برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 782
بازدید کل : 416825
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


واکنش نشريات به قرارداد تازه گوارديولا

بازدید: 109

خبر پيوستن سرمربي پيشين بارسلونا به باشگاه بايرن مونيخ آلمان رسما تأييد شد.


اين خبر با واکنش متفاوت نشريات ورزشي روبرو شد. همه نشريات اما در شگفت بودن اين تصميم و برتري مونيخ بر رقيبان اتفاق نظر دارند.

"ال‌پايس" اسپانيا آمدن يوزپ (پپ) گوآرديولا به مونيخ را به "پشتک در بوندس‌ليگا" تشبيه کرده است. اين نشريه مي‌نويسد: «گوآرديولا به قيصران فوتبال آلمان پيوست. بايرن مونيخ موفق‌ترين، محبوب‌ترين و ثروتمندترين باشگاه فوتبال آلمان است».

"ABC"، ديگر نشريه اسپانيايي، از "سنت‌شکني پپ در آلمان" نوشته است: «امضاي پپ پاي قرارداد با بايرن او را به نخستين سرمربي اسپانيايي در بوندس‌ليگا تبديل کرد».

"ال موندو" اسپانيا نوشت: «بايرن روز چهارشنبه يک بمب را توئيت کرد؛ يک خبر فوق‌العاده شگفتي‌برانگيز: گوآرديولا مي‌آيد – و رسانه‌ها پيش‌تر کوچک‌ترين بويي از اين موضوع نبرده بودند».

البته رسانه‌هاي مختلف در روزهاي اخير اخباري در مورد گفت‌وگوهاي پپ گوآرديولا با پرافتخارترين باشگاه فوتبال آلمان منتشر کرده بودند. اين خبرها اما نه تکذيب شدند و نه تأييد.

"سان" چاپ انگليس تلويحا از قول باشگاه‌هاي اسپانيايي نوشته است: خداحافظ پپ! اين نشريه در ادامه آورده که گوآرديولا باشگاه‌هاي اسپانيايي را "غال گذاشت" و به "غول آلمان" پيوست.

"ديلي ميل" گوآرديولا را محبوب‌ترين سرمربي جهان دانسته است که با امضاي قرارداد سه ساله با بايرن مونيخ "ضربه‌اي محکم" به ديگر خواستاران خود زد. به نو‌شته‌ي اين نشريه، در مسابقه براي رسيدن به گوآرديولا «غول آلماني برنده شد».

"اينديپندنت" چاپ انگليس با اشاره به ناکامي چلسي در امضاي قرارداد با پپ گوارديولا، اين پرسش را مطرح کرده که آيا حال راه براي بازگشت ژوزه مورينيو پرتغالي – سرمربي کنوني رئال مادريد – به "استمفورد بريج" باز شده است؟ استمفورد بريج نام ورزشگاه اختصاصي تيم چلسي است.

"گاستا دلو اسپورت" ايتاليا هم لقب «قيصر پپ» را به گوآرديولا داده است: «توافق در بايرن رويداد سال است. بايرن مونيخ خود را به رخ رقيب قدرتمندش کشيد. تبريک بوروسيا دورتموند [مدافع قهرماني دو فصل اخير بوندس‌ليگا] به بايرن مونيخ شاهدي بر تأثير انقلابي گوآرديولا بر فوتبال اروپاست. بوندس‌ليگا محبوب‌ترين سرمربي جهان را به خدمت گرفت.»

"کوريره دلو اسپورت" چاپ اسپانيا تصميم گوآرديولا را "شگفتي جديد" او خوانده است: «همه منتظر حضور او [گوآرديولا] روي نيمکت‌هاي سرمربي‌گري ليگ برتر انگلستان بودند، اما او راهي را رفت که هيچ‌کس انتظارش را نداشت. او در سال 2008 در بارسلونا با اخراج ستارگاني چون رونالدينيو، اتوئو و دکو شگفتي‌آفرين شد. حال بايد منتظر بود و ديد که آينده ريبري و روبن چگونه خواهد بود ...»

"کوريره دلا سرا" بايرن مونيخ را بوته محک گوآرديولا مي‌داند براي اين‌که مشخص شود آيا "هِر پپ" [آقاي پپ] واقعا بهترين سرمربي جهان است يا نه. اين نشريه ايتاليايي بايرن مونيخ را تا حد زيادي مشابه بارسلونا مي‌داند از اين نظر که اين باشگاه هم ثروتمند است و دست‌اندرکاران آن به استخدام بازيکنان جوان و تلاش براي پيروزي عادت دارند.

جوزپ گوآرديولا 41 ساله در سال 2012 پس از 5 سال مربي‌گري در تيم دوم و اول بارسلونا، از اين باشگاه پرآوازه‌ي اسپانيايي جدا شد. وي از سال 2013 با قراردادي سه ساله به بايرن مونيخ خواهد پيوست.

پرافتخارترين باشگاه آلمان را تا پايان فصل جاري (2012 – 2011) يوپ هاينکس رهبري مي‌کند. او مسن‌ترين سرمربي بوندس‌ليگاست که بايرن را پس از دو فصل بحراني به جاده موفقيت بازگرداند. شاگردان هاينکس قهرماني نيم‌فصل را جشن گرفتند و در جام حذفي و چمپينزليگ هم حضور موفقي دارند. هاينکس اعلام کرده بود که قرارداد خود با مونيخ را تمديد نخواهد کرد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

دعواي مورينيو و رونالدو در رختکن

بازدید: 116

رسانه هاي اسپانيايي از درگيري شديد لفظي مورينيو با رونالدو پس از بازي با والنسيا خبر دادند.


رئال مادريد در بازي رفت يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا با دو گل از سد والنسيا گذشت تا به صعود از اين مرحله اميدوار باشد.

در اين ديدار کريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد فرصت هاي زياد گلزني را يکي پس از ديگري از دست داد و نتوانست دروازه حريف را باز کند.

ژوزه مورينيو که به نظر مي رسيد از کسب اين پيروزي راضي نيست در رختکن از رونالدو به خاطر هدر دادن فرصت هاي بي‌شمار گلزني انتقاد کرد.

سايت (اينتر کونوميا)اسپانيا نوشت: مورينيو در طول بازي از عملکرد بد رونالدو به خشم آمده بود. او در رختکن به شدت از ستاره پرتغالي تيمش انتقاد کرد. رونالدو هم که تاب انتقادات آقاي خاص را نداشت جواب او را داد و کار به در گيري لفظي کشيد که در نهايت با دخالت فلورنتينو پرس رييس باشگاه و ديگر بازيکنان دو طرف کوتاه آمدند.

جوليان آپيلا خبرنگار اسپانيايي که به رختکن رئال نزديک بود اينگونه به توصيف ماجرا پرداخت: صداي درگيري لفظي رونالدو با مورينيو را همه در راهرو شنيدند و حتي به خيابان کاستنيا هم رسيد! به سرعت به فلورنتينو پرس خبر دادند و او هم به رختکن آمد و با ديگر بازيکنان فضاي متشنج رختکن را آرام کردند.

درگيري مورينيو با رونالدو در حالي است که ستاره پرتغالي رئال مادريد چند روز پيش در گفتگو با سايت فيفا از مورينيو به عنوان بهترين سرمربي کنوني جهان ياد کرد.

رئال مادريد در فصل جاري رقابت هاي ليگا نمايش بسيار ضعيفي داشته است و با بارسلونا صدرنشين 18 امتياز اختلاف دارد.مورينيو به علت کسب نتايج ضعيف به شدت فشار را احساس مي کند و در چند بازي صداي اعتراض هواداران را شنيده است. مورينيو 12 سال است که به صورت حرفه اي به مربيگري روي آورده است اما تيم هاي او هيچگاه تا اين اندازه متزلزل نبوده اند.

مورينيو در حالي ستاره هموطنش را مورد انتقاد قرار داد که در ديدار مقابل اوساسونا که رونالدو را در اختيار نداشت، موفق به گلزني به تيم ته جدولي نشد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

تيم برتر يوفا 2012 معرفي شد

بازدید: 130

بازيکنان دو تيم فوتبال بارسلونا و رئال مادريد بيشترين سهم را در تيم منتخب اتحاديه فوتبال اروپا در سال 2012 به خود اختصاص دادند.


به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، يوفا ديشب فهرست تيم منتخب خود در سال 2012 را به انتخاب کاربران پايگاه اينترنتي خود منتشر کرد.

در پايان راي گيري يوفا که 5 ميليون و 300 هزار کاربر در آن شرکت کردند ، 4 بازيکن رئال و 4 بازيکن بارسلونا در تيم قرار گرفتند.سه بازيکن ديگر اين تيم نمادين نيز از پاري سن ژرمن ، يوونتوس و بايرن مونيخ معرفي شدند.

ضمن اينکه به لحاظ مليت ، اسپانيا با 5 بازيکن سهم بيشتري در ميان کشورهاي مطرح اروپا دارد و از انگليس و بازيکنان شاغل در ليگ برتر انگليس نامي معرفي نشده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

فرگوسن: گيگز غير طبيعي است

بازدید: 128

سرمربي شياطين سرخ از تمديد قرارداد يک ساله رايان گيگز خبر داد.


رايان گيگز در ديدار منچستريونايتد مقابل وستهام در جام حذفي انگليس نمايش خوبي داشت.

سرآلکس فرگوسن سرمربي شياطين سرخ پس از پايان اين ديدار به ستايش گيگز پرداخت و او را بازيکن غير طبيعي خواند.

پرافتخارترين سرمربي تاريخ شياطين سرخ در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني اين باشگاه گفت: گيگز غير طبيعي است. او يک سال ديگر هم با ما بازي خواهد کرد. او با وجود نزديک شدن به سن 40 سالگي همچنان خوب بازي مي‌کند. باشگاه به زودي پيشنهاد تمديد قرارداد گيگز را به او ارائه خواهد کرد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کاکا: دوست دارم به ميلان برگردم

بازدید: 116

هافبک برزيلي رئال مادريد از علاقه خود براي بازگشت به سن‌سيرو خبر داد.


کاکا در سال 2009 با رقمي نجومي ميلان را ترک و به رئال مادريد پيوست. او هرگز نتوانست در تيم جديدش توانايي‌هايش را اثبات کند. در اين چند سال اخير همواره شايعه‌هايي درباره پيوستن کاکا به تيم‌هاي اروپايي به گوش رسيده است اما او هر بار سکوت اختيار کرد و حاضر نشد درباره تيم آينده‌اش صحبت کند.

کاکا که پس از ديدار برابر والنسيا، اسپانيا را به مقصد ايتاليا ترک کرد، بالاخره سکوت خود را شکست و از علاقه خود به پيوستن به ميلان خبر داد.

بازيکن برزيلي کهکشاني‌ها در گفت‌وگو با اسکاي اسپورت 24 گفت: در رئال ماريد شرايط براي من و کل تيم خوب نيست. در گفت‌وگويي که با سران باشگاه داشتم تمايل خود را براي به نتيجه رسيدن مذاکرات باشگاه با ميلان ابراز داشتم. اگر دو طرف به توافق برسند، هم براي من و هم براي رئال خوب است. براي بازگشت به ميلان آماده‌ام. در ميلان دوستان بسيار خوب و خاطرات فراموش نشدني دارم. اميدوارم هرچه زودتر به ميلان برگردم.

کاکا شب گذشته در رستوراني در شهر ميلان با روبينيو شام خورد. وي در زير عکسي که از او و روبينيو در صفحه فيسبوکش منتشر شد اين جمله را نوشت: "برادر سياهم دلم برايت تنگ شده بود".
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ستايش يورگن کلوپ از فن پرسي

بازدید: 137

دورتموند فصل گذشته در چمپيونزليگ با آرسنال هم گروه بود و کلوپ بازي اين ستاره هلندي را از نزديک ديد و کاملا تحت تاثير بازي او قرار گرفت.


يورگن کلوپ، سرمربي بوروسيا دورتموند، رابين فن پرسي، مهاجم منچستريونايتد را بهترين مهاجمي توصيف کرد که در عمرش ديده است.

دورتموند فصل گذشته در چمپيونزليگ با آرسنال هم گروه بود و کلوپ بازي اين ستاره هلندي را از نزديک ديد و کاملا تحت تاثير بازي او قرار گرفت.

او در گفتگوبا سايت يوفا گفت:" شخصا، وقتي در لندن مقابل آرسنال قرار گرفتيم، بهترين مهاجم عمرم را ديدم؛ رابين فن پرسي.

تا به حال نديده بودم که يک بازيکن در طول 90 دقيقه در سه پست بازي کند. تجربه فوق العاده اي بود. ما هم دوست داريم چنين بازيکني داشته باشيم."

سرمربي زردها همچنين پيشرفت تيمش در چند فصل اخير را مورد ستايش قرار داد و از اينکه توانستند ستاره هاي شان ا حفظ کنند، اظهار خشنودي کرد.

" اينکه به اين سرعت پيشرفت کرديم و بازيکنان تا اين اندازه چيزهاي جديد ياد گرفتند، فوق العاده بود. ما تيم جواني هستيم. وقتي ما سه سال قبل به رقابت هاي اروپايي راه پيدا کرديم، ميانگين سني ما 22 بود. اکنون ميانگين سني تيم 23.6 است و همچنن تيم جواني محسوب مي شويم.

در فوتبال اين روزها، خيلي سخت مي توان بازيکنان را حفظ کرد تا آنها در کنار هم رشد کنند. به همين دليل، همه اعضاي باشگاه از پيشرفت تيم خوشحال هستند."

دورتموند

در رقابت هاي ليگ قهرمانان با شاختار دونتسک روبرو خواهند شد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

رونالدو به الدترافورد برنمي‌ گردد

بازدید: 89

ديويد جيل، مدير اجرايي منچستريونايتد، شايعات اخير در مورد بازگشت کريس رونالدو به الدترافورد را رد کرد.


هرچند رونالدو تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد و بارها اعلام کرده که مي خواهد تا پايان قراردادش در سانتياگو برنابئو مي ماند، از زماني که از شرايطش در اين باشگاه اظهار نارضايتي کرده، شايعاتي مختلفي در مورد آينده اش منتشر شده؛ از جمله اينکه گفته مي شود ممکن است به باشگاه سابقش برگردد.

اما جيل در گفتگو با اسکاي اسپورتس نيوز گفت:" او بازيکن فوق العاده اي است اما تا دو سال و نيم ديگر با رئال قرارداد دارد.

ما در انتظار استقبال از او هستيم. او در ديدار منچستريونايتد- رئال در چمپيونزليگ با استقبال ويژه اي روبرو خواهد شد و اين تنها چيزي است که ما مي توانيم در مورد او بگوييم."

رونالدو بين سال هاي 2003 تا 2009 براي منچستريونايتد بازي کرد و در اين مدت، 117 گل براي شياطين سرخ به ثمر رساند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

پيگريني: مالاگا برتر از بارسا بود

بازدید: 112

مانوئل پيگيريني، سرمربي مالاگا، تاکيد کرد که تيمش بايد در ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل ري مقابل بارسا به پيروزي دست پيدا مي کرد.


در ديدار شب گذشته دو تيم در نوکمپ، مالاگا توانست علي رغم 10 نفره شدن، مقابل آبي و اناري ها به تساوي 2-2 دست پيدا کرد اما سرمربي شيليايي معتقد است با توجه به نمايشي که در نيمه دوم داشتند، بايد به نتيجه بهترين دست مي يافتند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در نيمه دوم از هر لحاظ برتر از بارسا بوديم؛ حتي در ايجاد موقعيت گلزني زيرا آنها به ندرت به دروازه ما نزديک شدند.

ما در نيمه اول خوب بازي نکرديم و يک گل به بارسا هديه داديم. بعد از گل، آنها بهتر بازي کردند.

اگر بتوانيم در در چمپيونزليگ هم مانند نيمه دوم اين ديدار بازي کنيم، مي توانيم به دور بعد برسيم."

مالاگا هفته آينده در ديدار برگشت کوپا دل ري ميزبان بارسا خواهد بود و ماه آينده نيز در چمپيونزليگ برابر پورتو قرار خواهد گرفت.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ویلانووا:از هرنظر از گوادیولا عقب ترم

بازدید: 120

سرمربي بارسلونا بر اين باور است که مقايسه وي با سرمربي پيشين تيم هنوز زود است زيرا او هنوز افتخاري کسب نکرده است.


تيتو ويلانووا به دليل عملکرد درخشانش در بارسلونا در اين فصل مورد تمجيد قرار گرفته اما اظهار داشت: من هنوز هيچ افتخاري کسب نکرده‌ام. در کل از هر نظر در مقايسه با گوارديولا بازنده هستم.

به گزارش فارس،سرمربي بارسلونا سپس تأکيد کرد: بخش عمده‌اي از موفقيت‌هايي که بارسلونا در سال‌هاي اخير به دست آورده به دليل تلاش‌هاي گوارديولا بوده و بنابراين من با خودم رقابت مي‌کنم.

وي ادامه داد: پيروزي 5 بر صفر مقابل رئال مادريد و فينال ليگ قهرمانان در لندن بزرگترين افتخارات من در کنار پپ بودند.

ويلانووا در خصوص آينده گوارديولا نيز گفت: خبر خوبي است که پپ مشتاق و آماده بازگشت به مربيگري است. فوتبال به بهترين سرمربي دنيا نياز دارد. مطمئنم که هرجا که برود نتايج بسيار خوبي به دست خواهد آورد.

گوارديولا تاکنون توجه باشگاه‌هاي بايرن‌مونيخ، آرسنال، چلسي، منچسترسيتي و منچستريونايتد را به خود جلب کرده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کارواليو: والنسيا را عادلانه شکست داديم

بازدید: 108

مدافع رئال مادريد پيروزي تيمش مقابل والنسيا در کوپا‌دل‌ري را عادلانه دانست.


ريکاردو کارواليو در ديدار مقابل والنسيا در دور رفت رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري در ترکيب اصلي رئال مادريد حاضر بود. مدافع مياني بر کار خوب خط دفاعي تأکيد کرد و اظهار داشت: اين نتيجه براي حضور در نيمه‌ نهايي تعيين کننده نيست. اينکه هيچ گلي دريافت نکرديم مهم است و لازم است که به والنسيا گل بزنيم تا کارها براي صعود راحت‌تر شود.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: مي‌توانستيم گل سوم را هم بزنيم و عادلانه پيروز شديم. در هر مسابقه انگيزه مي‌گيريم. براي قهرماني در کوپا‌دل‌ري بايد در لاليگا ثبات بيشتري داشته باشيم. اين هدف ما است.

بازيکن پرتغالي در خصوص آمادگي خود و عملکرد داوري خاطرنشان کرد: من خوبم و عالي بازي مي‌کنم. هر روز تمرين مي‌کنم تا اين رويه را حفظ کنم.

وي افزود: داور در اين مسابقه براي هر دو تيم خوب سوت زد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 60
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 20
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 61
بازدید ماه بازدید ماه : 782
بازدید سال بازدید سال : 2257
بازدید کلی بازدید کلی : 416825

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.145.66.67
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود