برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ژابي آلونسو سوپرجام اروپا را از دست داد

بازدید: 46

ژابي آلونسو سوپرجام اروپا را از دست داد


ژابي نمي تواند رئال را در بازي سوپرجام اروپا مقابل سويا همراهي کند


 

 کميته انضباطي يوفا ژابي آلونسو را بخاطر ورود غير قانوني به چمن ورزشگاه دالوژ در هنگام به ثمر رسيدن گل دوم رئال در مقابل اتلتيکو در فينال چمپيونزليگ(توسط گرث بيل) جريمه کرد و بدين ترتيب ژابي نمي تواند رئال را در بازي سوپرجام اروپا مقابل سويا همراهي کند.

باشگاه رئال نيز بخاطر اينکه بازيکنانش در يک بازي بيش از 5 کارت زرد در يافت کرده اند ؛18000 يورو جريمه مالي شد. مادريدي ها مي توانند به اين حکم اعتراض کنند .

همچنين چولو سمئونه نيز بخاطر ورود به زمين در حين بازي و اعتراض به واران يک جلسه از همراهي تيمش محروم شد.اتلتيکو نيز به همان دليلي که رئال جريمه شد به پرداخت 21000 يورو محکوم شده است.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

سخاوتمندي فن‌خال در بدو ورود به منچستر

بازدید: 51

 

سخاوتمندي فن‌خال در بدو ورود به منچستر


سرمربي جديد منچستريونايتد در بدو ورودش به اين باشگاه بخشي از مبلغ قرارداد خود را به کارهاي خيريه اختصاص داد.


 

لوئيز فن‌خال، سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال هلند روز گذشته وارد شهر منچستر شد و عصر امروز (پنجشنبه) با شرکت در کنفرانس خبري رسماً به عنوان سرمربي جديد شياطين سرخ معرفي خواهد شد.

به نقل از تسنيم، اين مربي هلندي پيش از جلسه معارفه امروز از مسئولان باشگاه منچستريونايتد خواست تا 1.2 ميليون پوند از مبلغ قراردادش را به مؤسسه خيريه‌اي که مدنظرش است، اهدا کنند.

يک منبع اگاه به روزنامه «سان» گفت: فن‌خال مرد سخاوتمند و فوق‌العاده‌اي است. لوئيز اينگونه انساني است. او سال‌هاست که با مؤسسات خيريه کار مي‌کند و تا جايي که توانسته به نيازمندان کمک کرده است.

فن‌خال 62 ساله با منچستريونايتد قراردادي دو ساله به ارزش 12 ميليون پوند به امضا رسانده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

آخرين رده‌بندي فيفا اعلام شد

بازدید: 58

آخرين رده‌بندي فيفا اعلام شد


تيم ملي فوتبال کشورمان در تازه‌ترين رده‌بندي فيفا با شش پله سقوط در مکان چهل‌و پنجم جهان قرار گرفت و جايگاه نخست آسيا را به ژاپني‌ها داد.


 

سايت رسمي فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) فهرست بهترين تيم‌هاي ملي فوتبال دنيا در ماه جولاي 2014 را اعلام کرد که براساس آن، تيم ملي ايران با شش پله سقوط و 563 امتياز در پله چهل‌وپنجم جهان قرار گرفت. شاگردان کارلوس کي‌روش که در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 با يک تساوي و دو شکست عملکرد بهتري نسبت به تيم‌هاي ديگر آسيايي داشتند اما در قاره کهن رتبه نخست را به ژاپن دادند و خود به رده دوم سقوط کردند.

در رده‌بندي کلي هم تيم ملي آلمان با قهرماني در جام بيستم با 1724 امتياز به رده نخست اين رده‌بندي صعود کرد و جاي اسپانيا را گرفت. تيم‌هاي آرژانتين و هلند نيز به ترتيب در مکان‌هاي دوم و سوم جاي گرفتند.

رده‌بندي 10 تيم برتر جهان در ماه جولاي 2014 به شرح زير است:‌

1- آلمان با 1724 امتياز (يک پله صعود)

2- آرژانتين با 1606 امتياز (3 پله صعود)

3- هلند با 1496 امتياز (12 پله صعود)

4- کلمبيا با 1492 امتياز (4 پله صعود)

5- بلژيک با 1401 امتياز (6 پله صعود)

6- اروگوئه با 1330 امتياز (يک پله صعود)

7- برزيل با 1241 امتياز (4 پله سقوط)

8- اسپانيا با 1229 امتياز (7 پله سقوط)

9- سوئيس با 1216 امتياز (3 پله سقوط)

10- فرانسه با 1202 امتياز (7 پله صعود)

رده‌بندي پنج تيم برتر آسيا در آخرين رده‌بندي فيفا به شرح زير است:

1- ژاپن با 604 امتياز (يک پله صعود - چهل‌وپنجم جهان)

2- ايران با 563 امتياز (6 پله سقوط - چهل‌ونهم جهان)

3- ازبکستان با 523 امتياز (7 پله صعود - پنجاه‌ودوم جهان)

4- کره‌جنوبي با 501 امتياز (يک پله صعود - پنجاه‌وششم جهان)

5- اردن با 500 امتياز (6 پله صعود - پنجاه‌وهفتم جهان)
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اپدیت جدید برا ویندوزفون

بازدید: 61

wp_ss_20140716_0002

مایکروسافت امروز برای دولوپرها آپدیت جدیدی منتشر کرد که حجم بسیار کمی دارد و طی زمان کوتاهی نصب خواهد شد.

wp_ss_20140716_0001_thumb

نوکیا در سایت رسمی خود اعلام کرده بود که احتمال دارد دولوپرها برای نصب آپدیت Cyan نیاز به برگشت به آپدیت ویندوزفون ۸ داشته باشند احتمال می رود این آپدیت جدید پیش نمایش برای رفع این مشکل اساسی باشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ظريف : مربي اجازه نداد به بازي برگردم

بازدید: 50

ظريف : مربي اجازه نداد به بازي برگردم


ليبروي تيم ملي واليبال ايران که در جريان بازي با روسيه از حال رفته بود گفت: نمي دانم چه شده بود اما گيج بودم. از بازي بيرون رفتم تا استراحت کنم در ادامه مي خواستم بلند شوم و به بازي برگردم اما مربي اجازه نداد.


 

  فرهاد ظريف اظهار کرد: اواخر ست اول بازي فشارم بالا رفت. دکتر تيم گفت فشارم 17 شده است. نمي دانم چه شده بود اما گيج بودم. از بازي بيرون رفتم تا استراحت کنم. مي خواستم بلند شوم و به بازي برگردم اما مربي اجازه نداد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: ما در ست دوم و سوم اصلا خوب نبوديم. ولي در ست چهارم عالي کار کرديم. واقعا ست پنجم رو هم مي توانستيم ببريم. من هيچ وقت چنين تجربه اي نداشتم که در ست پنجم بازي 5 بر يک برده رو اينطور واگذار کنيم. به هر حال واليبال همين است.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

موزرسکي: از بازي ايران سورپرايز شدم

بازدید: 48

موزرسکي: از بازي ايران سورپرايز شدم


شاخص ترين بازيکن واليبال روسيه پس از پيروزي نزديک مقابل ايران گفت: انتظار چنين بازي مقتدرانه اي را از تيم ايران نداشتم و واقعا از بازي ايران سورپرايز شدم.


 

  ديميتري موزرسکي اظهار کرد: بازي سختي بود. ايران تيم خيلي خوبي نشان داد. ما انتظار چنين بازي قدرتمندانه اي را از تيم ايران نداشتيم. در اوايل بازي سورپرايز شديم اما در ادامه آرامش پيدا کرديم و به جريان کار مسلط شديم.

بازيکن 218 سانتي متري روسيه افزود: در کل بايد بگويم که تيم ايران خيلي قدرتمندتر از آن چه تصور مي کردم نشان داد. ما هنوز به برزيل فکر نکرده ايم. البته بايد اين تيم را هم شکست دهيم.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اموزش : چگونه به راحتی به Lumia Cyan آپدیت کنیم؟

بازدید: 50

آموزش : چگونه به راحتی به Lumia Cyan آپدیت کنیم؟

 

Lumia-Cyan_Word-Flow_feat

برای هر چه بهتر شدن گوشی های لومیای محبوب مان، انتشار آپدیت Lumia Cyan برای همه دستگاه های لومیا ویندوزفون ۸ آغاز شده و در هفته های پیش رو در دسترس گوشی شما قرار خواهد گرفت.

Lumia Cyan آخرین آپدیت ویندوزفون ۸٫۱ است و یک تجربه منحصر به فرد از لومیا را برای گوشی شما به ارمغان خواهد آورد که گوشی شما را حتی بیش از پیش شخصی تر، سرگرم کننده تر و به بخش ضروری زندگی روزمره شما تبدیل خواهد کرد.

Lumia-Cyan-update-group

دریافت آپدیت Cyan برای لومیای شما از این آسان تر نمی توانست باشد – کافی است بنشینید و منتظر نوتیفیکیشن گوشی درباره آپدیت باشید. این جا یک لیستِ بررسی برای تجربه آپدیت کردن راحت تهیه کرده ایم :

دسترسی

گوشی شما به طور خودکار و هفتگی آپدیت ها را بررسی و چک می کند. اگر شما اتصال Wi-Fi دارید، گوشی شما آپدیت را به محض در دسترس قرار گرفتن، دانلود می کند. برای تغییر دادن تنظیمات و یا دستی کردن بررسی و چک کردن آپدیت ها، کافی است بر روی Settings تپ کرده و سپس Phone Update را انتخاب کنید.

برای اطلاع از انتشار آپدیت نرم افزاری عمده، مانند Lumia Cyan، شما همچنین می توانید در دسترس بودن آن را در منطقه خودتان بررسی کنید : کلیک کنید

اتصال به Wi-Fi

قبل از شروع فرآیند به روز رسانی، اگر مقدور است به یک شبکه Wi-Fi متصل شوید. این راه هم سریع تر است وهم از پتناسیل دیتای موبایل جلوگیری می شود.

Lumia-Cyan_Start-Screen

یک آپدیت بزرگ، دو بخش کوچک

به روز رسانی Lumia Cyan در دو بخش جدا از هم قرار دارد. بعد از اینکه بخش اول نصب شد، گوشی شما به طور خودکار برای به روزرسانی دوم بررسی می شود. مطمئن باشید که همه اعلان ها را دنبال می کنید تا هیچ یک از ویژگی های خوب جدید را ازدست ندهید.

زمان آپدیت

بسته به حجم آپدیت (و سرعت دانلود شما)، به روزرسانی ممکن است ۱ تا ۲ ساعت طول بکشد. اگر گوشی شما در طول فرآیند چندین بار restart شد، اصلا نگران نباشید، این کاملا طبیعی است.

ما همچنین به شما پیشنهاد میکنیم که گوشی خود را به یک شارژر متصل کنید و یا اطمینان حاصل کنید که حداقل ۵۰% از باتری شما باقی مانده است.

رمز عبور

هنگامی که به روزرسانی به اتمام رسید، ممکن از شما اطلاعات اکانت و رمز عبور درخواست شود. در مورد فراموش کردن رمز عبور اکانت مایکروسافت، شما می توایند آن را از اینجا بازنشانی کنید : کلیک کنید

Lumia-Cyan_Action-Center_2

آپدیت اپلیکیشن

حالا که شما در حال اجرای Lumia Cyan بر روی گوشی خود هستید، برخی اپ های اضافی از استور ویندوزفون ممکن است نیاز به فعال شدن کامل ویژگی های جدید داشته باشند. در مدت کوتاهی پس از به روزرسانی نرم افزار، شما نوتیفیکیشن به روزرسانی اپ را در استور اپ دریافت می کنید.

با Lumia Cyan، همچنین می توانید به روزرسانی خودکار اپ را فعال کنید. به Settings رفته، به سمت چپ و”applications” سوآیپ کنید و برای فعال کردن خودکار به روزرسانی اپ روی “Store” تپ کنید.

نسخه پیش نمایش توسعه دهنده

اگر شما برای نسخه پیش نمایش توسعه دهنده ویندوزفون ۸٫۱ ثبت نام کرده اید،  شما ممکن است قبل از اینکه به روزرسانی Lumia Cyan را دانلود کنید، نیاز داشته باشید به اینکه با استفاده از ابزار بازیابی نوکیا (Nokia Software Recovery Tool)، لومیای خود را به یک نرم افزار تجاری عادی برگردانید. اطلاعات بیشتر درباره این ابزار را در این جا مشاهده کنید : کلیک کنید

به یاد داشته باشید که کرتانا در ابتدا فقط برای کسانی که در ایالات متحده هستند در دسترس است. در سال های آینده برای مناطق بیشتر منتشر خواهد شد.

برای راهنمایی ها و ترفند های بیشتر درباره به روزرسانی لومیا میتوانید به این لینک مراجعه کنید : product support pages

آیا شما در حال حاضر در حال اجرای Lumia Cyan بر روی لومیای خود هستید؟ برداشت اولیه شما چیست؟

منبع : Nokia.com

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

گزارش سايت FIVB از بازي ايران

بازدید: 57

گزارش سايت FIVB از بازي ايران


فدراسيون جهاني واليبال در گزارش خود از بازي ايران و روسيه که با پيروزي سه بر دو روسيه به پايان رسيد، نوشت اين ديدار آغازي پرهيجان براي مسابقات ليگ جهاني 2014 بود.


 

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون جهاني واليبال، ست اول اين ديدار در شرايط مساوي آغاز شد و دو تيم در مقابل ديدگان هواداران پرانرژي ايراني، مشغول جمعآوري امتيازات بودند. ايران به تدريج از حريف پيش افتاد و با بهره گيري از دفاع خوب خود و اشتباهات روسها امتيازات را به 13-10 رساند. بازي تا امتياز 13-15 همچنان نزديک دنبال ميشد، اما پس از آن ايران با هوشمندي و هماهنگي پاسور خود توانست ست اول را 25-18 از آن خود کند. در اين ست خصوصاً آبشارها و سرويسهاي غفور موثر بود.

در اين گزارش آمده است: غفور و معروف در ست دوم نيز بازي خوب خود را ادامه دادند اما در نهايت روسيه با سرويسها و آبشارهاي قدرتمند موزرسکي احياء شد. دو طرف تا امتياز 8 با هم برابر بودند که روسها با امتيازگيري‎هاي موزرسکي و نيکولاي پاولوف موفق شدند 17-13 پيش بيفتند. در ادامه سرگي ساوين نيز در امتيازگيري به اين دو اضافه شد و در نهايت روسيه اين ست را 25-18 برد تا بازي يک بر يک مساوي شود. 

FIVB در تحليل ست سوم نوشت: اين ست نيز در شرايط برابري بود، جايي که آرتم ولويچ و عادل غلامي با حملات جالبي پا به زمين گذاشتند. دو تيم تا امتياز 14 با هم برابر بودند، اما روسها به يکباره کيفيت خود را نشان دادند. موزرسکي، ساوين، ولويچ و الکسي اسپيريدونوف، با آبشارهاي سهمگين خود و با امتياز 25-21، نتيجه را 2 بر يک نمودند.  

بار ديگر در ست چهارم، بازيکنان ايران ثابت کردند که توانايي رقابت با کشورهاي صاحب عنوان در ليگ جهاني را دارند. آنها در حالي که روسيه کمي در امتيازات از آنها پيش بود، امتيازات را نزديک به هم نگه داشتند اما موسوي عراقي، غفور و غلامي، با آبشارهاي قدرتمند خود، ايران را  16-15 پيش انداختند. دو تيم به قدري نزديک بودند که به سادگي نميشد بين آنها تيمي را برتر ارزيابي کرد. به نحوي که دو تيم تا امتياز 35 -35 پيش رفتند. اما در نهايت اين ايران بود که با 14 امتيازي که غفور در اين ست کسب کرد، 37-35 موفق شد بازي را در مجموع دو بر دو مساوي کند. 

فدراسيون جهاني در گزارشش مينويسد: در حاليکه بازي در ست پنجم 5-1 به سود ايران بود و به نظر ميرسيد روسيه مغلوب ايران شود، روسيه تسلطش را بازيابي کرد و توانست خصوصاً با آبشارهاي اسپريدونوف سطح بازي خود را به نمايش بگذاردو در نهايت اين ست را 15-8 به سود خود به پايان رساند.

به گزارش اين سايت، غفور از تيم ملي ايران با کسب 30 امتياز و موزرسکي با کسب 20 امتياز، امتيازآورترين بازيکنان مسابقه بودند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ايتوربه رسما به آ.اس رم پيوست

بازدید: 62

ايتوربه رسما به آ.اس رم پيوست


اين بازيکن 21 ساله که در آستانه پيوستن به يوونتوس قرارداشت، با قراردادي 5 ساله به رم پيوست.


 

 باشگاه رم اعلام کرد که با خوان ايتوربه، مهاجم باشگاه هلاس ورونا به توافق رسيده است و اين بازيکن با مبلغ 22 ميليون يورو و با قراردادي 5 ساله به رم مي پيوندد. اين مهاجم 21 ساله درحالي به رم مي پيوندد که تنها يک گام با قهرمان فعلي ايتاليا يعني يوونتوس فاصله داشت اما ظاهراً تغييرات در کادر فني يوونتوس و جدايي آنتونيو کنته باعث شده است که وي راه خود را کج کند و به استاديوم المپيک برود. 

در متن باشگاه رم آمده است:"آ.اس رم مفتخر است که خريد بازيکن جوان هلاس ورونا، خوان ايتوربه را به قيمت 22 ميليون يورو اعلام کند." گفتي است که اين بازيکن در فصل گذشته 8 گل را براي ورونا به ثمر رساند و  به عنوان يکي از ستارگان جوان سري آ شناخته مي شود. همچنين گفته مي شود نهايت دستمزد اين بازيکن 2.5 ميليون يورو در سال خواهد بود.

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

زلزله تهران را لرزاند +جزئیات

بازدید: 54
به گزاررش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۰۲:۲۹:۵۳ امروز (چهارشنبه ۲۵ تیر) زلزله‌ای به بزرگی ۱.۹ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین دماوند، تهران را لرزاند. گروه حوادث، به گزاررش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۰۲:۲۹:۵۳ امروز (چهارشنبه ۲۵ تیر) زلزله‌ای به بزرگی ۱.۹ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین دماوند، تهران را لرزاند. به گزارش بولتن نیوز، زلزله ای به بزرگی 1 و 9 دهم ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین دماوند، تهران را لرزاند. به گزارش مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان این زمین لرزه ساعت ۰۲:۲۹:۵۳ و با قدرت 1.9 ریشتر در دماوند، تهران ثبت شده است. تاریخ وقوع زلزله: چهارشنبه، 25 تیر 1393 در 02:29:53 (وقت محلی - تهران) می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز :
بازدید دیروز بازدید دیروز :
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 0
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته :
بازدید ماه بازدید ماه :
بازدید سال بازدید سال :
بازدید کلی بازدید کلی :

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.216.94.152
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود