برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 270
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 416302
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


حضور مجیدی در لیست18نفره

بازدید: 168

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در ديدار مقابل مس کرمان، نام فرهاد مجيدي در ليست 18 نفره تيم ما قرار مي‌گيرد.


امير قلعه نويي در پايان تمرين امروز تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط تمرينات بسيار خوب است. بازيکنان فداکارانه در تمرينات تلاش مي‌کنند. از هواداران تيم‌مان ممنون هستيم که در تمرينات حضور مي‌يابند و اميدواريم در مسابقات تيم را حمايت کنند.

به گزارش فارس،وي در مورد بازي مقابل مس کرمان خاطرنشان کرد: مس تيم بسيار خوبي است که در اين مدت تغيير و تحولات زيادي داشته است. اين تيم با انگيزه فراوان مقابل ما حاضر خواهد شد.

سرمربي استقلال ادامه داد: ديديد ابومسلم نيز با چه انگيزه‌اي برابر ما به ميدان آمد. اين تيم اگر در ليگ يک با چنين اشتياقي بازي مي‌کرد مطمئنا اکنون با 6 امتياز جلوتر بود. تمام بازي‌ها سخت است. تيم‌ها تلاش زيادي مي‌کنند اما بازيکنان ما نيز فداکارانه در تمرينات عمل مي‌کنند.

قلعه‌نويي افزود: ديشب جلسه‌اي را با آقاي فتح‌الله‌زاده برگزار کرديم. همه در تلاش هستند تا هر چه سريع‌تر پولي تهيه و به بازيکنان تزريق شود.

وي در مورد وضعيت فرهاد مجيدي گفت: مجيدي در بازي ديدار با مس کرمان به احتمال فراوان در ليست 18 نفره استقلال قرار دارد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه دو هفته ديگر بايد به مصاف پرسپوليس بروند، اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز تيم روي بازي با مس کرمان است و فقط به اين بازي فکر مي‌کنيم و بس.

سرمربي استقلال در مورد اينکه آيا از اين پس در زمين کشوري تمرين خواهد کرد، گفت: با توجه به اينکه زمين کشوري چمن مصنوعي است، تمرينات‌مان را در کمپ حجازي دنبال خواهيم کرد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

هشدار فرگوسن به داور مسابقه منچستربا لیورپول

بازدید: 114

آلکس فرگوسن به داور بازي يونايتد - ليورپول توصيه کرد، مراقب حرکات لوئيس سوآرس در محوطه جريمه باشد.


سرمربي شياطين‌ سرخ پيش از بازي حساس منچستريونايتد و ليورپول به هاوارد وب، داور مسابقه هشدار داد مراقب حرکات و شيرجه‌هاي لوئيس سوآرس در محوطه جريمه باشد و فريب او را نخورد.

به گزارش ايسنا،سوآرس در اين فصل با شيرجه‌هاي خود بارها باعث شده است، داوران براي ليورپول خطا بگيرند. همچنين در بازي چهارشنبه هفته قبل ليورپول در جام حذفي انگليس يک گل را با دست به ثمر رساند که از چشم داور مسابقه دور ماند. فرگوسن دراين‌باره گفت: اگر صادق باشيم، بايد بپذيريم که لوئيس سوآرس بازيکني جنجالي است. نمي‌دانم او از اين که بازيکني جنجالي باشد، لذت مي‌برد يا نه اما اميدواريم حرکات او در بازي يکشنبه به ضرر ما نباشد. نمي‌خواهم بيشتر در اين باره صحبتي بکنم، زيرا کميته انضباطي جريمه‌ام خواهد کرد.

فرگوسن ادامه داد: هاوارد وب داور خوبي است. مطمئن هستم کيفيت دو تيم نتيجه بازي را رقم خواهد زد؛ نه تصميم‌هاي داور.

اين در حالي است که برندان راجرز، سرمربي ليورپول انتقادها از لوئيس سوآرس را "مسخره" خواند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ایگواین:مورینیو در ردال میماند

بازدید: 145

مورينيو در دو ديدار اخير تيمش در لاليگا، ايکر کاسياس را روي نيمکت نشاند و همين مسئله با واکنش منفي هواداران رئال روبرو شد؛ اين اتفاق آينده او را در هاله اي از ابهام قرار داد.


گونسالو ايگواين، مهاجم رئال مادريد، مطمئن است علي رغم شايعات اخير، ژوزه مورينيو به اين زودي ها سانتياگو برنابئو را ترک نخواهد کرد.

مورينيو در دو ديدار اخير تيمش در لاليگا، ايکر کاسياس را روي نيمکت نشاند و همين مسئله با واکنش منفي هواداران رئال روبرو شد؛ اين اتفاق آينده آقاي خاص در سانتياگو برنابئو را در هاله اي از ابهام قرار داد. با اين وجود، ايگواين ترديدي ندارد که مورينيو در رئال خواهد ماند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مورينيو هنوز هم سرمربي رئال است و هنوز با اين باشگاه قرارداد دارد. من فکر مي کنم او در رئال خواهد ماند. همه اعضاي باشگاه رئال با هم متحد هستند. همه ما از مورينيو حمايت مي کنيم و او هم پشتيبان تيم است."

اين ملي پوش آرژانتيني همچنين در مورد شايعات جدايي خود از رئال صحبت کرد و تاکيد کرد که قصد دارد بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميت، خيلي زود به اوج برگردد: " من به شايعاتي که در مورد آينده ام منتشر شده، توجهي ندارم. من کاملا روي بازي هاي رئال تمرکز دارم. اميدوارم هرچه زودتر گلزني هايم را آغاز کنم اما مهمترين مسئله براي من اين است که از نظر فيزيکي به شرايط آرماني برسم."

ايگواين در 11 ديداري که اين فصل براي رئال انجام داد، 7 بار موفق به گلزني شد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کفش های ویزه ادیداس برای مسی+عکس

بازدید: 185

به مناسبت بردن چهارمين توپ طلا، کمپاني آديداس يک جفت کفش ويژه از سري کفش هاي آدي زيرو اف 50 را براي ستاره آرژانتيني بارسا طراحي کرد.



به نقل از سايت گل، مسي که سال 2012 را با زدن 91 گل به پايان رساند، اين هفته با پشت سر گذاشتن اينيستا و کريس رونالدو، توانست براي چهارمين بار پياپي، به عنوان بهترين بازيکن دنيا انتخاب شود.

کفش هاي جديد مسي براساس 4 توپ طلاي او و همچنين "خورشيد مي"، به عنوان يکي از نمادهاي ملي آرژانتين طراحي شده است.
 



همچنين روي اين کفش ها، لوگوي ويژه مسي که روي همه لباس ها و وسائل او حک شده، ديده مي شود.


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

مسی پیرهن خودشو به گرد مولر فرستاد

بازدید: 190

مرد سال 2012 فوتبال جهان پيراهن خود را به عنوان يادبود به اسطوره فوتبال آلمان هديه داد.


به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، ليونل مسي که با زدن 91 گل در سال 2012 رکورد گرد مولر اسطوره تيم بايرن مونيخ را شکست ، به عنوان يادبود و به نشانه احترام خود به گلزن اسبق فوتبال آلمان پيراهن خود در تيم بارسلونا را براي مولر ارسال کرد.مسي در عنوان نامه همراه اين پيراهن نوشت :« به گرد مولر با تعظيم و احترام.»
مولر در سال 1972 ، 85 گل در رقابت هاي مختلف به ثمر رساند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

بالوتلی در راه میلان

بازدید: 142

مسئولان باشگاه ميلان با ارائه پيشنهادي 24 ميليون پوندي خواهان به خدمت گرفتن "ماريو بالوتلي" از منچسترسيتي شدند.


سيلويو برلوسکوني به تازگي از "بالوتلي" به عنوان "سيب خراب" ياد کرده بود و گفته بود اين بازيکن در رختکن ميلان، ديگر بازيکنان را خراب خواهد کرد.
"مينو رايلو"، مدير برنامه هاي "بالوتلي"، گفت: ماريو واقعا از شنيدن اين اظهار نظر برلوسکوني متاسف شد. او از من خواست در اين خصوص سکوت کنم و خوشحال است از اينکه رئيس باشگاه منچسترسيتي به او علاقه دارد.
بر پايه گزارش سان، مهاجم سيه چرده ايتاليايي در سال 2010 با انعقاد قراردادي به ارزش 22 ميليون پوند از اينتر به سيتي پيوست.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ایمون زاید به الومینیوم پیوست

بازدید: 162

ايمون زايد به طور قطعي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان پيوست و همراه اين تيم به اهواز مي‌رود.


حسين جباري زاده، مديرعامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان با اعلام اين خبر گفت: مذاکرات نهايي را با اين بازيکن انجام داديم و ايمون زايد که يک بامداد امروز (جمعه) وارد تهران شده، امروز عصر همراه با تيم آلومينيوم عازم اهواز مي‌شود. پس از آن به بندرعباس بر مي گرديم و اقدامات نهايي براي عقد قرارداد با او تا پايان فصل را انجام مي‌دهيم.
وي افزود: توافق ما با مهاجم پيشين پرسپوليس تا پايان ليگ امسال است، هر چند مسابقه از نيم فصل رقابت‌ها گذشته و در اين خصوص توافق‌هاي ديگري با اين بازيکن خواهيم داشت. زايد در قبال يک سهميه آزاد که تيم ما داشت به آلومينيوم پيوست و کادر بازيکنان را تکميل کرد تا از اين پس حريف قدرتمندتري براي تيم‌هاي ليگ برتري باشيم.
جباري زاده با تاکيد بر اين که آلومينيوم در پايان فصل در ليگ خواهد ماند گفت: ما در نيم فصل تيم را با گرفتن چند بازيکن از جمله دو مهاجم خوب تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس يعني ميلاد ميداوودي و ايمون زايد، تقويت کرديم و با حمايت هواداران پرشور بندرعباسي بايد در ليگ برتر بمانيم.
مديرعامل باشگاه آلومينيوم در پاسخ به اين سوال که آيا اکبر ميثاقيان، سرمربي تيم شما همچنان از حمايت‌تان برخوردار است؟ گفت: به هر حال با تقويت تيم و شرايطي که آلومينيوم در بحث ميزباني دارد و معتقدم بعد از پرسپوليس، استقلال و تراکتورسازي پرشورترين هواداران را در ميان تيم‌هاي ليگ برتري داراست، ما بايد نتايج خوبي بگيريم. نتايجي که بهتر از نيم فصل نخست ليگ باشد. اگر غير از اين باشد، اين حمايت وجود ندارد، اما ما اميدواريم تيم در بازي‌هاي آينده نتايج خوبي بگيرد.
وي تصريح کرد: جا دارد فدراسيون شرايط آلومينيوم را از حيث داشتن تماشاگران زياد و بازيکن سازي که باشگاه انجام مي‌دهد را در برنامه‌ريزي‌هايش در نظر بگيرد. تيم نوجوانان پرسپوليس که به مالزي رفت، سه بازيکن نوجوان تيم آلومينيوم را به همراه خود برد. اين سه بازيکن عضو تيم ملي ايران هستند.
به گزارش ايسنا، تيم آلومنيوم هرمزگان که در حال حاضر با 21 امتياز از 20 مسابقه در رده چهاردهم ليگ قرار دارد، يکشنبه در اهواز برابر فولاد خوزستان ديدار حساسي را خواهد داشت.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

ابراهیم زاده در بین بهترین های قرن21

بازدید: 146

فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال، برترين مربيان قرن بيست و يکم فوتبال جهان را اعلام کرد.


سرآلکس فرگوسن، سرمربي منچستر يونايتد با اختلافي نزديک، بالاتر از ژوزه مورينيو به عنوان بهترين مربي قرن بيست و يکم رتبه اول برترين مربيان را به خود اختصاص داد.
در اين رده بندي منصور ابراهيم زاده، سرمربي نفت تهران در رده 170 جهان و چهارم آسيا، بالاتر از ميروسيلاو بلاژويچ، سرمربي سابق تيم ملي ايران که در رتبه 177 قرار دارد، ايستاده است. در اين ليست نام کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران در بين 199 مربي برتر ديده نمي شود.

** ليست 20 مربي برتر قرن بيست و يکم از نگاه فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال به ترتيب زير است:
1- آلکس فرگوسن ، اسکاتلند، 180 امتياز
2- ژوزه مورينيو، پرتغال، 174 امتياز
3- آرسن ونگر، فرانسه، 165 امتياز
4- فابيو کاپلو، ايتاليا، 147 امتياز
5- ويسنته دل بوسکه، اسپانيا، 124 امتياز
6- مارچلو بيلسا، آرژانتين، 113 امتياز
7- گاس هيدينگ، هلند، 112 امتياز
8- کارلو آنچلوتي، ايتاليا، 108 امتياز
9 – فيليپه اسکولاري، برزيل، 101 امتياز
10 – رافائل بنيتس، اسپانيا، 97 امتياز
11- يواخيم لوو آلمان 93 امتياز
12 - مارچلو ليپي ايتاليا 88 امتياز
13 - فرانک رايکارد هلند 80 امتياز
14 - اسون گوران اريکسون سوئد 79 امتياز
15 - کارل بروکنر جمهوري چک 76 امتياز
15- پپ گوارديولا اسپانيا 76 امتياز
17- روبرتو مانچيني ايتاليا 73 امتياز
18- اوتمار هيتسفلد سوئيس 71 امتياز
19 - کارلوس آلبرتو پريرا برزيل 65 امتياز
20- کارلوس دونگا برزيل 62 امتياز

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

خداحافظی انلکا از فوتبال

بازدید: 166

ملي‌پوش سابق فرانسه از فوتبال خداحافظي کرد.


نيکولاس آنلکا، مهاجم فرانسوي تيم شانگهاي چين که در تمرينات پاري سن ژرمن حضور دارد در گفت و گو با خبرنگاران خداحافظي خود از ميادين را اعلام کرد.
به نقل از روزنامه "سان " اين مهاجم 33 ساله اعلام کرد: تاکنون هر چه انجام داده‌ام کافي است و فکر مي‌کنم زمان مناسبي براي خداحافظي از مستطيل سبز باشد.
کارلو آنچلوتي، سرمربي پاري سن ژرمن درباره حضور نيکولاس آنلکا در تمرينات اين تيم پاريسي گفت: او فقط از من تقاضا کرد در تمرينات پاري سن ژرمن حضور داشته باشد و من قبول کردم، زيرا ما با هم دوست هستيم.
نيکولاس آنلکا مهاجم مسلمان فرانسوي طي 69 بازي ملي براي خروس ها 14 گل به ثمر رساند. وي در تيم‌هاي پاري سن ژرمن ، آرسنال، رئال مادريد، منچسترسيتي، فنرباغچه ، بولتون و چلسي حضور داشت و در فصل قبل با حضور در تيم شانگهاي چين در 22 بازي سه گل براي اين تيم به ثمر رساند.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

حرف هایی در باره مهران داداش زاده

بازدید: 148

مهران داداش زاده بازیکن بسیار ساکتی در زمین بازی هست و احترام بسیار زیادی به بازیکنان و حتی کادر فنی حریف میزاره و اعتقاد داره با این کار میتونه خودشو از مصدومیت دور نگه داره وچون سبک بازیش طوری هست که بیشتر به بازیکنان حریف نزدیک بازی میکنه وبا دفاع های حریف بسیار زیاد در گیر میشه و در احرفی عجیب گفته که با برقرار کردن روابط صمیمی با حریفان خودشو امن نکه میداره ولی در کل بازیکن بسیار ساکتیس در زمین

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 8
بازدید دیروز بازدید دیروز : 38
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 3
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 270
بازدید ماه بازدید ماه : 259
بازدید سال بازدید سال : 1734
بازدید کلی بازدید کلی : 416302

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.188.218.184
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود