برای جوانان

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 416306
تعداد مطالب : 348
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


مهاجم پاري سن ژرمن به داليان چين پيوست

بازدید: 132

باشگاه هاي فرانسه و چين مشترکا از پيوستن گيوم اوآرو ملي پوش فرانسوي پاري سن ژرمن به باشگاه داليان چين خبر دادند.


 اوآرو در مراسم معرفي رسمي خود تصريح کرد :«من براي تحقق اهداف تيم و نيز اهداف خود اينجا هستم.»

اين بازيکن بيست و هشت ساله که قراردادش با باشگاه پاري سن ژرمن پايان فصل به اتمام مي رسد، تصميم گرفت راه بازيکناني نظير ديديه دروگبا و نيکلاس انلکا را پيش بگيرد. پيشتر گمانه زني هايي مبني بر احتمال حضور اين بازيکن در ليگ برتر انگليس مطرح شده بود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پکن، باشگاه پاري سن نيز با اعلام اين خبر تصريح کرد باشگاه از خدمات اين بازيکن در اردوي دوحه (قطر) تقدير کرد.

اين مهاجم ملي پوش فرانسوي که سابقه حضور در پنج بازي ملي را نيز دارد، از زمان پيوستن زلاتان ابراهيموويچ سوئيسي به پاري سن ژرمن در تابستان گذشته، چندان فرصت بازي نداشته است.

اوآرو طي چهار فصل و نيم حضورش در تيم فوتبال پاري سن ژرمن 38گل در رقابت هاي فوتبال دسته اول باشگاه هاي فرانسه به ثمر رسانده است.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

مسی:میخواهم قهرمان جام جهانی شوم

بازدید: 154

"ليونل مسي" که دوشنبه شب براي چهارمين بار توپ طلاي بازيکن سال فوتبال جهان را از آن خود کرد گفت تنها چيزي که جاي آن در کلکسيون افتخارات او خالي است، فتح جام جهاني است.


فوق ستاره تيم فوتبال بارسلونا چنانچه بتواند با تيم ملي آرژانتين به عنوان قهرماني جهان دست پيدا کند بي‌ترديد به عنوان برترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان لقب خواهد گرفت.

مسي 25 ساله اظهار داشت: بردن جام جهاني آن چيزي است که مي خواهم. واقعيت اين است که من يکي از توپ‎هاي طلايم را با جام جهاني تاخت مي زنم چرا که هميشه حس مي کنم آن را دوست داشته ام. هيچ چيز قابل قياس با قهرمان جهان بودن نيست.

وي افزود: مي خواهم با بارسلونا و تيم ملي کشورم به موفقيت‎هاي فوتبالي دست پيدا کنم؛ چيزي که همواره براي من يک رويا بوده است. دوست دارم بيشتر ياد بگيرم و بهتر شوم.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

تمرین ملی پوشان اذربایجان و مهران داداش زاده

بازدید: 187

دوشنبه1391/10/19مهران داداش زاده همراه با تیم جوانان ملی پوشان اذربایجان تمرین شادابی رو داشتن وهمراه تیم بسیار خوشحال بودن در این روز که شب برگزار شد هوا هم بسیار شدید سرد بود ولی گرمی همه بچه سردی این هوا رو کم میکرد وهمه بچه ها بسیار شاد بودن

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

اخباری از جهان فوتبال

بازدید: 154

منچستريونايتد خواهان به خدمت گرفتن "فرانک لمپارد" شده و اين بازيکن هم براي حضور در اولدترافورد اعلام آمادگي کرده است.


مسئولان باشگاه چلسي اعلام کرده اند که قصد ندارند قرارداد لمپارد را تمديد کنند و از سويي "سرآلکس فرگوسن"، مربي منچستريوناتد معتقد است که اين بازيکن 34 ساله هنوز مي تواند در بالاترين سطح به فوتبال بپردازد.
فرگوسن از مدت‎ها قبل يکي از تحسين‎کنندگان اين بازيکن بود و در نظر داشت قبل از اينکه به چلسي بپيوندد، او را به خدمت بگيرد. معلوم نيست که اين قرارداد در ماه ژانويه منعقد شود چون لمپارد مي خواهد تا پايان فصل در استمفوردبريج بماند و سپس به عنوان بازيکن آزاد از چلسي جدا شود.
بر پايه گزارش سان، منچستريونايتد قرارداد يک ساله اي را براي لمپارد آماده کرده با اين شرط که اگر اوضاع رو به راه بود، قراردادش را تمديد کند.

 

 

 

اسطوره باشگاه رئال مادريد اعلام کرد که شيفته اراده ستاره پرتغالي تيم است.


آلفردو دي‌استفانو به تمجيد از ستاره پرتغالي رئال مادريد پرداخت و اظهار داشت: اغلب مردم در زمان کودکي به دنبال يک الگو هستند تا از او تقليد کنند. آنها اطرافيانشان يا کساني مثل کريستيانو رونالدو را که از فاصله دور با روحيه تسخيرناپذير، توانايي يا انرژي‌شان آنها را حيرت‌زده مي‌کنند، انتخاب مي‌کنند. او يک بار ديگر مقابل رئال سوسيداد مرا شگفت‌زده کرد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: او يک الگو براي جوانان و بزرگسالان است. رونالدو با استفاده از استعدادش با آنچه که انجام مي‌دهد، آن قدر بلند فرياد مي‌زند که نمي‌توانيد بشنويد چه مي‌گويد!. مي‌توان گفت که صداي عمل بلندتر از صداي کلمات است.

اسطوره رئال مادريد خاطرنشان کرد: شيفته اراده رونالدو هستم. او هرگز تسليم نمي‌شود. اين پشتکار است که به همه کمک مي‌کند به روياهايشان برسند. به قدر کافي اتفاقات قطعي ديده‌ام که مطمئن باشم رونالدو يک الگوي عالي براي دنباله‌روي است.

دي استفانو اضافه کرد: گرچه زندگي ادامه دارد، رودخانه‌ها همچنان جاري است و پرندگان مهاجرت مي‌کنند، ما هميشه کريستيانو خستگي‌ناپذير و گل‌هاي او با پيراهن رئال مادريد را داريم. اکنون مي‌دانيم که روابط رونالدو با رئال مادريد بسيار مستحکم است و به همين دليل است که من هم مي‌گويم رونالدو در رئال خواهد ماند و اگر اين‌گونه نباشد، غيرطبيعي است.

 

 

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال، ليگ فوتبال اسپانيا( لاليگا ) را به عنوان قدرتمندترين ليگ فوتبال جهان در سال 2012 اعلام کرد.


پس از لاليگا که با 1283 امتياز در رده نخست اين رده بندي قرار داد، ليگ فوتبال برزيل و بوندسليگاي آلمان در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.
حضور لاليگا دررده نخست بهترين ليگ هاي جهان در حالي است که در مراسم انتخاب بهترين هاي سال 2012 جهان، يازده بازيکن از تيم هاي اين مسابقات به عنوان بازيکنان تيم منتخب جهان معرفي شدند.
در ميان ليگ هاي آسيايي هم ليگ کشورهاي کره جنوبي، ژاپن، عربستان و ايران در رده هاي اول تا چهارم هستند.

رده بندي 10 ليگ برتر فوتبال جهان و رتبه ليگ هاي برتر قاره آسيا به اين شرح است:
1 اسپانيا 1283 امتياز
2 برزيل 1057 امتياز
3 آلمان 1037 امتياز
4 ايتاليا 1034 امتياز
5 انگليس 1007 امتياز
6 آرژانتين 919 امتياز
7 فرانسه 880 امتياز
8 هلند 738 امتياز
9 پاراگوئه 712.5 امتياز
10 شيلي 711.5
15 کره جنوبي 635 امتياز
27 ژاپن 481.5 امتياز
28 عربستان 475.5 امتياز
36 ايران 393.5 امتياز

درهمين حال سايت اتحاديه فوتبال اروپا ليست 10 باشگاه اول اين قاره را به شرح زير اعلام کرد.
1 - بارسلونا با 6.665.000 هوادار
2 - رئال مادريد با 6.330.000 هوادار
3 - منچستر يونايتد با 5.435.000 هوادار
4 - يوونتوس با 5.425.000 هوادار
5 - بايرن مونيخ با 4.445.000 هوادار
6 - گالاتاسراي با 4.270.000 هوادار
7 - ميلان با 3.815.000 هوادار
8 - ليورپول با 3.730.000 هوادار
9 - اينتر ميلان با 3.710.000 هوادار
10 - مارسي با 3.350.000 هوادار


اوزيل بهترين بازيکن آلمان در سال 2012 شد


هافبک رئال مادريد به عنوان بهترين بازيکن آلمان در سال 2012 انتخاب شد.


در نظرسنجي که سايت رسمي فدراسيون فوتبال آلمان انجام داد مسوت اوزيل، هافبک رئال مادريد به عنوان بهترين بازيکن ژرمن‌ها در سال 2012 انتخاب شد.
در اين نظرسنجي بعد از اوزيل، توماس مولر ستاره جوان بايرن‌ مونيخ در جايگاه دوم ايستاد و ميروسلاو کلوزه، مهاجم لاتزيو سوم شد.
اوزيل در 14 بازي اخير تيم ملي فوتبال آلمان 13 بار به ميدان رفته و شش گل به ثمر رسانده است. او در فصل قبل رقابت‌هاي ليگا نمايش خيره کننده‌اي در ترکيب رئال داشت و از دلايل اصلي قهرماني تيمش بود، اما در فصل جديد از روزهاي اوج خود به دور بوده است.

 

 

 

راي کي‌روش به مسي و انتقاد پرتغالي‌ها


سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در انتخابات بهترين بازيکن سال جهان برخلاف بيشتر راي‌دهندگان پرتغالي به ليونل مسي راي داد و يکبار ديگر از مهاجم کاتالان‌ها حمايت کرد.


تا قبل از برگزاري مراسم انتخاب بهترين‌هاي سال 2012 که شب گذشته در زوريخ سوئيس انجام گرفت، پرتغالي‌ها انتظار داشتند کريستيانو رونالدو عنوان بهترين بازيکن مرد جهان را از مسي بربايد و صاحب اين افتخار شود.
از سويي در اين کشور تصور مي‌شد در کنار مربي و کاپيتان تيم ملي، يک چهره شاخص اسطوره‌اي از تاريخ فوتبال اين کشور و نماينده رسانه‌ها، همچنين مربيان پرتغالي که در سراسر جهان به عنوان سرمربي هدايت تيم ملي کشوري را در اختيار دارند،‌ به سود رونالدو راي دهند.
علاوه بر اين فوتبال دوستان اين کشور جنوب اروپا، گمان مي کردند نمايندگان ممالکي که در قاره آفريقا، زبان اصلي‌شان، پرتغالي است، رونالدو را ارجح دانسته و وي را برگزينند.
اما نتايج انتشار يافته پس از اين مراسم، نشان داد که راي‌گيري چندان که پرتغالي‌ها انتظار داشتند، نبوده است.
به عنوان نمونه کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران رونالدو را به عنوان انتخاب دوم، برگزيده است.
براساس اعلام سايت هاي پرتغالي پائولو بنتو، سرمربي تيم ملي اين کشور معروف به «سلسائو کوچک يا اروپا» به سود مهاجم رئال راي داد.
همچنين نونو گومش، ستاره اسطوره اي پيشين اين کشور، گلزن کهکشاني‌ها را برگزيد.
بنتو و گومش در رده دوم نيز «لوئيس ناني» ستاره هموطن خود از تيم منچستريونايتد برگزيدند.
در حالي که انتخاب سوم سرمربي پرتغال، مسي بوده در حالي که گومش راي به نيمار برزيلي داده است.
رونالدو که در راي‌گيري فوق رقيب جدي مسي در کنار آندرس اينيستا بود، در نظرخواهي انجام گرفته از مربيان و کاپيتان‌هاي تيم‌هاي ملي جهان در کنار نمايندگان مطبوعات بين‌المللي، 34 بار گزينه نخست بوده است.
مطابق آنچه گزارش شد و حتي سايت ورزش اين کشور گزارش کرد، مربيان پرتغالي که در تيم‌هاي ملي کشورهاي گوناگون دنيا کار مي کنند ، نظرات متفاوتي در مورد رونالدو دادند. به عنوان مثال فرناندو سانتوس که هدايت تيم ملي يونان را در اختيار دارد، پائولو دوارته که در تيم بورکينا فاسو عهدار مسئوليت است ، همچنين لوئيس نورتون دو ماتوس که در تيم گينه بيسائو کار مي کند، به سود کريستيانو رونالدو راي دادند.
در حاليکه کارلوس کي‌روش ، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران ابتدا به ليونل مسي راي داده و گزينه دوم خود را رونالدو برگزيده است.
در بين کشورهاي آفريقاي که زبان اصلي آنها ، پرتغالي است، گزينه اول شان، بازيکن رئال نبوده است. به عنوان مثال کاپيتان تيم‌هاي گينه بيسائو، کيپ ورده و موزامبيک،‌ از رونالدو به عنوان گزينه دوم پس از ليونل مسي نام بردند.
رونالدو همچنين گزينه اول هيچيک از مربيان و کاپيتان‌هاي تيم ملي که با پرتغال در گروهB در يورو 2012 همگروه بودند (آلمان، هلند و دانمارک) انتخاب اول نبوده است. به عنوان مثال برت فان مارويک از تيم هلند به ليونل مسي راي داد و يواخيم لو و مورتن اولسن از تيم‌هاي آلمان و دانمارک در بين 3 گزينه خود، يک راي هم براي ژاوي از بارسا قائل شدند.
کارلوس کي‌روش با انتخاب مسي، در حقيقت يک بار ديگر مهاجم آرژانتيني بارسا را بر رونالدو هموطنش،‌ ترجيح داد. وي در سال 2011 نيز بازيکن بارسا را برگزيده بود. انتخابي که در آن هنگام سر و صداي زياد به پا کرد.
اين رأي کي روش به مسي از آن جهت حائز اهميت بود که سرمربي ايران در مقطعي هم در منچستريونايتد و هم تيم ملي پرتغال ، مربي کريس رونالدو بود و به خوبي از قابليت‌هاي اين بازيکن هموطن آگاه بود .اما با اتفاقاتي که هنگام حضور اين مربي روي نيمکت رهبري پرتغال افتاد و بسياري، اختلافات رونالدو با کروش را باعث و باني اخراج او از پرتغال مطرحرح کردند، روي رأي کروش تأثيرگذار بود.
کارلوس کي‌روش که سال قبل با راي دادن به ليونل مسي ، جنجال فوق را در رسانه هاي پرتغالي به پا کرد ، به اين ترتيب در سال 2012 نيز بازيکن آرژانتيني بارسلونا را به رونالدوي پرتغالي رئال ترجيح داد. در اين ارتباط گفته شد سرمربي تيم ملي ايران راي‌اش را به مشورت با دستيارانش گذاشته که همگي نام مسي را درج کردند. سال قبل وقتي مربي ايران، چنين رايي داد ، هجمه رسانه هاي پرتغالي عليه او به راه افتاد. ولي کارلوس به آنان چنين پاسخي داد:« از من پرسيدند بهترين بازيکن دنيا. نپرسيده بودند بهترين بازيکن پرتغال تا بي ترديد بگويم کريس رونالدو!»

 

 

کاسياس در تيررس دوربين توپچي‌ها


رسانه‌هاي انگليسي گزارش داده‌اند که آرسنال در نظر دارد، دروازه‌بان رئال مادريد را به خدمت بگيرد.


آرسنال با دوران عجيبي که ايکر کاسياس در حال حاضر با آن روبرو است، بيگانه نيست و به نظر مي‌رسد يکي از بزرگان اروپا به جذب دارنده 5 عنوان برترين دروازه‌بان دنيا علاقمند شده است.
بر اساس گزارش سايت‌ها آرسن ونگر از عملکرد شزني ناراضي است و به همين دليل ايکر مي‌تواند خريد ايده‌آلي براي توپچي‌ها باشد. همچنين شايعاتي در انگليس وجود دارد که رئال مادريد مي‌تواند با خروج کاسياس از سانتياگو برنابئو به جذب دخيا علاقمند باشد.
چيزي که مشخص است اين که يکي از مشکلات اصلي آرسنال درون دروازه است و اين تيم هنوز نتوانسته دروازه‌بان قابل اعتمادي پيدا کند که خواسته‌هاي تيم را با هدف قهرماني در تمام مسابقات برآورده کند.
آرسنال در فصل‌هاي پيش براي حضور در ميان 4 تيم برتر ليگ برتر و در نتيجه حضور در ليگ قهرمانان اروپا با چنگ و دندان جنگيد؛ اما با حضور در ليگ قهرمانان نتوانست تا مرحله يک‌چهارم نهايي بالا بيايد. سال 2006 آخرين باري بود که آنها توانستند تا اين مرحله بالا بيايند که با شکست 2 بر يک مقابل بارسلونا در فينال نايب قهرمان شدند.

آنتونيو کونته، سرمربي يوونتوس، از بازيکنانش خواست که در ديدار پيش رو مقابل ميلان در يک چهارم نهايي کوپا ايتاليا، تيم حريف را دست کم نگيرند.


سرمربي بيانکونري تاييد کرد که ممکن است در اين ديدار تغييراتي در ترکيب تيمش ايجاد کند اما تاکيد کرد که تيم حريف را دست کم نخواهند گرفت.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بايد به ميلان احترام بگذاريم. ما مقابل يک تيم بزرگ قرار خواهيم گرفت. ما به مرحله يک چهارم نهايي رسيده ايم و آنها مي خواهند تا جايي که مي توانند پيش بروند.

واضح است که ما مي خواهيم نمايش فوق العاده اي ارائه دهيم. ممکن است من تغييراتي در ترکيب تيم ايجاد کنم و به بعضي از بازيکنان که کمتر بازي مي کنند، بازي بدهم.

انتظار دارم بازيکناني که شانس بازي کردن پيدا مي کنند، پاسخ خوبي بدهند. من از همه بازيکنانم انتظار پيشرفت دارم.

لوکاس مارونه احتمالا در پست پيرلو بازي خواهد کرد، ميرکو ووچينيچ اندکي مصدوم است و ما بايد با آن کنار بياييم.

نمي تو

برلوسکوني خواستار به خدمت گرفتن گوارديولا شد


مالک باشگاه ميلان براي جذب "پپ گوارديولا" ابراز تمايل کرد اما در عين حال شانس اين تيم براي تحقق اين خواسته را اندک خواند.


گوارديولا تابستان پس از اينکه دو قهرماني ليگ قهرمانان اروپا و سه قهرماني لاليگا را با بارسا طي چهار سال کسب کرد، از اين تيم جدا شد.اين مربي 41 ساله که قرار بود يک سال از مربيگري دور باشد دوشنبه شب اعلام کرد که مي خواهد به مربيگري بازگردد.
بر پايه گزارش ساکرنت، "سيلويو برلوسکوني" در نظر دارد اين مربي را جايگزين "ماسيميليانو آلگري" در تيم فوتبال ميلان کند.
برلوسکوني گفت: شما از من مي پرسيد آيا آلگري فصل آينده در ميلان مي ماند؟ من هم بايد به شما راستش را بگويم؟ پس سوال ديگري را از من بپرسيد.
وي افزود: من هميشه تلاش کرده ام گوارديولا را به ميلان بياورم چون ظرف چند سال گذشته بارسلونا بهترين فوتبال را بازي کرده است. ما با او تماس گرفتيم اما گوارديولا گفت مي خواهد در استراحت باقي بماند.


انيم ريسک کنيم و  او را براي مدتي طولاني از دست بدهيم."
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,
نظرات()

انصاری فرد:شرمنده هواداران شدم

بازدید: 157

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داشتم در ديدار برابر نفت گلزني کنم اما شرمنده هواداران شدم.


به گزارش فارس، کريم انصاري‌فرد، مهاجم پرسپوليس در مورد پيروزي سرخ پوشان عنوان کرد: بازي بسيار خوبي انجام داديم. همين که يک بر صفر عقب مي‌افتيم و مي‌توانيم بازي را جبران کنيم، اهميت فراواني دارد. خوشحالم که در اين بازي توانستيم موقعيت‌هاي زيادي را خلق کنيم. اميدوارم روند خوب‌مان ادامه يابد و با حمايت هواداران نتايج بهتري کسب کنيم.

وي خاطرنشان کرد: از تمام بازيکنان تشکر مي‌کنم. قسمت نبود که در اين ديدار گلزني کنم. در ضربات آخر دقت مي‌کردم اما توپ‌هايم به گل تبديل نمي‌شد. مهم سيستم هجومي پرسپوليس بود که در بازي‌هاي اخير دنبال مي‌شود.

انصاري‌فرد ادامه داد:‌ از هواداران سپاسگزارم زيرا مرا شرمنده کردند در پايان بازي با آنکه نتوانسته بودم گل بزنم، مرا شرمنده کردند. دوست داشتم گل بزنم اما متاسفانه اين اتفاق رخ نداد. نمي‌خواستم براي اينکه خودم گل بزنم توپ‌ها را خراب کنم.

مهاجم پرسپوليس افزود: پرسپوليس متفاوتي را مي‌بينيد. اي کاش همه چيز زودتر شروع مي‌شد هم اکنون هم فرصت داريم. همه چيز تمام نشده است. مي‌توانيم در نيم فصل دوم جبران کنيم و با نتايج خوبي که کسب مي‌کنيم دل هواداران را شاد مي‌کنيم.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

امینی بازیکن تیم نوجوانان تبریز

بازدید: 160

از سوي کميته فني رقابتهاي جام جهاني کوچک بهترين بازيکن زمين در بازي ايران و ترکيه، مهدي اميني دروازه بان ايران اعلام شد.


 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مهدي اميني دروازه بان تيم ملي نوجوانان به عنوان بهترين بازيکن زمين در بازي ايران و ترکيه انتخاب شد.

دليل انتخاب او عملکرد خوب او در دفع شوت هاي بازيکنان ترکيه، جلوگيري ازگل شدن سه موقعيت تک به تک و عملکرد خوب روي توپهاي زميني و هوايي بود.

نوجوانان ايران امروز 3 بر يک در مسابقات جام جهاني کوچک ترکيه را شکست دادند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

پدرو: مسي بهترين بازيکن تاريخ است

بازدید: 176

پدرو، مهاجم بارسا، بعد از رسيدن چهارمين توپ طلا به ليونل مسي، اين ستاره آرژانتيني را بهترين بازيکن تاريخ ناميد.


مسي شب گذشته با پشت سر گذاشتن کريس رونالدو و آندرس اينيستا، براي چهارمين بار پياپي برنده توپ طلا شد و پدرو بازي کردن در کنار اين نابغه آرژانتيني را يک افتخار دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من سال هاست که در کنار او بازي مي کنم. ما در کنار هم به قهرماني هاي زيادي رسيده ايم و رسيدن به يک توپ طلاي ديگر، براي او بسيار لذت بخش است. او بهترين بازيکن تاريخ است.

لحظاتي که من بيش از همه به ياد دارم، فينال ها و قهرماني هايي است که با هم داشتيم. من خوش شانس بودمدو خوشحالم که در کنار بهترين بازيکن جهان و يا حتي بهترين بازيکن تاريخ بازي کرده ام."

پدرو که اين هفته در ديدار با اسپانيول، بعد از 5 ماه بار ديگر براي بارسا گلزني کرد، اميدوار است که بتواند به روند گلزني هايش ادامه بدهد.

" درست است که شما مي توانيد دوران بدي را سپري کنيد؛ در اين شرايط گلزني اعتماد به نفس شما را برمي گرداند. من خوش شانس بودم که در ديدار با اسپانيول توانستم به تيم ام کمک کنم. اميدوارم که اين مسير ادامه پيدا کند.

گفته شده که من خوب بازي کردم و به تيم کمک کردم اما براي تيم گلزني بسيار مهم است. هم تيمي ها و مربي کمک زيادي به من کردند و من اميدوارم بتوانم به همين مسير ادامه بدهم."
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

قوچان نزاد:از بازی در تیم دسته اولی هراسی ندارم

بازدید: 150

مهاجم لژيونر تيم ملي فوتبال ايران گفت: مي‌خواهم بازيکني بهتر شوم و حضور در دسته اول بلژيک مرا نخواهد ترساند.


رضا قوچان نژاد از روز گذشته کار خود را در تيم جديدش «استاندارد ليژ» آغاز کرد. گلزن ايراني که نيم فصل اول فوتبال باشگاهي بلژيک را در تيم دسته دومي سن‌ترويدن پشت سر گذاشت، براساس قراردادي که ابتداي فصل منعقد کرد، در نيم فصل دوم فوتبال باشگاهي اين کشور براي ليژي‌‌ها به ميدان خواهد رفت.

به گزارش فارس،وي پس از انجام اولين جلسه تمريني در گفت‌وگو با سايت فوتبال بلژيک اظهار داشت: با انجام اولين تمرين در استاندارد متوجه تغيير سطح کار سن‌ترويدن و با تيم جديدم شدم. از نظر من استاندارد، باشگاهي بزرگ است. خوشحالم مي توانم در چنين تيم بزرگي به کار ادامه دهم.

او ادامه داد: مي خواهم بازيکني بهتر شوم. حضور در دسته اول و بازي براي استاندارد مرا به هيچ‌وجه نمي ترساند.

قوچان نژاد افزود: به نظر مربي‌ام احترام خواهم گذاشت و با تمام وجود در خدمت ليژ خواهم بود.

اين ستاره 25 ساله قبلا در تيم‌هاي هرن‌ون، گواهد ايگلز، امن هلند و کامبور بلژيک بازي کرده است.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,
نظرات()

مسي: کسب اين عنوان باورنکردني است

بازدید: 164

بهترين بازيکن جهان گفت: کسب عنوان بهترين بازيکن جهان براي چهارمين بار کمي برايم غيرقابل باور است.


 ليونل مسي پس از کسب عنوان بهترين بازيکن سال 2012 جهان اظهار داشت: صادقانه بايد بگويم که کسب چهارمين عنوان مرد سال جهان کمي برايم غيرقابل باور است و وقتي به اين جايزه رسيدم  بايد هم حرف زدن در مورد آن سخت باشد.

وي افزود: اين مقام براي من خيلي بزرگ بود. دوست دارم که در اين افتخار جديدم از همه هم‌بازي‌هايم در بارسلونا و اينيستايي که کنارم بود و لحظات خوبي را کنار آنها تجربه کردم، تشکر کنم.از همه دوستانم و همبازي‌هايم در تيم ملي آرژانتين هم تشکر مي‌کنم.

مسي عنوان کرد: از کادر فني، خانواده و همه کساني که کمکم کردند صميمانه سپاسگزارم و بايد يک تشکر ويژه هم از همسر و بچه‌ام« تياگو» داشته باشم.

ليونل مسي در ميان سه کانديد براي کسب عنوان بهترين بازيکن توانست اين عنوان را در سال 2012 از آن خود کند. کريستيانو رونالدو و آندره اينيستا ديگر نامزدهاي کسب عنوان بهترين بازيکن جهان بودند.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مسی بهترین جهان شد

بازدید: 191

مهاجم آرژانتيني بارسلونا براي چهارمين بار توپ طلاي فوتبال جهان را بدست آورد.


 مراسم انتخاب بهترين‌هاي فوتبال جهان امشب در مقر فيفا و در شهر زوريخ برگزار شد و ليونل مسي مهاجم آرژانتيني بارسلونا براي چهارمين بار عنوان بهترين بازيکن فوتبال جهان را از آن خود کرد و توپ طلا را به دست آورد.

مسي که در سال 2012 در مجموع 91 گل به ثمر رسانده از بازيکناني مثل زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي که هر کدام سه بار به عنوان بهترين بازيکن سال جهان انتخاب شده‌اند، پيشي گرفت.

مسي براي کسب اين عنوان با کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد و آندرس اينيستا هافبک بارسلونا به رقابت پرداخت.
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است

برچسب ها : ,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 35

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 348
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 12
بازدید دیروز بازدید دیروز : 38
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 274
بازدید ماه بازدید ماه : 263
بازدید سال بازدید سال : 1738
بازدید کلی بازدید کلی : 416306

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.175.113
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظره شما بهترین بازیکن و تکنیکی ترین بازیکن تاریخ چه کسی بوده؟

درباره ما

این وبلاگ بسیار اپدیت بوده و هرشب خبرهای ورزشی دنیارو براتون میزارم هرروز به وبلاگم سر بزنین وخبرهاروبخونین واهنگ های جدید رو دانلود کنین و ازهمه مهمتر درباره جوانان حرف هایی رو مینویسم که حتما بخونین....در ضمن به نویسنده هم نیاز داریم لطفا عضو سایت بشین

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا زودباش و آدرس biazodbash.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود