برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 416349
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ایمون زاید دراستانه پیوستن به تیم المینیوم هرمزگان

بازدید: 149

زايد در آستانه پيوستن به آلومينيوم هرمزگان


مسؤولان باشگاه آلومينيوم هرمزگان با ايمون زايد وارد مذاکره شدند و قرار است اين بازيکن امشب به ايران بيايد.


 ايمون زايد مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که به دليل نيمکت نشيني از اين تيم جدا شد، سفري به امارات داشت و پس از حضور در تمرينات دو تيم مورد تائيد تيم‌هاي اماراتي قرار نگرفت. از همين رو مسئولان باشگاه آلومينيوم هرمزگان با آقاي هت تريک وارد مذاکره شدند و به توافقات خوبي هم رسيده است.

قرار است زايد امشب وارد ايران شود و با توجه به هماهنگي با مسئولان آلومينيوم هرمزگان مذاکرات نهايي خود را با اين تيم انجام دهد.

مدير عامل باشگاه آلومينيوم هرمزگان با اين بازيکن صحبت‌هاي اوليه را انجام داده بود.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

سرخیو راموس4 جلسه محروم شد

بازدید: 148

سرخيو راموس، مدافع رئال مادريد، به دليل اتفاقات ديدار شب گذشته مقابل سلتاويگو در کوپا دل ري، براي 5 ديدار از همراهي تيمش محروم شد.


يک جلسه محروميت او به خاطر کارت قرمزي بود که در ديدار ديشب دريافت کرد و 4 جلسه نيز به خاطر توهين به داور ديدار ، آيسا گامس، براي او در نظر گرفته شد.

به اين ترتيب، او سه ديدار رئال در لاليگا مقابل اوساسونا، والنسيا و ختافه را از دست خواهد داد وهمچنين در دو ديدار رئال مقابل والنسيا در مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل ري غايب خواهد بود.

آيسا گامس در گزارش داوري اش ادعا کرده بود که رامس به او و داور چهارم ديدار توهين کرده و آنها را رذل و بزدل توصيف کرده بود.

البته راموس به خاطر صحبت هايي که انجام داده بود، اظهار ندامت کرد اما به نظر مي رسد اين مسئله نتوانست تاثيري در حکم کميته انظباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا داشته باشد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

تراکتوری به پایه اهمیت نمیدهد

بازدید: 175

مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي تبريز معتقد است که اين باشگاه در حال حاضر به فوتبال پايه اهميت چنداني نمي دهد.


کريم پاداش اصل در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام مطلب فوق گفت: از نظر من ايرادي که اکنون به باشگاه تراکتورسازي وارد است، توجه نکردن به فوتبال پايه است که البته شايد دليل اين مشکل، عدم هماهنگي با آموزش و پرورش باشد.

وي افزود: تراکتورسازي يک باشگاه بزرگ است که بايد روي تيم هاي پايه بيشتر سرمايه گذاري کند. در گذشته ما امکانات کافي براي اين کار مهم در اختيار نداشتيم اما با اين وجود بحث توجه به پايه را جدي گرفتيم و نتيجه خوبي هم به دست آمد.

پاداش اصل در اين خصوص اظهار داشت: زماني که من مدير عامل باشگاه تراکتورسازي بودم، اولين مدرسه فوتبال را تشکيل دادم و براي فرزندان کارکنان کارخانه تراکتورسازي کلاسهاي فوتبال را برپا کردم. در آن زمان ما در مدرسه فوتبال تراکتورسازي حدود 500 نفر بازيکن داشتيم.

وي ادامه داد: با کمترين امکانات کلاسهاي آموزش فوتبال را برگزار مي کرديم و با اينکه آن زمان امکانات امروزي را نداشتيم اما افرادي همچون آقايان حسن آذرنيا و رسول خطيبي را براي مربيگري در اين کلاسها انتخاب کرده بوديم.

مديرعامل سابق باشگاه تراکتورسازي در خصوص حضور تيم تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا يادآور شد: صعود به رقابتهاي آسيايي اتفاق خوبي است که هيچ کس نمي تواند بگويد من اين کار را به تنهايي انجام دادم. چه مديرعامل، چه هوادار و بازيکن و مربي و ... همگي دست در دست يکديگر دادند و اين تيم را آسيايي کردند.

حضور تراکتور در آسيا را مي توان به فال نيک گرفت و من از صميم قلب اميدوارم که اين تيم پرطرفدار و محبوب در رقابتهاي ليگ برتر کشور و ليگ قهرمانان آسيا حضوري موفق داشته و باعث افتخار همه ما باشد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

هتریک رونالدو

بازدید: 189

تيم فوتبال رئال مادريد با هتريک کريس رونالدو مقتدرانه به مرحله بعدي جام حدفي فوتبال اسپانيا صعود کرد.


بامداد امروز رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان سلتاويگو بود و موفق شد با نتيجه 4 بر صفر پيروز شود و مقتدرانه با نتيجه 5 بر 2 راهي مرحله بعد شود.

کريس رونالدو در دقايق 3، 24 و 87 و سامي خديرا 89 گلزني کردند.

در ديگر بازي‌ها سويا 2 بر يک مقابل مايورکا پيروز شد اما در مجموع با نتيجه 6 بر 2 به مرحله بعد صعود کرد.

ساراگوسا هم 2 بر صفر لوانته 10 نفره را برد و در مجموع با نتيجه 3 بر صفر جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

بارسلونا بهترین تیم جهان در سال 2012

بازدید: 154

در نخستين رده‌بندي فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال (IFFHS) در سال 2013 بارسلونا بهترين تيم جهان و اولسان بهترين تيم آسيا شدند. پرسپوليس هم با صعود چهارده پله‌اي در بين تيم‌هاي ايراني بيشترين پيشرفت را داشته است.


به گزارش خبرگزاري مهر، سايت فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال، امروز پنجشنبه نخستين رده‌بندي بهترين باشگاه‌‎هاي فوتبال جهان در سال 2013 را اعلام کرد که بر اين اساس تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا با کسب 307 امتياز همچنان در صدر اين رده‌‌بندي قرار دارد.

در اين رده‌بندي که 436 باشگاه دنيا مورد ارزيابي قرار گرفته‌‍اند، چلسي انگلستان با 279 امتياز، آتلتيکومادريد اسپانيا با 278 امتياز، بوکاجونيوز آرژانتين با 278 امتياز، کورينتيانس سائوپائولوي برزيل با 272 امتياز، بايرن مونيخ آلمان با 270 امتياز، رئال مادريد اسپانيا با 259 امتياز، يوونتوس ايتاليا با 231 امتياز، بوريسيادورتموند آلمان با 226 امتياز و المپيک ليون فرانسه با 224 امتياز رده‌هاي دوم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

طبق اين رده‌بندي چلسي انگلستان قهرمان ليگ قهرمانان اروپا از رده چهارم به رده دوم رسيد، يوونتوس با 6 پله صعود از رده چهاردهم به رده هشتم دست يافت و دورتموند هم با 8 پله صعود جايگاه نهم دنيا را از آن خود کرد.

براساس اين گزارش، در رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي دنيا تنها نام سه تيم ايراني قرار دارد که تيم استقلال با 121 امتياز و 3 پله سقوط به رده 107 جهان رسيد. سپاهان اصفهان با 102 امتياز و چهار پله سقوط رده 148 جهان را از آن خود کرد و پرسپوليس با 75 امتياز و چهارده پله صعود، از رده 309 به رده 295 جهان رسيد.

رده‌بندي 10 تيم برتر باشگاهي آسيا هم به شرح زير است:

1- اولسان هيونداي کره‌جنوبي با 190 امتياز (رده 33 جهان)

2- پوهانگ استيلرز کره‌جنوبي با 149 امتياز (رده 63 جهان)

3- استقلال ايران با 121 امتياز (رده 107 جهان)

4- جئونبوک موتورز کره‌جنوبي با 5/120 امتياز (رده 108جهان)

5- الهلال عربستان با 5/119 امتياز (رده 109 جهان)

6- بنيادکار ازبکستان با 114 امتياز (رده 118 جهان)

7- الکويت سيتي کويت با 114 امتياز (رده 120 جهان)

8- کاشيما ريسول ژاپن با 111 امتياز (رده 125 جهان)

9- گوانگجو اورگرانده چين با 5/110 امتياز (رده 126 جهان)

10- الاتحاد عربستان با 5/110 امتياز (رده 127 جهان)
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

فرگوسن:رونالدو بازیکن کاملی هست

بازدید: 169

سرمربي منچستر يونايتد ستاره پرتغالي سابق تيمش را يک بازيکن کامل توصيف کرد و اعتراف کرد که در ليگ قهرمانان برنامه‌اي براي مهار او ندارد.


سر الکس فرگوسن به تمجيد از کريستيانو رونالدو پرداخت و ستاره رئال مادريد را يک بازيکن کامل و بالغ توصيف کرد.

به گزارش فارس،سرمربي اسکاتلندي اعتراف کرد که برنامه خاصي براي مهار رونالدو در ديدار دو تيم در ليگ قهرمانان اروپا ندارد و به عملکرد تيمش در اين بازي تمرکز خواهد کرد.

فرگوسن اظهار داشت: تصميم‌گيري، بلوغ، تجربه به علاوه تمام مهارت‌هاي فوق‌العاده‌اي که رونالدو دارد، از او بازيکن کاملي ساخته است.

وي اضافه کرد: رونالدو در طول 6 سالي که در منچستر گذراند، بازي به بازي رشد مي‌کرد و بازيکن فوق‌العاده‌اي بود.

سرمربي 71 ساله که 26 فصل را در اولدترافورد گذرانده است، در خصوص رويارويي تيمش با رئال مادريد در اين ورزشگاه در تاريخ پنجم مارس گفت: اميدوار بوديم که اگر قرار است با رئال بازي کنيم، در فينال باشد. ما دو تيم از بهترين باشگاه‌هاي دنيا هستيم و من فکر مي‌کنم مسابقه بسيار سختي خواهيم داشت.

رونالدو براي اولين بار سيزدهم فوريه در سانتياگو برنابئو با تيم سابقش در اين مسابقات ديدار خواهد کرد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

گوتزه:دلیلی برای جدایی از دورتموند را نمیبینم

بازدید: 133

ماريو گوتزه ستاره خط مياني باشگاه بوروسيا دورتموند که محبوبيت بسياري نيز در نزد هواداران وستفالني دارد از حضور در دورتموند کاملا راضي است و آن را براي خود لذت بخش مي داند.


ستاره با استعداد بوروسيايي ها گفت:" من در دورتموند رشد کردم و احساس بسيار خوبي در اينجا دارم اين شهر احساس خوبي به من مي دهد و علاوه بر اين خانواده و دوستانم در اينجا حاضر هستند و در مورد بوروسيا صحبت مي کنند."

با اين حال ماريو گوتزه که همراه بوروسيا دورتموند در اردوي جنوب اسپانيا به سر مي برد در پاسخ به اينکه آيا امکان ترک دورتموند وجود دارد گفت:" در ابتدا بايد بگويم که قرارداد من تا سال 2016 اعتبار دارد بنابراين هيچ دليلي براي اينکه به چيز ديگري فکر کنم وجود ندارد."

گوتزه در پايان به شرايط جدول مي پردازد و مي گويد:" ما و تمامي تيم ها در نيم فصل دوم به دنبال جبران امتيازات از دست رفته هستيم اما همه اين ها به باواريايي ها بستگي دارد."
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

کونته باز هم در استانه محرومیت

بازدید: 126

رسانه هاي ايتاليايي روز سه شنبه به نقل از دادستان قضايي در باري اعلام کردند آنتونيو کونته سرمربي تيم فوتبال يوونتوس به عنوان شاهد در جلسه رسيدگي به پرونده تباني در فوتبال در باري حاضر خواهد شد.


 در روز نهم ماه دسامبر نخستين محروميت کونته - محروميت از نشستن بر روي نيمکت يوونتوس براي چهار ماه - به پايان رسيد. فدراسيون فوتبال ايتاليا کونته را به سبب خودداري از گزارش تلاش براي تباني در مسابقات فوتبال در فصل 2010-2011 و زماني که هدايت تيم سيه نا را بر عهده داشت، چهار ماه از همراهي تيمش محروم کرده بود.

مأموران قضايي در حال به پايان رساندن تحقيقات درباره دو بازي سري بي هستند که در آنها ميزبان - تيم باري - در سال دو هزار و هشت در مقابل تره ويزو و در سال دو هزار و نه در مقابل سالرنيتانا بازي کرد.کونته در فاصله سال هاي دو هزار و هفت تا دو هزار و نه سرمربي تيم باري بود.

در اين تحقيقات از حدود بيست نفر بازجويي شد و آنها با اتهام کلاهبرداري در ورزش مواجهند.قرار است جلسه استماع اين افراد به زودي برگزار شود.

آندره آ رانوکيا بازيکن سابق تيم باري - که هم اکنون در اينتر توپ مي زند - ، ‌ژان فرانسيس گيله دروازه بان بلغارستاني تيم تورينو و کريستين استليني مدافع تورينو از جمله اين افراد هستند.

پيش بيني مي شود رانوکيا تبرئه شود زيرا گفته مي شود دادستانان شواهدي عليه او نيافته اند اما او و کونته همچنان ممکن است دوباره به سبب گزارش ندادن تباني با محروميت مواجه شوند.

استليني دوران حرفه اي خود در تيم باري در سال دو هزار و ده به پاپان برد و در تيم هاي سيه نا و يوونتوس دستيار کونته شد.

به گزارش خبرگزاري آلمان از رم، او پس از مجرم شناخته شدن در جلسه دادگاه فساد در فوتبال در زماني که در باري و سيه نا بازي مي کرد در ماه اوت از سمتش در يوونتوس استعفا کرد.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

حمیرا

بازدید: 184

اهنگ بسیار زیبای حمیرا حتما گوش کنین

 

 دانلود       

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان

بازدید: 148

تيم‌هاي کاسپين و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم ليگ برتر فوتسال بانوان، مقابل حريفان خود پيروز شدند.


 در هفته چهارم دور رفت ليگ برتر فوتسال بانوان عصر امروز دو ديدار برگزار شد.

از ساعت 16 امروز تيم هاي «صنعت‌نفت آبادان» و «تربيت‌بدني شهريار» به مصاف هم رفتند که در پايان صنعت‌نفت موفق شد با نتيجه 7 بر 2 به برتري برسد.

در ديگر ديدار اين هفته از ساعت 18 تيم هاي «کاسپين» و «متين ورامين» مقابل يکديگر قرار گرفتند. اين ديدار با نتيجه 4 بر 2 به سود کاسپين به پايان رسيد.

نتايج کامل به شرح زير است:

* صنعت نفت آبادان 7 - شهريار 2

* کاسپين 4 - متين ورامين 2

* پرسپوليس - فسا (برگزار نشد)

* ملي حفاري 5 - مس پارس 2

* داماش گيلان 16 - شمشاد دليجان 2

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 55
بازدید دیروز بازدید دیروز : 38
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 18
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 317
بازدید ماه بازدید ماه : 306
بازدید سال بازدید سال : 1781
بازدید کلی بازدید کلی : 416349

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.16.51.3
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود