برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 743
بازدید کل : 416786
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


مسي: تياگو زندگي مرا تغيير داده است

بازدید: 153

برنده چهار توپ طلاي فوتبال جهان گفت زندگي‎اش از زمان به دنيا آمدن "تياگو" دستخوش تغيير شده است.


"ليونل مسي" که از همسرش "آنتونلا روکوتزو" به تازگي صاحب يک پسر شده، در اين خصوص به "فرانس فوتبال" گفت: از زماني که تياگو وارد شده زندگي من هم تغيير کرده است. من همان مرد گذشته نيستم.

مهاجم آرژانتيني بارسا افزود: وقتي شما يک بچه داريد ديگر مثل گذشته فکر نمي کنيد. من ميانه‌هاي شب از خواب برمي خيزم و تياگو را مي بينم. با شيشه به او شير مي دهم .. و به مانند همه پدران که به پسران خود عشق مي ورزند، رفتار مي کنم.

مسي فرزندش را بيش از هر کس ديگري شبيه خودش دانست و گفت: او مي خوابد، او مي خورد، و او خيلي آرام است. درست مثل پدرش.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مورينيو: صحبت درباره اختلاف امتياز ارزشي ندارد

بازدید: 134

سرمربي پرتغالي رئال مادريد صحبت درباره اختلاف تيمش با صدرجدول را بي‌ارزش دانست.


ژوزه مورينيو هنگام بررسي نتيجه تساوي بدون گل شاگردانش مقابل اوساسونا بسيار گرفته به نظر مي‌رسيد.

وي در خصوص اينکه در صورت پيروزي بارسلونا در ديدار امشب مقابل مالاگا فاصله دو تيم به 18 امتياز افزايش خواهد يافت، اظهار داشت: هرگز نخواهيد شنيد که نتيجه را به گردن بازيکنان مصدوم بياندازم و اين بار هم نمي‌خواهم بازيکنان محروم را مقصر بدانم.

سرمربي رئال ادامه داد: نمي‌‌خواهم وارد اين بحث شوم که اختلاف ما با بارسا به 18 امتياز مي‌رسد زيرا داستان بلندي است و ارزشي ندارد. اتفاقاتي در بازي‌هاي اول افتاد که نمي‌خواهم درباره آنها صحبت کنم؛ علاوه بر اين وقتي اختلاف دو تيم زياد مي‌شود، يک تيم بدون هيچ فشاري بازي مي‌کند و کار براي تيم مقابل بر عکس است. اما نمي‌خواهم در باره اتفاقاتي که در 6-7 بازي اول افتاد، صحبت کنم.

مورينيو در خصوص ايکر کاسياس نيز خاطرنشان کرد: بازي کاسياس مقابل سلتا را دوست داشتم. او کاري را کرد که يک دروازه‌بان در يک باشگاه بزرگ انجام مي‌دهد؛ کسب امتياز براي تيم و در اين مورد پيروزي در يک بازي حذفي. وي در اين بازي هم به ندرت دستش به توپ خورد.

وي اضافه کرد: از عملکرد تيم راضي بودم. فکر مي‌‌کنم آلبيول و فابيو کوئنترائو بازي خوبي به نمايش گذاشتند زيرا مدت زيادي بود که بازي نکرده بودند.

آقاي خاص درباره فرصت‌هاي کم شاگردانش مقابل تيم قعر جدولي اوساسونا توضيح داد: به دليل روش بازي اوساسونا مي‌دانيم که حمله کردن در اينجا کار آساني نيست. با اين حال با وجود فرصت‌هاي کمي که داشتيم به اندازه کافي براي گلزني تلاش کرديم.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

اوليويرا: اميدوارم پيروزي هايمان تکرار شود

بازدید: 138

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اميدوارم پيروزي هاي اخير تيم در بازي مقابل راه آهن نيز تکرار شود.


توني اوليويرا شنبه شب در کنفرانس خبري پيش از بازي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوست داريم با مهار بازي و استفاده از توپ هاي چرخشي نتيجه لازم را بگيريم.

وي گفت: نبايد فراموش کرد راه آهن نيز تيم خوبي است و با انجام بازي بسته سعي در مهار تراکتورسازي و استفاده از ضدحمله ها خواهد داشت.

اوليويرا اظهارکرد: تراکتورسازي در مدتي که در ليگ برتر بوده همواره در رتبه هاي خوب جدول قرار داشته و ما هم با هدف و حفظ روند رو به رشد تيم در اين فصل وارد مسابقات شده ايم.

وي افزود: حضور در جام باشگاه هاي آسيا نيز امتحان بزرگي براي اين تيم است و امکان رقابت با تيم ها و بازيکنان بزرگ را براي تيم فراهم کرده از اين رو سعي خواهيم کرد در اين عرصه نيز موفق عمل کنيم.

تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که با 35 امتياز از 20 بازي در رده دوم جدول رده بندي قرار گرفته در هفته بيست و يکم از رقابت هاي ليگ برتر ميزبان راه آهن است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

اسنايدر: زمان دارم و هنوز به گالاتاسراي نرفته‌ام

بازدید: 177

وزلي اسنايدر با وجود توافق‌ اوليه ميان اينتر و گالاتاسراي اعلام کرد، حضورش در تيم ترک هنوز نهايي نشده است.


هافبک هلندي اينتر اعتراف کرد، انتقالش به گالاتاسراي در ژانويه کمي پيچيده شده است. اسنايدر در گفت‌وگو با "اسکاي اسپورت" عنوان کرد: "دو هفته‌ ديگر تا پايان نقل‌وانتقالات ژانويه باقي است و به اندازه کافي زمان دارم. عجله‌اي براي انتخاب تيم جديدم نداشته و به زودي تيم جديدم را معرفي مي‌کنم."

باشگاه گالاتاسراي نيز روز شنبه با انتشار بيانيه‌اي درباره جذب وزلي اسنايدر اعلام کرد: "مطالبي که در روزنامه‌هاي ترک درباره انتقال اسنايدر به گالاتاسراي عنوان شده، صحت ندارد و هنوز هيچ چيز دراين‌باره مشخص نيست."

اسنايدر پس از درگيري با سران اينتر و قبول نکردن کاهش رقم قراردادش از سپتامبر 2012 تاکنون براي نراتزوري بازي نکرده است. آندره‌آ استراماچوني، سرمربي اينتر غيبت هافبک هلندي خود را به دلايل فني ربط داده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

کلوپ: با شاهين قوي‌تر مي‌شويم

بازدید: 141

سرمربي بوروسيادورتموند از بازگشت نوري شاهين ابراز خوشحالي کرد و گفت، با حضور او خط هافبک تيمش قوي‌تر از قبل مي‌شود.


يورگن کلوپ در گفت‌وگو با روزنامه بيلد عنوان کرد: "از اين که او دوباره به جمع ما بازگشته خوشحالم. او بايد چندين هفته‌ با ما تمرين کند تا به شرايط خوب خود برسد. شاهين بازيکن بسيار باکيفيتي است و باعث بالارفتن کيفيت فني تيم ما خواهد شد اما هماهنگي او با ساير بازيکنان از جمله "ايلکاي گوندوگان" بازيکن کناري او نيز بسيار مهم است."

نوري شاهين در تابستان 2011 با ترک دورتموند به رئال‌مادريد پيوست ولي نتوانست جاي ثابتي در ترکيب اصلي اين تيم داشته باشد. او پس از حضور کوتاه مدتش در ليورپول از ابتداي فصل جاري بار ديگر به دورتموند برگشت.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

حاتمی:میخواهم به تیم ملی برسم

بازدید: 161

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: اگر 20 درصد از موفقيت‌هاي دايي را کسب کنم نيز، به آن افتخار مي‌کنم.


به گزارش فارس، فرزاد حاتمي در پايان تمرين امروز استقلال در مورد شرايط اين تيم، گفت: شرايط کلي تيم بسيار خوب و مناسب است، از هر لحاظ آماده هستيم تا به ديدار مقابل مس کرمان برويم، مي‌خواهيم در اين ديدار حريف‌مان را شکست دهيم و 3 امتياز بازي را بدست بياوريم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود، سبک بازي او شبيه به علي دايي است، عنوان کرد: من اگر بتوانم 20 درصد موفقيت‌هاي علي دايي را بدست بياورم اتفاق بسيار خوبي است و به آن افتخار مي‌کنم. تلاش مي‌کنم تا به تيم ملي هم دعوت شوم و براي مردم ايران به ميدان بروم.

حاتمي در مورد بازي کردن کنار فرهاد مجيدي، خاطرنشان کرد: باعث افتخار است کنار فرهاد مجيدي بازي کنم. تمرين کردن کنار مجيدي نيز باعث افتخار است. نوع بازي‌اش به گونه‌اي است که براي بازيکنان کناري موقعيت‌سازي مي‌کند. اين مسئله براي کل تيم بسيار مفيد است. در کل موفقيت تيم اهميت زيادي دارد و شخص مهم نيست.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

تکذيب حضور بکام در آنژي

بازدید: 150

خبرهاي حضور ديويد بکام در ليگ روسيه تکذيب شد.


به نقل از سايت آنژي ماخاچکالا، چند روزي بود که خبرهاي حضور ديويد بکام در باشگاه بزرگ و متمول آنژي ماخاچکالا روسيه شنيده مي شد که اين خبر در سايت اين باشگاه به شکل رسمي تکذيب شد.

به گزارش فارس،ديويد بکام 37 ساله با فتح MLS Cup به دوران حضور 5 ساله خود در ليگ حرفه اي آمريکا پايان داد ولي اعلام کرد قصد دارد در کشور ديگري به فوتبال خود ادامه دهد.

کنستانتين رمچوکف، رييس باشگاه در مورد شايعه حضور بکام در اين تيم گفت: خبرهايي در مورد ابراز علاقه آنژي به بکام شنيده ام. تمامي اين خبرها دروغ هستند. ايده جذب بکام حتي به ذهن من خطور هم نکرده است. او بازيکن خوبي است و سال هاي طلايي را پشت سر گذاشته ولي هيچ برنامه اي براي جذب او نداريم.

گفته مي شود مقصد بعدي بکام يکي از تيم هاي ليگ استراليا، برزيل و يا باشگاه پاري سن ژرمن فرانسه خواهد بود.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

پرسپوليس شعار عليه فتح‌الله‌زاده را محکوم کرد

بازدید: 130

باشگاه پرسپوليس با اعلام موضع منفي نسبت به سر دادن شعار عليه مديرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد: مديران پرسپوليس و استقلال در فوتبال کشور زحمت مي‌کشند و نبايد بيش از اين هزينه شوند.


مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره شعارهاي هواداران استقلال و پرسپوليس عليه مديران عامل باشگاه رقيب در چند هفته اخير گفت: مديراني مثل رويانيان و فتح‌الله‌زاده در ورزش کشور شبانه‌روز تلاش مي‌کنند و زحمت مي‌کشند و سختي‌ها را به جان مي‌خرند. ما معتقديم که حرمت‌ها بايد در ورزشگاه‌ها حفظ شوند. رويانيان و فتح‌الله‌زاده بين مديران باشگاه‌هاي دولتي کمترين بودجه را گرفته‌اند و با سختي و مشکلات فراوان مديريت مي‌کنند و با سيلي صورت خود را سرخ نگه مي‌دارند. بنابراين نبايد دو عزيز بيش از اين هزينه شوند.

وي ادامه داد: در فوتبال، رقابت بين دو باشگاه طبيعي است و بعضا مديران اين دو باشگاه مصاحبه‌هايي در قالب "کري خواني" انجام مي‌دهند که معمولا به صورت طنز است. اين‌ها نمک فوتبال است. اين حرف ها هميشه محترمانه بوده‌اند اما اگر قرار باشد در سکوها عليه مديران دو باشگاه شعارهايي سر داده شود، به هيچ وجه خوشايند نيست؛ حال مي‌خواهد از سوي هواداران پرسپوليس باشد يا هواداران استقلال.

حسين قدوسي همچنين گفت: ما از هواداران فهيم پرسپوليس که در فصل جاري به صورت همه جانبه از تيم و مديرعامل باشگاه حمايت کرده‌اند مي‌خواهيم که حرمت‌ها را حفظ کنند و نه تنها عليه باشگاه رقيب که عليه هيچ فردي در ورزشگاه‌ها موضع‌گيري نکنند. مسائل اخلاقي بايد رعايت شوند. هواداران ما هميشه بهترين بوده‌اند و خواهند بود.

وي ادامه داد: درباره نقل قول يکي از مسئولان باشگاه استقلال که گفته بود شعار هواداران پرسپوليس عليه آقاي فتح‌الله‌زاده خودجوش نبوده، صحبت نمي‌کنيم تا باعث تحريک هواداران نشويم. برخي اظهارنظرها از سوي برخي مسئولان دو باشگاه که بعضا خارج از حالت کري و طنز بوده، باعث بروز تنش‌هايي شده که به نوعي دخالت در امور باشگاه ديگر محسوب مي‌شده است. اميدواريم اين مسائل هرچه زودتر برطرف شوند. شعارهاي هواداران استقلال عليه محمد رويانيان به قدري زننده بوده که نمي‌خواهيم بگوييم خودجوش بوده يا نه و به تلافي شعار پرسپوليسي‌ها عليه مديرعامل استقلال بوده يا نه. به طور کل تاکيد مي‌کنيم که شان مديران عامل دو باشگاه بايد حفظ شود.

قدوسي در پايان گفت: نبايد اين گونه مسائل به سکوها کشيده شود. الفاظي که در ورزشگاه‌ها مطرح مي‌شوند نه در شان فوتبال هستند، نه مديريت دو باشگاه استقلال و پرسپوليس و نه در شان شخص فتح‌الله‌زاده و رويانيان. همچنين افرادي که در اين دو باشگاه داراي سمت هستند بايد به اين مسئله بسيار با وسواس نگاه کنند و با دقت بيشتري واکنش نشان دهند که اين دو مدير بيش از اين هزينه نشوند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

نارضايتي هواداران رئال‌مادريد از رفتارهاي مورينيو

بازدید: 148

62 درصد از هواداران رئال‌مادريد معتقدند، رفتارهاي ژوزه مورينيو باعث به وجود آمدن وجهه‌اي منفي از اين تيم در ليگا شده است.


در نظرسنجي روزنامه مارکا بيش از 60 درصد هواداران رئال‌مادريد معتقد بودند رفتارهاي ژوزه مورينيو باعث تخريب وجهه رئال‌مادريد در اسپانيا شده است. اين نظرسنجي آخرين شاهد از نارضايتي هواداران فوتبال در مادريد از عملکرد ژوزه مورينيو در اين فصل است.

اين نظرسنجي خطري هم براي فلورنتينو پرس محسوب مي‌شود که امسال قرار است انتخابات رياست باشگاه رئال‌مادريد را برگزار کند. پرس با دادن اختيار تام به مورينيو در رئال‌مادريد باعث به راه افتادن انتقاد‌هاي گسترده‌اي از خود شده است.

مورينيو چندي پيش با نيمکت‌نشين کردن ايکر کاسياس در دو بازي پياپي خشم هواداران رئال مادريد را برانگيخت.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

سیدصالحی:هربازی فینال است

بازدید: 146

سيدمهدي سيدصالحي گفت، هر بازي در نيم فصل دوم حکم فينال را دارد. بنابراين فقط بايد دنبال سه امتياز هر ديدار بود و به نتايج ساير تيم‌ها توجه نکرد.


مهاجم تراکتورسازي تبريز درباره بازي روز يکشنبه تيمش گفت: راه‌آهن تيم خوبي است و بازيکنان خيلي خوبي دارد و از همه مهم‌تر علي دايي، اسطوره فوتبال ايران مربيگري اين تيم را به عهده دارد ولي ما هم در خانه بازي مي‌کنيم و محکوم به برد هستيم. ان‌شاالله با دعاي خير مردم اين امر هم تحقق پيدا کند. به کمک هواداران‌مان نياز داريم و از آنها مي‌خواهم مثل هميشه يار و ياور تيم‌شان باشند و ما را از دعاي خيرشان محروم نکنند. ما هم وظيفه داريم با بازي‌ها و نتايج خوب دل اين هواداران خونگرم را شاد کنيم.

به گزارش ايسنا،وي درباره آقاي گلي اين فصل اظهار کرد: تمام تلاشم اين است که فقط به تراکتور خدمت کنم و تأثيري داشته باشم. اگر خداوند عنايت داشته باشد چرا که نه، دنبال آقاي گلي هم هستم.

سيدصالحي درباره بازي‌هاي آسيايي تراکتورسازي هم گفت: بازي‌هاي آسيايي با رقابت‌هاي ليگ برتر خيلي تفاوت دارد، چون در آسيا تيم‌هايي حضور دارند که در کشور خودشان توانسته‌اند مقام درخوري کسب بکنند. ما هم تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا براي هواداران‌مان افتخار کسب کنيم.

تراکتورسازي تبريز يکشنبه 24 دي (فردا) در تبريز ميزبان راه‌آهن است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 21
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 7
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 22
بازدید ماه بازدید ماه : 743
بازدید سال بازدید سال : 2218
بازدید کلی بازدید کلی : 416786

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.135.231.36
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود