانه دوم است. رئال باشکاه فوق العاده اي است و مشکلي وجود ندارد. مانوئل آلوارس (رئيس کانياس) به رسانه ها و توجه علاقه مند است. او آدم فوق العاده اي است و با من و پسرم واقعا رفتار فوق العاده اي داشته اما اين موضوع را اشتباه برداشت کرد.

او به رسانه ها علاقه مند است اما اين مشکل من نيست. من تاييد مي کنم که به او گفتم فصل آينده نمي توانم در کنفرانس مربيان شرکت کنم. اما حرفي از رفتن از رئال نزدم."

تمايل روبينيو براي ماندن در آث ميلان


روبينيو مهاجم برزيلي تيم فوتبال آث ميلان ايتاليا روز جمعه گفت فصل آينده نيز در ميلان مي ماند و تمايل دارد براي هفت سال ديگر در اين تيم بماند.


 روزنامه «گازتا دلو اسپورت» ايتاليا به نقل از روبينيو افزود :« مي خواهم اين فصل را خوب به پايان برسانم و فصل آينده نيز در سطح بالايي بازي کنم و پس از آن زمان تمديد قراردادم فرا خواهد رسيد ، مي توانم اطمينان دهم که اين شش بازي آخرم با پيراهن ميلان نخواهد بود.»

اين بازيکن بيست و نه ساله که قراردادش سال2014 به پايان مي رسد ژانويه گذشته براي جدا شدن از ميلان ابراز تمايل کرده بود اما روند انتقالش به تيم سانتوس برزيل به شکست انجاميد که رسانه هاي ايتاليايي علت آن را خودداري باشگاه برزيلي از برآورده کردن مطالبات مالي ميلان عنوان کردند.

اما روبينيو درحال حاضر مي گويد از زندگي در ايتاليا راضي است.

وي افزود :« زماني که به ميلان آمدم گفتم مي خواهم ده سال در اين تيم بازي کنم ، هنوز هفت سال ديگر باقي مانده است.»

روبينيو مهاجم سابق رئال مادريد اسپانيا و منچسترسيتي انگليس اين فصل بيست و يک بازي براي ميلان انجام داده و دو گل نيز به ثمر رسانده است.

پيش بيني مي شود وي در ديدار يکشنبه آينده برابر يوونتوس صدرنشين نيز در ترکيب ميلان قرار بگيرد.


داماش، استقلال را به يک قدمي قهرماني رساند


سپاهان با شکست دو بر يک برابر داماش گيلان از کورس قهرماني در فصل جاري ليگ برتر جا ماند. آبي‌پوشان پايتخت در صورت پيروزي برابر فولاد خوزستان يک هفته پيش از پايان فصل، قهرماني خود را جشن خواهند گرفت.


 از هفته‌ سي‌وسوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران تيم داماش با يک بازي دور از انتظار مهمان مدعي خود را شکست داد. دو گل داماش را مصطفي حاجتي و امين متوسل‌زاده در دقايق 21 و 40 براي داماش به ثمر رساندند. تک گل دقيقه 93 محمدرضا خلعتبري تنها از سنگيني شکست شاگردان زلاتکو کرانچار کاست.

به گزارش ايسنا، در نيمه نخست اين ديدار احسان حاج‌صفي و بولکو از سپاهان و محمد مختاري و بوبک کبه از داماش با کارت زرد داور جريمه شدند. در ادامه محمد مختاري از داماش با دريافت کارت زرد دوم در دقيقه 52 از سوي داور اخراج شد.

داماش با اين پيروزي 40 امتيازي شد و احتمال سقوط مستقيمش به دسته‌ اول را منتفي ساخت؛ هرچند اين تيم همچنان خطر حضور در پلي‌آف را حس خواهد کرد. سپاهان هم که با اميد زياد براي صدرنشيني در اين ديدار به ميدان آمده بود، همچنان 63 امتيازي باقي و چشم انتظار بازي استقلال و فولاد ماند.

استقلال تهران در صورت پيروزي برابر فولاد يک هفته پيش از پايان فصل قهرماني خود را جشن خواهد گرفت.





می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

خبرهای ورزشیه1392/1/21

بازدید: 139

زلاتان: می‌توانستیم بارسلونا را شکست دهیم


مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: مقابل بارسا فقط بخت کافی نداشتیم.


زلاتان ایبراهیموویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل کاتالان‌ها اظهار داشت: مقابل بارسا سن ژرمن بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما بازی خوب دیدار رفت را در خانه حریف تکرار کردیم. فکر می‌کنم همه کار کردیم، اما بخت کافی برای کسب برتری نداشتیم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: اگر کمی شانس می‌آوردیم ، می‌توانستیم حتی بارسا را شکست دهیم و به مرحله بعد یعنی دور نیمه نهایی جام برسیم. با این حال فکر می‌کنم تا همین جا نیز عملکرد خیلی خوبی داشتیم و باعث خوشحالی همه هواداران سن ژرمن شدیم.

در پیکار رفت یاران «ایبرا» در خانه به تساوی 2 بر 2 رسیدند که در مجموع دو بازی به 3 بر 3 مساوی کردند، اما به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف از ادامه صعود باز ماندند.

در پیک

صعود یک پله ای ایران در تازه ترین رده بندی فیفا


تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی برترین تیمهای ملی فوتبال دنیا در رده 56 ایستاده است. ایران در آسیا هم همچون ماه قبل در جایگاه چهارم ایستاده است.


فیفا امروز تازه ترین رده بندی برترین تیمهای ملی فوتبال جهان را در ماه آپریل اعلام کرد که در این رتبه بندی، تیم ملی فوتبال ایران با صعود یک پله ای و کسب 538 امتیاز در رده 56 قرار گرفته و در رده بندی آسیایی هم در جایگاه چهارم ایستاده است.

به گزارش ایسنا،در میان تیمهای آسیایی تیمهای ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در رده های اول تا سوم قرار دارند و قطر حریف بعدی ایران در رقابتهای انتخابی جام ملتهای آسیا در جایگاه 102 جهان و دهم آسیا ایستاده است.

رده بندی 10 تیم برتر دنیا در ماه آپریل:

1- اسپانیا

2- آلمان

3- آرژانتین

4- کرواسی

5- پرتغال

6- کلمبیا

7- انگلیس

8- ایتالیا

9- هلند

10- اکوادور


اعلام اسامی محرومان هفته 32 لیگ برتر


از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اسامی محرومان و مسئولان برگزاری دیدارهای هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اعلام شد.


به گزارش ایسنا، دیدارهای هفته سی و دوم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی برگزار می‌شود که سازمان لیگ، اسامی محرومان و مسئولان برگزاری این مسابقات را به شرح زیر اعلام کرد:

اسامی محرومان:

پرسپولیس: محمدقاضی

تراکتورسازی: محمد نصرتی، ویکتور کاروالیو فرناندو

پیکان: حمیدرضا دیوسالار

ذوب‌آهن: سپهر حیدری

راه‌آهن: غلامعباس آشوبی

صبای قم: سهراب بختیاری‌زاده، کریم اسلامی و صمد مرفاوی (سرمربی)

استقلال: آرش برهانی

فولاد خوزستان: مهدی امیرآبادی

نفت تهران: بهمن کامل

سپاهان: اروین بولکو

سایپا: حامد شیری

فجرسپاسی: محمود خرمزی

مسئولان برگزاری:

ذوب‌آهن- پرسپولیس مصطفی حکمت‌شعار

فجرسپاسی-مس کرمان؛ نوذر رودنیل

نفت تهران-داماش؛ صادق صدیقی

صبای قم- سایپا؛ علیرضا امامی

ملوان- پیکان؛ شمس

صنعت نفت‌آبادان- راه‌آهن؛ شهبازی

گهر دورود - آلومینیوم؛ علیرضا قضبان

تراکتورسازی- فولاد؛ علیرضا امامی

استقلال- سپاهان؛ جلال مرادی

دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال طی روزهای جمعه و دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

پیکه: فرگوسن با فروش من مرتکب اشتباه شد


جرارد پیکه، مدافع بارسا، معتقد است تصمیم سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، با فروش او به بارسا اشتباه بود اما اعلام کرد از کار کردن زیر نظر این سرمربی باتجربه اسکاتلندی احساس غرور می کند.


این ملی پوش اسپانیایی در سال 2004 به منچستریونایتد پیوست اما بعد از 4 سال، بار دیگر به باشگاه دوران نوجوانی اش بازگشت.

پیکه که در چند فصل اخیر با بارسا به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد، از دوران حضورش در اولدترافورد ابراز خشنودی کرد و خوشحال است که توانست به مربی سابقش ثابت کند که با فروش او اشتباه کرده است.

او در گفتگو با دیلی تلگراف گفت:" از اینکه عضوی از تیم سرالکس فرگوسن بودم، احساس غرور می کنم. هرچند هر بار که او را می بینم، به او می گویم که با فروش من، مرتکب اشتباه شد. 

پسربچه 17 ساله ای که به منچستریونایتد رفت، با رختکنی پر از ستاره روبرو شد و دوران فوق العاده ای در این باشگاه داشتم. اولین تمرینم را با تیم اول باشگاه به یاد دارم، فوق العاده بود. 

آن روزها من را برای بازگشت به بارسا آماده کرد. بدون آن فشارها، شاید برای بازگشت به بارسا کمی نپخته بودم.

از چند سالی که آنجا بودم، احساس غرور می کنم. در 17 سالگی، در بهترین زمان خانه را ترک کردم زیرا به من کمک کرد تا خودم را به عنوان یک فرد بسازم."


زلاتان: می‌توانستیم بارسلونا را شکست دهیم


مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: مقابل بارسا فقط بخت کافی نداشتیم.


زلاتان ایبراهیموویچ پس از تساوی یک بر یک مقابل کاتالان‌ها اظهار داشت: مقابل بارسا سن ژرمن بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما بازی خوب دیدار رفت را در خانه حریف تکرار کردیم. فکر می‌کنم همه کار کردیم، اما بخت کافی برای کسب برتری نداشتیم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: اگر کمی شانس می‌آوردیم ، می‌توانستیم حتی بارسا را شکست دهیم و به مرحله بعد یعنی دور نیمه نهایی جام برسیم. با این حال فکر می‌کنم تا همین جا نیز عملکرد خیلی خوبی داشتیم و باعث خوشحالی همه هواداران سن ژرمن شدیم.

در پیکار رفت یاران «ایبرا» در خانه به تساوی 2 بر 2 رسیدند که در مجموع دو بازی به 3 بر 3 مساوی کردند، اما به خاطر گل زده کمتر در خانه حریف از ادامه صعود باز ماندند.

در پیکار شب گذشته پدرو رودریگوئز در دقیقه 71 و خاویر پاستوره در دقیقه 50 برای سن ژرمن گل زدند.

 

روبن: بایرن خود را بر یووه تحمیل کرد


ستاره هلندی بایرن گفت: نبض بازی را در دست گرفتیم و برای کسب برد خود را بر یوونتوس تحمیل کردیم.


آرین روبن پس از کسب برد 2 بر صفر «باوارایی ها » در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس ایتالیا معروف به بانوی پیر اظهار داشت: در نیمه اول بایرن در مقطعی از بازی خوب کار نکرد. در آن دقایق که مربوط به ابتدای بازی می‌شد، تیم آرامش و تسلط کافی نداشت. وقتی تیم آن دقایق را پشت سر گذاشت، نبض بازی را در دست گرفت و توانست خودش را بر یووه تحمیل کند.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: در نیمه دوم بایرن کاملا بر بازی با تورینی‌ها مسلط بود. در آن دقایق همان بازی روان فصل جاری را ارائه کردیک که مزدش را نیز با دو گل زیبا و ارزشمند گرفتیم.

در این پیکار ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 64 و کلادیو پیزارو در دقیقه 1+90 برای سرخ پوشان ژرمنی گلزنی کردند.

سامر: یوونتوس فهمید بایرن بلوف نمی‌زند


مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: خوشحالم یکبار دیگر برنده شدیم و یوونتوسی‌ها فهمیدند ما بلوف نمی‌زنیم.


ماتیاس سامر پس از برد 2 بر صفر شب گذشته «باوارایی ها» در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس معروف به «بانوی پیر» اظهار داشت: تکرار برد مقابل یوونتوس و راهیابی به مرحله نیمه نهایی برای همه ما بسیار خوشحال کننده است . ما به موفقیتی بزرگ رسیدیم. من از این بابت خوشحالم که همانند بازی رفت مقابل تورینی‌ها برنده شدیم تا آنها بفهمند بلوف نمی‌زنیم.

به گزارش فارس،در دیدار رفت که هفته گذشته در ورزشگاه آلیانس آره نا انجام شد، بایرن 2 بر صفر به برد رسید تا در مجموع دو دیدار برتری 4 بر صفر را کسب کند.

سامر افزود: به این ترتیب با قدرت وارد مرحله نیمه نهایی شدیم. بایرن باید به همین شکل به کار خود ادامه دهد تا امکان کسب جامی دیگر پس از قهرمانی بوندس لیگا بدست آورد.

در این پیکار ماریو ماندزوکیچ در دقیقه 64 و کلادیو پیزارو در دقیقه 1+90 برای سرخ پوشان ژرمنی گلزنی کردند.


نتایج کامل هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا


هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شکست هر سه نماینده ایران مقابل نمایندگان عربستان همراه شد.


مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان‌ آسیا با برگزاری 16 دیدار از 8 گروه از هفته چهارم این رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش فارس،در روز اول هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا استقلال در حالی که با تکرار نتیجه دیدار رفت در عربستان مقابل الهلال صعودش را قطعی می‌کرد در مقابل بیش از 80 هزار تماشاگر و در یک نمایش انتقادآمیز بازی را به حریف عربستانی واگذار کرد تا کار صعود به مرحله حذفی برای شاگردان قلعه‌نویی سخت‌تر از گذشته شود، البته استقلال با این شکست هم با توجه به پیروزی الریان مقابل العین، صدرنشینی را حفظ کرد.

در دیدارهای شب پایانی هفته چهارم هم دو نماینده دیگر کشورمان با تکرار شکست دوباره مقابل نمایندگان عربستان، نتایج ضعیفی را مقابل سعودی‌ها گرفتند.

شب گذشته ابتدا تراکتورسازی در خانه به سرنوشت استقلال دچار شد و یک بر صفر بازی را واگذار کرد و سپس سپاهان در عربستان در سومین دیدار پیاپی مقابل الاهلی با 4 گل شکست خورد.

با توجه به نتایج کسب شده و در 6 دیدار رفت و برگشت نمایندگان ایران مقابل تیم‌های عربستانی، 5 پیروزی نصیب عرب‌ها و یک برتری هم توسط استقلال به نمایندگان ایران رسید.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج رقم خورده در هفته چهارم رقابت‌ها:

**غرب آسیا

*گروه اول:

تراکتورسازی ایران صفر - الشباب عربستان یک

گل: سباستین (85)

الجزیره امارات یک - الجیش قطر یک

*جدول رده‌بندی گروه اول:

1-الشباب 7 امتیاز

2-الجیش 5 امتیاز

3-تراکتورسازی 4 امتیاز

4-الجزیره 2 امتیاز

*گروه دوم:

پاختاکور ازبکستان 2 - لخویا قطر 2

الاتفاق عربستان 4 - الشباب امارات یک

*جدول رده‌بندی گروه دوم:

1-لخویا 8 امتیاز

2-پاختاکور 7 امتیاز

3-الاتفاق 4 امتیاز

4-الشباب 3 امتیاز

*گروه سوم:

الاهلی عربستان 4 - سپاهان ایران یک

گل‌ها: مصطفی بساس (45 و )50، برنو سزار (67 - پنالتی) و الخمیس (90+1) برای الاهلی - جالویچ (82) برای سپاهان

الغرافه قطر 3 - النصر امارات یک

*جدول رده‌بندی گروه سوم:

1-الاهلی 12 امتیاز

2-الغرافه 9 امتیاز

3-سپاهان 3 امتیاز

4-النصر بدون امتیاز

*گروه چهارم:

استقلال ایران صفر - الهلال عربستان یک

گل: نواف العابد (35)

الریان قطر 2 - العین امارات یک

*جدول رده‌بندی گروه چهارم:

1-استقلال 7 امتیاز

2-العین 6 امتیاز

3-الهلال 6 امتیاز

4-الریان 4 امتیاز

**شرق آسیا

*گروه پنجم:

وگالتا سندای ژاپن یک - سئول کره‌جنوبی صفر

بوریرام تایلند 2 - جیانگ‌سو چین صفر

*جدول رده‌بندی گروه پنجم:

1-سئول 7 امتیاز

2-بوریرام یونایتد 5 امتیاز

3-وگالتا سندای 5 امتیاز

4-جیانگ‌سو 4 امتیاز

*گروه ششم:

چونبوک موتورز کره‌جنوبی 2 - اوراواردز ژاپن 2

موانگ‌تونگ یونایتد تایلند یک - گوانگژو چین 4

*جدول رده‌بندی گروه ششم:

1-گوانگژو 10 امتیاز

2-چونبوک موتورز 6 امتیاز

3-اوراواردز 4 امتیاز

4-موانگ‌تونگ یونایتد یک امتیاز

*گروه هفتم:

پوهانگ استیلرز یک - هیروشیما ژاپن یک

بیجینگ گوان چین صفر - بنیادکار ازبکستان یک

*جدول رده‌بندی گروه هفتم:

1-بنیادکار 8 امتیاز

2-پوهانگ 6 امتیاز

3-بیجینگ گوان 5 امتیاز

4-هیروشیما یک امتیاز

*گروه هشتم:

گیژو رینه چین 2 - سنترال کوئست استرالیا یک

کاشیوا ریسول ژاپن صفر - سوان سامسونگ کره‌جنوبی صفر

*جدول رده‌بندی گروه هشتم:

1-کاشیوا ریسول 10 امتیاز

2-گیژو رینه 4 امتیاز

3-سنترال کوئست 4 امتیاز

4-سوان سامسونگ 3 امتیاز

هفته پنجم این رقابت‌ها 3 و 4 اردیبهشت سال 92 برگزار می‌شود که برنامه رقابت‌های نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

3 اردیبهشت:

استقلال ایران - الریان قطر

النصر امارات - سپاهان ایران

4 اردیبهشت:

الجزیره امارات - تراکتورسازی ایران

بارسلونا به سختی به نیمه نهایی صعود کرد


تیم فوتبال بارسلونا به سختی موفق شد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بارسلونا در حالی در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ از پاری‌ سن ژرمن پذیرایی می‌کرد که در بازی رفت و در ورزشگاه پارک دِ پرنس دو تیم به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داده بودند.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

به گزارش فارس، در این بازی بارسلونا چند تغییر نسبت به ترکیب ثابت بازی‌های گذشته خود داشت و لیونل مسی بهترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت روی نیمکت گذاشته بود.

نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم برخلاف جریان بازی این پاری سن ژرمن بود که روی ضدحمله در دقیقه 50 توسط پاستوره به گل رسید.

حساسیت دیدار باعث شد که لیونل مسی بالاخره در دقیقه 62 به جای فابرگاس وارد زمین شود.

این تعویض جواب داد و بارسلونا روی حرکت زیبای مسی موفق شد در دقیقه 71 توسط پدرو رودریگز به گل تساوی برسد.

در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه تساوی 3 بر 3 با پاری سن ژرمن و به دلیل گل زده در خانه حریف این تیم را حذف کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مصاحبهمهران داداش زاده در 1392/1/18

بازدید: 183

 

سلام باز با مهران داداش زاده مصاحبه ای داشتم که دعوت میکنم بخونین و نظراتتون رو بدین حتما

سلام مهران عزیز خوبی میخواستم ازت درباره وضعیته خودت بپرسم وضعیتت چطوره اماده ای؟

اول سلام میگم به تو ارمین جون عزیز که واسه پیشرفت جوونا تلاش میکنی و بعد سلام و خسته نباشید میگم به همه خوانندگان وبلاگت..وضعیت من که خدارو شکر خوبه و دارم تلاش میکنم به امادگی 100%برسم و میدونم که میرسم ولی کمی از ناحیه پایین شکمم احساس درد دارم که امیدوارم با حل اون بتونم راحت تر به کارم در ضمینه فوتبال ادامه بدم

راستی تو کدوم تیمی الان بهم خبر دادن تو ملی پوشان نیستی چند وقتیه؟

راستشو بخواید که رک بگم نه نیستم

چرا؟

به علت برخی مشکلات که با تیم و بازیکناش داشتم ترجیح دادم نرم

میشه بگی چه مشکلی؟


اگه میشه نگم چون همه انها به نظره من وفوتبالی هم بگیم دوستان منن ومن همشونو مخصوصا اتابک جون عزیز و محمدرضا رو دوس دارم و ارزویموفقیت میکنم بهشون


خوب الان تو کدوم تیمی؟


چند روز صبر کن خودت میای تبریز میفهمی


باشه خوب اسم تیمتو نگفتی اونجا چیکارا کردی؟


تو این تیم جدیدم وضعیت خوبی ارم و باشگاه پر امکاناتی هست و بازیکنان خوب وبا اخلاق و از همه مهمتر با تکنیکی داره..


از اونجایی که تو اکثر پست هارو بازی میکنی اینجا کدوم پست استفادت میکنن؟



اینجا هافبک چپ وراست بازی میکنم و تو چهار جلسه تمرینم با اینکه مهاجم نیستم پنج گل رو زدم و از خودمم بسیار راضیم.

با مربیتون رابطتت چطوره؟


مربیمونم بسیار مربی خوب و با درک بالایی هستن و از اینکه زیر نظر ایشون کار میکنم بسیار خوشحالم و این انگیزه بیشتری بهم میده تا فوتبالمو بهتر ادامه بدم

جو تبریز چطره با فوتبال؟

اگه مردمشونو بگم خوب تشویق میکنن ولی اصلا به بازیکنان جوان مثل من و امثال من احترام فوتبالی نمیزارن فقط بزرگسالان تراکتو رو میشناسن همین...با هرکدوم درباره فوتبال حرف بزنی که مثلا میخوام در اینده فوتبالیستی خوب برای کشورم شوم مسخره میکنن ومیگن که فوتبال اخر نداره


پس چطوری دووم اوردی؟


من توجهی به این چیزا ندارم و تلاش میکنم و یه چیزیو هم باید بگم که دوس دارم توهم اینو بزرگتر تو وبلاگت بنویسی میگم تبریز بد ترین جا برای پیشرفت در فوتباله


خوب کلام پایانیت؟

از اینکه باز به من سر زدی ممنونم و از همه مرب
یانی که باهاشون کار کردم هم تشکر میکنم و دسته همشونو میبوسم و ارزوی موفقیت براشون دارم

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

خبرهی ورزشی

بازدید: 160

برتری تیم زیر 22 سال ایران برابر قطر


تیم ملی امید ایران در دومین بازی اش مقابل قطر با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.


تیم ملی امید ایران در دومین بازی اش در تورنمنت چهارجانبه قطر از ساعت 18:30 در دوحه به مصاف میزبان بازیها رفت و در پایان با گل های دقیقه 42 کاوه رضایی و 58 امید عالیشاه با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و حملات متعددی روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند اما موقعیت چندان قابل توجهی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه کاوه رضایی در دقیه 42 روی پاس در عمق محسن مسلمان تک به تک شد و با فریب دروازه بان گل اول ایران را به ثمر رساند.

شاگردان منصوریان با آغاز نیمه دوم بار دیگر قدرت خود را به حریف دیکته کردند و این بار امید عالیشاه در دقیقه 58 با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه سقف دروازه قطر را فرو ریخت.

اما در ادامه ناجی بازیکن قطری یکی از گل های خورده تیمش را جبران کرد و در دقیقه 65 با ضربه ای فنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

ایران که در اولین بازی اش نیز با یک گل از سد مراکش گذشته بود، سه شنبه در سومین بازی باید مقابل ترکیه صف آرایی کند. قهرمان تورنمنت جایزه 50 هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد.


 

فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، اعلام کرد که وسلی اسنایدر، کاپیتان تیمش، به دلیل مصدومیت در دیدار شب گذشته مقابل استونی، احتمالا دیدار بعدی نارنجی ها را از دست خواهد داد.


 در دیدار شب گذشته که با پیروزی 3-0 هلند به پایان رسید، اسنایدر در دقیقه 36 به دلیل مصدومیت جای خود را به رافائل فان در فارت داد و همین بازیکن هم گل اول بازی را در نیمه دوم به ثمر رساند.

به گزارش گل، فن خال در گفتگو با خبرنگاران گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. باید ببینیم که ران او به این آسیب دیدگی چه واکنشی نشان می دهد. 

وقتی بازیکنی بعد از 30 دقیقه خواستار تعویض می شود، نشان می دهد که شانس چندانی برای بازی کردن در بازی سه شنبه شب ندارد."

سرمربی نارنجی ها همچنین از عملکرد شاگردانش در نیمه دوم ابراز رضایت کرد و گفت:" گل اول روی یک پاس خوب به ثمر رسید و بعد از آن توانستیم بازی را عوض کنیم. ما در نیمه دوم نسبت به نسبت به نیمه اول پیشرفت داشتیم."

هلند با این پیروزی 15 امتیازی شد و روند پیروزی های پیاپی اش در مرحله مقدماتی جام جهانی را ادامه داد.

 

راموس: مورینیو ایده آل ترین مربی برای رئال است


سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که ژوزه مورینیو یک مربی عالی برای رئال مادرید است.


در چند ماه اخیر شایعاتی در مورد اختلاف مورینیو با بازیکنان باتجربه رئال از جمله راموس منتشر شد و همین مسئله ابهام های زیادی را در مورد آینده آقای خاص به وجود آورد اما راموس تاکید کرد که امیدوار است مورینیو برای چند فصل آینده هم در سانتیاگو برنابئو بماند.

او در گفتگو با مارکا گفت:" ایده آل ترین مربی برای رئال در این فصل و برای چند فصل آینده ژوزه مورینیو است.هر دو ما برای یک هدف می جنگیم؛ تردیدی نیست که او از بالاتری احترام در بین بازیکنان تیم برخوردار است. او سرمربی است و تصمیم گیری برعهده اوست."

راموس در دیدار شب گذشته به رکورد 100 بازی ملی رسید و به جوان ترین بازیکن اروپایی تبدیل شد که توانست به چنین رکوردی برسد اما او در چنین شبی هم مجبور شد در مورد شایعه اختلاف بین بازیکنان بارسا و رئال در رختکن تیم ملی و همچنین درگیری اش با جرارد پیکه صحبت کند: " مدتی پیش هم گفتم که من با پیکه دوستی خاصی ندارم اما رابطه ما حرفه ای است و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. اگر قرار باشد روزی با هم برای خوردن یک نوشیدنی بیرون برویم، من مشکلی ندارم.من با بازیکنان سایر تیم ها رابطه خوبی دارم؛ از جمله بازیکنان بارسا. من یک رئالی ها دو آتشه هستم و از پیراهن باشگاه دفاع می کنم اما این به معنای مشکل داشتن با بازیکنان سایر تیم ها نیست."

 

تحلیل روزنامه عربی در مورد بازی کویت با ایران


یک روزنامه چاپ کویت نوشت در صورتی که تیم این کشور بازی خوب نیمه نخست با فلسطین را مقابل ایران تکرار کند، امکان کسب نتیجه خواهد داشت.


 پس از آنکه کویت پنج‌شنبه شب توانست در دیداری دوستانه و آزمایشی 2 بر یک فلسطین را شکست دهد و آماده بازی با ایران درمرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در دیدار روز سه‌شنبه شود، تحلیل‌هایی درنشریات کویتی‌ها منتشر شد.

به گزارش فارس، روزنامه الخلیج در همین ارتباط نوشت: بازی کویت در نیمه اول مصاف آزمایشی با فلسطینی‌ها در ورزشگاه القادسیه قابل توجه بود. اگر تیم ملی بتواند همان بازی را برای کل زمان بازی در پیکار با ایران، تکرار کند، می‌تواند مقابل تیم مجرب کارلوس کی‌روش امیدوار به کسب نتیجه شود.

تحلیل‌گر این نشریه معتقد است در 45 دقیقه بازی با فلسطینی‌ها، ملی‌پوشان کشورش با سرعتی مناسب توپ را در زمین به گردش درآوردند و پاس‌ها با دقت بالا رد و بدل می‌شد که دو گل تیم نیز تحت‌ تاثیر همین شرایط فراهم شد.

مصاف تیم این کشور عربی  و ایران سه‌شنبه در ورزشگاه نادی‌الکویت انجام خواهد شد.







نوع مطلب :

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 52.14.85.76
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود