برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 424772
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


28 لحظه‌ به يادماندني رونالدو در دوران فوتبالش

بازدید: 87

ستاره پرتغالي رئال مادريد امروز 28 ساله شد.


به گزارش فارس، کريستيانو رونالدو امروز 28 ساله شد و بيش از نيمي از عمرش را در فوتبال سطح بالاي اروپا بازي کرده است. پيدا کردن 28 لحظه مهم از زندگي ستاره پرتغالي از زماني که فوتبال حرفه‌اي‌اش را از سال 2002 در اسپورتيگ ليسبون آغاز کرد، کار چندان مشکلي به نظر نمي‌رسد.

1- کريستيانو در سن يازده سالگي و در سال 1997 با امضاي قراردادي به مبلغ 25 هزار يورو به اسپورتينگ ليسبون پيوست. وي به عنوان يکي از نوابغ فوتبال دانش‌آموزي در پرتغال شناسايي شد.

2- شروع کار وي در تيم اصلي اسپورتينگ و به ثمر رساندن اولين گلش در ليگ قهرمانان در 13 آگوست 2002 مقابل اينترميلان. ليگ پرتغال در تاريخ 29 سپتامبر در براگا آغاز شد و وي فرداي آن روز 2 گل مقابل موريرنس به ثمر رساند تا اولين گل‌هايش را در ليگ زده باشد. او در آن زمان 17 سال و 8 ماه و 2 روز سن داشت.

3- ديدار دوستانه مقابل يونايتد در سال 2003 زندگي وي را تغيير داد. فرگوسن در ديدار دوستانه با اين تيم با رونالدو آشنا شد. سرمربي منچستر تحت تأثير بازي وي قرار گرفت و تصميم گرفت او را به تيمش دعوت کند.

4- در 16 آگوست 2003 کارش را در ليگ برتر مقابل بولتون شروع کرد. وي 3 پاس گل داد و يک پنالتي به سود تيمش گرفت تا به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شود. وي در آن زمان پيراهن شماره 7 را بر تن داشت که پس از رفتن بکام به مادريد کسي آن را تصاحب نکرده بود.

5- شروع کار در تيم ملي پرتغال در تاريخ 20 آگوست 2003. رونالدو اولين بازي ملي خود را مقابل قزاقستان و تحت هدايت اسکولاري با جانشيني فيگو آغاز کرد.

6- شکست در فينال قهرماني اروپا مقابل يونان در سال 2004. رونالدو پس از شکست در فينال اروپا مقابل يونان اولين نااميدي بزرگ خود را تجربه کرد.

7- اولين گل در ليگ برتر. شروع گلزني رونالدو در ليگ برتر در دومين سال حضورش در يونايتد در 4 دسامبر 2004 مقابل ساوتهمپتون.

8- گلزني در ليگ قهرمانان در سال 2007. وي در بازي مقابل رم در اولدترافورد در دور برگشت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 2 گل براي تيمش به ثمر رساند.

9- کسب اولين قهرماني در ليگ برتر در سال 2007 يکي از زيباترين خاطرات رونالدو در فوتبال حرفه‌اي است. تساوي چلسي و آرسنال باعث شد تا ستاره پرتغالي براي اولين بار طعم قهرماني در انگليس را بچشد.

10- اولين هت‌تريک رونالدو در فوتبال حرفه‌اي. رونالدو با منچستريونايتد مقابل نيوکاسل در سال 2008 در اولدترافورد هت‌تريک کرد.

11- قهرماني در ليگ قهرمانان با پيروزي مقابل چلسي در سال 2008.

12- در 7 جولاي 2008 تحت عمل جراحي قرار گرفت و اين اولين مصدوميت جدي وي بود که در بازي با تيم ملي پرتغال در يورو پيش آمد و باعث شد 2 ماه مجبور به استراحت شود.

13- کسب توپ طلا و کفش طلا. رونالدو بالاتر از مسي و تورس به عنوان بهترين بازيکن دنيا انتخاب شد.

14- شکست در فينال ليگ قهرمانان مقابل بارسلونا در 27 مي 2009؛ در حالي که منچستر دومين حضور خود را در فينال اين مسابقات تجربه مي‌کرد؛ اما اين بار با نتيجه 2 بر صفر مغلوب بارسلونا و مسي شد. اين آخرين بازي او براي يونايتد بود و پس از آن به رئال ملحق شد.

15- گران‌قيمت‌ترين قرارداد در تاريخ فوتبال در يازدهم ژوئن 2009 منعقد شد که منچستر يونايتد قبول کرد رونالدو با مبلغ 96 ميليون يورو به رئال مادريد بپيوندد و کريستيانو گران‌قيمت‌ترين بازيکن تاريخ فوتبال شد.

16- 90 هزار هوادار در اولين روز ورود وي به برنابئو به رونالدو خوش‌آمد گفتند.

17- اولين گل براي رئال مادريد. وي در اولين بازي فصلش براي رئال مادريد در سال 2009 مقابل دپورتيوو لاکرونيا براي سفيدپوشان گلزني کرد.

18 - اولين هت‌تريک براي رئال مادريد. کريستيانو رونالدو پس از اولين هت‌تريکش براي رئال مادريد مقابل مايورکا در 5 مي 2010 توپ اين مسابقه را امضا کرد.

19- شکست مقابل بارسلونا در نيوکمپ يکي از سخت‌ترين روزهاي رونالدو بود. رئال مادريد با نتيجه 5 بر صفر در اولين ال‌کلاسيکوي مورينيو مغلوب حريف ديرينه خود شد.

20- اولين قهرماني با مادريد در کوپا‌دل‌ري در تاريخ 20 آوريل 2011. يک گل توسط کريستيانو رونالدو جام قهرماني را که رئال و بارسا در فينال براي رسيدن به آن تلاش مي‌کردند، به تصاحب سفيدپوشان درآورد. رئال در وقت‌‌هاي اضافه با ضربه سر رونالدو و پاس دي‌‌ماريا قهرماني را به دست آورد. اين اولين قهرماني رونالدو با رئال بود.

21- حذف از ليگ قهرمانان توسط بارسلونا در سال 2011. بارسلونا در ميانه راه ليگ قهرمانان اروپا رئال مادريد را حذف کرد تا يکي از تلخ‌ترين حاطرات رونالدو رقم بخورد.

22- بهترين گلزن تاريخ لاليگا با به ثمر رساندن 41 گل. وي با زدن 2 گل مقابل آلمريا در برنابئو در آخرين بازي ليگ اين عنوان را به دست آورد.

23- رئال مادريد در تاريخ 31 آوريل 2012 توانست با گلزني رونالدو در نيوکمپ مقابل بارسا به برتري برسد و به قهرماني در لاليگا نزديک‌تر شود.

24- حذف مقابل بايرن‌مونيخ در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتي. رونالدو در اين بازي گلزني کرد؛ اما رئال نتوانست صعود کند.

25- جشن قهرماني سفيدپوشان پس از قهرماني در لاليگا در سن مامس.

26- ايکر کاسياس در جشن قهرماني رئال مادريد، کريستيانو رونالدو را در جلوي تيم قرار داد تا وي رهبر تيم در اين جشن قهرماني باشد.

27- سومين قهرماني با رئال مادريد در سوپرجام اسپانيا. رونالدو تابستان گذشته توانست سومين افتخارش را در رئال مادريد به دست آورد.

28- اولين هت‌تريک رونالدو در ليگ قهرمانان. وي در مرحله گروهي مسابقات مقابل آژاکس آمستردام موفق به اين کار شد. مادريد اين بازي را در تاريخ سوم اکتبر با نتيجه 4 بر يک پشت سر گذاشت.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اينيستا: مسي رقيب من نيست

بازدید: 99

در ادامه هفته بيست و پنجم ليگ برتر 4ديدار روز جمعه برگزار مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها استقلال به مصاف راه‌آهن مي‌رود.


 به نقل از خبرگزاري فارس، هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز جمعه با انجام 4 ديدار در روز جمعه ادامه پيدا مي‌کند. در اين روز دو تيم اول و دوم جدول؛ استقلال و تراکتورسازي مقابل حريفان‌شان به فاصله 90 دقيقه از يکديگر به ميدان مي‌روند. بنابراين احتمال دارد صدر جدول به مدت 90 دقيقه دست به دست شود.

نگاهي به 4 بازي روز جمعه مي‌اندازيم؛

تراکتورسازي - ملوان انزلي؛ سرخپوشان تبريزي به صدر برمي‌گردند؟

تراکتورسازي هفته گذشته برابر صباي قم بدون گل متوقف شد و به همين دليل دوست ندارد باز هم فاصله‌اش با استقلال در صدر جدول زياد شود. قرمزپوشان تبريزي مي‌خواهند هر طور شده در خانه سه امتياز را از ملوان بگيرند تا براي 90 دقيقه هم که شده به صدر جدول بروند. ملوان انزلي هم بعد از چند هفته ناکامي دربي گيلان را 3 بر يک برد تا در رده هفتم باقي ‌بماند. جمعه تمام استقلالي‌ها دوست دارند ملوان از سرخپوشان تبريزي امتياز بگيرد تا خيالشان در صدر راحت‌تر شود و حتي براي 90 دقيقه هم صدر جدول را به تراکتورسازي تبريز ندهند.

فولاد - ذوب‌آهن؛ نيمي از فصل بدون شکست؟

شکست‌ناپذير لقب اين روزها‌ي تيم فولاد خوزستان است، تيمي که در 16 ديدار متوالي باختي نداشته است. آخرين باخت شاگردان حسين فرکي مربي با اخلاق و علم‌گراي فوتبال ايران در هفته هشتم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان بود. فولاد بعد از آن باخت در اصفهان به يکباره تبديل به تيمي کامل و هماهنگ شد که تا امروز باختي نداشته است.

اگر فولاد روز جمعه به ذوب‌آهن نبازد رکورد حيرت‌انگيز نيم فصل (17 مسابقه) بدون شکست را در ليگ برتر به نام خود ثبت کرده است. اگر هم ذوب‌آهن که در خطر سقوط به دسته يک قرار دارد فولاد را شکست بدهد به بقا در ليگ برتر اميدوار مي‌شود. هرچند ذوب‌آهن در صورت برد هم از رده پانزدهم تکان نمي‌خورد اما شاگردان فرکي نمي‌خواهند در خانه رکورد شکست ناپذيري‌شان را از دست بدهند و دوباره مقابل ذوب‌آهن شکست بخورند. فولاد 4 امتياز کمتر از استقلال صدرنشين دارد و در صورت لغزش آبي‌پوشان تهراني مي‌تواند شانس قهرماني داشته باشد. بنابراين اين هدف از حفظ رکورد شکست‌ناپذيري انگيزه بيشتري به بازيکنان جوان فولاد مي‌دهد تا آنها با توان بيشتري در ميدان حضور پيدا کنند.

سپاهان - نفت آبادان؛ جدال مرگ و زندگي

سپاهان يکي از مدعيان قهرماني بازي سختي برابر آخرين تيم جدول دارد. نفت آبادان براي آنکه کورسو‌هاي اميدش را براي بقا حفظ کند بايد سپاهان را شکست بدهد. يک امتياز براي آباداني‌ها فايده‌اي ندارد. بنابراين هر دو تيم براي گرفتن سه امتياز با تمام توان بازي خواهند کرد البته نفت انتحاري‌ بازي خواهد کرد، اين بازي براي آنها ديدار مرگ و زندگي است. تيمي که البته مديرعاملش را هم روز گذشته تغيير داد. با اين حال مديريت جديد باشگاه هم بعيد است بتواند خط دفاع ضعيف نفت را با دادن وعده و روحيه درست کند، دفاعي که 40 گل خورده دارد سخت است که بتواند مقابل خط حمله قدرتمند سپاهان دوام بياورد اما فوتبال قابل پيش‌بيني نيست.

استقلال - راه‌آهن؛ دايي صدر را از آبي‌ها مي‌گيرد؟

استقلال از نظر فني مشکلي ندارد و يک تيم ايده‌آل به نظر مي‌رسد اما از نظر مالي شرايطش نامساعد است. با اين حال آبي‌پوشان تهراني دوست ندارند که صدرنشيني را در تهران و مقابل علي دايي از دست بدهند. به همين دليل هم از سازمان ليگ خواسته‌اند که زمان اين بازي را به تعويق بيندازد چون ملي‌پوشانش امروز (چهارشنبه) مقابل لبنان بازي مي‌کنند و خستگي آنها مي‌تواند بزرگ‌ترين مشکل قلعه‌نويي باشد.

راه‌آهن براي اينکه خود را از رده نهم به رتبه‌هاي بالاتر برساند مي‌خواهد از استقلال امتياز بگيرد. اگر علي دايي بتواند استقلال را شکست بدهد امکان صدرنشيني احتمالي تراکتورسازي را در صدر فراهم مي‌کند. نبرد علي دايي و امير قلعه‌نويي دو سرمربي ناکام و سابق تيم ملي که اکنون به ظاهر رابطه خوبي با يکديگر دارند ديدني است و حرف‌هاي اين دو مربي که در روزهاي گذشته بارها از يکديگر تعريف کرده‌اند هم بعد از بازي شنيدني است. استقلال اگر راه‌آهن را شکست بدهد با قطار دايي به قهرماني نزديک‌تر مي‌شود.

اولين ديدار هفته بيست و پنجم ليگ برتر روز يکشنبه در دورود بين دو تيم گهر و صبا برگزار شد که دو تيم به نتيجه تساوي يک بر يک رسيدند.

4ديدار پاياني هفته بيست و پنجم ليگ هم روز شنبه برگزار مي‌شود.

برنامه اين ديدارها به شرح زير است:

نفت تهران - پرسپوليس

داماش گيلان - فجرسپاسي

آلومينيوم هرمزگان - پيکان

سايپا - مس کرمان
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

جرارد پيکه به همراه فرزندش (عکس)

بازدید: 82

اولين تصوير فرزند تازه‌متولدشده مدافع تيم فوتبال بارسلونا در وب‌سايت يونيسف منتشر شد.


جرارد پيکه، مدافع بارسلونا اولين تصوير از پسر خود، ميلان را در وب‌سايت يونيسف منتشر کردند.

فرزند اين زوج چهارم بهمن به دنيا آمد و در بدو تولد به عضويت باشگاه بارسلونا درآمد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اينيستا: مسي رقيب من نيست

بازدید: 88

هافبک بارسلونا معتقد است که بازي در کنار ستاره آرژانتيني به او اجازه درخشش بيشتري مي‌دهد.


آندرس اينيستا تأکيد کرد: بازي با ليونل مسي به پيشرفت من کمک مي‌کند و بازي در بارسلونا نيز به بهتر شدن مسي کمک مي‌کند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: بارسا با مسي بهتر است و مسي با بارسلونا. فوتبال يک ورزش تيمي است که گروه اجازه شکوفايي بهتر استعدادها را به بازيکنان مي‌دهد. من در کنار ليونل بهتر هستم و او در کنار تيم. من بايد افتخاراتم را با او قسمت کنم؛ اما او به هيچ وجه رقيب من نيست.

هافبک بارسلونا قهرماني در اروپا را بهترين لحظه خود در سال 2012 عنوان کرد.

وي در اين سال همچنين به عنوان بهترين بازيکن اين رقابت‌‌ها انتخاب شد.

هافبک بارسا در اين باره گفت: من بيش از هر چيز ديگري احساس خوبي دارم که عالي بازي مي‌کنم و از اينکه هر روز مي‌توانم پيشرفت کنم، خوشحالم.

اينيستا اضافه کرد: ما هميشه در ورزش يا با بارسلونا بايد براي رسيدن به هرچيزي بجنگيم؛ اين کار را انجام داده‌ايم و در سال‌هاي قبل افتخارات زيادي نيز به دست آورده‌ايم. امسال هم بار ديگر براي رسيدن به هر عنوان مي‌‌جنگيم.

هافبک کاتالان‌ها خاطرنشان کرد: رويا و آروزي من خداحافظي با فوتبال در باشگاهي است که در سن 12 سالگي به آن ملحق شدم.

وي ادامه داد: در بهترين جايگاهي هستم که مي‌توانستم باشم. همچنين مي‌توانم بگويم که عملکرد من نشان مي‌دهد که چه پيشرفتي کرده‌ام. روزي که احساس کنم 100 درصد توانم را براي باشگاه نگذاشته‌ام، به باشگاه دروغ نمي‌گويم و اين منطقي است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

در برزيل همه قهرماني جام‌جهاني را مي‌خواهند

بازدید: 71

رونالدينيو بزرگ‌ترين افسوس دوران بازيگري‌اش را کوتاهي زمان هم‌بازي بودن با ليونل مسي اعلام کرد.


مرد سال فوتبال جهان در سال‌هاي 2004 و 2005 درباره بزرگ‌ترين افسوس دوران بازيگري‌اش گفت: دوران کمي در کنار مسي بودم. اين بزرگ‌ترين افسوس من در دوران بازيگري‌ام است. مسي دوست نزديک من است. وقتي براي اولين بار او را ديدم، مي‌دانستم که روزي بهترين فوتباليست جهان خواهد شد. اين پسر کارهايي بلد بود که براي بازيکنان بزرگ آرزو بود. مسي در سه، چهار سال قبل به طور مداوم بهترين بازيکن جهان بوده و شايد هم بهترين بازيکن تاريخ اما به نظرم نيمار که اکنون 21 ساله است، مي‌تواند بهتر از مسي شود. نمي‌توانم توضيح دهم که نيمار چقدر خوب خواهد شد اما مطمئنم در دو يا سه فصل آينده، نيمار بهترين بازيکن جهان خواهد شد.

رونالدينيو که چهارشنبه اين هفته به همراه سلسائو در ورزشگاه ومبلي با انگليس ديدار خواهد کرد، ادامه داد: انگليس فوتبال فيزيکي دارد و اين کار را براي ما سخت مي‌کند. فکر مي‌کنم بازي باکيفيتي را از هر دو تيم شاهد باشيم.

رونالدينيو در پاسخ به اين سوال که اگر قرار باشد، يک بازيکن انگليس را در تيم ملي برزيل همبازي خود ببيند، گفت: قطعا وين روني انتخاب من خواهد بود. او در هر تيم ملي باشد، پيشرفت مي‌کند. البته اشلي کول نيز مي‌تواند گزينه ديگري براي من باشد.

مهاجم تيم ملي برزيل همچنين درباره زيباترين گل و سرسخت‌ترين مدافعي که در دوران بازيگري با آن روبه‌رو شده است، گفت: گلي که با بارسلونا به ويارئال زدم و گلي که در جام‌جهاني 2002 به انگليس زدم، زيباترين گل‌هايم بودند. سرسخت‌ترين مدافعي هم که با او روبه‌رو شدم، جان تري بود که هميشه من را آزار مي‌داد. همچنين پائولو مالديني نيز ديگر مدافع سرسختي بود که با او روبه‌رو شدم.

رونالدينيو در پايان درباره شانس برزيل براي قهرماني جام‌جهاني 2014 گفت: برزيل در هر تورنمنتي باشد، براي قهرماني مي‌جنگد؛ چه برسد به اين‌که اين مسابقه‌ها در خود کشور برزيل باشد. نمي‌توانيد تصور کنيد که جام‌جهاني چه مفهومي براي مردم برزيل دارد. در برزيل از رييس جمهور و سياستمداران گرفته تا مردم عادي همگي از ما قهرماني جام‌جهاني را مي‌خواهند.

برزيل و انگليس چهارشنبه اين هفته در ديداري دوستانه در ورزشگاه ومبلي به مصاف هم مي‌روند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مهران داداش زاده

بازدید: 172

مهران داداش زاده در روزی که باران شدیدی در تبریز میبارید برای تمرین اختصاصی به زمین چمن فرودگاه تبریز رفته بود و تمرینات سختی رو انجام میداد امیدوارم واقعا اینقدر که تلاش میکنه به حقش برسه

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

شروع تمرینات بدنسازی مهران داداش زاده

بازدید: 146

مهران داداش زاده با توجه به نزدیک بودنمسابقات به صورت اختصاصی البته روزهایی که تیم ملی پوشان اذربایجان تمرین نداره تمرین میکنه و سخت در حال تلاشه تا بعد از دوری از مسابقات که به علت مصدومیتش دور مانده بود با قدرت پا به مسابقات بذاره و مطمئنا  این اتفاق هم خواهد افتاد البته همراه با تیم ملی پوشان اذربایجان از دیروز یعنی یکشنبه 15 بهمن ماه شروع به بدنسازی تیم کردن....مهران داداش زاده هم به احتمال زیاد الان که من دارم اینو مینویسم براتون در حال تمرین اختصاصی هستش چون امروز با تیم تمرین ندارن

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

شکست تحقيرآميز خانگي رم برابر کالياري

بازدید: 133

رم در بازي آغازين هفته‌ 23 سري A متحمل شکستي تحقيرآميز برابر کالياري شد.


هفته‌ 23 سري A با انجام يک ديدار آغاز شد که در آن رم متحمل شکست تحقيرآميزي شد و با نتيجه‌ 4 بر 2 برابر کالياري تن به شکست داد.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار که در ورزشگاه المپيک رم برگزار شد، بازيکنان مهمان شروعي توفاني داشتند و در دقيقه 3 توسط "راديا نائينگ‌گولان" به گل رسيدند. شاگردان زدنيک زمان در دقيقه 35 گل تساوي را توسط فرانچسکو توتي به ثمر رساندند تا نيمه اول با تساوي به پايان رسد. با شروع نيمه دوم بازيکنان کالياري همچون نيمه اول بازي را بهتر آغاز کرده و در همان دقيقه ابتدايي با گل به خودي "مائورو گويکوئچئا" پيش افتادند. کالياري با وجود اين گل زود هنگام به حملات خود ادامه داد و دو بار ديگر در دقيقه‌هاي 53 و 71 به ترتيب توسط سائو و فرانچسکو پيزانو به گل رسيدند. رم که چيزي را براي از دست‌دادن نداشت، به بازي هجومي روي آورد اما تنها توانست يک بار ديگر در دقيقه سوم وقت‌هاي تلف‌شده توسط مارکوئينيو به گل برسد.

بازي‌هاي اين هفته‌ امشب (شنبه) با انجام دو ديدار پيگيري مي‌شود که در مهم‌ترين آنها ناپولي، تيم دوم جدول در ورزشگاه خانگي خود از کاتانيا پذيرايي مي‌کند.

ساير ديدارهاي اين هفته‌ يکشنبه برگزار مي‌شود.

در جدول يوونتوس با 49 امتياز صدرنشين است. تيم‌هاي ناپولي و لاتزيو به ترتيب با 46 و 43 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم جاي دارند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

شايعات فوتبال انگليس

بازدید: 92

مهاجم سابق تيم‌هاي آرسنال، رئال مادريد و ليورپول که اکنون به تيم يوونتوس ملحق شده، احتمال دارد تابستان آينده به ليگ برتر برگردد.


به گزارش فارس، مهلت يک ماهه نقل و انتقالات ميان فصل(پنجره زمستاني) شامگاه پنج‌شنبه گذشته پس از يک ماه به پايان رسيد. تيم‌هاي انگليسي در اين مدت توانستند نقاط ضعف خود را با جذب برخي نفرات جديد برطرف کنند.

با وجود اتمام اين مهلت، اما همچنان بازار شايعات که بيشتر حول و حوش مساله نقل و انتقالات بوده، در ليگ برتر داغ و شنيدني است.

از جمله گفته مي شود نيکولا آنلکا که به تيم يوونتوس پيوسته ، تابستان به ليگ برتر بازخواهد گشت و در تيمي از اين ليگ مجددا مشغول به کار خواهد شد.

مهم‌ترين شايعات چند روز گذشته فوتبال انگليسي‌ها به اين شرح است:

*سوارز، گزينه جانشيني بالوتلي

پس از ترک منچسترسيتي توسط ماريو بالوتلي و انتقالش به تيم آ.ث‌ميلان ايتاليا که هفته گذشته انجام گرفت، بنظر مي‌رسد تلاش‌هاي پنهان براي جذب جانشين وي نزد «آبي‌هاي آسماني» آغاز شده است. در اين ارتباط روزنامه سان نوشته گزينه روبرتو مانچيني براي اين منظور «لوئيس سوارز» مهاجم ملي‌پوش اروگوئه‌اي ليورپولي‌ها است.

از اين رو احتمال داده شده گلزن بحث‌انگيز اهل آمريکاي جنوبي که همچون بالوتلي، پرحاشيه است، تابستان آينده پيراهن تيم دوم شهر منچستر را به تن کند.

*بازگشت احتمالي آنلکا،‌ نيکولا شايد در تاتنهام يا من‌سيتي

اگر فصل آينده ديديد نيکولا آنلکا، مهاجم 33 ساله سابق تيم ملي فرانسه به ليگ جزيره بازگشته و بازيکن تيمي انگليسي است، تعجب نکنيد!

گلزن پرحاشيه که سال 2012 را در تيم چيني شانگهاي شن هوا سپري کرد، در آخرين ساعات نقل و انتقالات ميان فصل با عقد قراردادي تا پايان فصل جاري به تيم يوونتوس تورين ايتاليا پيوست.

در مورد او برخي روزنامه‌ها همانند ديلي استار نوشتند گزينه جدي فصل‌ آينده تيم تاتنهام هاتسپرز است. اما اين احتمال نيز وجود دارد در منچسترسيتي بازي کند.

آنلکا قبلا در انگليس براي من‌سيتي در سال‌هاي 2002 تا 2005 بازي کرده است. در ليگ برتر او همچنين سابقه فعاليت براي آرسنال، ليورپول، بولتون و چلسي را دارد.

*شايعه دلخوري هواداران آرسنال از رفتن بکام

پنج‌شنبه گذشته روز مهمي براي ديويد بکام، کاپيتان اسبق تيم ملي انگليس بود. وي که از روز دوشنبه گذشته در تمرينات آرسنالي‌ها شرکت کرده بود و هدفش از اين حضور را تنها حفظ آمادگي و نه عقد قرارداد با «توپچي‌ها» عنوان کرده بود، در حرکتي غير منتظره پيشنهاد تيم فرانسوي پاري‌سن‌ژرمن را پذيرفت.

به اين ترتيب پس از 4 روز هافبک 37 ساله از تمرينات لندني‌ها خارج شد و همين امر گويا باعث دلخوري برخي از هواداران تيم ليگ برتري شد.

براساس آنچه برخي از رسانه‌ها مثل ديلي ميل نوشتند، گروهي از هواداران آرسنال از آرسن ونگر خرده گرفته‌اند چرا با اين بازيکن قرارداد نبسته است. به باور اين عده در صورتي که بازيکن سابق سه شير (تيم ملي انگليس) در لندن مي‌ماند و بازيکن رسمي تيم مي‌شد، همانند سن‌ژرمن، از دستمزدش صرفنظر مي کرد و حضورش مي‌توانست براي تيم تحت امر ونگر موثر باشد.

*حيرت فرگي از انتقال بکام به سن‌ژرمن

انتقال بکام در کنار دلخوري که براي هواداران آرسنال ايجاد کرد، باعث تعجب برخي از کارشناسان هم شده است. در اين ارتباط گزارش شد يکي از کساني که از اين انتقال «دقيقه 90» تعجب کرد، سرآلکس فرگوسن، مسئول فني منچستريونايتد و اولين مربي بکام درفوتبال حرفه‌آي بوده است.

«فرگي» در محفلي گويا اظهار داشته با وجودي که احتمال مي داد شاگرد سابقش جذب تيمي غير انگليسي شود، اما از اين انتخاب شگفت‌زده شده است.

*هانري باز هم در آرسنال!

شايعه مهم شنيده شده ديگر احتمال حضور مجدد تيري هانري، مهاجم فرانسوي اسبق آرسنال در اين تيم شهر لندن است.

البته وي قصدي براي بازي کردن ندارد. بلکه با خريداري بخشي از سهام باشگاه گويا مي‌خواهد به تيمي که به مدت 8 سال برايش بازي کرده، بازگردد.

در اين زمينه روزنامه ايووينيگ استاندارد نوشت هانري که اکنون در تيم ردبولز آمريکا بازي مي کند، يکي از وکلاي خود را مامور کرده راهي براي خريد بخشي از سهام باشگاه لندني بيابد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

برگزاري رقابت‌هاي آسيايي سپاهان دراصفهان

بازدید: 98

با مذاکره و توافق مديران سپاهان و ذوب آهن، تيم فوتبال سپاهان در اصفهان ميزبان رقباي آسيايي خود خواهد بود.


به نقل از سايت باشگاه سپاهان، با توجه به جلسه اخير عليرضا رحيمي و خسرو ابراهيمي، قرار شد باشگاه سپاهان هفته اي چند جلسه زمين هاي خود را براي تمرين در اختيار تيم ذوب آهن قرار دهد تا چمن ورزشگاه فولادشهر کمتر مورد آسيب قرار گيرد.

همچنين بنا شد مهندس صالحي مدير ورزشگاه فولادشهر و کارشناس چمن فوتبال باشگاه ذوب آهن، تا آغاز رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا نسبت به ترميم و بهبود وضعيت چمن اين ورزشگاه اقدام و تلاش کند تا زردپوشان بتوانند در اصفهان ميزبان رقباي آسيايي خود باشند.

رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا از اسفند آغاز مي‌شود.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 55
بازدید دیروز بازدید دیروز : 6
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
آي پي امروز آي پي امروز : 18
آي پي ديروز آي پي ديروز : 2
بازدید هفته بازدید هفته : 85
بازدید ماه بازدید ماه : 84
بازدید سال بازدید سال : 10204
بازدید کلی بازدید کلی : 424772

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.226.200.54
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود